Killuke lootust.

Kõrvalised, kuid HUVITAVAD ja olulised teemad
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Killuke lootust.

Unread post by iz350super »

See pilt pole küll helesinine, kuid see oleks MINU helesinine unistus kuhupoole püüelda. Ma ei tea kas see kinnisidee, kuid, sinna ma igatahes tüürin.

http://roker.kiev.ua/techinfo/izh/plane ... -sport.jpg

http://roker.kiev.ua/techinfo/izh/plane ... ort-ps.jpg

See teeb igatahes mul tuju heaks.
Parimat:
T.M
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 748
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Torkaks mulli katki ja avaldaks oma arvamuse:

Originaalsus on muidugi eraldi teema, kuid kui rääkida välimusest, siis:
Paak ja tagatuli on koledad.
P4 silinder koos 2 sumpaga oleks ilusam.
Tilga paak peale ja siis unistaks ise ka sellisest :)
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Kahe sumpaga oleks ilusam, kuid milleks seda deforsseerida P4 silindriga, mis pealegi ei sobi sinna?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 748
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Eks mu vaatenurk peegeldabki rohkem visuaalset nurka.
Kui materjaalsusest rääkida, siis vaataks üldse lääne poole.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Läänes on ka tehtud sarnases stiilis rattaid vanadel headel aegadel ning ilmselt ka kahetorulisi, kui finantsi küsimust pole siis saaksid kindlasti lasta midagi enda jaoks importida.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Suzuki 500 Titan 67´

Image

Yamaha XS1 69´

Image

Kawasaki 500 H1

Image

Honda CB400 Four 75´

Image

Mõned tagasihoidlikud näited sellest ajastust, kui mootorrattad olid terasest ja kandsid nime Mootorratas 8 )

Võiksin listi jätkata... :roll:
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Mis ma oskan öelda, ilus
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 748
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Küsiks ühe teemasse mittepuutuva küsimuse...
Kuna me juba möla alateemas oleme.

Paljudel motikatel on käimalöömis vänt paremal küljel, nagu ka eelviimasel pildil.

Kas seda ebamugav pole kasutada, või on see mõeldud vasakujalgsetele XD
Või peab käimalöömiseks selga ronima?
MargusM
Tavakasutaja
Posts: 84
Joined: 08. Nov 2011 01:00
Location: Harjumaa/ Pärnumaa
Contact:

Unread post by MargusM »

Cz-125 ka kickstarter paremal pool ja käima lüüa on kõige mugavam kui ise tsikli seljas oled.
argo1974
Tavakasutaja
Posts: 80
Joined: 09. Oct 2005 00:00

Unread post by argo1974 »

fomoco wrote:Küsiks ühe teemasse mittepuutuva küsimuse...
Kuna me juba möla alateemas oleme.

Paljudel motikatel on käimalöömis vänt paremal küljel, nagu ka eelviimasel pildil.

Kas seda ebamugav pole kasutada, või on see mõeldud vasakujalgsetele XD
Või peab käimalöömiseks selga ronima?
Paljudel Jaapani ratastel on käimalöömisvänt paremal küljel, ainukesena tegi vasakpoolse vändaga rattaid Suzuki (nt ülalmainitud T500). Käimalöömise variante on mitu, võib tsikli paremal küljel seistes vasaku jalaga lüüa või sadulas olles parema jalaga. Ergonoomilisuse mõttes on mõlemad variandid kehvad, üle sadula lüües on oht pikali kukkuda ja reie sisekülg nühib vastu sadula külge/küljekarpi; vasaku jalaga löömine vajab samuti õppimist.
T500-l käib ka käivitusvända ülekanne läbi käigukasti ja siduri, mistõttu käik sees/lahutatud siduriga käima lüüa ei saa. Eriti loll, kui nt foori taga välja sureb.
Post Reply