Kuna masin pole eriti popp, ahtsin nõu küsida, mis ootaks mind ees selle masina soetamisega.
Olen kuulnud, et ei pidanud olema just kõige vastupidavam.
Masin on kuuris seisnud järjest kõvasti üle 10 aasta. Masin on toonides must, punaste varjunditega. Tuuleklaas nii mootorrattal, kui ka külgvankril, külgvankri esimene osa meenutab raketti, oma pisikese mummuga külghaagise otsas.
Masin on ühe silindriga.
Adekvaatset vastust oodates.
T.M
K: objektiivne hind pannooniale ?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
No Pannonia puhul on küsimus lihtsalt selles, et mis mees sa ise oled selline. Kui hakata taga ajama originaalsust ja tahta olla selline "vanatehnika mees", siis pead vaatama masinat selle pilguga, et kui palju tööd konkreetne pill vajaks, et ta saada "tehasekonditsiooni" - välja nägema nagu uus ja seda siis originaaldetailide arvelt. Siis on küsimus selles, et kui palju tuleb siis neid originaaldetaile taga ajada. Mingi osa neist on kindlasti räme defitsiit. Seega - sellise eesmärgiga võib arvata, et projekt hakkab kindlasti venima ja lõpuks pole ka mingi ime, kui oled projekti lõpuks investeerinud 50 000 vanas rahas.
Kui oled see mees, kes masinaga SÕIDAB ja keda ei koti, mis jupid sellel masinal parasjagu kasutuses on, siis ega Pannonia ei ole tegelikult halb start. Väga pikka aega kehtis ju rahvusvahelistel tsiklikrossidel lööklause "nagu ikka - Pannoniad on kõige ees!" ja see ütleb paljut. Soolopillina on Pannonia kindlasti oluliselt tegijam kui külkana, aga see vist kehtib kõigi tsiklite kohta, millel külgrattaga toimivat kardaanvedu ei ole. Kuna ta on sul ühe silindriga, siis ma arvan siinkohal küll, et see külgratas on liigne luksus.
Hinnast... siin hiljuti müüsin ise maha vana Jawa350 hinnaga 400 euri ja sel masinal oli originaalist erinev esiporitiib, tagatuli oli katki ja süüde toimis vaid ühe silindriga. Seevastu kõik plekid - kaasa arvatud lenksu omad ja originaalpõlvekad - olid olemas. Kui nüüd see Pann on samas seisus, siis ma rõhuksin kohe detailide kättesaadavuse probleemile ja kaupleks hinna kindlasti 300 peale või siis isegi madalamaks. See, mismoodi näeb välja külgkorv ja kui toredad on need tuuleklaasid, ei koti mind absoluutselt, sest pleksiklaas on nende aastatega läinud rabedaks ja läheb kergelt katki ja kui ma tahan masinaga SÕITA, mitte paradeerida, siis külka ma nagunii viskan koheselt küljest ja panen selle näiteks oksionile müüki, kus seda tõenäoliselt mitte keegi ei taha.
Kuna masin on 10 aastat seisnud ja seda sinu jaoks tegelikult tundmatutes tingimustes ja teadmatu algpõhjusega, siis ma siinkohal hakkan kohe mõtlema selle peale, et järelikult tuleb talle teha vähemalt silindriosakonda puudutav kapitaalremont... ja see on jällegi aluseks hinna allakauplemisele veel täiendava 100 euro võrra. Muidugi võib juhtuda, et silku lahtivõtmisel see särab seest jagu Juudas, aga no selliseid imesid juhtub harva.
Mul onul oli kunagi vana sõjaaegne BMW. Sellel tuli siis lõpuks teha silindri kerge taastus ja pärast seda oligi asjaga lood ühel pool, sest remondimõõtu kolbi ei olnud võimalik mitte kusagilt saada. Ma tean, et praegu on kolbide valik oluliselt suurem, aga siiski võib ka sul hakata sama jama pihta, sest ega need remondimõõdu Panni kolvid ei ole ju ka tavatarbekaup ja seda vist juba umbes 30 aastat.
Kui oled see mees, kes masinaga SÕIDAB ja keda ei koti, mis jupid sellel masinal parasjagu kasutuses on, siis ega Pannonia ei ole tegelikult halb start. Väga pikka aega kehtis ju rahvusvahelistel tsiklikrossidel lööklause "nagu ikka - Pannoniad on kõige ees!" ja see ütleb paljut. Soolopillina on Pannonia kindlasti oluliselt tegijam kui külkana, aga see vist kehtib kõigi tsiklite kohta, millel külgrattaga toimivat kardaanvedu ei ole. Kuna ta on sul ühe silindriga, siis ma arvan siinkohal küll, et see külgratas on liigne luksus.
Hinnast... siin hiljuti müüsin ise maha vana Jawa350 hinnaga 400 euri ja sel masinal oli originaalist erinev esiporitiib, tagatuli oli katki ja süüde toimis vaid ühe silindriga. Seevastu kõik plekid - kaasa arvatud lenksu omad ja originaalpõlvekad - olid olemas. Kui nüüd see Pann on samas seisus, siis ma rõhuksin kohe detailide kättesaadavuse probleemile ja kaupleks hinna kindlasti 300 peale või siis isegi madalamaks. See, mismoodi näeb välja külgkorv ja kui toredad on need tuuleklaasid, ei koti mind absoluutselt, sest pleksiklaas on nende aastatega läinud rabedaks ja läheb kergelt katki ja kui ma tahan masinaga SÕITA, mitte paradeerida, siis külka ma nagunii viskan koheselt küljest ja panen selle näiteks oksionile müüki, kus seda tõenäoliselt mitte keegi ei taha.
Kuna masin on 10 aastat seisnud ja seda sinu jaoks tegelikult tundmatutes tingimustes ja teadmatu algpõhjusega, siis ma siinkohal hakkan kohe mõtlema selle peale, et järelikult tuleb talle teha vähemalt silindriosakonda puudutav kapitaalremont... ja see on jällegi aluseks hinna allakauplemisele veel täiendava 100 euro võrra. Muidugi võib juhtuda, et silku lahtivõtmisel see särab seest jagu Juudas, aga no selliseid imesid juhtub harva.
Mul onul oli kunagi vana sõjaaegne BMW. Sellel tuli siis lõpuks teha silindri kerge taastus ja pärast seda oligi asjaga lood ühel pool, sest remondimõõtu kolbi ei olnud võimalik mitte kusagilt saada. Ma tean, et praegu on kolbide valik oluliselt suurem, aga siiski võib ka sul hakata sama jama pihta, sest ega need remondimõõdu Panni kolvid ei ole ju ka tavatarbekaup ja seda vist juba umbes 30 aastat.
panoonial on oluline kroomi seisukord, kui on ussitanud, läheb jube kalliks. sumpsid leegikad veljed paak lenks eeblid, kõik need olid mul juba 40 aastat tagasi suht kehvas seisus, ilmselt teistel ka ,kui just toaspole hoitud pilli viimased 50 aastat.
kolbidest niipalju, et täis malm püti sai mingi is-i kolvi järgi jämedaks teha
kolbidest niipalju, et täis malm püti sai mingi is-i kolvi järgi jämedaks teha
millest selline arvamus, et pole popp? pole veel kroonika esikaanele jõudnud?:)
Adekvaatseks vastuseks niipalju, et remontmõõtu kolbe oli viimati Kloostrimetsas saada küll, silindriga seotud remonttööd tehakse samas kohas mõistliku hinnaga. Kuna ise sama tee läbitud, siis pigem on raske saada mingeid lambi detaile nagu käiguvahetushoob, tugijalg või tagatuli..aga nagu ikka, kes otsib see leiab, abiks erinevad netipoed ja urkad, ebay jne +foorumid. Automoto foorumis tasuks teha otsing nimele siimlane ja tema taastamisprojektidega tutvuda.
Muus osas olen eelnevate härradega nõus.
Adekvaatseks vastuseks niipalju, et remontmõõtu kolbe oli viimati Kloostrimetsas saada küll, silindriga seotud remonttööd tehakse samas kohas mõistliku hinnaga. Kuna ise sama tee läbitud, siis pigem on raske saada mingeid lambi detaile nagu käiguvahetushoob, tugijalg või tagatuli..aga nagu ikka, kes otsib see leiab, abiks erinevad netipoed ja urkad, ebay jne +foorumid. Automoto foorumis tasuks teha otsing nimele siimlane ja tema taastamisprojektidega tutvuda.
Muus osas olen eelnevate härradega nõus.