Ida-Euroopa 2019 trip

Võistlused, laadad, messid, kokkutulekud, matkad ja reisikirjad
Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1772
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Ida-Euroopa 2019 trip

Unread post by madeinussr » 28. Jan 2019 14:27

tere,

Otsin kaaslast või kahte kellega minna vana venetehnikaga tuleaval suvel poolteist kuni kaks nädalat kestvale tripile.
Ise sõidan Jupiter 3-e, Planeta Spordi või Planeta kolmega ,selgub lähikuuudel.
Trippimiskiirus oleks normaalne 80+km/h

Kui kindlad inimesed olemas, siis hakkame täpsemat plaani paika panema. Minu unistus oli sõita 2018 Aadria mere äärde (jõudsin sõita poolele teele).
Seekord võiks proovida Musta mere äärde näiteks.

terv.
Capture.PNG
2018 matka ratas
2019 suvi.PNG


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4537
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 28. Jan 2019 16:01

Kiire mapsi statistika näitab, et kokku ca 5000 km, see oleks Izhiga 500km iga pàev 10 päeva jutti. Umbes 96 tundi puhast sõitu. Korralikud 2 töönädalat! Kas plaan ei tundu liialt optimistlik või võtaksid vahepeal hoo maha ka?

Mis esmane eelarve on?


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 640
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 28. Jan 2019 16:49

Ma mõlgutan väga tugevalt neid mõtteid... kas just nii pikalt... (unistada tuleb suurelt) seeg aesialgu olen käpp :|

Masin millega rännata, valmib (eesmärk cruise kiiruseks 80km/h...). BackUpi hetkel veel pole, eks näis... keegi peab ju jalaga hoobi andma, et asi eesmärgipäraselt edasi liiguks.
Minu aeg, millal <2n saaks kasutada oleks juuli lõpp augusti algus (tegelt on võimalus pea 20p jutti rännata...)

Saaks pakkuda ka ilma vedukita "turva masinat" e. olemas furgoonhaagis (tühi/täismass 430kg/1100kg/piduritega, lukustatav, sisevalgustus, üheteljeline, furgooni sisemõõdud: pikkus 4m, laius 1,6m, kõrgus 1,7m) - seega keegi võiks 100km raadiuses sellega oleleda..., vajadusel asendaks ka magalat. nt naispere saaks sellega aerutada meist 100/km raadiuses...

5000km eelarve puhtalt kütusele ooleks... 455€, lootes, et lõunapool on mingi asi odavam...
Julmalt kui 5 sajale... 250L bensiini (1,2€/L=300€) + 12,5L õli (suhtega 1:20 Motul 2T 510 11,9€/L =154€)

Aga kurivaimu kinnas visatud.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1772
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 28. Jan 2019 17:24

Miski pole veel kivisse raiutud,
Saateautot ma kaasa ei soovi, tahan reisida nagu "mehed kunagi".

5l sajale pluss õli hind oleks 5000km puhul
1l = 20km
250l = 5000km
250* 1,4= 350euri
250l bensiini nõuab 10l õli (PS: mul õli juba olemas)
1L õli = 6 euri (valvoline 2t)
10l õli võrdub 60 euri

kütusekulu minu arvutuste järgi 410.- (kui kasutada bensiini hinnaks 1,2 ja küttekuluks 4 sajale, ning Automaailmast osta odavat Carlube õli 3 euri liiter siis saaks hakkama ka 270 euroga, aga keda sa sellega petad :D)

Juuli lõpp - Augusti algus on kindlasti hea aeg, võibolla isegi parem oleks augusti lõpp, sest kesksuvel on Euroopas palav.

Kui reedel startida, siis teoreetiliselt oleks võimalik sõita 16 päeva.

Päeva kulu söögile/majutusele 35.- euri. (osaliselt telkides saab odavamalt) ülepäeva siiski tahaks pesta ja voodis vedeleda).
16x35=610.-

Kogu selle fantastilise reisi eelarve oleks 1020.- euri.

Eelnev proovimatk 2-3 päeva on kohustuslik, näiteks Leedu ja Kaliningradi vahel olevale maakitsusele.

Ka külgkorviga matkamine tuleb kõnealla.



Lätlased on Ishidega teinud palju sõite, retromoto.lv, viimati käisid nad Tatra mägedes.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4537
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 28. Jan 2019 17:36

Sellest saab ilmselt loetuim teema 2019! Usun, et paaripäevastele trippidele oleks juba omajagu piisavalt suur osavõtt. Kuna enamik meist ilmselt palgatööl, siis iga aasta jaanuaris mängitakse bingot, kuhu 14 vaba päeva suvel tulistada. Mina vahetan suvekodu palke... 8 )


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1772
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 28. Jan 2019 17:40

Teeme selle hoogtöö korras laupäeval ära ja ülejäänud 15 päeva tripime? Diil?
või mis sa selle ülejäänud 14 vaba päevaga teed?
Nobody wrote:
28. Jan 2019 17:36
Sellest saab ilmselt loetuim teema 2019! Usun, et paaripäevastele trippidele oleks juba omajagu piisavalt suur osavõtt. Kuna enamik meist ilmselt palgatööl, siis iga aasta jaanuaris mängitakse bingot, kuhu 14 vaba päeva suvel tulistada. Mina vahetan suvekodu palke... 8 )


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 640
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 28. Jan 2019 17:55

madeinussr wrote:
28. Jan 2019 17:24
Miski pole veel kivisse raiutud,
Saateautot ma kaasa ei soovi, tahan reisida nagu "mehed kunagi".
...
Eelnev proovimatk 2-3 päeva on kohustuslik, näiteks Leedu ja Kaliningradi vahel olevale maakitsusele...
Eks see "proovimatk" paneb asjad paika...

Ega mulgi suvel vaja majaümbrus korrastada... garaazhi korrastamisele vist ei jõua tähelepanu suunata.
Hoogtöö palkide kangutamisest - miks mitte.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 782
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 29. Jan 2019 18:45

Esialgu võiks tulla saatjaks läti piirini. Planeta ja Planeta spordiga on seepäris piin. Kuigi remondi poolest lihtsam.



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1772
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 29. Jan 2019 22:10

läti leedu piirini siis ikka jah?
roosakummik wrote:
29. Jan 2019 18:45
Esialgu võiks tulla saatjaks läti piirini. Planeta ja Planeta spordiga on seepäris piin. Kuigi remondi poolest lihtsam.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1772
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 20. Feb 2019 10:43

Ehk ikka leidub veel huvilisi kellega täpsemat plaani pidada?


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 640
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 20. Feb 2019 11:19

Mina broneerisin enda tarbeks aja igasugusteks ettevõtmisteks 8.juulist-30. augustini, seega seal vahemikus on OK reisida 8 )
Millega konkreetselt kaasa löön.. saab ka igal juhul valmis meisterdatud.
Selles ajavahemikus ei pea ka üüratut sooja varustust kaasas tassima, seega nädal-kaks lageda taeva all ööbimiseks kõik oskused ja varustus (toiduvalmistamine, majutus <4 kohta jne), mis rattale mahub, olemas.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1772
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 20. Feb 2019 12:16

Suurepärane, võtan sind tõsise partnerina, augusti lõpp on hetkel täitsa hea aeg. Nüüd siis masinaid ehitama ja paari kuu pärast saab juba vast mõne proovitripi teha.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 640
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 20. Feb 2019 12:35

Vanale masinale asjade pakkimisest võiks eraldi teema teha...
Alates kohvirte soetamisest/valmistamisest kuni mugavus varustuseni.

Üks asi on matkata seljakotiga, teine rattaga.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 281
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 20. Feb 2019 14:47

hmm wrote:
20. Feb 2019 12:35
Vanale masinale asjade pakkimisest võiks eraldi teema teha...
Alates kohvirte soetamisest/valmistamisest kuni mugavus varustuseni.
Mina lisaks 4 asja:
1) esiklaas
2) poriplekid
3) pakiraam + küljekohvrid
4) mobiilihoidik laadijaga

Minu K-175 täisvarustuses (sobitatud klaas, Voshod - 2M poriplastid, tundmatu pakiraam ning plastkanistritest tehtud küljekohvrid):
Attachments
20170414_124744_Richtone(HDR).jpg
20170903_185336.jpg
52590161_633942860389711_4139745687568908288_n.jpg



Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 640
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 20. Feb 2019 15:31

:P Esiklaasiga näeb see "loom" ikka päris "inetu" aga saan klaasi headusest üli hästi aru. Minu masinale oli ka kunagi aretatud mingi esiklaas koos ümbrisega aga jätsin selle vanaisa kuuri maha... :roll:
Plastikkanistritest küljekohvrid - krt ülihea mõte.
Lisapakiraam... no eks näis
Põlvekaitsmed on mul samad.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1772
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 25. Feb 2019 21:55

Üks sõber eraviisilises vestluses poetas mokaotsast, et temalgi augusti lõpus nädal puhkust :D
Sellised head uudised teevad tripi planeerimise hoopis paremaks.

Kui pakkimisest rääkida, siis mina tegin oma rattale alumiiniumist kohvrid, mida see asta veidi täiustada kavatsen, märksõna veekindlus.
Sain esimesel ja viimasel päeval 5+5 tundi nonstop padukat, paar tilka läks ka sisse.

Hakkame sättima.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 640
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 25. Feb 2019 23:28

No ma neid plastikust kanistreid vaatasin jah, pealmine kaan peab olema tehtud teistmoodi, et vihm ikkagi sisse ei pääseks...
Plastik tundub nõks kergem olema aga mine jälle tea... kas see kergus kaalub veekindluse ja vajaliku jäikuse üles...


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 281
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 07. Mar 2019 12:17

hmm wrote:
25. Feb 2019 23:28
No ma neid plastikust kanistreid vaatasin jah, pealmine kaan peab olema tehtud teistmoodi, et vihm ikkagi sisse ei pääseks...
Plastik tundub nõks kergem olema aga mine jälle tea... kas see kergus kaalub veekindluse ja vajaliku jäikuse üles...
Konkreetsed kohvrid on minu jaoks piisavalt veekindlad. Ega kaaned ei ole ju niisama peale pandud. Polt on kaane asukoha fikseerimiseks ning siseküljele on kleebitud tihendid. Vihma ja vett on need kohvrid saanud ikka tunde kuid kaane lekkimise üle ei ole kunagi pidanud kurtma. Päris sukelduma muidugi ei läheks.

Minu kohvrite üks miinus on see, et kaane all olev ava on väiksem, kui kohver ise. Seega on kohati ebamugav suuremaid asju sisse panna ja välja võtta. Kui peaksin järgmised tegema kanistritest, siis teeksin tõenäoliselt nii, et lõikaksin kanistrilt ca 5cm kõrguse osa maha, millest saaks kaas. Alumisele osale paneks sisse tugevdusriba, mis ülemist osa omal kohal hoiaks. Ava oleks sel juhul ilusasti terve kanistri suurune. Teine häiriv asi on laius. Nende kohvritega ei tundu K175 enam üldse väike ratas.

Ühel korral läks veepudel kohvris sees katki ning siis oli hea alt kork maha keerata ning vesi välja lasta :D

Eks see kaalu/jäikuse/hinna/keerulisuse suhe tuleb sul ise paika panna ning igal asjal omad plussid ja miinused.



Post Reply