Matkapildid honda transalpiga

Võistlused, laadad, messid, kokkutulekud, matkad ja reisikirjad
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Matkapildid honda transalpiga

Unread post by iz350super »

Vähe juttu rohkem pilte, esimene taoline blogi endal, võib soovitada mida muuta, mida teistmoodi teha, alles avastan seda blogikohta ka endiselt.
Link:
http://freedomfeelers.weebly.com/
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by Nobody »

8 ) Vägev, plaanis mõni pikem tripp väljapoole Eestit ka?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by iz350super »

Hetkel kogemustepagas väga väike. Travel light või kuidas öeldakse.
Natuke maadlen seljaväsimisega pikematel otstel, mõtlesin sellekohta kunagi uue teema teha nõu küsida, aga ehk tuleb ka siia või sõnumi teel soovitusi.
Kui Eestist väljapoole siis mis oleks selline lihtsam koht? millega peaks hakkama saama? Kerge piiriületus ja muu taoline, kus kogemuse puudus võib käkki keerata.
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by Tafka »

Euroopa on piiridevaba ja selles suhtes on hea :)
Slovakkia oli ilus kallutamiseks aga alguses võta Eesti pikemalt ette :)
Selja väsimine...proovi lenksuasendit muuta. Tagumiku kangeks jäämise osas....tee erinevaid harjutusi, kui üksi sõidad. Vahepeal jalad ette kaitseraudadele, vahepeal tagumistele jalaraudadele jne. Olen ise Alpiga sõitnud 1600+km 24H ja 1000km niisama tripil päevas pole ka probleem :) Aga jah pane endale kerge tööriistapagas kaasa. Võta üks päev ette ja ürita vaadata mis tööriistu läheks vaja, et saada sadul ära,paak maha ja rattad alt. Minul reisil olles olid kaasas taolised võtmed ja lisaks sisekumm(id) ja heeblid + väike kompressor (ostad odava auto kompressori...võtad korpuse ümbert ära ja natukene tuunid, saad väikese kompressori). Olen tee ääres esimest lohvi vahetanud korduvalt...tagumisest õnneks olen pääsenud tee ääres.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by iz350super »

Head soovitused, siiamaani, olen ketti pidanud pingutama, sellega olen hakkama saanud tehasevõtmetega. Kõige kauem võtab tavaliselt aega nende võtmete sinna karpi tagasi panemine, nii, et karp kinni läheks :)
Mul üks puudub seisuhark, (jalg on) see ikka vajalik, kui rehvi vahetada, või saab kuidagi muul moel ka hakkama?
Kompressor asetses siis kus? (töötab 12 voldi pealt?) Reisisid küljekohvritega või oli taga ainult kohver, või mõni on ette ka kotid kuidagi paigutanud, mingit matkavarustuses masinapilti on, või isegi kuidas asjad asetsevad kohvrites, algajale oleks hea aimu saada ülevaateks.
Üheotsaga niipalju maha sõita tundub imeks pandav hetkel..
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by Tafka »

iz350super wrote:Head soovitused, siiamaani, olen ketti pidanud pingutama, sellega olen hakkama saanud tehasevõtmetega. Kõige kauem võtab tavaliselt aega nende võtmete sinna karpi tagasi panemine, nii, et karp kinni läheks :)
Mul üks puudub seisuhark, (jalg on) see ikka vajalik, kui rehvi vahetada, või saab kuidagi muul moel ka hakkama?
Kompressor asetses siis kus? (töötab 12 voldi pealt?) Reisisid küljekohvritega või oli taga ainult kohver, või mõni on ette ka kotid kuidagi paigutanud, mingit matkavarustuses masinapilti on, või isegi kuidas asjad asetsevad kohvrites, algajale oleks hea aimu saada ülevaateks.
Üheotsaga niipalju maha sõita tundub imeks pandav hetkel..
Keskjalg on jah Alpil lisavarustuses kahjuks. Rehvivahetuseks saab tsikli kraavi pervele külili panna...kui küljekohvrid ka küljes oleks siis saab nende peale panna....kõige lihtsam.Eks on ka teisi viise saada rattad alt.
Tööriistad ja kompressor olid mul sellises isetehtud tööriistatorus (tavaline "solgitoru" keeratava korgiga.): http://taff.planet.ee/Tuuli/muuk/images/foto19.html
Reisinud olen kahes variandis....nii kohvrite kui ka tagaistmel lihtsalt torukottidega.
Siin on müügipildid aga näed kohvritega reisi olukorda. Paagikott on üks ütlemata hea asi.
http://taff.planet.ee/Tuuli/muuk/index.html
Kohvris asjade paigutuse kohta ei oska nõu anda eriti...ise toppisin üsna savilt nad sinna :D Aga muidu peaks lähtuma sellest et kaane pool ikka need asjad mida rohkem kasutad. Minul ühelpool oli riided ja teiselpool söök mõned muud asjad. Aga eks igalühel oma paigutus.
Mõned teised pidid veel: http://taff.planet.ee/Eurotrip/
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by iz350super »

Väga uhke, mulle väga meeldib. Armatuur ka päris kirju, mis seal täpselt on, mis kindlasti peaks olema, keps kindlasti?
Miks just vanakooli transalp, lihtsalt huvipärast küsin.
Kas sellist asja planeeritakse ette ka kuidagi, ööbimiskohad või lihtsalt ööbid seal, kus väsimus peale tuleb või ilus koht on, või seal mingid kohad mida keegi soovitanud on?
Eesti sees sõites on palju asju, mida ei pea eriti kaasas tassima, nagu kütus või vesi, vahetusriided aga sellisel pikemal reisil vist need kaasas ja palju muudgi?
Kuipalju sellise gaasi priimusega süüa saab teha? või on seal ka lisa gaasi balloonid kaasas?
Niipalju mida võiks ikka teada veel kui sellist pikka otsa ette võtta.
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by Tafka »

iz350super wrote:Väga uhke, mulle väga meeldib. Armatuur ka päris kirju, mis seal täpselt on, mis kindlasti peaks olema, keps kindlasti?
Miks just vanakooli transalp, lihtsalt huvipärast küsin.
Kas sellist asja planeeritakse ette ka kuidagi, ööbimiskohad või lihtsalt ööbid seal, kus väsimus peale tuleb või ilus koht on, või seal mingid kohad mida keegi soovitanud on?
Eesti sees sõites on palju asju, mida ei pea eriti kaasas tassima, nagu kütus või vesi, vahetusriided aga sellisel pikemal reisil vist need kaasas ja palju muudgi?
Kuipalju sellise gaasi priimusega süüa saab teha? või on seal ka lisa gaasi balloonid kaasas?
Niipalju mida võiks ikka teada veel kui sellist pikka otsa ette võtta.
Kui mälu ei peta siis biker.ee foorumis kunagi oli üks matka teema kus kirjutati mida keegi kaasa võtab jne. Soovitan üles otsida.
Vanakooli Alp....91a oma sai ostetud lihtsalt sellepärast, et see oli turul müügis ja rohkem raha ei olnud :)
Nüüdseks ta müüdud aga liigub jõudsalt ikka edasi....viimati kuulsin siis läks see suvi Kasahstan poole.
Armatuur....ah see on selline enda kerge vaimusünnitis....voltmeeter,ketiõlituse lülitus(oli elektrooniline ketiõlitus peal),kaugtulede lülitus ja käepidemesoojendused. GPS ei pea olema....ta on hea abimees muidugi :)
Ööbimiskohad....kuldset reeglit pole minuteada. Nii kuidas inimene ise soovib. Mina sõitsin niikaua kuni jaksu oli ja siis potsatasin telgi kuhugi tee äärde :P
Gaasipriimus....minul oli ainult üks balloon gaasas ja piisas. Üksinda sõites peaks kauaks jaguma ja üldjuhul saab seda alati juurde osta :)
Minul puudus teoreetiliselt ettevalmistus Euroopas käiguks....natukene vaatasin kuhu minna ja siis läksin. Eks ta sellepärast mul ka lühikeseks jäi aga samas sõita oli mõnus :) Soovitan soojalt Eestis ringi sõita enne kui mujale minna. Just mitu päeva järjest ringi kolada....siis saad aimu mida sul vaja oleks ja mis tundub mõttetu. Aga noh, enne reisi alati täishooldus tsiklile, et ei tuleks mingeid üllatusi.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by Nobody »

Selle söögi kaasa vedamisega tuli meelde põnev seik ühest seljakotirännakust Ida-Euroopasse. Vedasime sõbraga mõlemad kaasa ala 8 konservi, kuivtoidupakke, joogivett jne. Läti piirile jõudes jagasime selle kraami juba laiali inimestele :mrgreen:

Edasi läks trippimine kerge kotiga, healjuhul 1 söögikord ja mõned snäkid kaasas. Poode on vähemalt Euroopas nõrkemiseni. Kui just ei plaani off-road metsatrippi, siis teine lugu. Niisama reisides tundub mulle veidi üleliigne. :)

Gaasipriimusest kirjutasin siin: viewtopic.php?f=52&t=20525

Kui kaasa võtta üks priimusega koos olev balloon ja üks see suurem täis varuballoon, on ilmselt üksi trippides 3 nädalat reisi muretu. Vajadusel müüakse neid ka igas matkapoes ja tanklas. Kui ostad, siis osta kindlasti 3 gaasi segu, saad ka külmematel päevadel pliidi käima ja leek on kuumem.

Hääd trippimist!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
donn
Tavakasutaja
Posts: 58
Joined: 11. Dec 2008 01:00
Location: on my murdercycle
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by donn »

Tafka wrote: Keskjalg on jah Alpil lisavarustuses kahjuks. ...
Ma võtsin ka endale Transalpi ligi ja oh heldust, ka polnud keskharki. Kes see kurat tuli selle peale, et selline tsikkel keskhargita müüki paisata.

Tegin siis selle ise (kui risustab teemat, kustutage ära):
https://www.youtube.com/watch?v=bxqZLpZLCL8

Võibolla on mingil viisil see video kellelegi abiks. Muidu Transalp ise on päris tore ratas. Suu küll "suurest" mootori väändest kõrvuni ei lähe, aga punktist A punkti B liigutab kenasti ja vibratsioonivabalt.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by iz350super »

Iga tahes väga vinge ja kasulik video. Kui palju masin sellearvelt madalamaks jäi? See masin oli müügis? See kooslus koos esitule ja veel paari asjaga jäi nagu meelde.
User avatar
donn
Tavakasutaja
Posts: 58
Joined: 11. Dec 2008 01:00
Location: on my murdercycle
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by donn »

Jep, see masin oli müügis vist alates möödunud aasta lõpust. Jaanuaris käisin ja ostsin ära.

Ratas jäi madalamaks, ma pakun, 3-4 cm võrra - tekkis tobe serv, mis on jala piiraja selle alla panekul. Aga selle rattaga ma ei planeeri kuskile metsi vallutama minna. Peaks tänava/kruusa jaoks olema rahuldav.

Keti pingutamine ja ratta paika sättimine on ilma keskhargi või rattatõstukita peavalu.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by iz350super »

Need asjad muutuvad igal juhul kergemaks. Sul oli armatuuril ka miskid lisad ?
User avatar
donn
Tavakasutaja
Posts: 58
Joined: 11. Dec 2008 01:00
Location: on my murdercycle
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by donn »

Kui voolupesa väljaarvata (oli ehk võibolla juba originaalis olemas), siis ainus lisa peaks olema voltmeeter. Mingid lisatulede releed olla ka väidetavalt ümberehituse käigus installeeritud, aga pole tundnud huvi gondlit maha katkuda ja sisse piiluda.
tallant
Posts: 1
Joined: 14. Jul 2016 13:24

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by tallant »

donn wrote:Jep, see masin oli müügis vist alates möödunud aasta lõpust. Jaanuaris käisin ja ostsin ära.

Ratas jäi madalamaks, ma pakun, 3-4 cm võrra - tekkis tobe serv, mis on jala piiraja selle alla panekul. Aga selle rattaga ma ei planeeri kuskile metsi vallutama minna. Peaks tänava/kruusa jaoks olema rahuldav.

Keti pingutamine ja ratta paika sättimine on ilma keskhargi või rattatõstukita peavalu.
KETTI EI PINGUTATA KESKHARGI PEAL!!! Ratas külgjala peale ja siis pingutad ketti, ketile peab avalduma surve!
mellpoiss
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 12. Jul 2007 00:00

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by mellpoiss »

Tubli töö ja kena kajastus.
Ainult see vedru tundub tsipa jõuetu, aukudes kolksub?
User avatar
donn
Tavakasutaja
Posts: 58
Joined: 11. Dec 2008 01:00
Location: on my murdercycle
Contact:

Re: Matkapildid honda transalpiga

Unread post by donn »

tallant wrote:KETTI EI PINGUTATA KESKHARGI PEAL!!! Ratas külgjala peale ja siis pingutad ketti, ketile peab avalduma surve!
SEE ON ELEMENTAARNE, et veoketil tuleb lõtk sisse jätta. Manualis on ju täpne keti liikumise cm arv kiige suhtes ka kirjas. Keskhark on ketiratta küljelt-küljele jooksu sättimiseks asendamatu. Vähemalt minu jaoks.
mellpoiss wrote:Tubli töö ja kena kajastus.
Ainult see vedru tundub tsipa jõuetu, aukudes kolksub?
Ei kolksu. Sikutab kenasti.
Post Reply