Seoses foorumi tarkvara uuendamisega võib uute kasutajate liitumine olla häiritud. Probleemide korral kirjuta info(ät)motokuur.ee

MK etapp 2020 "Päikesele lähemale"

Võistlused, laadad, messid, kokkutulekud, matkad ja reisikirjad
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1358
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: MK etapp 2020 "Päikesele lähemale"

Unread post by madeinussr »

Õnnestus ka muud süüa :)
Toidud olid päris OK, hotellid kõikusid seinast seina, nii hinnalt kui kvaliteedilt.

Kodus tagasi, nüüd puhkaks veidi ja siis äkki teeks mingi kokkuvõtva pikema postituse.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

hmm
Tavakasutaja
Posts: 881
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: MK etapp 2020 "Päikesele lähemale"

Unread post by hmm »

Teen oma kokkuvõtte, sest mida päev edasi, seda rohkem võib asjad ununeda.
1. Ettevalmistused... creatve procecc töötab...
Mootor: lõpuks suht Ok, karter oli töös ~4000km, silinder sai sissesõitu 830km. Karpa ei saanud lõplikult paika, kuigi lisaõhu võtt sai likvideeritud viimasel minutil. Düüs jäi liiga suur vene 192, võiks olla seal 165...185 vahel ehk. Originaalis oli mikuni 102,5.
Raam ja veermiks: pidurid OK, ketisüsteem ka. Rattad käisid 3päeva enne reisi Rakvere Hawaiiexpressis sirgendamisel... no see oli viga, sest tegelane keeras nõks käkki ja tagakodarad hakkasid purunema. Just lühemad ehk ketipoolsed. keerasime reisiajal 1/4 keeret lõdvemaks ja enam ei katkenud.
Elekter: no enam vähem, kuid tagatule sisu tuleks korrektsem teha - tuli eredam ja võimalikud lühisekohad likvideerida. Juhtmestik lihtsamaks ja otsad joota.

Pagas: riidest kotid enam vähem. rasksus võiks olla rohkem tasakaalus, sest kippus tööriistade/varuosade poole loksuma.
Varuosadest oli mõtetu raskus lisakett (428) ja esihammakas. Rattal oli peal 418 kett ja oleks võinud lihtsalt kaasa võtta 2-3 ketilukku ja mõned lülid.
Üleliia oli ka ketiõli - selle oleks võinud ühildada. Ülejäänud tööriistu läks vaja.

Riietus: liiga palju võtsin kaasa sooje riideid (soe aluspesu + dressid). Neid see kord ei läinud üldse vaja, isegi sooja aluspesu ei kasutanud. Dressid oleks võinud asendada ühe või kahe korraliku särgiga, millega saanuks vaatamisväärsusi külastada.
Muud asjad olid kasulikud (7 paari sokke, 4 paari aluspesu, 5 T-särki, nahkkindad, palavailma kindad, 2x kiivrisukk)
Vihmariided on iseenesest vajalikud, kuigi neid just sellel sõidul vaja polnud.

Kuludest:
Ühiseid kulusid (keegi meist maksis kõigi eest, kui kulu oli ühine või sarnane igal isikul) 767,31€ e. igaüks 255,77€
Isiklikudkulud: 218,72 sh:
- Söök/jook/nänn 142,26€
- Kütus rattale: 76,46 (siin ainult välismaal ostetud bensiin ja õli)
Seega kogu kulu ligemale 475€ +/- loksud, kus baaris või mis iganes juhul tarbiti erinevalt ühiselt makstud asju.

Küttekuludest
Kogu reisi peale 63L kütust ja 1417km ehk 4,45l/100km. Õli kulus ~2,4L ehk 1:25.
Huvitav on vana spidokat vaadata... sõitnud ta ju 11 294km. Pigem on esimese nr "8" väristanud "9"ks ehk vana luges 1294km. Reaalse näidu sain lisatud elektrooniliselt spidolt, mis on suht täpne.
Kogu sõidu tuli summutist mõnusalt sinist tossu, sest kahjuks ei jõudnud korralikult karpat seadistada ning peadüüs jäi liiga suur. Üle poole gaasi keerates hakkas puristama. Suur peadüüs jäi selle pärast, et enne võttis vana ühendusel lõdviku vahelt lisaõhku ning siis oli segu täisgaasiga sobivam.

Reisist:
Minekupäev
Vahepeal tegime ikkagi peatuse ja ööbisime Poolas Radomi linnas Hotel Prymus.
Hind - enam vähem
Tuba - OK
Hommikusöök - OK
Hommikul jätkasime, parkisime Krakowis bussi, rattad maha vajalik varustus peale ja sõitu:
Suht lihtne ja mõningate tõusude ja laskumistega teekond:
google mapist:

Vahepeal lõunasöök mõnusas mägikülas.

Plaan oli sõita veel, kuid Muszina küla poe ees märkasin, et kaks kodarat katki, egas midagi otsisime öömaja ja otsustasime selle asja korda saada.

öömaja Slovakkias, Muszina külas "Holiday House Railwayman"
Hind - no mis teha oli vaja võtta, sest rattal läksid kodarad katki ja edasi sõita ei olnud mõistlik.
Tuba - ok
Hommikusöök - kehva,
Hotellis rakendati tugevaid karantiini tingimusi, laud määrati, toit jaotati. Simple toit, ilma fäntsi asjadeta.

Teine sõidupäev
Kodarad korras, ja sõit jätkus:
Teekond google mapist

Öömaja Slovakkias Donovaly külas "Penzión Donly"
Hind - so..
Tuba - Ok
Hommikusöök - kehva, kuna suusahooaega pole, siis õnnetu teenindaja, kes tegi kõike, ei suutnud piisavas koguses ja õigeaegselt hommikusööki ettevalmistada.

Kolmas sõidupäev
teekond google mapist:

Nõks enne Bratislavat saime ka vihmakest.
Vallo izh muutus jõuetuks. Võtsime korraks kõrvale ning kontrollisime küünlaid ja silindri pea polte. kahjuks vasaku silku pea üks tikkpoldi alumine karteri kinnitus oli üle keeratud... Ermo proovis puhastada ja fikseerida keermeliimiga.
Mina samal ajal ajasin habeme lõuaotsast.Möödaminnes panin releenduse tagasi.

öömaja Slovakkias Bratislavas "Freddie next to Mercury"
Hind - ok
Tuba - magada sai, ruumi oli, kuid voodid olid n.ö. narid.

Õhtu läksime ka sööma ja kuhugi istuma...

Neljas sõidupäev agas ootusega Covid19 piirangute uuendustega vabariigi valitsuse poolt.
hommikul jalakäijate promenaadi juures hommikusöök, siis väike jäätis, siis doonau ääres BOLT elektritõukside ralli ja vaateratas.
Ei jõudnud infot oodata ja otsustasime Hungari poole vurada.

Teekond:
google mapist:

Kuna Vallo Izhil jätkus jõuetuse probleem ning tikkpolt ikkagi ei fikseerunud, siis otsustasime otsida Bratislavast 24h remondi töökoja. Otsestl need tegelased remonti ei toetanud sest keskendusid rehvi parandustele ja pukseerimise teenusele. Lähedal oli üks teine töökoda, saime jutule ning võimaldasind garaazhis töid teostada.
Izhil silku maha, tikkpoldi pesa keermepuuriga sügavamaks, keermeliim, mingist papist tihend alla ja kokku.
Ikka ei midagi... kuid vossi mees märkas, et summutist ei tule midagi... ehk on umbas - voila.

Lõpuks otsustasime Krakowi poole sõite ning võtsime öömaja Slovakias Chrenova küljeall "ABC Hotel"
welcome to ninteen's or eighteen's or seventeen's

Viies sõidpäev oli ningada kodu suunal.
Valisime suht otse tee üle mägede Krakowi suunal.

Kuna geoape vahepeal puhkas, siis tõenäoliselt sõitsmine nii:
Teekond googles

Tee oli super, izhid laulisid.
Ühel korralikul mäel tegime ka ühe sillaluse sõidu. Sakslased oma Africa Twinnidega jäid mokk töllakil vaatama, kui iszhid ja voss hüppasid platvormile kuskilt mülkast.

Tee ise oli sõites super.

öömaja Poolas, Krakowis "Hotel Nowa Panorama"
Hind Ok.
Tuba - OK
Sööki polnud.

7. öömaja Leedus, Kaunases "Kaunas Archdiocese GUEST HOUSE" e. Villa Kaunases
Hind - ok vs. asukoht super
Tuba miljöö ok, kuid õhku polnud.
Sööki polnud

Teed:
Tatrad - klassika head.

Pildid:
https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Üks sõiduvideo:
https://www.youtube.com/watch?v=2UN3v5WSSx0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2nDN32Z9OBXfn_2wUKUWqUsx8LcWpG1P6WiEfFY-q_Zykc_hFgBmQZPro
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1358
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: MK etapp 2020 "Päikesele lähemale"

Unread post by madeinussr »

Hmm tegi minu eest selle raske osa ära ja postitas põhi asjad ära.
Jällegi pean tõdema, et reis oli väga lahe, seltskond oli suurepärane ja need mäed on supermõnusad kulgemise kohad.


Järgmine aasta võiks suuna võtta Rumeeniasse ja korvidega...

Lisan lihtsalt mõned pildid kui need kätte saad telefonist ja goprost.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1358
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: MK etapp 2020 "Päikesele lähemale"

Unread post by madeinussr »

MInu erakulud lisaks ühiskuludele olid 222,3.- (ühiskulud sisaldasid enamasti sööki ja magamist ning kütet Poola ja tagasi).
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

hmm
Tavakasutaja
Posts: 881
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: MK etapp 2020 "Päikesele lähemale"

Unread post by hmm »

Ma nüüd ei tea miks aga tõesti tahaks sõita mööda selliseid teid:
Image

See pilt on nüüd karpaatia mäestikust Rumeenia alal...

Loomulikult tahaks ka Horvaatias sõita nii, et saaks soojas meres liguneda:
Image

Kahjuks need kaks asja kokku ei käi. Lisaks mitu korda aastas mootorrattaga mitmekesti reisida käib hetkel üle jõu nii ajaliselt kui finantsiliselt.
Aeg on aga armutu ning varsti on pe--e kortsus ning mis siis enam randa asja... 8 )

Sõnum on selles, et juba september... :lol:
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1358
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: MK etapp 2020 "Päikesele lähemale"

Unread post by madeinussr »

Ega siin midagi, tuleb see teema lukku panna ja avada uus peatükk - MK etapp 2020 "Mägedesse".
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Post Reply