kustudata

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
karvik
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 27. Mar 2009 01:00
Location: viljandimaa
Contact:

kustudata

Unread post by karvik »

kustutada
Last edited by karvik on 23. Mar 2013 09:07, edited 1 time in total.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Stroboskoobiga saab
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 151
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Unread post by vintizvint »

Süüte hetk määratakse ilmselt anduriga, mis asetseb väntvõlli juures.
Seega 2 võimalust, kas töötab või mitte. Arvatavasti viimane varjant.
Kirjutaksid ehk lähemalt milles probleem?
karvik
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 27. Mar 2009 01:00
Location: viljandimaa
Contact:

Unread post by karvik »

probleem selles, vahepeal paugub ja turtsub, mootor töötab ebaühtlaselt, nagu süüde oleks vale, aga ilmselt võib probleem ka kusagil mujal olla, karburaator puhastatud ja kontrollitud.
User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 151
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Unread post by vintizvint »

Kirjeldaksid ehk lähemalt seda "vahepeal paukumist ja turtsumist".
Õhufilter on kuiv? Praeguste ilmadega tekivad suured temperatuuri vahed ja pole võimatu filtri jäätumine, kui se asub mootori läheduses.
karvik
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 27. Mar 2009 01:00
Location: viljandimaa
Contact:

Unread post by karvik »

Õhufilter uus, mootorist küllaltki eemal, arvan et viga küünlas, mootor käivitub ja töötab, gaasi andes jätab vahele, hakkab puterdama, vahetan küünla ära eks siis näeb.
User avatar
Qubik
Tavakasutaja
Posts: 104
Joined: 15. Sep 2009 00:00

Unread post by Qubik »

Hiina mootorite nõrk koht on syytemängu kinnitusplaat. Võta süütepoolne kaas maha ja sikuta hooratas ära. nüüd kontrolli poolide kinnitused ja põhi üle. Vaata ka hooratta sisse-äkki käib vastu kuskile. Loomulikult seda kõike peale küünla vahetust, kui viga ei kao. Süüte põhja remont enamasti on liiga peen töö ja odavam tuleb muretseda uus.
Haarame mopeedil kolvist!
User avatar
Qubik
Tavakasutaja
Posts: 104
Joined: 15. Sep 2009 00:00

Unread post by Qubik »

Hiina mootorite nõrk koht on syytemängu kinnitusplaat. Võta süütepoolne kaas maha ja sikuta hooratas ära. nüüd kontrolli poolide kinnitused ja põhi üle. Vaata ka hooratta sisse-äkki käib vastu kuskile. Loomulikult seda kõike peale küünla vahetust, kui viga ei kao. Süüte põhja remont enamasti on liiga peen töö ja odavam tuleb muretseda uus.
Haarame mopeedil kolvist!
karvik
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 27. Mar 2009 01:00
Location: viljandimaa
Contact:

Unread post by karvik »

süütesüsteem kontrollitud ja kõik poldid ülekäidud, süütesüsteem korras, kaldun arvama ,et klapid jamavad, kas lasevad läbi, ei istu korralikult pesas või õhtal, nii et kui küünal ei aita peab klapid ära vahetama.
User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 151
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Unread post by vintizvint »

Klappide kontrolliks vala midagi neile peale ja lase sisse- või väljalaske aknast suruõhku. Mullitamisel klapid ei pea.
Omad kurvad kogemused on näitanud, et lihtsalt mingi vedeliku peale valamisest ei piisa.
Tropiks sobib suvaline kalts aknasse. (surve ei pea olema suur )
Post Reply