K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by fomoco »

Jah, tasakaalust läheb välja, ning vibratsiooniga võib ka väntvõlli ära rikkuda.
Selle killu lahtimurdmisega võis minna ka väntvõll paindesse.
Kui kasutad uuel kooslusel sama kepsu, siis pane esmalt silinder ja kolb peale ilma silindrikaane ja rõngastetta, kaane asemel kasuta seibe.
Näpuga peaks saama kolbi silindris loksutada küljelt küljele, kui on kõvasti vastu seina ja ei loksu, siis on keps ka kõver.

Kui soovid seda pilli maha müüa, siis pane oma hinnasoov mulle postkasti.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by iz350super »

Sõbrajuurest tõin sama kvaliteedigamasina silindri, kuid mitte sama firma masin. Masinal kubatuure 110, ning mootor on lamasilindriga.
Kas kolb koos silinder silindripeaga saaks minu masinale asetada?
Väike probleem on selles, et silindri tikkpoldid on minu 50cc masinal laiemad.
Küsimus, kas tõsta tikkpoldid karteris ringi (puurida karterisse auk ja keere sisse lõigata?) või puurida silindreile lisauk kahte kohta. (silindril ju kanaid pole, erinevalt 2t masinast) Vaatasin, et tehasepoolt on silindrile augualgatus tehtud õige mõdu järgi, kuid seda vaid ühelt poolt.
Teine küsimus, kuna masin on lamasilindriga, kas püstiasendis hakkab toimima? Kuna nukkvõlli ketipingutus kohta ma ei märganud seal olevat, eelmisel oli kohe silindri sees, seal kus oli nukvõlli ketijaoks eraldi aken.
Ning kolmas küsimus, kas väntvõll, sidur, käigukast kannatab 110 mootorit ära?
Kui täna seda 110 mootorit seest vaatasin oli väliselt sama väntvõll, sama sidur, erinevus oli süütes ja silindri asendis.
Mis oskate soovitada? Kuna see 50cc originaal mootor pole midagi kulunudgi, aga see on ülemõistuse, mis suur kere sellisele mootorile tassida on antud. (väga jõuetu) peale orioni on minu delta kui püss!
Vaatasn, et karterisse mahuks 110 kolb ilusti, see on kohe isuga suurem tehtud sellekohapealt.
Kas hiljem starter jaksab masinat käima panna?
Kas originaal 50cc karbuss paneks selle masina üldse liikuma? annab seda pealesaamst düüsiga parandada või tuleb kohe uut karbussi hakata otsima?
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by minimo »

Oh issand jumal. On sul ka mured... Üldise heaolu nimel võiksid lasta kuskil selle korda teha või üldse maha müüa, need hiinakad ongi halva minekuga ja jõuetud.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by fomoco »

Üks tark Mees ütles kunagi:
"pole olemas võimatuid asju, on hoopiski saamatud inimesed"

Kas sellel ümbertegemisel ka mingit mõtet on, see selgub sul alles töökäigus pole mõtet unistadagi

Jälgima pead ka kepsukäiku.
Karbussile pead panema suurema düüsi.
Kast ja sidur peaksid ilusti vastu pidama, kui on korralikult kokku pandud.
Starteri käiamine sõltub rohkem akust.



Soovitaksin siiski kasutada sinna sobivaid osi.


Üldine heaolu on suhteline mõiste, mulle näiteks meeldib, kui inimesed õpivad enda või teiste vigadest.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by iz350super »

Ma ka ei leia probleemi hetkel, masin seest ju täitsa loogiline, käigukastil hammakad korralikud, miks mitte.

Tean millest räägin kui ütlen et see jõuetu, selline mootor on paras sellistele põlvekõrgustele masinatele, mis rebivad isegi nokka, kuid sellise suure kere jaoks on see lahja.

Esialgu ei plaani veel jonni jätta, täna sain ketivõli kätte, lootsin, et tuleb uus, kuid lasti treipingis sirgeks.
Nüüd jääb ette vaid tume maa, mis edasi saab, kas mootor (silku pea) mahub paagi alla, kas saan silindrile lisaaugud, ilma et silindrit rikuks ning lõppkokkuvõtteks see karterile peale läheks.
Tikkpoldid , mis silindrit hoiavad peab siis ka pikemad panema, kuid ei saa kätte teisi, kontramutter hakkab ise võllil keerlema..
T.M
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by fomoco »

Enne, kui hakkad silindrit ümber ehitama, pead olema kindel, et klapisüsteemiga ka hakkama saad.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by iz350super »

Panen masinat hetkel kokku,
kuidas panna klapikett õieti peale?
Magneetol on kaks tähist T ja F (mida need tähendavad?)
ning hammakal, mis ketti veab on ka üks täpp,
Mis täht ja täpp peab olema kohakuti?
Seal süütepoolse kaane sees olev kok on siis selle täkki vaatamiseks, (magneetol) targemad inimesed ütlesid. Süüde toimib õli sees, sellepärast tuli sealt korgi vahelt ka õli, arvasin et see mingi teine õlikork vms.
Mis asendis peavad klapid olema, kui kokku panna nende punktide järgi?
T.M
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by fomoco »

Kui paned sama kolvi sisse, siis pead katkise tüki rellakaga maha lõikama.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by minimo »

Üldise heaolu nimel lase see mootor kellelgi targemal korda teha...
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by fomoco »

minimo wrote:Üldise heaolu nimel lase see mootor kellelgi targemal korda teha...
Samahästi võiks soovitada, et viska vana prügikasti ja osta poest uus.

Õige moto fanaatik saab ise kõigega hakkama, ning tavaliselt lendabki esimene masin (esimesed masinad) raginaga laiali.
Parem siis juba see odav pann.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by iz350super »

Kaua võib aiaaugust rääkida, mul on selge küsimus, kuidas klappe liigutav kett õieti peale panna, et masin klappe pähe ei lööks ega hakkaks valesti tööle, Teie räägite mulle mingist heaolust, see ongi heaolu, kui ma selle mootoriga väikese lisaabiga ise hakkama saan.
Paluks teemakõrvalist ila mitte kirjutada.
Nagu mainisin, on magneetol tähised T ja F mida need tähendavad? surnud punkt või süüte algus süüte lõpp? tuleneb see mingisest ingilisekeelsest sõnast?
Mis asendis peavad klapid olema, kui kokku panna? ( kinni, sisselase lahti, väljalase lahti?)
Kuhu peab jääma klapiketihammakal olev punkt? (alla, ülesse?)
T.M
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by fomoco »

Kahjuks pole ma ise sellega varem tegelenud ja pikka võõrkeelset juttu lugeda ei viitsi.
Kui ing. keelt oskad lugeda, siis ehk leiad siit mõned vastused:

http://www.martinracingdealer.com/REPAI ... rt%201.pdf


http://www.mastertechsports.com/BAJA%20 ... Manual.pdf
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Miks hiinakatest motikad lõhuvad ennast?

Unread post by iz350super »

Suured tänud.
Post Reply