K: Kogemusi hiinaka kohta

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by iz350super »

Tere,
plaanin osta sellise mootori oma 50 cc masinale peale. Mootor 200cc 4t hiinakas ning kasutatud, on kellelgil kogemusi või?

http://www.google.ee/imgres?um=1&client ... =109&ty=39

http://i00.i.aliimg.com/photo/654112299 ... Engine.jpg
Last edited by iz350super on 23. Mar 2014 22:55, edited 1 time in total.
Kawasaki80
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 21. Apr 2013 21:01

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by Kawasaki80 »

Tahad ütlen ausalt. Endal oli kah samasugune mootor zhongshen firmaga ja hiinas toodetud. otseses mõttes on see mootor puhas pask. algul on jõudu küllaga kuna isa kasutasin metsast 3m peenema palgi valjavedamiseks. tuli talv tööd teha ei saanud paime uued rõngad ja kolvi. kakskuud talvel nv sõitmist ja oli kolb rõngastega õhtal. varuosi hakkad sa sellele motole sitaks ostma. soovinan osta kas või 80cc jaapani masina mootor 2t ja sa saad endale sellise ulme pilli et juba.80 cc tundub kül olevat väheke lahja aga 250cc hiinlase korssu jättis pikalt pikalt seljataha. oman 80cc kawasakit 97 väljalase ja on selline ulme riist et jube 6 käiguline käigukast ja 4 võtab lihtsalt punni keerates esi ratta maast korralikult lahti. ostsin kasutatud masina ja peale mootori vahetus õli ja kütuse pole midagi ostma pidand .
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by extinction »

50-se raamile maa ja ilm, kuid üldiselt vaadates on mõttetult uimane mootor, mis kihutamiseks ei sobi. Liigub neid ka igas kubatuuris - 125, 150, 200, 230, 250 on põhilised, enamik 230 müüakse 250 pähe... Kasutatud mootorid või sõidukid, kui on olnud noorte käes, enamjaolt tahavad kohe remonti.

Qingqi peal kasutatud 200cm3 Suzuki koopiad on paremad ja väikese vaevaga saab nad üsna erksaks. Mul oli enda oma kunagi Yamaha DT125R raamile istutatud. Süüde oli auto kommutaatori pealt (aku ja laadimisega), karpas olid teised düüsid ja väljalase otsast lõpuni oma tehtud, ning pisikesel küla krossirajal ja metsas millestki puudu küll ei olnud. Mootorit kasutati tõsistel tegudel juba paar aastat enne minu kätte sattumist, peale rõngaste vahetust ja klappide soveldamist sain sõita kuni 3. käigu siledaks tõmbas, terve uus kast oli otse hiinast mingi 60 euro ringis ja pidu jätkus. KX250 mootorile kolisin hiljem üle, et tõelist võimsust proovida, aga kahetsen siiamaani, sest lõhkusin hea ratta ära ja müüsin mootori maha. :mrgreen: :? Uue kolvi ja rõngaringiga oleks raudselt veel kaks suve paugutanud (kühveldasin suvel igapäevaselt ringi ja sügiseks lihtsalt jäi lahjemaks) ja äkki oleks jõudnud mingi tõsisema karpa ja 250se suzu nuka ka ära katsetada... :twisted:
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by iz350super »

Tuttava 50cc zongseni kohta ei saa küll midagi halba öelda, vahetab kumme ja lisab bena ja õlivahetus, muud pole teinud, peseb ka ikka tihti ringi sellega.

Sellist eelmainitud masinat ehk kasutaksingi A punktist B jõudmiseks, kuna ajalugu on minu hiinaka kohta näitanud, nii, kui hakkan andma, nagu ikka rajal annaksin, lakkab midagi töötamast ja käigukast sulab kaudselt öeldes.
Ehk jätan ka hullemad tembud kawasakile välja kannatada, oleksin rahul, kui see masin lihtsalt sõidaks, ning seda isegi vastutuult :D
Kawasaki80
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 21. Apr 2013 21:01

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by Kawasaki80 »

Kui jah niisama punktist A punkti B sõita siis on hea moto kui retsima hakata siis ei pea moto vastu sellepärast on hea jaapani mootorid.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by extinction »

Jaapanis tehakse mootorrattaid väga erinevateks otstarveteks ja kõigil on erinev eluiga ja hooldevälp. See sinu 80 cm3 Kawasaki on ikka väga pisikese ressursiga, sealt see minek tulebki. Ikka millegi muu arvelt.
Tegemist on sportrattaga, mis mõeldud vist umbes 13 aastase kasvule, täismehel pole mingit asja sellega sõita.

Retsides ei pea ükski asi vastu, lõpuks laguneb kõik.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
elvis1991
Posts: 4
Joined: 31. Mar 2014 19:22

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by elvis1991 »

Olen sõitnud hiina mootoritega küllaga ja ei kurda midagi, käivad hästi edasi kui kõik regullitud ja suhteliselt odav ülal pidada. Mootori vastupidavus hakkab pihta omanikust. Kui õli vahetada viitsid siis kestab mootor kaua ja kui ei siis kulub mootor siva läbi. Omasin 125cc lifanit ja võin öelda et väga hea mootor lihtne remontida ja odavad jupid ning liigub väga kenasti edasi oma kubatuuri kohta. Miks need kolvid nii kähku läbi lähebad on väga lihtne põhjus. Tuleb osta korralik õhupuhasti ja mitte kasutada mingeid koosnus filtreid mis ei oia mitte mingisugust tolmu kinni ja sealt see kulumine alguse saab. Võin öelda et mootorid on väga head tehtud ja kestavad. Ma siin ikka loen neid tekste et laidetakse kõik hiina mootorid maha mis on 4T siis ajab ikka naerma küll :D Mootor on mootor vahet ei ole kas auto või tsikli kõik nad põletavad ühte moodi kütet ja töö põhimõte sama. Kui ikka masinat hooldada ei oska ega siis ei kesta ei auto mootor ega ka tsikli oma. Mõtekam on sel juhul 2T mootor mis tahab vähem hooldust ja on äkilisem tunduvalt aga kui tahad jõudu ka madalatel pööretel siis kindlasti 4T :)
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by iz350super »

No, hiinakad hoiavad ikka ennekõike kokku materjali pealt. Kick vänt murdub pooleks, keevitus peale ei hakka korralikult, keps murdub tuimalt keskelt pooleks, neid näiteid absurdsusest on palju.
Firmamasinal õlid sees ei suuda ka loll pekki keerata, kuid minul oli hiinakas, mis isegi hoidmisel nagu sedasamust pilpa peal muudkui alt vedas, olen nõus, need 125 lamamootorid on õnnestunud, ise pole seda omanud kõik on olnud püstsilindriga. Sõidan tühikäigupööretelt panen neljandalt kolmandale ja kolmanda käigu hammakal läks kolm hammast.
Ketisuunajad on ketihammakast niikaugel, et see kaotab oma tegeliku mõtte ja kett jookseb rulli, lõhkudes karteri ja seda on palju juhhtunud just 125 lamasilkudega hiinakatega.
Karterit rellakaga lõigates tuleb kummalist tolmu, kus saab olla jutt materalist või vastupidavusest. See on küll väga üllas, et astud hinakate kaitseks välja, kuid sul on masinaga kindlasti vedanud.
Tehas teenib just et müüakse läikivaid masinaid ja juppidejärgi tullakse poodi päris tihti, miks muidu nendel äri õitseb, kes müüvad lahtivõetud hiinaka mootoreid, üks geniaalne mõte, toob ilusti sisse, see hiinaka odavus ja ilu lõi ka mul natukene ratsionaalse mõtlemise sassi.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by iz350super »

Ja ma ei tee maha, see kõik on mul suures osas kahjuks ise läbitud. Mida ma ei saa öelda firma masinate kohta.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by fomoco »

Eks siit tulebki vana tõde välja:

Kuidas saada midagi odavat ja head.

Esmalt ostad odava ning hiljem ostad hea.
:mrgreen:
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Kogemusi hiinaka kohta

Unread post by iz350super »

Nii õieti ja lihtsalt öeldud :D Ise loodaks ka nüüd parema osa juurde jõuda :)
Post Reply