250 hiinakas, poole vinnaga käib aga pöördesse ei lähe.

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
Murka
Posts: 1
Joined: 13. Mar 2014 21:13

250 hiinakas, poole vinnaga käib aga pöördesse ei lähe.

Unread post by Murka »

Uus masin paar päeva töötas korralikult ja üleöö enam pöördeid ülesse ei võta. Hakkab plärtsuma ja kui pikemalt põhjas hoida jääb seisma. Paluks abi!
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: 250 hiinakas, poole vinnaga käib aga pöördesse ei lähe.

Unread post by fomoco »

Paak sai tühjaks :mrgreen:

Tegelikult ei ole raske googlest otsida probleemile lahendusi või lugeda vanu teemasid, kus õpetatakse karpa puhastamist, süüte sättimist jne.
elvis1991
Posts: 4
Joined: 31. Mar 2014 19:22

Re: 250 hiinakas, poole vinnaga käib aga pöördesse ei lähe.

Unread post by elvis1991 »

Keerulist pole midagi, endal ka jama olnud nendega. Tänapäeval on neil väga kehvad küünlad peal soovitaks midagi paremat peale soetada. see on siis esimene pprobleem neil. teiseks lähme asjaga karpa juurde. vaata kus karpasse tross läheb keera see kaas pealt ära sealt tuleb koos trossiga välja siiber mille külles on pikk nõel. seda nõela asendit saab timmida kui tõstad selle nõela välja siis seal on astmed kuni 5 vist, stopper peab olema 3 astmes see on 200cc ja 250cc kõige magusam koht, kui tõstad stopperit ülesse poole läheb kütte segu lahjemaks kui aga allapoole siis läheb rikkamaks. ja kui ikka käima ei saa siis on vaja karpa maha võtta ja puhtaks pesta ja pärast karpa all olev reguleeritav tüüs see keera kinni ja 1,5 pööret välja siis on karpa paigas, ja peaks töötama nagu kella värk. süüdet neil reguleerida ei saa kuna andur on ühe koha peal kinni ja ei ole liigutatav. Nendel hiinakatel ongi põhilised asjad miks nad käia ei taha kas karpa must või reguleerimata või küünal on kehva( sädet vaadates on olemas aga kompresiooni all säde läinud) tuleb uue vasty vahetada. kolmandaks on klapi vahed liiga suured(tekib häiriv klõbin mootoris) tuleb mootoril kambrikaas maha võtta ja magneeto pool olevas kaanes on peal pool (kruvikaga keeratav polt) ja ning tuleb mootorit keerata kuni tuleb ette t-täht mis tähendab (top) ehk mootori ülemine surnud asend. ja siis paned klapid vahed nii sisse lase kui ka välja lase 0.10mm ( see täiesti paras vahe hiinlasele pole vaja karta et klapid pähe hakkavad käima neil ikka varu ka jäätud. Nii lihtne see ongi. muud midagi erilist seal timmida pole vaja :)
Post Reply