K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by iz350super »

Tere, meeles mõigub veel ühe kaasfoorumlase lause, tahad head ja odavat, agul osta odav siis osta hea. Odav mul oli, kuid omast arust hea asja ostmisel tuleb mul jälle võtmed kätte haarata.
Nimelt pole masin kahte päevagi käinud, kui võtsin numbrialuse ära, koos sellega numbritule, numbritules olid juhtmed plastiku sisse sulanud ja salotsioon oli läinud, samuti oli pirn läbi. Tegin siis uue numbri aluse ja kokku pannes ei paanud külge numbrituld, sest polnud pirni sisse panna. Iseleerisin kaks juhtmeotsa ära ja enam käima ei lähe, ma ei kujuta ette kas ma kujutan ette või kas saab sellest midagi oleneda?

Küsimus, kas sädet saab vaadata ikka nagu tavalistel vene masinatel, jätsin originaal küünl peale, panin kontrollitud küünla piibu sisse ja massi ja andsin starterit, sädet polnud.
Piip on uus ngk piip, ei oska enam midagi teha. Ei tea kus enamus asju on, cdi jne mis oleks sädeme tekitamisel vajalikud, või ehk mingid kaitsmed mõjutavad ka sädet?
Sest tuledega on mingi uss sees, panen pargid sisse, ei põle ees, vajutan esipidurit siis hakkavad põlema...??
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by fomoco »

Juhtmed lühises, kaitsmed läbi või keegi veel midagi ümber teinud.

Siin üks vanem manuaal, alusta kaitsmete kontrolliga.

http://www.eikholt.net/hpalt/download/N ... ual%20.pdf
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by iz350super »

Tänud kasuliku lingi eest. Kas kaitsmete vahetamisel pean millesti lähtuma ka? Spets motikaomad või sobivad ka auto omad?
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by Tafka »

Tavalised auto harkkaitsmed peaks olema. Kas suretusnupp on ON/RUN asendis? Osadel ratastel võtab starteri taha kui lüliti OFF asendis aga seljuhul sädet ei teki :)
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by iz350super »

Kas on võimalik, et eelmine omanik pani liiga tugeva kaitsme ja siis põletas piduritule pirni läbi ja sulatas juhtmed? Kui tugevaid kaitsmeid panna üldse?
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by minimo »

Kaitsmete tugevusel ei ole mingit seost pirnini jõudva pinge suhtes.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by fomoco »

Mida eelmine omanik kaitsmete juhtmetega tegi, võid temalt küsida.
Soovitaks seda kaitsmeplokki täpsemalt uurida ja paigaldada kaitsmed vastavalt originaalile.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by iz350super »

Olles tutvunud tehase manuaaliga on see masin ikka suht loovtöö, palju ise tehtud ühendusi ja lahendusi.
Kolm mulle tuttavat kaitset on kaks kümnest ja kahekümneviiene.
Süüte panin sisse kontrollisin indikaatoriga neid, kõik annavad voolu läbi. Pole läbi kärsanud.
Puhastasin süütepooli külge käivad juhtmeühendused, üks oli kummaline ühendus, nagu vanal jupiteril need külgkorvi juhtmed, ei oska öelda kui hästi kontakti annavad. Ikka ei saanud sädet kätte.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by fomoco »

User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 151
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Re: K: honda dominator 650 nx säde kadunud

Unread post by vintizvint »

Ah sedapsi lood, sellet siis kiri tuligi postkasti.
Pole ammu enam viitsinud siin käia.

Esmalt tõmba eelmainitud manual, vaata järgi väntvõlli anduri takistus ja mõõda üle.
Cdi ( mis asub paremal pool kondli nurgas, kellade lähedal.) saad kontrollitud,kui keerad "T" märgi õigesse asendisse. Ei mäleta nüüd täpselt, kuid oli vist kahe kriipsu vahel. Selleks pead vasakpoolselt mootoripoolelt mõlemad punnid lahti keerama. "T" tähistab üss-i.
Märgid kohakuti keerates, peab säde pidevalt jooksma ning tahokas ennast lõppu kerima. (Ka se on cdi juhitav. )
Üks eluterve märk, CDI toimimisest on veel tahoka seieri kerge nõksatus, kui süüte sisse keerad.

Süüte katkestamine käib mitmest kohast läbi. Suretusnupp- mis killib koheselt maha.
Küljejala all olev lüliti mis lubab ainult neutral asendis käivitamise. ( käikku sisse pannes suretab koheselt välja.)
Ja siduri heebli all olev lüliti, mida vajutades lubab käivitada, juhul kui oled käigu sisse unustanud.
Post Reply