Minski registreerimine

ARK, juhiload, seadused ja liikluskindlustus.
Liiklusteemadel vastab IIZI kindlustusmaakler.
Pluuto
Tavakasutaja
Posts: 24
Joined: 11. Jul 2010 00:00

Minski registreerimine

Unread post by Pluuto »

Kas on võimalik ARK is võtta arvele ja seaduslikult hakata sõitma minsk 3.115 ga 1980 aastast, dokumendid on nõukogudeaegsed- kas neist võib enam mingit kasu olla?. masinal on välimus korras, umbes 90% algselt olnud jupid. Mingit tuuningut ei ole, kõik olen üritanud võimalikult originaalne jätta. Kui see on võimalik kui palju see maksma läheb?
tofetome
Tavakasutaja
Posts: 210
Joined: 10. Aug 2009 00:00
Location: Saue - Sangaste
Contact:

Unread post by tofetome »

Mina sain oma masina arvele võetud 15.97 ¤-ga, kuid see oli Mopeedi registrisse kandmine. Riigilõivude kohta peaks infot ARK kodulehel ka olema. Lisainfot saab siis, kui helistada lähimasse ARK kontorisse :wink:


M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 335
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

Esmane registreerimine toimub ja maksma läheb ka täpselt niipalju, nagu see hinnakirjas on.
Sõidan nagu suudan.
miinipilduja
Posts: 7
Joined: 09. Aug 2011 00:00

Unread post by miinipilduja »

Mul tekkis enam-vähem sama küsimus oma Jawa 350 (1972) kohta. See on ARK-is arvel veel vene numbriga. Dokumendid olemas ja ostu-müügi leping samamoodi. ARK-ist sain vastuseks, et vormistatakse omaniku vahetus ja see läheb maksma 57 euri sentidega.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

miinipilduja wrote:Mul tekkis enam-vähem sama küsimus oma Jawa 350 (1972) kohta. See on ARK-is arvel veel vene numbriga. Dokumendid olemas ja ostu-müügi leping samamoodi. ARK-ist sain vastuseks, et vormistatakse omaniku vahetus ja see läheb maksma 57 euri sentidega.

Ehk räägid täpsemalt, milline teh. pass sul on ja mis värvi number?

Mul on jawa 350, musta vene numbriga, viimane üv. oli 1990

Arkis öeldi, et omaniku vahetuseks tuleb masin koos korviga kohale tuua ja tuleb teha esmane registreerimine.
Kokku ca. 150¤

E.
Arki spetsialist väidab, et kui on masin nõuk. dokumentidega, siis tuleb teha esmane registreerimine.
Esmasele registreerimisele minnes peab komplektse masina kaasa võtma st. kui soovite korviga ringi sõita, siis peate ka korvi kaasa võtma.
Kuid spetsialistil läks selle korvi kohapealt ka lõpuks keel sõlme ja lubas tagasi helistada.
Võiks ju soolona arvele võtta ja hiljem korviga ringi sõita, kuid masina mõõtmed st. laius ja ka telgede arv muutub.


Arki tehnoosakond vastas, et Mõttekam oleks korviga minna registreerima ja kindlasti tuleb teh. passi märkus kirjutada, et on lubatud sõita ilma korvita.

Kui on registreeritud soolo, siis korviga sõita ei või.
Kui on registreeritud korviga, siis ilma vastava märkuseta ei tohi korvita sõita.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 335
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

Jah, kui on Nõukogude Liidu aegne tehniline pass, siis EI ole see ratas olnud arvel Eesti Vabariigis - ehk TULEB vormistada esmane registreerimine. Mitu ratast lähiaastal arvele võtnud Nõukogude Liidu aegsete pruunide passidega ja kõigil oli täpselt sama. Jah, telefonis öeldi küll, et kui arvelt maas, siis on omaniku vahetus aga see kehtib mahakantud Eesti Vabariigi tehn.passide kohta. Esimesed siis. Mis ennem seda on, lähevad reaalselt esmaseregistreerimise alla. Ehks siis - mootorratas Jawa tuuakse uue omaniku poolt ENSV-st Eesti Vabariiki/ Euroopa Liitu.
Kui keegi tõesti suudab pruuni passiga ratta arvele võtta uuesti 57 eurikuga, siis palun selle Maanteeameti büroo aadressi ja töötajat, kes nii teeb. Läheksin edaspidi ka sinna.
Sõidan nagu suudan.
Post Reply