IZH K15; K16 ja PS osadest
Posted: 17. Oct 2016 14:27
Teeks siis natuke juttu K15; K16 ja Planeta Spordi osadest mida praegu Venemaal ja Ukrainas liigub. Hea tahtmise juures on neid võimalik ka sealt hankida.
Olen paaris vastavas VKontakte (venekeelse rahva Facebook) grupis liige, seal hakkab palju huvitavat silma. Minu jaoks on hämmastav et päris palju on neid masinaid erinevas konditsioonis sealmail praegugi kasutusel. Palju on muidugi noori, 15-25 aastaseid omanikke, aga on ka tõsiseid entusiaste kes üritavad sellest kesisest algmaterialist midagi välja võluda.
Kõige nõrgem lüli, keps. Olen ise vaevelnud oma PS'i ja krossika kepsu teemaga, üks-ühele asendust lääne tehnikalt vist ei ole ja ega ei tahakski mitusada eurot vene tsikli kepsu eest välja käia. CZ'i või muudest kepsudest kokku keevitamiseni minu võimalused ja oskused ei paraku ei küündi. Seetõttu oli nagu õnnistus kui 2015 suvel jäi internetis kolades silma et müüakse uusi kepsu remontkomplekte. Keps, kolvisõrm, nö alumine sõrm, seibid ja mõlemad nõellaagrid. Tegemist on siis uute, töenäoliselt Hiinas või kusagil seal tehtud osadega. Müüja vandus piltlikult öeldes käsi piiblil et kaup on aus, tema poolt on lastud teha põhjalikud mõõtmised tsementeerituse ja muu sellise kohta. Ning et ta on ise neid mootrite remondil palju kasutanud ja ostetud on ka rohkesti. Tellisin siis minagi mõned komplektid. Kepsu alumine laager on küll üherealine nagu Planeta 5'l, aga ma ei oska öelda kas see on viletsam või hoopis parem? Kohe kui kaup käes, sai kaks väntvõlli lastud ka ära remontida, ning üks läks kohe pojektiratta mootorisse. Nüüdseks on kogunenud 30 tundi ja ligi tuhat kilomeetrit, mingeid kilinaid-kõlinaid ei ole kuulda. Kui viitsimist on, võtan enne tsiklite talvekorterisse kolimist inspekteerimiseks silindri maha, eks siis saab näha.
Siinse foorumi (aga võib-olla et kogu Eesti )vaieldamatul suurim Sport IZH'i fänn madeinussr tellis ka koos minuga sealt ka portsu neid kepse, hea oleks kui ta kommenteeriks kuidas temal need toimivad ja ehk on tal huvilistele ka müügiks pakkuda...
Olen paaris vastavas VKontakte (venekeelse rahva Facebook) grupis liige, seal hakkab palju huvitavat silma. Minu jaoks on hämmastav et päris palju on neid masinaid erinevas konditsioonis sealmail praegugi kasutusel. Palju on muidugi noori, 15-25 aastaseid omanikke, aga on ka tõsiseid entusiaste kes üritavad sellest kesisest algmaterialist midagi välja võluda.
Kõige nõrgem lüli, keps. Olen ise vaevelnud oma PS'i ja krossika kepsu teemaga, üks-ühele asendust lääne tehnikalt vist ei ole ja ega ei tahakski mitusada eurot vene tsikli kepsu eest välja käia. CZ'i või muudest kepsudest kokku keevitamiseni minu võimalused ja oskused ei paraku ei küündi. Seetõttu oli nagu õnnistus kui 2015 suvel jäi internetis kolades silma et müüakse uusi kepsu remontkomplekte. Keps, kolvisõrm, nö alumine sõrm, seibid ja mõlemad nõellaagrid. Tegemist on siis uute, töenäoliselt Hiinas või kusagil seal tehtud osadega. Müüja vandus piltlikult öeldes käsi piiblil et kaup on aus, tema poolt on lastud teha põhjalikud mõõtmised tsementeerituse ja muu sellise kohta. Ning et ta on ise neid mootrite remondil palju kasutanud ja ostetud on ka rohkesti. Tellisin siis minagi mõned komplektid. Kepsu alumine laager on küll üherealine nagu Planeta 5'l, aga ma ei oska öelda kas see on viletsam või hoopis parem? Kohe kui kaup käes, sai kaks väntvõlli lastud ka ära remontida, ning üks läks kohe pojektiratta mootorisse. Nüüdseks on kogunenud 30 tundi ja ligi tuhat kilomeetrit, mingeid kilinaid-kõlinaid ei ole kuulda. Kui viitsimist on, võtan enne tsiklite talvekorterisse kolimist inspekteerimiseks silindri maha, eks siis saab näha.
Siinse foorumi (aga võib-olla et kogu Eesti )vaieldamatul suurim Sport IZH'i fänn madeinussr tellis ka koos minuga sealt ka portsu neid kepse, hea oleks kui ta kommenteeriks kuidas temal need toimivad ja ehk on tal huvilistele ka müügiks pakkuda...