Riga Junior 1984
Posted: 04. Dec 2018 18:17
Mõni aeg tagasi õnnestus hankida neli (4!) NOS krossimopi raami. Üks vähem komplekteeritud raam sõitis tagasi kodumaale lätti, ühe kauples sõber omale ja kaks komplektsemat koos ratastega jätsin omale.
Kuna olen pikalt mopeedidega tegelenud, siis oli tekkinud ka korralik tagavara korralikest ja uutest varuosadest, mida ehitamisel kasutada.
kaks raami olid nii komplektsed, et puudu olid vaid mootor, korralik summuti- leegitoru komplekt, trossid, juhtseadmed, kett ja elekter.
Otsustasin, et ühe ratta jätan omale ja teise paiskan turule kui kellelgi on olemas ihalus sellise iluduse järele. Töösse võtsin 1984a ratta, sest samasugune (mitte küll nii heas korras on kodus juba olemas). 1983a ratta jätan omale kuna seal on uuema mudeliga võrreldes väike erinevus.
Krossimopeedi raam on täitsa erineva konstruktsiooniga võrreldes teiste Riga mopeedidega, Esihargile ja tagahargile on lisatud "krossitamise jaoks" paar tugevdust. Kas just kõige õigematele kohtadele see on kaheldav.
Komplekteerisin raami, likvideerisin tehasest kaasa tulnud sinise esmaspäeva vead: esihargis puudusid laagrid , üks esihargi juhtpuks oli paigast nihkunud, puhastasin piduritrumlid alumiiniumi valu jääkidest ja hakkasin mootorit ehitama.
Raamid jätsin tolmust puhastamata, sest seda tahaks võibolla uus omanik ise teha.
Jätkub...
Kaasa sain ka mõned, NOS väntvõllid, hülsi ja kolvitoorikud ning paar pisipudinat veel.Kuna olen pikalt mopeedidega tegelenud, siis oli tekkinud ka korralik tagavara korralikest ja uutest varuosadest, mida ehitamisel kasutada.
kaks raami olid nii komplektsed, et puudu olid vaid mootor, korralik summuti- leegitoru komplekt, trossid, juhtseadmed, kett ja elekter.
Otsustasin, et ühe ratta jätan omale ja teise paiskan turule kui kellelgi on olemas ihalus sellise iluduse järele. Töösse võtsin 1984a ratta, sest samasugune (mitte küll nii heas korras on kodus juba olemas). 1983a ratta jätan omale kuna seal on uuema mudeliga võrreldes väike erinevus.
Krossimopeedi raam on täitsa erineva konstruktsiooniga võrreldes teiste Riga mopeedidega, Esihargile ja tagahargile on lisatud "krossitamise jaoks" paar tugevdust. Kas just kõige õigematele kohtadele see on kaheldav.
Komplekteerisin raami, likvideerisin tehasest kaasa tulnud sinise esmaspäeva vead: esihargis puudusid laagrid , üks esihargi juhtpuks oli paigast nihkunud, puhastasin piduritrumlid alumiiniumi valu jääkidest ja hakkasin mootorit ehitama.
Raamid jätsin tolmust puhastamata, sest seda tahaks võibolla uus omanik ise teha.
Jätkub...