Tehnilised tingimused

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

mitmeid mõtteid ,kuid kahjuks mitte eriti pädevaid ,kui nii võib öelda.
klasse juurde teha on proovitud , keegi ei taha vedu võtta ,on juba juttu olnud.
ei ole vaja üritada liigasuurt tükki korraga hammustada ,kui selle süüteasja saaks ära otsustada oleks isegikõvasti tehtud. samas nagu Rainer ütles, sõita saab ka kontaktidega, kes vähegi tajub asja , eelkõige oleks see asjast kaugemal olevate sõitjate elu hõlbustamiseks . mulle isiklikult seda vaja pole.
mis puudutab kartereid , siis neid ei loeta üldiselt kuluosadeks ,kui suudad need ära termineerida on üldjuhul tegu oma sossseplusega. silinder on kuluosa küll aga uue hülsi valmistamine pole raketiteadus , lisaks on ressursi märksa rohkem, kui hoonitud püti järgi kolb valmistada. vastupidisel juhul on mingi kahtlase kvaliteediga tundmatust materjalist kolvid ,remontmõõtudena , harilikult üle 0,2 mm. siit siis järgneb ,et saad ühte pütti 2,5 korda remonti lasta ,et 38,5 sisse ära mahtuda.
magnetite ja kontaktidega on lugu keerulisem ,eriti lihtne neid taastada pole ,kuigi auto või millegi muu kontakte aretatuna olen pildipeal näinud ,livena mitte .
ma ei ole nüüd päristäpselt suutnud jälgida mitmel võidusõidul sa oled peal olnud ,kuid vist mitte palju ,kuna pessimismi nagu kumaks su jutust, et milleks see kõik, jne.
laiade radadega on pisut keerukas ,kuna praktiliselt valik puudub . stammkohtade kõrval sõidetakse seal .kuhu kutsutakse ,sellisel rajal mis pakkuda on. olen poolekõrvaga kuulnud järgmisel hooajal plaanitavast kardiradade tagasitoomisest rajavalikusse , ehk siis veskisilla ja rapla ,ideaalis oleks ka kuningamäe.
klasside osas ei näe absoluutselt mingit vajadust neid vähendada ,ennemini tuleks noorematele mingi väljund leida, kuna tasemed ja kiirused väga erinevad. sellist karnevali nagu sõmkas või apes vaevalt tõsine võidukangutaja igatseb.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

Klasse pole nagu tehagi millegi põhjal juurde.
Ei kannataks nõuda originaalsust asjadel, mis on tootmisest maas juba kümneid aastaid...
Tehnilise poole pealt rõhutaks ikka et pole mõtet keelata mingeid mootori siseseid nüansse nagu väntvõll, karteri maht või akende asetus ja kuju.
Seda ei õnnestu mõistliku ajaga kontrollida ja ega keegi ei taha ka väga et tal laiali võetakse mootor.
Olgu siis nii, et pealt vaadates oleks Standard klassi mootor nagu ta tehasest tuli väljaarvatud õhufilter.
Küll aga on kolvikäik kuni 40mm ja silindri läbimõõt kuni 38,55mm ja seda kontrollitakse protesti esitamisel.
Seega reeglid oleks:
Standard-
Lubatud on kasutada mootoreid D4-8.
Kolvikäik ei tohi ületada 40mm ja silindri läbimõõt 38,5mm.
Mootor ja karburaator peab väliselt olema muudatusteta ja mootoril kõik kolm tehase kaant peal.Kaante vahel ei tohi kasutada paksemaid tihendeid kui 1mm.
Summuti peab olema ilma keevitusjälgedeta.Lubatud on kinnituse keevitamine summutile kuni poole ümbermõõdu ulatuses.
Open.
Lubatud on kasutada mootoreid D4-8.
Kolvikäik ei tohi ületada 40mm ja silindri läbimõõt 38,5mm.
Mootoril peavad säilima karter ja silinder.Lubatud vesijahutusega Vodolei veepumba silinder ja veesärgi tegemine ümber silindri ja silindrikaane.
Kõik kolm kaant peavad olema peal ja kaante muutmine on lubatud.
Lubatud on veepumba kinnitamine ükskõik millisele kaanele.
Korv.
Lubatud on kasutada mootoreid D4-8.
Kolvikäik ei tohi ületada 40mm ja silindri läbimõõt 38,5mm.
Mootoril peavad säilima karter ja silinder.Lubatud vesijahutusega Vodolei veepumba silinder ja veesärgi tegemine ümber silindri ja silindrikaane.
Kõik kolm kaant peavad olema peal ja kaante muutmine on lubatud.
Lubatud on veepumba kinnitamine ükskõik millisele kaanele.
Raamid:
Lubatud on kasutada raame, kuhu on paigaldatud mootoreid D4-8 tehasest ja mida on toodetud üle 1000 eksemplari.
Korvidel on raam vaba.
Raami on lubatud tugevdada, kuid selleks ei tohi kasutada kinniseid profiile(toru).
Raamil, poritiibadel ja paagil ei tohi olla teravaid servi.
Ülekanne mootorilt veorattale peab olema muutumatu ülekandesuhtega.
Mõlemal rattal peab olema toimiv pidur.
Juhtraua, heeblite ja jalatugede otstel ei tohi olla teravaid otsi ega servi.
Ees peab olema selgelt loetav number.

Paluks siis avaldada oma arvamust asja kohta.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

ei mõtted on kõik head, eriti et kardirajal toimuksmõni võistlus, siis pole see mootor nii lugev ja sõiduoskused ja trajektori valikud tulevad ka mängu. talve sõite võiks ka aastal 2014 olla, hiinaka süüde või mis iganes süüde standard klassil võiks olla lubatud, ise kasutan d5 mootorit ja testides läks 2 kontakti haamrit katki ja see ajas vihale ikka küll :P neid juppe pole enam saada, kaasaarvatud ka ntks magneeto mida olen 2korda lõhki löönud kogemata :P aga muude asjade kohta ntks kõik need reeglid mdea, las olla siis samad, praegu on asjad toiminud, need kes sõidavad sõidavad ikka edasi, pole enam selliseid niisama "funni" mehi enam üldse, ikka kõik lähvad rajale võidu mõtetega ja rajal sõpru ei tunta niiet ei saa arvestada ka nende uute osalejatega, kellel on huvi tuleb sõitam nkn ja laseb teha nii kõva mootori kui võimalik, mina isiklikult ei taha küll näha mingeid niisama veerejaid seal rajal, kui minna sõitma siis ikka nii et rattas liigub edasi ja proovitakse nii ette otsa sõita kui võimalik, kellel on lahjemad pillid ja veel asja ei oska siis on võimalik alustada kestvussõidu sarjaga kus sul on aega 3h-24h loksuda, sellisel sõidul saad sa arendada oma tehnilist taipu kuna üldiselt kuurialt võetud kaua seisnud võrrid pole väga töö kindlad ja kui sa saad juba seal hakkama ja tunned et pill on lahja ja vajad midagi ergemat siis on aeg tulla sprindi etapidele. Ärge väga pahased olge kui ma midagi väga valesti arvan või mõtlen ja avaldage veel arvamust mis võiks paremini olla või olemata olla :D
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Olen Pitprolitega 100% nõus. Saan aru,et Virx tahab kõigi arvamust süüte vabaks laskmise kohapealt teada kes võistlemas käivad, aga usun,et need 11 stabiilset võistlejat standart 25+ arvamus peaks üle kaaluma need juhu võistlejat kes oma koduküla võistlustele tulevad ja nii palju kui mina tean,siis enamus võistlejad kellega mina olen rääkinud ootavad vaba süüdet.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

Mul isiklikult on süütest ükskõik, kuna see ei muuda märkimisväärselt mootorit võimsamaks.
Tegelikult on reeglid väga hästi paigas ja asi toimib.
Muuta võiks niipalju, et päris jalgrattaga peale ei saa et oleks raam võrri oma siiski vältimaks ennetavalt kalliste mägirataste tulekut.
Siis see tsirkus õhufiltriga võiks ära lõppeda ja lubada ka porolonfiltri kasutamist ilma sinna võrri oma sisse ehitamata.
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Teeks siis selle pulli ära ja muudaks süüte vabaks? Minugi poolest! Ainult mina sõidan ka kestvust sama pilliga, standard klassis, kas siis kestvusevennad muudavad ka ära? Õhufiltri poolepealt on ju kõik korras. Võtad originaal õhuka, võrk seest välja piti poroloon asemele ja tuld. Ainult ära avasi suuremaks tee. :D
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

no on lubanud kestvuse taadid ka vähe edumeelsemaks muuta oma asja , eks näe. seepärast võikski põhisarjas asjad paika panna ,kui neil soovi on reeglid sarnaseks teha.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

2715 wrote:Mul isiklikult on süütest ükskõik, kuna see ei muuda märkimisväärselt mootorit võimsamaks.
Tegelikult on reeglid väga hästi paigas ja asi toimib.
Muuta võiks niipalju, et päris jalgrattaga peale ei saa et oleks raam võrri oma siiski vältimaks ennetavalt kalliste mägirataste tulekut.
Siis see tsirkus õhufiltriga võiks ära lõppeda ja lubada ka porolonfiltri kasutamist ilma sinna võrri oma sisse ehitamata.
ma väga ei stressaks jajgratta raami teemal, põhjuseid mitu.
esiteks raamigeomeetria ,kui mootor mahub vahele on raam mõttetult kõrge , lenks ja sadul ühel joonel. kui raam mõnus ,ei mahu mootor vahele.
teine on raamivalmistamise tehnoloogia ,mille pealkiri HFS tähendab miskist survetehnoloogiat, misläbi torud on mootorikinnituse kohapealt jube õhukesed, näpuall tunndub nagu õllepurki muljuks. ka on diagonaaltoru sisuliselt nelikant ja kole jäme
kolmas jama on nn dropout-idega ,jalgratta ratast ei saa ketipingutuseks liigutada .
loomulikult ei välista nimet atud asjad midagi ,kuid teevad asja pisut tülikaks.
ei saa öelda , et ma pole seda värki kaalunud ,minujaoks on esimene komistuskivi väga ebaloomulik passatka
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

minu arvates võivad need raamid olla ükskõik mis asja omad, see otseselt sõidu kiirust ei mõjuta, peaasi et pidurid toimivad ja veljed oleks sirged, mina tegin omal standardi pitbike plastikute ja paagi ja sadulaga ja nii on väga mugav ja täitsa kena näeb välja ka, panin veel pitbike esiamordid ka külge et veelgi mugavam sõita oleks, ja ntks kui tulevad sõidud krossiradadel siis pole muret et selle esihargi kõveraks hüppab või midagi sarnast :) niiet minu arvamus on siiski et las raam olla vaba, ega neid vene asju pole ka enam palju saada ja kohati on lihtsam juba ise see raam teha või siis mingi velo raam võtta, kui hakkata vene oma ümber tegema kuigi mulle vene raam meeldib :D :D
(nüüdseks olen siis veel raami ümber teind et piti hark panna :) )
Image
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

kas tegid oma korvist pojad, ja kasutasid soolo juures pulgad ära?
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

eih, korv on alles, ja viikase lähiajal minema, aga see raam on ammu juba valmis aga ple liclt olnud aega okku lappida ja plastikud ostsin ka alles ära ja siis lappisin kokku
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

kutiid, mis seisud on ? varsti peab juba hakkama võrre tegema :D talvel võik ka ikka mõni võidusõit tulla, muidu kippub igavaks
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

Küsiks küsimuse hallilt reguleerimata alalt.
Kui ma panen silindri alla 10mm vaheplaadi, siis on see probleem kellegi jaoks või mitte?
Ja nagu kinnitati on leegitoru kinnitusmutter vaba alates Krootuse võistlusest ja jääbgi nii?
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

see vaheplaat on pohhuj, hiinakatel targad mede teevadki nii et aknad paika saada, keelatud pole nö paksem tihend niiet pole kuskilt otsast kellegil kinni hakkata ju :) ja summuti kinnitus klamber ei anna juu midaig juurde ? nii et jällegi ei tohiks see kedagi morgendada
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

ei näe probleemi püti tõstmise kohapealt,kuna reeglid seda ei käsitle. sumpamutri kohta on praegusel momendil kirjas ,tuleks muuta ,loomulikult pole see mutriasi iseenesest probleem , küss lihtsalt selles ,et rumalatest aegadest selline asi seal üldse kirjas on . no et korrektne olla ja mitte anda kriitik-teoreetikule põhjust..... on siin olnud juhuseid.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

mdea see sumpa mutter on suht raskesti leitav asi juba :D mul 1 veel on, lihtne on teha seda nii et liclt suure toru panna ja siis sinna leekari külge see keevitada et sinna vingida osa otsa see istuks ja siis vedruga kinni, aga minuarust on asjad ikka paika loksund, kunagi taheti ilgeid originaal asju, aga nüüd on see enesest mõistetav et inimesed kasutavad asju mida on saada, ntks velo porikad panna võrrile jne, kuna neid originaal osi ei raatsi küll keegi väga kasutada mõeldes mis nende väärtus on ja et see on juba uunikum osa, niiet mina arvan et peakski olema asi leebem, kasutame neid asju mida on võimalik ja lihtne sinna kruvida :) see on siiski võidusõit mitte uunikumide näitus
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

Nii, kuidas lood on? Süüde läheb vabaks? Mis muutusi veel plaanis on või kellegil veel mingeid ettepanekuid??
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Ei usu, et keegi sellega kiirustaks. Talvesõidu graafik võiks küll tihedam olla. Mul neid sumpamuttreid tohhujaa, niiet need võiksid originaaliks jääda. :D Mainiks siis keegi ära ka mihukesi alternatiive võib originaal süüte asemel kasutada :D
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

pitprolite wrote:Nii, kuidas lood on? Süüde läheb vabaks? Mis muutusi veel plaanis on või kellegil veel mingeid ettepanekuid??
vaja oleks laiemat kandepinda vabasüüte poolepealt, kahjuks siin vist rohkem arvajaid pole leida, kõik kükitavad tänapäeval fatseebokis. äkki keegi moodsam saab seal miskit orgunnida, oluline oleks et enamus oleks nõus asjaga.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

Robert66 wrote:Ei usu, et keegi sellega kiirustaks. Talvesõidu graafik võiks küll tihedam olla. Mul neid sumpamuttreid tohhujaa, niiet need võiksid originaaliks jääda. :D Mainiks siis keegi ära ka mihukesi alternatiive võib originaal süüte asemel kasutada :D
praegu siin joonistub välja tüüphäda võrrinduses. mul neid asju on ,järelikult ärme seda muudame.
üks asi on asjade saadavus, teine , mis muutub ,kui mutri asemel teha korrektne flants. eelist see teiste ees ei anna, seda peaks mõistma ka nõrgema haridusega. teiseltpoolt rikutud keermega silindreid on lademes.
talvesõiduga on seehäda ,et ilmataadiga peab kokkuleppele saama.ilma lumeta ja tüma maaga pole vist mõtet asjal. kui aga täna ongi ideaalis ilm siis võitluspäeval võib sadada pussnuge ja väikeseid poisse, niiet paras loterii sellega. see aasta õnnestus nagu hästi , võibolla teeb see optimistlikumaks. igaljuhul tuleb pillid konditsioonis hoida ja suuremad arendused on asjakohane umbes praegu ära teha,kuna talvesõitude omapäraks on- nad tulevad ootamatult, just nagu esimene lumi tallinnas.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

mina jh oleks selle talve sõidu poolt väga, eelmine aasta vinnis oli päris lahe, pohhuj et raami pooleks sain aga sellega ei saa arvestada jh et mingil töllil juppe on et siis jätame asja samaks, kahjuks vb teisel matsil pole ja siis tema poolest jääb tulemata kui seda juppi pole :P sps oleks natuke parem kui asjad on vabamad, just sellised asjad mida pole saada ntks nagu see sumpa mutter või siis oletame need raami asjad, alternatiive leidub tänapäeval küllaga ja kasutame neid asju, vanasid rariteet asju ei raatsi keegi lõhkuda, ntks mul kasuisa tajub võrre jne sittaks ja on teinud ka ühe päris kiire võrri aga ta liclt ei raatsi neid lõhkuda kuna paljud detailid on nii vanad ja haprad et ei taha neid niisama lõhkuda

aga Fatsepuugi asi on reaalne, teen võrrivõidusõidu lehele kohe küsitluse mis asjast arvatakse, kuigi ma arvan et sealt midagi head ei tule ikka, keegi ei viitsi seal seletada, kohapeal rääkides saab parimad lahendused
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2196
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by Nobody »

pitprolite wrote:
aga Fatsepuugi asi on reaalne, teen võrrivõidusõidu lehele kohe küsitluse mis asjast arvatakse, kuigi ma arvan et sealt midagi head ei tule ikka, keegi ei viitsi seal seletada, kohapeal rääkides saab parimad lahendused
Igatahes niipalju abiks, et "jagasin" seda sama küsimust ka MK lehel, ehk keegi söandab oma sõna siia sekka öelda...
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Poisid! Nüüd paariks päevaks rahuneme maha ja ootame,sest täna laupäev istuvad maha Parm oma meeskonnaga ja Virx ja peavad maha suure duelli järgmise aasta reeglite ja probleemide kohapealt. Ootme nende plaanid ja ettepanekud ära ja eks see ikka paisatakse igale poole foorumitesse laiali ja siis arutame edasi :)
antsus1000
Tavakasutaja
Posts: 79
Joined: 05. Apr 2011 00:00
Location: Pärnu
Contact:

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by antsus1000 »

pitprolite wrote:sps oleks natuke parem kui asjad on vabamad, just sellised asjad mida pole saada ntks nagu see sumpa mutter

Sumpa mutri kättesaadavus küll ei saa probleemiks olla, neid on tutikaid igal pool poodidest olemas. Tavaliselt 3,5-5€/tk.

Küll aga silindrikeere võib rikutud olla, siis võiks küll olla lubatud mingit muud aretust teha.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

jahh, las asjad praegu rahunevad siis kuuleme hiljem mis neist reeglitest saab, loodan et leitakse õiged lahendused ;)
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

On ka kuulda mingitest tulemustest seoses selle mahaistumisega?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

no niipalju on teada et maas nad istusid ja ilmselt midagi leppida üritasid . kuna tegu siiski motospordikaugete tegelastega siis on neil mõnest asjast raske aru saada. ilmselt teevad nad kestvussõidu lehel mingi kondikava jälle ja seda hakatakse siis nämmutama.
süüte kohapealt veel täit kindlust pole ,kuid lootused on suured, küllap ta vabaks läheb , iseasi mis kujul.
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by kr1x_Z »

Ega jah, tulemus ei pruugi tulla kohe ju. Esimese maha istumisega ei pruugi sellised vestlused piirduda ning teatud asjades kompromissile jõudmine võtab kindlasti aega. :D
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

nh, see jh vajab natuke arutamist jne, aga ma ei ütleks muud midagi kui et asjad vabamaks, keegi ei raatsi oma uunikum juppe pepu keerata, siis parem kui saab igasugu alternatiive kasutada
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

no kava oleks selline , et kestvussõidu tehnikute (0pen) klassis oleks nõuded samad mis võrrivõidusõidu standardis, ehk raam on vaba ja moto seest vaba, arvestamata kubatuuri muutmist, aga väljast siisnagu ta originaalis oli.
kuna muutuste aeg ,tuleks väikesed ,kuid olulised nüansid lahti kirjutada ,millest siin eespool ka juttu on olnud. ehk asjad mis oluliselt mootori tööd ei mõjuta ,nagu summuti kinnitused ,ei peaks olema niipalju reglementeeritud. antud sõlme kohta võiks olla mingid maksimum mõõdud, et oleks algsega sarnane, ei enamat. totter on ,kui mõttetu ettekirjutuse tõttu ,pead sõitma limatava väljalaskega, kui keere on lahkunud.
võiksimegi katsuda selliseid asju välja tuua,mis praeguses reeglistikus kaheti mõistetavad, või mõttetud.ühistegevusega saaks äkitselt kõigile aspektidele tähelepanu pöörata ja asja paika üldarusaadavalt ning lihtsalt.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

Lõunaosariikide inimesed arvavad, et kaotada ära see leegitoru mutter või siis nõuda kõigilt ühtmoodi ilma eranditeta ja kaotada ära ühe õhupuhasti teise sisse ehitamine ja on väga ok asi.
Süütega tehke mis tahate aga niipalju võib ju olla et originaalkaane alla ära mahuks ja saaks ka Lätis käia.
Eriti tore oleks veel, kui kestvuses oleks ka samad nõuded
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by talamaa »

iceman wrote:no niipalju on teada et maas nad istusid ja ilmselt midagi leppida üritasid . kuna tegu siiski motospordikaugete tegelastega siis on neil mõnest asjast raske aru saada. ilmselt teevad nad kestvussõidu lehel mingi kondikava jälle ja seda hakatakse siis nämmutama.
süüte kohapealt veel täit kindlust pole ,kuid lootused on suured, küllap ta vabaks läheb , iseasi mis kujul.
tere
Ma ei liigitaks nii üheselt neid mehi ,kes tollel õhtul üritasid asja paika panna.Oli seal ka vägagi tegijaid vendasi.Ma ise osalesin ka antud üritusel ja minu enda nägemus asjast oli see, et saaks Saku Standardi ja Kestvuse Tehnikud kuidagi ühe mütsi alla.Siin oli mõlemalt poolt oli vaja teha mõningaid kompromisse.
Mis siis on need erinevused praegu
1.Summuti. Ma siiski arvan ,et see jääb Saku Standardi oma ja kestvusel kaovad resod ja tühjad potid ära.
2.Raam ja rattad. Tundub, et jääb mõlemas klassis vabaks.(v.a raam)aga praegu sõidavad kõik sääru raamiga ,nii et see pole vist suur probleem.
3.Õhupuhasti . Loodan, et tuleb vaba .
need olid vähe kergemad küsimused

4.süüde (Kõige raskem küsimus)
Kui võtta kõik Saku Stanu sõitjad kokku (naised,+25,-25),siis saab neid vägagi palju

Kui Virksil oleks kindel teadmine ,et enamus on selle poolt ,siis oleks tal otsustamine palju kergem.
Antud hetkel tal seda teadmist pole, kuna siin võtavad sõna 3-4 sõitjat.Aga mida arvavad kõik teised süüte vabaks laskmisest?
Mul endal polegi kindlat seisukohta süüte osas,kuna kontaktsüüde näitas ennast suurepäraselt ja suutsin lõpuks stendis panna tööle ka elektronsüüte, mis toimib vägagi hästi.
Minu suurim probleem on D6 magneetod, kuna korraliku leidmine on täielik peavalu.


Ilmselt pannakse mustand varsti üles kestvuse foorumis
Kõike head
Tenno
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

jah loomulikult ei olnudki mul kavatsust meetingul osalenuid ühte patta panna , halb ,et nõnda välja kukkus. vabandused , täiesti siiralt.
mul sihik oli nende tegelaste pihta , kes kestvussõidu korralduse ja sealt tulenevalt reeglite fikseerimise hoobade juures.
väga kena ,et kohalviibinult tuleb reaalne inf, nn otsesest allikast, kahjuks kipuvad teised taadid olema lühikese jutu mehed. arusaadav on ,et muudatuste tegemiseks oleks vajalik konsensuse laadne olukord. kahjuks tundub olukord selles foorumis olema selline ,et need viis-kuus meest ,kes sõna võtavad , ongi kogu publik. võibolla fatseebokis on jutt teine.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by talamaa »

tegelikult võib rahulikult mootori saku standardi reeglite järgi valmis teha.Ega suuri muutusi ei ole võimalik teha ,kuna peab arvestama,et sõitjad on eelnevalt märkimisväärselt investeerinud tehnikasse.Muutused puututavad eelkõige lõpphäälestusega seotud asju
Ma ise ei hakka ka silindrit teistmoodi portima ,kui ma tean ,et muutuda võib õhupuhasti ja süüde. Sumpar oli ennegi original.Ja kui on tahtmine enne lõpplikke teh.tingimusi kõik valmis teha .siis kasutage sääru raami.Amordid ja muu vaba.
loodan et siis on kõik ok.
See on minu ausaam kuuldust.Aga lõplik tõde selgub peale ametlike teh.tingimuste avaldamist

kõike head
Tenno
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

näoraamatus ei kommenteeri keegi midagi :P juba testitud asi, mina teeks siis nii kestvuses kui tavalistel etappidel klassidega nii, et las kõik muu olla siis sama peale selle et õhupuhasti võib olla pitbike või mis iganes pilli oma, minul endal on see juba peale pandud kuna need nii odavad ja toimivad nagu vaja, siis süüde reaalselt mind ei morgenda kuna ma olen selle süütega mootori samamoodi käima saand kui hiinaka omaga, aga ikkagi las siis olla mõlemas nii sprindis kui kestvuses süüde ja filter vaba, need asjad oleks normaalne vabaks lasta, aga küsimus tekkis selles et kas siis kestvussõidu klassides on nüü nii et mõlemas klassis on esihark originaal ?
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by talamaa »

kestvuse tehnikutes on ainult riga raam nõutud.Hark ,sadul ,lenks ja kõik muu vaba.Loodan, et tehnikutes lähevad vabaks ka rattad kuna saku standardis see nii on.
Üks asi veel
Arutati üsna põhjalikult varjanti ,et sprindile lisada juurde üks klass.S.o. sama,mis kestvuse standard,kus kõik peab olema originaal v.ä.sadul ja pedaalid ja kõik sõidavad koos ,nii vanad,noored,naised jne.Ühesõnaga üks sõit kõigile neile ,kes pooldavad täielikku originaali ja mootorit ei tohi üldse puutuda.
(vaata kestvuse standardi teh. tingimusi)
See klass peaks ära võtma nii mõnedki pinged.
Ma loodan ,et vähemalt proovitakse seda klassi ,et kuidas see toimima hakkab ja eks siis näe mis edaspidi saab.
Siin eelnevalt üsna mitmed sõnavõtud rõhusid just sellisele formaadile.

Jutt käis siis kolmest klassist
1.Kestvuse standardi (eks paistab mis talle sprindis nimeks saab)
2.Saku standard (kestvuse tehnikud)
3.open
4.korvid 50,80
Nendest kahest viimasest ei räägitud ,kune need ei puututa kestvust ja seal asjad juba aastaid paigas.

Aga kordan veel ,et see minu arusaam kohapeal räägitust.
Kõike head
Tenno
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

pitprolite wrote:näoraamatus ei kommenteeri keegi midagi :P juba testitud asi, mina teeks siis nii kestvuses kui tavalistel etappidel klassidega nii, et las kõik muu olla siis sama peale selle et õhupuhasti võib olla pitbike või mis iganes pilli oma, minul endal on see juba peale pandud kuna need nii odavad ja toimivad nagu vaja, siis süüde reaalselt mind ei morgenda kuna ma olen selle süütega mootori samamoodi käima saand kui hiinaka omaga, aga ikkagi las siis olla mõlemas nii sprindis kui kestvuses süüde ja filter vaba, need asjad oleks normaalne vabaks lasta, aga küsimus tekkis selles et kas siis kestvussõidu klassides on nüü nii et mõlemas klassis on esihark originaal ?
eks ta selgi hooajal oli kestvuse tehnikutes vaba , esiots siis. tuska tegi see et olid nõutud originaal rattad. seeoligi põhimõtteliselt kaalukeleks ,mis mind enam rajale ei toonud.
loodetavasti on nüüdseks adutud, et hirmus piiramine pole loodetud tulemust andnud ja osavõtjate arvu kasvatanud, mõnel üritusel on kamp küll suuremaks paisunud, kuid see hoopis muust ,kui reeglitest kinni.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by minimo »

Tehke veel 5 klassi, siis on ikka tore 3 tundi oma sõitu oodata jälle. Minuarust neid klasse on niigi, vaadata teiste omasid tavaliselt ei viitsi ja siis ootad oma sõitu. Kestvuses võiks küll rattad vabaks lasta, kuna tihtipeale 26'' rattad ei pea enam vastu ja neile juppe saada eriti ei ole.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

minimo wrote:Tehke veel 5 klassi, siis on ikka tore 3 tundi oma sõitu oodata jälle. Minuarust neid klasse on niigi, vaadata teiste omasid tavaliselt ei viitsi ja siis ootad oma sõitu. Kestvuses võiks küll rattad vabaks lasta, kuna tihtipeale 26'' rattad ei pea enam vastu ja neile juppe saada eriti ei ole.
veider ,su jutust jääb mulje nagu sind sunnitaks kohale tulema ,selline väike huvi teiste tegemiste vastu kah arusaamatu.
peab anda sooviatele ,kel väiksem kogemus aga tahtmine olemas, võimaluse kusagilt alustada. kuigi arusaamatuks jääb kuidas sellist täiesti puutumatut mootorit fikseerida.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

mdea, see oleks kindlasti ülimalt ebaaus kellegi meelest aga kunagi kui alustati võrri sõite siis oli liclt standard, open ja korvid, kui tahetakse asja teha huvitavaks siis oleks see parim lahendus, ma ei tahaks küll nüüd väita et ma olen mõnes 25+ sõitjast nii palju aeglasem et järgi ei jõua või vastupidi, kui tehnika toimib ja sõita mõistad siis ei ole sellel vanusel väga mingit vahet, kui siis just kogemustel :), hiinakad on preagu selline kahtlane klass, sõitjaid seal väga pole, ilmselt see tingitud sellest et need eestis mõtetult kallid, kuigi ainult neil mootoritel võrrisõidu tuleviku ju ongi sest ega neid venekaid lõputult jagu :P
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: ) : ) : )
Last edited by lipamets on 05. Jul 2014 07:03, edited 2 times in total.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

On kellelgi infot, mis siis ikkagi muutub ja samaks jääb juba konkreetsemalt või on asi ikka veel õhus?
Tahaks teha midagi teisiti, kuid et vältida tühja tööd ootaks ikkagi ära lõpplahenduse.
Viimasel hetkel ei taha ka rabeleda vaid tasapisi tehes valmistuda.
Mõistlik oleks ju paar kuud enne võistlust teada mis saab.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

2715 wrote:On kellelgi infot, mis siis ikkagi muutub ja samaks jääb juba konkreetsemalt või on asi ikka veel õhus?
Tahaks teha midagi teisiti, kuid et vältida tühja tööd ootaks ikkagi ära lõpplahenduse.
Viimasel hetkel ei taha ka rabeleda vaid tasapisi tehes valmistuda.
Mõistlik oleks ju paar kuud enne võistlust teada mis saab.
hea töö vast tühja ei lähe ,kui läti reeglitesse mahub , saab mehele alati panna ja mitte odavalt.
uudist eriti vist pole ,kestvuse lehel pole ka uut. mingi uus koht pidi ka neil tulema , praegu vast nende taga asi.
hea oleks muidugi kui saaks ette teada asjadest , mulle ka meeldib ettevalmistunud olla ja rahulikult katsetada , varsti võib tavapärane sittsuusailm hakata segama vabaõhu üritust.
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Pikka aega vaikus. Tingumus võiks olla selline, et originaal kaane alla ära mahub ja kõik. Leegitoru mutter võiks kah orikas jääda, muud sinna aretada suht mõttetu. Aga endiselt on süüte teema õhus?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

no eks ta niimoodi ilmselt läheb , naguTenno eespool kirjutas, et üks kontaktiklass tuleb lisaks ja standardil süüde ja loodetavasti õhufilter vabaks.
Locked