Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by kobras »

Minu arusaamist järgi on toimivad sarjad olemas,on korraldajad,on võistlejad. Siin foorumis me võime jah oma arvamust avaldada(mis on väga õige),aga lõppkokkuvõttes me tuleme ja võistleme ikka kellel huvi ja tahtmist on : ) Korraldajad on tublid,et viitsivad ja tahavad seda asja edasi viia ja ei ole mõtet vinguda,et väiksed auhinnad , ei sobi tehnilised tingimused või et reklaamivad üritust teles/raadios....tulevad need kellel huvi ja peale hakkamist.....igaks juhuks täpsustan,et ma ei tunne kestvuse korraldajaid rohkem kui,et nad võistluste alguses ja lõpus räägivad midagi :wink:
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

iceman wrote:mina pidasin silmas tüüpe kes tulevad rajale pulli tegegema ja muidu motorspordiga pole tegelenud, sealt tuleb ikka nii imelikke liigutusi mida oleks loogiline ainult promilli arvele kirjutada, aga väidavad et kõik kained. igaljuhul on sihukesed ohtlikud nii endale kui teistele.
Kas Sa, iceman, Tartu maratonil oled käinud? Kui ei ole, siis mine osale ja vaata mis imelike liigutusi täiesti absurdsetes kohtades tehakse. Kukkumistega suusarajal täpselt sama lugu, täiesti absurdsed ja kohati naljakad, ainult et keegi ei kilka, et suusatavad nagu purjus oleks. Need inimesed on amatöörid, sinu jaoks, iceman, kirjutan eraldi ja suurelt, et Sa ikka lugeda mõistaks: „AMATÖÖRID“. Nende inimeste jaoks on see osalemine meelelahtus, kus teiste omasugustega kokku saadakse „just for fun“

Siinkohal kirjutan ühe neist juhtumistest 2013 Tartu maratoni rajal: „Laskumine parempoolse kurviga, minu ees läheb 100+kilo meesterahvas kergete tõugetega üle künka harja. Mõtlesin et niikuinii läheb oma massiga mul laskumisel eest ära, tõukasin täie hooga järgi, veel laskumise peal andsin hoogu juurde, ja mis siis juhtus? Hakkan mehemürakale järgi jõudma, umbes 5 meetrit minust eespool kaotab ta kõigepealt kontrolli oma suuskade üle ja seejärel iseenda üle. Tulemas oli kurv ja mees kaotas täielikult suusaraja oma suuskade alt, pani risti üle 7 või 8 suusaraja ja ilmselt oleks need rajad teistest suusatajatest lagedaks löönud nagu keeglikuul kurikad enda teelt! Õnneks sel hetkel oli rajad tühjad ja mehemürakal õnnestus enne rajalt välja jõudmist tasakaal taastada, temaga kohakuti jõudes nägin kõrvuni naeratust, oleks veel naeratanud, aga kõrvad jäid juba ette ja rahulolu, et oma elu raja ääres kasvavate puude kanda ei jätnud...
Selliseid lugusid võiks veel kümneid rääkida, aga tuumale said kõik pihta.

Igasuguseid Darwini auhinna kandidaate võib igapäeva liikluses näha kordades rohkem kui võrrirajal aasta jooksul kokku.

Mina kavatsen rajale tulla täiesti tavalise suslaga, pakkuma konkurentsi teises ja kolmandas kümnes...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

marttile wrote:
iceman wrote:mina pidasin silmas tüüpe kes tulevad rajale pulli tegegema ja muidu motorspordiga pole tegelenud, sealt tuleb ikka nii imelikke liigutusi mida oleks loogiline ainult promilli arvele kirjutada, aga väidavad et kõik kained. igaljuhul on sihukesed ohtlikud nii endale kui teistele.
Kas Sa, iceman, Tartu maratonil oled käinud? Kui ei ole, siis mine osale ja vaata mis imelike liigutusi täiesti absurdsetes kohtades tehakse. Kukkumistega suusarajal täpselt sama lugu, täiesti absurdsed ja kohati naljakad, ainult et keegi ei kilka, et suusatavad nagu purjus oleks. Need inimesed on amatöörid, sinu jaoks, iceman, kirjutan eraldi ja suurelt, et Sa ikka lugeda mõistaks: „AMATÖÖRID“. Nende inimeste jaoks on see osalemine meelelahtus, kus teiste omasugustega kokku saadakse „just for fun“

Siinkohal kirjutan ühe neist juhtumistest 2013 Tartu maratoni rajal: „Laskumine parempoolse kurviga, minu ees läheb 100+kilo meesterahvas kergete tõugetega üle künka harja. Mõtlesin et niikuinii läheb oma massiga mul laskumisel eest ära, tõukasin täie hooga järgi, veel laskumise peal andsin hoogu juurde, ja mis siis juhtus? Hakkan mehemürakale järgi jõudma, umbes 5 meetrit minust eespool kaotab ta kõigepealt kontrolli oma suuskade üle ja seejärel iseenda üle. Tulemas oli kurv ja mees kaotas täielikult suusaraja oma suuskade alt, pani risti üle 7 või 8 suusaraja ja ilmselt oleks need rajad teistest suusatajatest lagedaks löönud nagu keeglikuul kurikad enda teelt! Õnneks sel hetkel oli rajad tühjad ja mehemürakal õnnestus enne rajalt välja jõudmist tasakaal taastada, temaga kohakuti jõudes nägin kõrvuni naeratust, oleks veel naeratanud, aga kõrvad jäid juba ette ja rahulolu, et oma elu raja ääres kasvavate puude kanda ei jätnud...
Selliseid lugusid võiks veel kümneid rääkida, aga tuumale said kõik pihta.

Igasuguseid Darwini auhinna kandidaate võib igapäeva liikluses näha kordades rohkem kui võrrirajal aasta jooksul kokku.

Mina kavatsen rajale tulla täiesti tavalise suslaga, pakkuma konkurentsi teises ja kolmandas kümnes...
olen käinud tartu maratonil , kül mitte suusa, kuna olen vabatehnika sõitja. niisiis tartu rattamaraton ja rattaralli, ehk siis mtb ja maantee; ja täitsa tõsi on amatööre, grupis sõites on ikka kole-kole. ilmselt on tegelastel kogu veri jalgades ,ning ajuverevarustusega kehvad lood. esineb selliseid massikukkumisi ,et verd lendab.
sama lugu igapäeva liikluses, hommikul tööle minnes pead arvestama sellega ,et 98% sind ümbritsevatest roolitaga viibijatest on lausidioodid, lisaks oma viie sammu ette mõtlemisele, pead ka ümber oliate võimalikke käike ette hindama, seda siis peakuju ,juuksevärvi ,automargi ja eelkõige sootunnuste analüüsi põhjal. linnas 8 tundi liigeldes on miinimum viis varjanti idioodil külg maha sõita,ISE SÜÜDIMITTE OLLES.
aga millest käis teemas jutt ? sport ,treening, alkohol, amatöörid ja midagi oli veel. vahet pole.
kui olete kinni oma amatöörluses- missiis ikka, head teed teil minna, kuulsuse ja maailmavallutamise poole. kuigi minu soovitus on ikkagi ehitada see masin, mis harilikest põllukividest sealiha teeb, kolme kuuga oleksite kõik kuulsad mehed ja maailm hädast päästetud.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by minimo »

Nonii, esimene võistlus seljataga. Üldiselt jäin üsna rahule, lõpus võrride ette näitamine oli veidi halvasti läbi mõeldud- saepuru sees jms. Ka algajaid peaks hoiatama, et igasugu imelikke liigutusi ei teeks. Ise läksin korra liiga julgeks, üritasin väljastpoolt mööda minna, kuid möödutava võrri juht tegi imeliku liigutuse, mille peale lenksud kokku said ning mõlemad kukkusime. Kui kõnealuse võrri juht loeb seda, siis vabandan liigse julguse eest. Muidu jäin rahule, kuid see on jah probleemiks.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iz350super »

Ise jäin ka võistlusega üpris rahule. Kahjuks, ei pidanud masin vastu, tehnikute klassis andis elektron süüde otsad.
Korra sain isegi vastunäppe otseses mõttes kui tahtsin sisekurvi minna ja keerati ette sain rajaäärse lipiga vastu nukke.
Aga selle tehnilise kontrolli kohapealt, kui tehnikutel peab väntvõll ka originaal olema, siis mis õigusega keeldus üks võistele silindri mahavõtmisest? Või kuidas siis väntvõlli originaalsust kontrollida?
T.M
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by minimo »

iz350super wrote:Ise jäin ka võistlusega üpris rahule. Kahjuks, ei pidanud masin vastu, tehnikute klassis andis elektron süüde otsad.
Korra sain isegi vastunäppe otseses mõttes kui tahtsin sisekurvi minna ja keerati ette sain rajaäärse lipiga vastu nukke.
Aga selle tehnilise kontrolli kohapealt, kui tehnikutel peab väntvõll ka originaal olema, siis mis õigusega keeldus üks võistele silindri mahavõtmisest? Või kuidas siis väntvõlli originaalsust kontrollida?
T.M
Taheti ainult kolvi mõõtu ju, sellest piisas ka silindripea maha võtmisest. Minuteada ei võtnud ükski tehnik seal silindrit maha, ainult silindripea.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iz350super »

Asja konks ongi seal, et mõned teevad ise väntvõlli nullist ise, kuigi peaks see ju originaal olema?
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by minimo »

iz350super wrote:Asja konks ongi seal, et mõned teevad ise väntvõlli nullist ise, kuigi peaks see ju originaal olema?
No siuke asi küll erilist vahet ei anna, minu poolest võiksid isegi 40mm kolviga sõita. Kui ikka pill ei käi, siis pole nendes ka erilist vahet. Mis numbri all sõitsid muidu?
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iz350super »

Ehh..häälest ju kohe kuulda et vahe oli. Vahe oli ka tõmbes, kui sidurit veidi libistas kurvis oli ratas kohe ringi.
Ise sain kätt proovida tehnikute NR 33 peal, niipalju kui masin sõita lubas. Mis numbri all ise?
T.M
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by extinction »

Iga mootor on erinevalt tuunitud, seadistatud ja läbi mõeldud, see kui kellegi oma käib magusamalt edasi kui sinu või mõne teise oma, ei tähenda et ta rikub automaatselt reegleid. Mootori tegijas on väga palju kinni.
Lõpetaks hädaldamise ja praktiseeriks kruvimist ja viilimist rohkem, siis võib-olla järgmisel hooajal rebib sinu sääru ka paremini?
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iz350super »

Võrrist on maksimaalilähedane väljavõetud, selle mootori on teinud inimesed, kes jagavad enda asja. Vingumisekohapealt... sellekohapealt ma austan reegleid, (selles kontekstis) sest vastasel juhul ei oleks lihtsalt teiste suhtes aus kes teevad asja ja näevad vaeva masina ehitamisel reeglite järgi.
T.M
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

minimo wrote:Nonii, esimene võistlus seljataga. Üldiselt jäin üsna rahule
Nonäed, asi ei ole üldse nii hull, kui veel mõnda aega tagasi tundus.

Tehniliste tingimuste vajaduspõhine muutmine eelmise aasta lõpus õigustas ennast täielikult. Iga osaleja leidis oma masinale vastava klassi kus sõita. Inimesed tulid, nägid ja sõitsid. Kordaläinud päev koos ilusa ilmaga.

Osalesin sel korral tavalise sõitjana, asja organiseerimisega seotud ei olnud. Asi läkski nii nagu esimeses kirjutises kirja sai pandud: Hommikul kohale jõudes ja esimest käivitust tehes järgmiseni enam ei jõudnud. Sain hinnata kõrgelt mitte käivitumise võlu. Õnneks oli kolm tundi aega diagnoosida ja viga välja ravida. Alles eelmisel õhtul töötas!

Õnnestus esialgu käima saada ja start ära teha, edasi oli juba Stalingrad! Pärast umbes 30 ringi läbimist hakkas jälle puterdama ja olin sunnitud remondiga jätkama. Õnneks oli kohal sõbralike võrrimehi, kes oskasid asja paremaks teha. Probleem oli süütes. Tänud siinkohal neile! Pärast normaalselt sõitma saamist hakkas ülekuumenema, mis siin ikka muud öelda, kui et ilm oli ilus ja mootor oli kinni! Täpselt samasugune probleem oli Võrrimees Veikol, mootorid meil ühesugused – Vead samasugused : Tuliuued D4 silindrid, koos tehase määrdest välja pestud kolvi ja rõngaga, 38km sissesõiduks jäi ilmselgelt väheks. Edasi läks sõit rütmis - kolm ringi sõitmist ja 10 minutit jahutamist, kokku sain rajal olla tund ja 34 minutit. Saavutuseks auhinnaline teine koht, tagantpoolt lugedes...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

marttile wrote:
minimo wrote:Nonii, esimene võistlus seljataga. Üldiselt jäin üsna rahule
Nonäed, asi ei ole üldse nii hull, kui veel mõnda aega tagasi tundus.

Tehniliste tingimuste vajaduspõhine muutmine eelmise aasta lõpus õigustas ennast täielikult. Iga osaleja leidis oma masinale vastava klassi kus sõita. Inimesed tulid, nägid ja sõitsid. Kordaläinud päev koos ilusa ilmaga.

Osalesin sel korral tavalise sõitjana, asja organiseerimisega seotud ei olnud. Asi läkski nii nagu esimeses kirjutises kirja sai pandud: Hommikul kohale jõudes ja esimest käivitust tehes järgmiseni enam ei jõudnud. Sain hinnata kõrgelt mitte käivitumise võlu. Õnneks oli kolm tundi aega diagnoosida ja viga välja ravida. Alles eelmisel õhtul töötas!

Õnnestus esialgu käima saada ja start ära teha, edasi oli juba Stalingrad! Pärast umbes 30 ringi läbimist hakkas jälle puterdama ja olin sunnitud remondiga jätkama. Õnneks oli kohal sõbralike võrrimehi, kes oskasid asja paremaks teha. Probleem oli süütes. Tänud siinkohal neile! Pärast normaalselt sõitma saamist hakkas ülekuumenema, mis siin ikka muud öelda, kui et ilm oli ilus ja mootor oli kinni! Täpselt samasugune probleem oli Võrrimees Veikol, mootorid meil ühesugused – Vead samasugused : Tuliuued D4 silindrid, koos tehase määrdest välja pestud kolvi ja rõngaga, 38km sissesõiduks jäi ilmselgelt väheks. Edasi läks sõit rütmis - kolm ringi sõitmist ja 10 minutit jahutamist, kokku sain rajal olla tund ja 34 minutit. Saavutuseks auhinnaline teine koht, tagantpoolt lugedes...
no tore et ise rahul ,sellise esitusega, aga kas müüt sai murtud seekord?
hästi ei kujuta ette kuidas sellise mootoriga 24 tundi loodad sõita ,tõsi seal remondiaega laialt ,tervelt ööpäeva jagu.
kogu ürituse kohta paistab nii ,et kardetud mosseliiga sündroom ,mida lootsite reeglimuudatustega vältida, on käes .mootorid vastavad kõik ,ilmselt , reeglitele aga käivad kakskorda kõvemini ,kui eelmisel aastal ja maksavad vist kolm korda rohkem. mõtlen siis sõidumeeste tehnikat. kinomeeste kohta ei oska, ega taha midagi arvata.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by minimo »

See kontroll on lõpus küll imelik ja mitte eriti vastuvõetav. Kuskil saepuru sees, musta mootoriga, nii, et kõik vahivad. Asi peaks toimuma kuskil garaazis, ainult kohtunike silme all ning võiks olla võimalus ka mootor ära puhastada. Mootori vastupidavuses ma ei kahtle, pigem on asi rehvides ja raamis. Saime juba teisel tunnil raami katki, kuid õnneks oli keevituse võimalus ning saime edasi sõita.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by minimo »

See tekitas ka küsimust, et kui tehnikus ei või teisi rattaid olla, siis kuidas üks pill, millel vähemalt esiratas oli teine sai tehnikus sõita, kuni võrr kaheks jagunes...On selline asi lubatud siis?
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

minimo wrote:See tekitas ka küsimust, et kui tehnikus ei või teisi rattaid olla, siis kuidas üks pill, millel vähemalt esiratas oli teine sai tehnikus sõita, kuni võrr kaheks jagunes...On selline asi lubatud siis?
Näita pilti, millelt selle tuvastada saab? Tehniliste tingimuste järgi võivad tehnikute klassis olla samad rattad mis standardis. Mis rattaga Sinu viidatud võrril tegu oli?
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by minimo »

Vabandused, lähemal vaatlusel selgus, et ikka originaalid, lihtsalt rummud ära värvitud jms. Siiski ma soovitaks need vabaks lasta, aga noh, ise teate...Muidugi, et kust maalt algab originaal ratas. Kui vahetan rummu näiteks mägiratta rummu vastu, kas siis on originaal või vahetan näiteks pöia teise vastu või üldse siis, kui vahetan tehasest tulnud kodarad teiste vastu....
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

marttile wrote:
minimo wrote:See tekitas ka küsimust, et kui tehnikus ei või teisi rattaid olla, siis kuidas üks pill, millel vähemalt esiratas oli teine sai tehnikus sõita, kuni võrr kaheks jagunes...On selline asi lubatud siis?
Näita pilti, millelt selle tuvastada saab? Tehniliste tingimuste järgi võivad tehnikute klassis olla samad rattad mis standardis. Mis rattaga Sinu viidatud võrril tegu oli?
jama. trumlitel oli lihtsalt kodarate vahelt laineline osa maha treitud,visuaalse efektisaavutamiseks,eeldan . olulist kaaluvõitu ei oska sealt näha
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

minimo wrote:Vabandused, lähemal vaatlusel selgus, et ikka originaalid, lihtsalt rummud ära värvitud jms. Siiski ma soovitaks need vabaks lasta, aga noh, ise teate...Muidugi, et kust maalt algab originaal ratas. Kui vahetan rummu näiteks mägiratta rummu vastu, kas siis on originaal või vahetan näiteks pöia teise vastu või üldse siis, kui vahetan tehasest tulnud kodarad teiste vastu....
see oleks kindlasti mõttekoht. kuna reeglikoostajate põhjenduste ( võrdsutamine ) kaardimajake on mürinal kokkukukkunud , on äkki lootust järgmiseks hooajaks pisut arukamad tehnilised tingimused koostada, mis ei põhine mõnemehe varuosade laoseisul.
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by Robert66 »

Rataste teemast korra eemale. Nimelt kas Top Gear tuleb kah sõidule? PunKK lehelt oli kirjas, et kutse on saadetud, aga kindlat veel pole midagi. Ise osaleks kah mingi vana loguga, kui Top gear kohal on. : )
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

Registreerimine Le Mans'ile on alanud!

Kokkuvõtvalt sel hooajal toimunust annab põgusa ülevaate meedias ilmunud lood ja pildiseerijad:

Top Gear: Punnvõrride Le Mans: ööpäevane kihutamine sääreväristajatega

Järva Teataja: Säärude sääreväristamised Sargveres

Mõisakülas võisteldi võrride Kestvussõidus

Image
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

marttile wrote:Registreerimine Le Mans'ile on alanud!

Kokkuvõtvalt sel hooajal toimunust annab põgusa ülevaate meedias ilmunud lood ja pildiseerijad:

Top Gear: Punnvõrride Le Mans: ööpäevane kihutamine sääreväristajatega

Järva Teataja: Säärude sääreväristamised Sargveres

Mõisakülas võisteldi võrride Kestvussõidus

Image
millegipärast ei näe enam ammu mõisaküla tehnokontrolli klippi, kolekiiresti võeti asi maha avalikkuse eest, kas ükskord ometi hakkas endal ka piinlik?
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

Ei ole mina midagi maha võtnud, pole kahjuks olnud aegagi et neid klippe vaadata... Aga selle eest sai just tehtud paari tunnine testsõit Tallinna idarajoonis.
Homme lähen Sõrve randa, viskan varbad merre ja elu lill. Ega kogu elu võrri ümber ei pea kõigil keerlema.
t6niz
Tavakasutaja
Posts: 166
Joined: 02. Oct 2007 00:00
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by t6niz »

Mul tekkis küsimus, kas järgmisel aastal nt oleks võimalik ka väljaspool arvestust oma open klassi säärekaga võistelda? Lihtsalt selle nimel, et näha kas open võrr ka peab vastu nii pika sõidu.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

Mul tekkis küsimus, et kes järgmisel aastal seda korraldab, mina neid inimesi ei tea, kui neid üldse ongi...
Oma vähesest vabast ajast ja mõnel juhul ka isiklikust rahast tegemine ei motiveeri kedagi. Aga t6niz, võta kätte ja tee järgmise aasta 24h sõit.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

see oleks nüüd küll lagede lagi ,kui korraldajad püssi põõsasse viskavad. võib nende frustratsioonist kergelt arugi saada ,aga ise nad seda juga on juhtinud, mõistlikku nõu kuulda ei taheta.
Aga mis need umbkaudu kolmkümmend meeskonda peale hakkavad ,keda olete mobiliseerinud ja oma kihutuskõnedega elevile ajanud. olenematta lõpproduktist on enamus oma projektidesse märkimisväärselt investeerinud, ühtedel on tulemuseks muljetavaldavad aparaadid, teised on ka raha ära kulutanud.
ma arvan ,et kui rohkem rahva arvamust arvestada, saaks täitsa laheda sarja elus hoida, ilma liigse bürokraatiata. jäetaks käed vabamaks ,prooviks isegi vast uuesti. praegu asi liiga anaalne.
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

Eks keegi ikka seda edasi korraldab, aga ilmselt mitte sina , iceman. Elu tahab midagi muud ja arvatavasti leidub keegi, kes seda asja edasi tahab vedada. Need umbkaudsed kolmkümmend võistkonda leiavad enda hulgast korraldaja ja asi kestab edasi, nagu vabaturumajanduses ikka kombeks, kus on nõudlus, sinna tuleb pakkumine. Käed taskus kohale oskame kõik tulla...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

ometi kord teema ,milles võib sinuga nõustuda ,mina see kindlasti ei ole. mis sest välja tuleks ,kui iga tont hakkab mingeid kahtlaseid üritusi korraldama ,iga mees jäägu oma liistude juurde.
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

iceman wrote:Aga mis need umbkaudu kolmkümmend meeskonda peale hakkavad ,keda olete mobiliseerinud ja oma kihutuskõnedega elevile ajanud. olenematta lõpproduktist on enamus oma projektidesse märkimisväärselt investeerinud, ühtedel on tulemuseks muljetavaldavad aparaadid, teised on ka raha ära kulutanud.
Räägi kus kohas sa loed välja et PEAB raha kulutama, kui alati on käinud jutt originaali või algse ümber, kuigi tuli välja et need nii pahad väljendid. Nende jaoks kes ulme summasid on oma aparaati investeerinud, on tegemist isikliku tragöödiaga.

Ma siiani ladunud ainult tehases valmistatud tükke kokku, isegi silindrikanalid on karteri omadega korralikult ühildamata. Eelmisel nädal tegin 1050(tuhande viiekümne, et keegi ei arvaks et üks null liiast on) kilomeetrise testsõidu, lisaks veel vihma-, õli- ja tolmutest. Kõik sai filigraanselt läbitud ja nüüd rändab see mootor võrrile millega 24 tundi saab uhada.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

loen rahanumbri välja reeglitest, mis käesolevaks hooajaks hooajaks koostasite,jäärapäiselt ,laiadele massidele vilistades.oli sellest juba talvel juttu, kui tahate igasugu nagu tehasest asju, tuleb need detailid valmistada nullist uued,et nad poleks praagid ,nagu tehasest. see toiming nõuabki raha. oleks jätnud rahval käed vabaks, oleks vähese materjali ja finantsi kuluga võimalik mootor sõitma aidata.
see ,et sul on õnnestunud oma mootoriga üle tuhande km-i läbida ei ole mingi näitaja, võistlussituatsioonis oled ju ise kogenud ,mis juhtub. sa ei lähe ju üksi peale ka, regamislehel kirjas 4 võistlejat ,kui sul endal õnnestubki lõpuni pea külm hoida, siis need teami kaaslased korraldavad ikka midagi , ega see sääreka kusine töökindlus pole ju müüt,see ikka reaalne elu. kui materjalid ja teostus on ussr, pole paremat loota.
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

See pole sama mootor mis kevades Stalingradi korraldas.
Sellegipoolest jääb küsimus, kes hakkab korraldama? Või Sa optimist arvad et korraldajad on eluaegsed ja tegelevad asjaga kuni kirstukaas kinni kukkub?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by iceman »

üldiselt küll ,on jah selline traditsioon ,kes on päriselt selleteema mees ,paneb ikka võiduka lõpuni.
marttile
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 06. Jan 2011 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Maidla Punnvõrri Le Mans 2013

Unread post by marttile »

Maidla LeMans sõnas ja pildis!

Image

Kohtume Mõisakülas!
Post Reply