Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

ma liclt leidsin selle kunagi, mõtlesin, et jagan siia, ega ma aru ei saanud mis seal kirjas on kuna tõesti ma oskan ka ainult mõnda sõna :D aga ega ma ei kujuta ette ka kus kohast need reeglid saada võiks :P
Fu3go
Posts: 5
Joined: 09. Oct 2013 18:52

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Fu3go »

Tere, kuuldavasti reeglid ühtlustati. Kui ma loen Saku lehelt, siis sport klassil on kirjas :TEHASE leegitoru min Pikkus 20cm, aga punkk lehel on et leegitoru vaba. Kumb siis..
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Noonii, Sargvere möödas..Võistlusega võis rahule jääda, ainult milleks on tehnilised tingimused, kui pärast võistlust ei keerata isegi esimesel kolmel silindrit maha, et saada teada, kas tegu on tingimustele vastava pilliga? Siis pole ju tingimusi vaja, kui neid ei kontrollita või mis?? See on ju imelik, kui üks ja sama masin paneb RETRO klassis ja siis peale seda ka STANDARD klassis ja mõlemas klassis jääb poodiumile?? Enne võitnute teada andmist võiks ju pilli üle käia ja veenduda asjas? Või kuidas Teie arvate`?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

ma oleks tänulik , et ei pea igakord mootorit lahtivõtma, kuigi samas see võimalus ju alati säilib. arvan ja mõnemehekohapealt ka tean ,et asjad õiged , sa ei pea muretsema. vaevalt keegi esiotsa küsijatest võiks olla nii naiivne , et millegi illegaalsega katsetada.
omaette küss on kogu klassi eesmärgis ja selle täitmises. originaal klassi pean siis silmas. eks selge ju oli , et töö ja vaeva mehed on teistest kõvemad , pisut üllatav on , et nad nii kõvad on . samas ma ju tean kuidas mootorites asjad on, KÕIK ON MÄÄRUSTEPÄRANE .
äkki peaks veel midagi ära keelama :(
Last edited by iceman on 28. May 2014 21:10, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

samas oli liikvel täiesti kindlalt tuvastatavate väliste rikkumistega ekipaaze , seda nii ratta kui varustuse osas. nõutuks teeb selliste meeste, no naiste ka , võimetus mõista kaitsevahendite tähendust . asja iva jõuab kohale kõigehalvemini neile , kes iseseisvalt tühjakohapealt küljetavad , või mis veelhirmsam , kuuldes tagantpoolt midagi hirmsa mürinaga lähenemas , arvavad et uimerdatud nüüd küll , aeg võistlustekäiku sekkuda, ning võtavad katva joone ja asuvad pedalleerima.
paljudel esikümne sõitjatest olid Keenjuste tegutsemise tagajärjel küünarnukid marraskil ja pillid kõverad .
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by virgor »

Fu3go wrote:Tere, kuuldavasti reeglid ühtlustati. Kui ma loen Saku lehelt, siis sport klassil on kirjas :TEHASE leegitoru min Pikkus 20cm, aga punkk lehel on et leegitoru vaba. Kumb siis..

Nii ongi nagu sa loed.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

Robert66 wrote:Noonii, Sargvere möödas..Võistlusega võis rahule jääda, ainult milleks on tehnilised tingimused, kui pärast võistlust ei keerata isegi esimesel kolmel silindrit maha, et saada teada, kas tegu on tingimustele vastava pilliga? Siis pole ju tingimusi vaja, kui neid ei kontrollita või mis?? See on ju imelik, kui üks ja sama masin paneb RETRO klassis ja siis peale seda ka STANDARD klassis ja mõlemas klassis jääb poodiumile?? Enne võitnute teada andmist võiks ju pilli üle käia ja veenduda asjas? Või kuidas Teie arvate`?
: )
Last edited by lipamets on 05. Jul 2014 06:29, edited 1 time in total.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

Väga vahet pole kas sõidad originaalis või standardis, esiots ikka sama kiire
Fu3go
Posts: 5
Joined: 09. Oct 2013 18:52

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Fu3go »

Robert66 wrote:Noonii, Sargvere möödas..Võistlusega võis rahule jääda, ainult milleks on tehnilised tingimused, kui pärast võistlust ei keerata isegi esimesel kolmel silindrit maha, et saada teada, kas tegu on tingimustele vastava pilliga? Siis pole ju tingimusi vaja, kui neid ei kontrollita või mis?? See on ju imelik, kui üks ja sama masin paneb RETRO klassis ja siis peale seda ka STANDARD klassis ja mõlemas klassis jääb poodiumile?? Enne võitnute teada andmist võiks ju pilli üle käia ja veenduda asjas? Või kuidas Teie arvate`?

Kes sõitis retros ja standardis sama masinaga??:O
Kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Või äkki sa mõtled #33 ?
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Fu3go wrote:
Robert66 wrote:Noonii, Sargvere möödas..Võistlusega võis rahule jääda, ainult milleks on tehnilised tingimused, kui pärast võistlust ei keerata isegi esimesel kolmel silindrit maha, et saada teada, kas tegu on tingimustele vastava pilliga? Siis pole ju tingimusi vaja, kui neid ei kontrollita või mis?? See on ju imelik, kui üks ja sama masin paneb RETRO klassis ja siis peale seda ka STANDARD klassis ja mõlemas klassis jääb poodiumile?? Enne võitnute teada andmist võiks ju pilli üle käia ja veenduda asjas? Või kuidas Teie arvate`?

Kes sõitis retros ja standardis sama masinaga??:O
Kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Või äkki sa mõtled #33 ?
Tõsi mõtlesin #33. Mitte et ma eriti vihane oleks, aga veendumiseks asjas võiks ju pilgu peale visata. Kuigi kutt kes puldis oli, tunnetas nii rada kui ka pilli ülihästi, eks see annab ka mingi edumaa . Saladuskatte all võin öelda et üks hiinakas mis sargveres oli, on 80cc. Mis jõudis poodiumile, ja see mind välja vihastaski et asi ei kattu tingimustega ja siis tuleb vend veel esimese 3 sekka ka.
Fu3go
Posts: 5
Joined: 09. Oct 2013 18:52

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Fu3go »

Robert66 wrote:
Fu3go wrote:
Robert66 wrote:Noonii, Sargvere möödas..Võistlusega võis rahule jääda, ainult milleks on tehnilised tingimused, kui pärast võistlust ei keerata isegi esimesel kolmel silindrit maha, et saada teada, kas tegu on tingimustele vastava pilliga? Siis pole ju tingimusi vaja, kui neid ei kontrollita või mis?? See on ju imelik, kui üks ja sama masin paneb RETRO klassis ja siis peale seda ka STANDARD klassis ja mõlemas klassis jääb poodiumile?? Enne võitnute teada andmist võiks ju pilli üle käia ja veenduda asjas? Või kuidas Teie arvate`?

Kes sõitis retros ja standardis sama masinaga??:O
Kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Või äkki sa mõtled #33 ?
Tõsi mõtlesin #33. Mitte et ma eriti vihane oleks, aga veendumiseks asjas võiks ju pilgu peale visata. Kuigi kutt kes puldis oli, tunnetas nii rada kui ka pilli ülihästi, eks see annab ka mingi edumaa . Saladuskatte all võin öelda et üks hiinakas mis sargveres oli, on 80cc. Mis jõudis poodiumile, ja see mind välja vihastaski et asi ei kattu tingimustega ja siis tuleb vend veel esimese 3 sekka ka.
Hehe, salduskatte all võin öelda et mina olengi see kutt #33 Viljar, ja ma sõidsin kahe erineva masinaga :D
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

ei maksa ettekujutada igasugu asju , esiotsa mehed on liigapalju aega , vaev ja ka raha investeerinud , et mitte mingi labase reeglirikkumisega sõrme lõigata.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

iceman wrote:ei maksa ettekujutada igasugu asju , esiotsa mehed on liigapalju aega , vaev ja ka raha investeerinud , et mitte mingi labase reeglirikkumisega sõrme lõigata.
Last edited by lipamets on 05. Jul 2014 06:31, edited 2 times in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

eks olen umbes sama siin läbi mitme-setme aasta väita proovinud. mida rohkem piirata seda kallim on.
samas ei kujuta ette , et ise prooviks tehaseseades tehnikaga kuhugi jõuda.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

iceman wrote:eks olen umbes sama siin läbi mitme-setme aasta väita proovinud. mida rohkem piirata seda kallim on.
samas ei kujuta ette , et ise prooviks tehaseseades tehnikaga kuhugi jõuda.
Last edited by lipamets on 05. Jul 2014 06:32, edited 1 time in total.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Ütlen ainult üht.........üks kõik kui palju keelatakse ja piiratakse või lastakse vabaks reeglites,siis eesotsas on ikka need samad mehed kes praegu
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

kobras wrote:Ütlen ainult üht.........üks kõik kui palju keelatakse ja piiratakse või lastakse vabaks reeglites,siis eesotsas on ikka need samad mehed kes praegu
Last edited by lipamets on 05. Jul 2014 06:33, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

maru keerukas on seda asja administreerida , kõik need klassid ja levelid .
on ju igalpool nii - kui tahad saavutada , pead panustama , miks meiealal peaks teisiti olema .
olen mootoriehituse poolepealt iseõppnud ja otsinud , kuid üks mis on algusestpeale , sügavast veneajast teada: vene tehnika toorelt ei kõlba , kõik tuleb järgi aidata ning ümber ehitada. see peaks olema algaja , tsainiku , jaoks põhitees, midagi ei tule iseenesest .kui seda ei taheta järgida , on ju muid asju ka , kalapüügist kabeni .
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

iceman wrote:maru keerukas on seda asja administreerida , kõik need klassid ja levelid .
on ju igalpool nii - kui tahad saavutada , pead panustama , miks meiealal peaks teisiti olema .
olen mootoriehituse poolepealt iseõppnud ja otsinud , kuid üks mis on algusestpeale , sügavast veneajast teada: vene tehnika toorelt ei kõlba , kõik tuleb järgi aidata ning ümber ehitada. see peaks olema algaja , tsainiku , jaoks põhitees, midagi ei tule iseenesest .kui seda ei taheta järgida , on ju muid asju ka , kalapüügist kabeni .
Last edited by lipamets on 05. Jul 2014 06:33, edited 2 times in total.
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by virgor »

Robert66 wrote:Noonii, Sargvere möödas. . Saladuskatte all võin öelda et üks hiinakas mis sargveres oli, on 80cc. Mis jõudis poodiumile, ja see mind välja vihastaski et asi ei kattu tingimustega ja siis tuleb vend veel esimese 3 sekka ka.
[/quote][/quote]



Miks sa sellist jama ajad ????
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

lipamets wrote:Piirangud on ilmselgelt umbtee. Piirangud ükskõik kuidas neid ka ei kehtestataks, hakkavad varem või hiljem töötama iseendale vastu. Ainuke mõistlik lahendus oleks kasutada sama süsteemi, mis mootokrossis. A,B,C,D jne. võistlusklass. Ehk suhteliselt võrdsed sõidavad suhteliselt võrdsetega. Kõik saavad vabalt valida võistlusklassi, kus võistelda. Kui võistleja osutub enda poolt valitud võistlusklassi teistest võistlejatest silmnähtavalt kiiremaks või aeglasemaks, tõstetakse võistleja automaatselt teise võistlusklassi. Praktiliselt täendab see seda, et mitte ühegi võistlusklassi kiirem ei või olla kiirem, temast klass kõrgemal võistlevast kõige aeglasemast. Kui peaks tekkima selline situatsioon, siis aeglane ja kiire vahetavad omavahel võistlusklassi. Seega pole mõtet enda ja masina võimetele mittevastavasse võistlusklassi trügida. Sellise süsteemi pluss on selles, et iga võistleja arendab masinat vastavalt oma soovidele, oskustele ja võimalustele. Ja tal on võimalus reaalselt võistelda endaga võrdsetega. Mis arvate?
Tükk aega ootasin, et kunas tuuakse hobikrossi ideed võrrivõidusõitu ja nüüd on see juhtunud.
Teoorias saaks ka nii, kuid kuhu siis korvid liigitada?
Neil ju 2 töömahtu 50 ja nn 80cc.
Tõsi-sõidavad esiotsa 50 korvid ka sinna suuremate keskmiste hulka vabalt, kuid arvestades seda tööd ja vaeva mis peaks väiksema mootori tuunimisega nägema kaovad väikesed mootorid õige pea ära.
Milleks sellist teha, kui tehakse suurt mootorit palju lihtsamalt ja saadakse sama või parem tulemus?

Soolodel ilmselt saaks teha, kuid kas siis vanemad ja suuremad mehed rahul on asjaga?
Ilmselgelt poleks, kuna kui panna kokku sõitma siis noored kerged mehed panevad kinni esiotsa ja see +25 ja -25 tehtigi selleks, et vanemad ka sõidaks.
Klassi siseselt jälle pole piisavalt rahvast keda jagada erinevalt hobikrossist, mis on paisunud kohati liigagi suureks juba.
Võrrisõidus aga ei tekigi neid võistlejaid väga juurde, kuna lubatav tehnika on kümneid aastaid tootmisest maas ja tehaseseades täiesti kõlbmatu võistlemiseks.
Siis teha juba täiesti uus sari, kus ongi ainsaks piiranguks töömaht ja hakkab peale tulema tänapäevast tehnikat ja võrrid on eraldi klass nagu praegu on retroklass hobikrossis.

Põhiline mure praegu on siiski tagaotsa meestega, kes kas oma füüsiliste eelduste, sõiduoskuse või võimetusega tehnikat arendada piisavalt heaks on rahulolematud.
Nende innu tõstmiseks julgen pakkuda oleks siiski lohutussõit nagu hobikrossiski on.
Treeningul laseks lihtsalt klasside kaupa 5-10 minutiks peale ja võtaks kiirema ringi aja ja tõmbaks kuhugi kas poole peale või stardikohtade arvu järgi vastaval rajale piiri.
Punkte saaks ka lohutussõidust aga näiteks poole vähem.
Siis tekib ka teatud strateegia sõitjatel kui näiteks rada ei sobi kohe üldse ja on ilmselge, et ta saab põhisõidust vähem punkte kui lohutusest minna hoopis sinna sõitma.

Mis aga praegust rahulolematust puudutab, siis inimesed on liiga tõsiselt kinni oma võrdõiguslikkuses, millele pole spordis kohta.
Minu näitel siis et tehnika poolest on võimalus olemas ja piirama jääb sõiduoskus, mis ei luba jõuda kõrgemale 5-10 kohast ilma väga tõsist tööd ja vaeva ja sellega tuleb leppida või teha tööd ja näha vaeva tulemuste nimel.
Niiet ei ole mõtet viriseda, et keegi kahes klassis ära võidab sama võrriga ja muu selline jutt.
Järelikult on inimene teinud tööd ja näinud vaeva ja see on ta tippu viinud.
Püüaks hoopis järgi teha või oma positsiooniga leppida ja mitte nõuda võimatut, et igaüks kes on võrri kätte võtnud peaks kohe tippu jõudma.

Eelnev sõnavõtt pole poliitiliselt korrektne ja õhutab peaaegu rassismi : ) kuid on isiklik arvamus, mida on lubatud avaldada.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 05. Jul 2014 06:34, edited 1 time in total.
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Hehe, salduskatte all võin öelda et mina olengi see kutt #33 Viljar, ja ma sõidsin kahe erineva masinaga :D
Fu3go
Uus kasutaja

Siis jäi mul midagi kahe silma vahele. Igatahes väga hea sõitja oled ja kas mootorid oled ise ladunud? Edu!
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Mis aga praegust rahulolematust puudutab, siis inimesed on liiga tõsiselt kinni oma võrdõiguslikkuses, millele pole spordis kohta.
Minu näitel siis et tehnika poolest on võimalus olemas ja piirama jääb sõiduoskus, mis ei luba jõuda kõrgemale 5-10 kohast ilma väga tõsist tööd ja vaeva ja sellega tuleb leppida või teha tööd ja näha vaeva tulemuste nimel.
Niiet ei ole mõtet viriseda, et keegi kahes klassis ära võidab sama võrriga ja muu selline jutt.
Järelikult on inimene teinud tööd ja näinud vaeva ja see on ta tippu viinud.
Püüaks hoopis järgi teha või oma positsiooniga leppida ja mitte nõuda võimatut, et igaüks kes on võrri kätte võtnud peaks kohe tippu jõudma.

Eelnev sõnavõtt pole poliitiliselt korrektne ja õhutab peaaegu rassismi : ) kuid on isiklik arvamus, mida on lubatud avaldada.[/quote]
Täielikult nõus. Oma vigadest tuleb õppida. Ennem kui häält tõstsin ei jõudnud see veel kohale.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

Raineril kõik väga õige jutt .
lisaks veel nüansi , mis olemasolevat klassifikatsiooni toetab , nimelt saavad ühe pilliga sõita vana , noor ja tüdruk. ehk väikesma büdzetiga saab sisuliselt terve pere rajale.
miks nimetasin keerukaks hobikrossilaadset klassifitseerimist, aga eeldab see ju suuremat inimressurssi kui hobikorras tehes käsutada on. lisaks ajavõtt. kui tahta igasugu värki , tuleb eeldada umbes 3X stardiraha kasvu .
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

ajavõtt tore asi, kestvuse poisid saavad küll seda omale lubada, vanadel inimestel on 10eur nägu ja alla 16aastastel vapsee tasuta, ega ei pea mylapsist transponderit võtma, sobib se kleepsuga ka väga kenasti, siis pole jama nende numbritega(ajuvaba) lihtsalt lähed sõitma, saad selle lataka, paned võrri külge ja anna tuld, saad teada parima ringiaja, saad võrrelda teistega, saad vaadata palju keegi maha jäi vms, vb olen asjast valesti aru saanud, et see nii odav on, võite juurde lisada miks ei saa siis seda süsteemi kasutusele võtta :?:
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

kahtlemata on ajavõtt tore, kuid Virks on siin lähinädalatel väljaöelnud numbri 30 , mis pole kaugeltki kümme.
üks kestvussõidu häda tundubki olevat see ajavõtu kallidus, vähemalt on oponendid nõnda väitnud. et asi rentaabel oleks ollakse valmis tegema midaiganes osavõtjate arvu suuremaks saamiseks. see olevat , nende sõnul , ka kummikumeeste soosimine põhjuseks .
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by talamaa »

Võin rahulikult öelda ,et ega sealt retro mootori seest midagi eriti vaadata ei ole.Aga kes rahul pole ,sellel on võimalus alati esitada protest.Paned 33eur-i lauale ja silinder võetakse maha.Tehakse mõõtmised ja olengi 33eur-i võrra rikkam.Mulle see sobib.Nagu siin eelnevalt on juba kirjutatud on esiotsa mehed tõesti palju vaeva näinud selle nimel ,et olla poodiumil.Ja kes sellega ei suuda leppida ,siis nendel soovitan ka ennast asja rohkem pühendada ja ega tulemusedki ennast kaua oodata lase.Arvates ,et lapid kiirelt mootori kokku ja oledki eesotsas on enesepettus
Aga vaadates kestvuse tulemusi pean isegi tunnistama ,et eesotsa retro mootorid käivad tõest hästi edasi, eriti kui mees lenksus on tasemel.

kõike head
Tenno
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

iceman wrote:kahtlemata on ajavõtt tore, kuid Virks on siin lähinädalatel väljaöelnud numbri 30 , mis pole kaugeltki kümme.
üks kestvussõidu häda tundubki olevat see ajavõtu kallidus, vähemalt on oponendid nõnda väitnud. et asi rentaabel oleks ollakse valmis tegema midaiganes osavõtjate arvu suuremaks saamiseks. see olevat , nende sõnul , ka kummikumeeste soosimine põhjuseks .
Repliigi lorras, et sellest 30 saab 15 kui mõlemad üritused on samal rajal ja nagunii on süsteem üles pandud ja vaja vaid kiip paigaldada ja seegi on osal sõitjatest olemas.
Seega kui võistlused oleks koos oleks veelgi rohkem rahvast ja hind langeks jällegi.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

just tahtsin sama öelda !
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

kuna võrrivõidusõit suht unikaalne nähtus , oma väljakujunenud traditsioonide ja ka radadega , ei pruugi asjade ühendamine liigalihtsalt minna.
kui vaadata reeglite nn ühtlustamist , siis on ilmnenud mõningat mittesujuvust , et mitte öelda jama. poleks eriti meeldiv kui sarnane dendents jätkuks .
kuid mõte iseenesest väärt kaalumist , arvan.
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by virgor »

Ei loe need andurid ka kolmekohalisi numbreid.Nii et pole mõtet siin soiguda sellepärast.Kui tahate tehke oma võidusõit koos anduritega ja kas või viiekohaliste numbritega.Siin foorumis kindlasti midagi ka reeglites ei muuda.
Igal võidusõidul on koosolek ja seal paluks öelda oma arvamused teiste võistlejate kuuldes.Siin mitte võistlejatega asju arutada on ju ........
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

mitte et sel võistlusnumbril mingit olulist tähtsust oleks , aga mis puutub kohtade arv numbris transponderite või kiipidega lugemisse , sõidad väravast läbi ja piuks , ring läheb kirja . olenemata milgi määral sääreka küljes oleva numbri pikkusest.
loodetavasti ma ikka tohin siin vinguda , kuna olen sama asjaga silmapaistnud ka teiste võistlejate kuuldes
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

okei, vahet pole, sitta see number, aga transponderi asi on okei ju, vahet pole esiteks mis number sul on, keegi ei pea jälgima seal ja üles kirjutama, saad oma ringiajad ja asjad teada. ühendades kestvuse ja sprindi siis poleks see asi nii kallis ka ju :?: Aga muidugi kui ei meeldi midagi, siis ei pea ka sõitma, see ammu teada
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Proovige nüüd oma soovidest aru saada,et see ei toimiks,et kestvus ja sprint koos oleks. Esiteks on kestvusel 4 etappi aastas ja sprindis 7 etappi. Teiseks kestvusel on üks 24h sõit ja 2 5-6h pikkust sõitu....... mis moodi teie arust siis toimima peaks need sõidud koos
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

siis tuleb sprindi ja kestvuse korraldajatel veidike asju arutada, alati leiab mingi lahenduse :wink:
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by virgor »

iceman wrote:mitte et sel võistlusnumbril mingit olulist tähtsust oleks , aga mis puutub kohtade arv numbris transponderite või kiipidega lugemisse , sõidad väravast läbi ja piuks , ring läheb kirja . olenemata milgi määral sääreka küljes oleva numbri pikkusest.
loodetavasti ma ikka tohin siin vinguda , kuna olen sama asjaga silmapaistnud ka teiste võistlejate kuuldes
Ma ju ütlesin et väga oluline on numbrite arv.Kolme kohalisi see ei loe mis on kestvusel.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

transponder on transponder, sa võid sinna tahvlile seitsme kohalise arvu ka panna ju :D
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

tundub , et järjekordselt räägime eri asjadest . saan aru , kui transponerite arv piirab võistlejate arvu ühes sõidus , kuid kuidagi ei saa asja olemust muuta numbriplaadil olevate numbrite rea pikkus. nende kiibikleepsude arv ei ole vististi piiratud ka.
kuna olemasolev käsitsilugemine on ennast õigustanud , siis see eelnev on rohkem põhimõttelist laadi jutt. oleks tore asjad kõigile arusaadavaks saada, et poleks asjatut jahumist asjade ümber , mis pole praktikas elluviidavad , või osutuvad liiga kulukaks .

Henri kaasuse puhul probleemi ei näe , lihtne teipimine muudab kolmekohalise numbri vajalikkusele vastavalt ühest või teisest otsast lühemaks , rikkumata emotsionaalse väärtusega kleebist .
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

hahaha, ei mul on reaaalselt savi, üli lihtne on see üle kleepida või lasta uus teha, asi liclt põhimõttes et ühte numbrit lihtsam lugeda kui teist, kui on jutt et kolmekohalisi numbreid ei tohiks olla siis kaboom, mitte kellegil ei tohi olla, mitte et ma teen kleepsud valmis ja kle sul ei tohi olla aga nendel kellel ennem oli las olla edasi
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

eks ta pisut läbimõtlematu tundub küll , samas reeglites see kusagil ei kajastu, nii et ....
üldse ei peaks mingeid selliseid muudatusi tegema hooaja sees , vaid sügis-talve perioodil, kaasates ikka teisi asjaosalisi ka arutelusse. seda oleks hea teha justnimelt foorumis, mitte mingil koosolekul, kusagil rajakõrval , seal kipub olema muudki tegevust , ning kõik potensiaalsed arvajad pole igal ajahetke adekvaatsed ka .
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

just nii 8 )
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Parm21 »

Selgitan veidi kestvuse ringilugemist.
Piirang kahekohaliste numbrite kasutamiseks tuli suht ootamatult ning põhjus oli selles, et ringilugejad olid bronninud oma süsteemis punnvõrridele vaid kahekohalised numbrid (kuna selliselt said ka numbritahvlid ette valmistatud). See oli nende endi töö klassifitseeringuks, kuna käivad ka EHKK-d lugemas. Seega see ei oleks tulevikus takistuseks, kuid tuleb eelnevalt kokku leppida.
Viidatud kummikumeeste soosimisel ei ole otsene finantsiline põhjus, vaid eelkõige rahvaspordi propageering. Kestvuse automaatne ringilugemine on selle rakendamise algusest saati tasutud sponsor Premium-7 poolt. See ei ole sugugi odav lugu, kuid sellises mahus ringe käsitsi kokku lugemist ei kujuta enam ette.
Kes on üritusi korraldanud, teab, et see algab eelarvest. Selle kokkusaamisel ilmneb harilikult kaks häda - ressursist ei jagu ning osavõtjate arvu on võimatu prognoosida. Kestvuse 10€ tasu on õnnestunud ka sel hooajal hoida. Alla 16a tasuta osavõtt on tingitud sellest, et võrrindusega on seotud palju entusiaste, kelle sabas jooksevad poisid, kel oma isa ei ole või pole tollest asja. Sellega kaasneb enamjaolt ka olematu rahakott. Seega nö. Juhendajad, kes niikuinii masinaid oma ressursist remondivad, pääsevad vähemalt osavõtumaksust. Peale selle on Peakorraldajatega kokku lepitud, et starti pääsevad ka need, kel tõepoolest 10€ maksta ei ole. Sõita saagu kõik keda võrrindus tõmbab, kasutatava saapa materjalist sõltumata.
Sargveres toimunud "punnvõrripäev" oli minu arust erakordselt lahe, mida tõestas rohke osavõtt. Sprindis oli näha palju eelmise hooaja kestvuse numbrilaua põhjasid ning ka kestvuse stardijoon oli ootamatult tuuga. isiklikult sain ka esimest korda sprindist osa. imestama pani vaid asjaolu - mõtlesin, et kui sprint, siis see on midagi kiiret nagu ringrajal! Aga rajal puha krossimasinad? olin siis nagu mingi valge rahutuvi teiste tiivuliste hulgas, publik kõik vaatas ja hästi piinlik oli... :lol:
Kirja läinud tulemus kinnitas hästi eelpoolöeldut, et ilma väga tõsist tööd tegemata 5-10 kohast ülespoole ei saa. Kokku siis 6-s :D
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by roosakummik »

Mul tekkis küsimus, et mis kell see Mõisaküla
kestvussõit algab 11 juuli ja lõppeb 12 juuli? Vaat ei leidnud ajakava.
Ja kus peab enda võistkonna ära registreerima, kohapeale tulles või enne seda kuskil foorumis?
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Parm21 »

Täpne ajakava tulekul, kuid tõenäoliselt start reede õhtul kell kuus ja finish samal ajal laupäeval.
Registreerimine ei ole veel alanud, kuid ilmub www.punnvorr.ee!
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
Post Reply