Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by arvutiguru »

käis ka peast läbi,et sopase ilmaga paagi alla viia õhupuhasti.mudas sõites pole kasu filtri katmisest.orbik ajutine.tahaks ikka mootriga mis 20km väja jooseb hooaja lõpuni sõita.se juba head kiivrit väärt,saaks mootori pealt summasid kokku hoida ja kiivrisse panustada
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by minimo »

Vot sellest ma ei saagi aru, et arvatakse, et mina ju kiiresti ei sõida, järelikult ei kuku ka. Ka mina olen kogemata(Vabandan sügavalt) ühe aeglasema, munakoorega sõitja pikali sõitnud, vaatasin, et mahun mööda, kuid siis kohtusid meie lenksud.Arvan, et see ei ole ainuke taoline juhtum. Ise eriti viga ei saanud, varustus oli korralik peal ka. Sama ka tossuga sõitmise kohta- keegi ei käsi ju krossisaapaga sõita, kuigi paljud seda teevad. Piisab ka korralikust töösaapast, mis pahkluust kõrgem on. Näiteks madala tossuga on väga lihtne väänata välja oma jalg. Ka suurema kivi või jalarauaga vastu säärt saada ei ole eriti tore.
Poolteist aastat tagasi sai sissesõidu eesmärgil kaasa sõidetud külgkorviga ka üks kestvussõit. Asi oli tore, lasin kõik kiiremad mööda, kuni üks munakoorega sõitja otsustas veidi eespool kurvis pikali visata. Õnneks sain enne pidama, muidu oleks arvatavasti sõitnud korvirattaga üle tema peast.
Võrdlusi võib tuua ka selleaastase EHKK sarja Vastseliina etapiga, kus ühele sõitjale jäi see viimaseks sõiduks. Seal muidugi on korralik varustus kõigil ning kiirused suuremad. Võib ju öelda, et võrriga selliseid kiiruseid ei saavutata, kuid samas kui halvasti kukkuda, siis ei pruugi tool või kirst kaugel olla.
Murekohaks on minuarust ka liiga raja ligidale pargitud autod, nagu nt Kärus. Kaotasin ühes kurvis kaasvõistlejaga kontaktis juhitavuse ning sattusin üsna lähedale raja kõrvale pargitud autodega. Õnneks suutsin ära päästa ning tagasi võistlusolukorda saada. Sama probleemi olen tähele pannud ka mujal.
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Ma arvan, et kaitseriietus on tähtsalt kohal, niiet see peaks kohustuslik olema. Kuna tehnilisi tingimusi ja taheta avaldada, iis kas keegi saab vähemalt reeta kuna esimene sõit on? Siis oskab midagi kokku klopsida. Vinnis, kui ma ei eksi?
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

Robert66 wrote:Ma arvan, et kaitseriietus on tähtsalt kohal, niiet see peaks kohustuslik olema. Kuna tehnilisi tingimusi ja taheta avaldada, iis kas keegi saab vähemalt reeta kuna esimene sõit on? Siis oskab midagi kokku klopsida. Vinnis, kui ma ei eksi?
http://www.abjatehnikaring.com
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

eks see esimese sõidu aeg ole kinni mitmest asjast , üks olulisemaid ilm , kui ikka maa tüma ja lund pole...
lisaks tuleb mingilmääral arvestada ka teiste sarjadega, paljud sõidevad ka kõvemates klassides või on veelkõvemates mehaanikuks. ise peaks põhifaktoriks ikkagi lume olemasolu.
tõenäoline on et vinni tõesti esimene karika sõit , lisaks võimalikud ka muud üritused.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Pean teid kurvastama tõsiasjaga,et järgmine aasta ei tule talve ega ka sügis vinnit....nagu aru sain,et kui,siis ainult isa–poja sõidu korraldab.
misteoksil
Posts: 3
Joined: 16. Dec 2013 23:21

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by misteoksil »

mis see tarts jälle korraldab
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

kobras wrote:Pean teid kurvastama tõsiasjaga,et järgmine aasta ei tule talve ega ka sügis vinnit....nagu aru sain,et kui,siis ainult isa–poja sõidu korraldab.
väga s... uudis , üks paremaid radasid.
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kr1x_Z »

iceman wrote:
kobras wrote:Pean teid kurvastama tõsiasjaga,et järgmine aasta ei tule talve ega ka sügis vinnit....nagu aru sain,et kui,siis ainult isa–poja sõidu korraldab.
väga s... uudis , üks paremaid radasid.
+1
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

kel huvi mopeedisõidu vastu tõsisem , siis youtubesse simson cross või simson rennen. seal ikka tõsiselt võetavad mobod, kusjuures kõik asjad mis vairase tootel on valesti on seal nii kuis peab. on krossi ja staadioni, 12 ja 24 tunni ajod, ning mis peamine pillid käivad edasi ja on maastikusuutlikud ka suht orgis konditsioonis.
User avatar
izh350
Tavakasutaja
Posts: 120
Joined: 28. Apr 2006 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by izh350 »

Tsehhide Fichtl Cup(3-käigulised) ja Stadion Cup(2-käigulised) võistlusi tasuks ka jälgida :lol:
Üks 3-käiguliste esiotsapill dünos-
http://youtu.be/Uu-raWiEqB0
ja rajal-
http://youtu.be/eNtWciIvcFY

Sakslaste Simsoni võistluste esikümne(eriti Open85 klassis) pillide ehitamise hinnad on päris ulmelised(üks välismaa tuttav on sinna mõned mootorid ehitanud). Ja sõitjad on tihti näiteks Moto GP-s osalevad vennad.
Seetõttu tsehhide värk vähe südamelähedasem(eriti need auklikud TT-tüüpi rajad :lol: )

Tsehhidel on veel päris hulludele mopeeduritele(siinse foorumi tõsiste võrrisõitjate mõistes pulavendade ja joodikute :lol: ) mõeldud avatud liikluses juba ca. 30 aastat peetud Race of Champions -
http://youtu.be/qXTdktKxgiI

Ennast hetkeseis veel mopoga taas rajale ei kutsu...
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

iceman wrote:kel huvi mopeedisõidu vastu tõsisem , siis youtubesse simson cross või simson rennen. seal ikka tõsiselt võetavad mobod, kusjuures kõik asjad mis vairase tootel on valesti on seal nii kuis peab. on krossi ja staadioni, 12 ja 24 tunni ajod, ning mis peamine pillid käivad edasi ja on maastikusuutlikud ka suht orgis konditsioonis.
Sellist võistlust olen minagi igatsenud juba pikemat aega.
See aasta on juba hilja, kuid uuel aastal peaks entusiastid ja huvilised võtma kokku, et palju oleks reaalselt huvilisi mopeedidel võidu sõita ja siis polegi muud kui sõita!
Reeglitest niipalju, et paneks töömahu piirangu 50cc ja mingit margipõhist eristamist ei teekski.
Väga eksootilised ringrajamasinad jätaks teise kohta ja seetõttu toimuks kõik võistlused kõva katteta radadel.
On see siis mõni kergem krossirada või heinamaale märgitud või kasvõi kruusa või metsavaheteedel.
Kui tekib vähemalt 10 sõitjat, siis olen valmis Võrumaal organiseerima võistluse, pannes esimesele kolmele välja auhinnad ja osavõtutasu jääks samaks mis võrrivõidusõidul.
Sõit saaks siis kestma vastavalt raja raskusele 10 kuni 20 min.+2 ringi.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

miks tõin simsoni näite on see väline sarnasus meile kättesaadava mopomootoriga, kahjuks välisega see ka piirdub.vairase motol kõik need asjad mida on võimalik valesti lahendada on ka realiseeritud, simson on ka viilimata olekus võimeline täitsa arvestatavalt liikuma.
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kr1x_Z »

Ideed on väga huvitavad, lisaks sprindile ka korraldada pikemaid võidukihutamisi. Igati tervitatav on tuua ju vanemad jawad mängu. Miks mitte lubada ka zid 50cc (mõtlen 2T versiooni just) ka mängu, kuna neid liigub ka eestis päris mitmeid.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

suht hull kuidas need mopid edasi käivad :o aga ma ei usu et neid sõitjaid ikka nii palju on :? Üldse see võrri asi hakkab juba suht maha vaibuma, kuskil 2009 või varem vms sinna kanti oli asi suht lahe, sõitsid isegi krossimehed, mäletan kuidas pilte vaatasin kui kõvad pillid Männil, Lepikul, Piibul, Tagaperel jpt olid. Nüüd see asi nii võidupeale aetud, muidugi kunagi sõideti ka võidu aga sellist kitumist ja jama küll polnud, kõik aretasid ja panid pillid nii käima kuidas said jne, preagu küll nii et kui oled kuskilt kuulnud et teisel on pöörd siibrid ja jutud mootoris siis minnakse kohe kitse panema sest tahetakse ise poodjumil esimene olla, kuigi sellest võrrist ei saa mingit feimi ja veel vähem kellegilt kiita et oi sa nii tubli, pigem näidatakse näpuga et see lohh sõidab võrriga :roll: aga võidu saab ikka sõita, savi need reeglid, asi on fun, maailma meistriks keegi ei saa, teeb ja timmib edasi ja las asi olla siuke lahe üritus, mitte et lähed ja hakkad seal paukuma ja nurisema. Seni on asjad suht toimind (Omale on meeldinud vinni üritused) ja ma arvan et kui rahulikult edasi lasta samamoodi siis see võrri asi püsib siukse muheda üritusena edasi ka :wink:
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

mobodest.
need simsonid pole seal kõik viiekümnesed, teiseks on mootorid oma ehituselt V ja s mootoritest erinevad. vene ajal vast viiel esimesel käisid viiekümnese klassis pillid võrreldavalt, aga siis tuli säärumootoriga lätlane ja koolutas kõigist räige tõusupeal mööda. mopo mootoril ,kui ta on läti või vene toode , pole ilma masiivsete ümberehitusteta potensiaali , kestvuse ega suutlikuse kohapealt. tõenäoline on ,et kui sellne klass mingilmääral teokssaama peaks , on vajalikud järeleaitamised keelatud , kuna idee tuleb ju teadagi kust.
eks ole ju säärumaailma probleemid ja hõõrumised , ning üldine ebaadekvaatne juuksekarva lõhestamine samast allikast alguse saanud. kestvussõit ja sealne mootori , jamitte ainult, võimalikult töövõimetuks surumine ja haiglane reglementeerimine on igasugu pingeid ainult kasvatanud.
lisaks on üldorganisatoorsed probleemid, paljus ollakse ju igasugu vallavalitsuste ja külanõukogude armust sõltuvad, ehk märksõna POLIITIKUD. tahab selline värd ,annab loa ,on teiseltpoolt tuul , öeldakse et sellel aastal ei saa või s... pappi , siis saad loa mingit tänavajuppi kasutada.

kestvussõiduga ka kuidagi pillapalla asjad. lehekülg neil on ,seal nagu midagi ei toimu. eilsest peaks kõik lukus olema ,aga kui vaadata ,siis need kes seal üldse sõnavõtma on pääsenud on alles viimasel nädalal mingite mõtetega esinenud, mida kindlasti oleks vaja arutada. võrreldes eelmise aastaga , kui oli vägahea diskusioon ,kuigi tulemus mitte kõigeparem, pole tänasel päeval saanud asja sisuliselt arutada. kuigi mõtlemise kohti oleks nagu mitmeid.
saan aru ,et eelmisel aastal otsustas valdav enamus maailma häkkeritest punni kodukat rünnata ,kui selleks võimalus oli . äkki saaks seda asja kuskil turvalisemas keskonnas arutada. on siingi lehel teatud punktidele tähelepanu olnud pööratud, eelnevatel kuudel
kui nüüd väheke roosam prill ette panna ja selle asjapeale vaadata ,tuleb tõdeda , mitte kõik pole halvasti . on olemas suurepärased uued sõidud, pärnu -jaagupi, taastulnud vägahead sõidud, krootuse, no ja tuntud headuses vanad traditsioonilised muhu-saku-vinni, lagedi oli vägahea talverada. bensiin kah vabamüügis, pole talongi vaja ega midagi , et elame veel. küllap kestvussõit ka kuidagi laheneb, kuigi tänasepäevaga lahtisi otsi rohkem kui mitu. huvitaks sihuke teema ,nagu hiinaka klass ,mida on lubatud juba mitmel korral ,kuid siiamaani out low. klassina hiinakas oleks sellesmõttes hea ,et tagurlikud korraldajad tavaliselt hiinakatega ise ei tegele ja seeläbi ka väga kaikaid kodarasse ei pillu, kuna endal puudub huvi. tänu sellisele omapärale oleks võimalik ilma sosseppade tagakiusamiseta normaalsed reeglid, saku näiteks kül väikeste mööndustega õhufiltri kohapealt , kokku leppida ja sõita ilma mingi kiunuta, ning silindreid maha võtmata.
Last edited by iceman on 29. Dec 2013 10:52, edited 1 time in total.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

Paraku linna ja maavalitsusest lubade saamine ja taotlemine on nagu on ja sinna pole midagi parata.
Kavalam on vältida vastavat asjaajamist ja minna linnast välja võistlustega.
Pileteid nagunii ei müüda ja ega ei ostetakski ning publiku moodustavad 80% siiski võistlejad ja nende kaaskondlased.
Näiteks oleks meil siin võimalik saada 2ha heinamaad kasutada aitähi eest ja ainus tingimus on, et prügi ei tohi maha jääda ja asub linnast 2km väljas.
Siis oleks asfaltkattega siloaukude kompleks saada ainsa tingimusega, et keegi heina ära niidaks.
Talveks(kui peaks tulema)on eravalduses autode jäärada, mida saab kasutada samuti aitähhi eest ja vaja vaid boksiala sisse lükata.
Kuis teistes kohtades võistluspaikadega lood on ei tea muidugi ütelda.
Miks ja mis asjaoludel ei saanud tehnilisi tingimusi 3 kuuga kokku lepitud ja kuhugi üles pandud, et oleks saanud inimesed rahulikult valmistuda ja asju varuda on muidugi kahetsusväärne.
Niisamuti nagu juba 2 aastat kindlasti on käinud üle jõu panna üles ka viimase sõidu tulemused ja aasta kokkuvõtte paremusjärjestus ja eelmise etapi punktid tekivad nädal enne järgmist võistlust siis see pole päris see mida ootaks.
Neil kaalutlustel on tekkinud otsus mitte osaleda uuel aastal sprindis ja teha kaasa paar sõitu Lätis ja kohalikel üritustel nagu Valga näiteks.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

no jaa ,eks ole siin olnud juba ka eravalduses midagi ja on juttu olnud et veel varjante olemas. eks esimesed kestvussõidudki eestvedajate oma põllul peetud.
ei oska arvata, kas täitsa metsikult korraldada kusagil heinamaal on reaalne, ilma tuletõrje ja velskriteta. vast ikka on , oluline et keegi orgunnib, paistab küllalt tüütu tegevus olevat aastast-aastasse veidrate sõidumeestga jageleda ,ning õigust mõista . seepärsast pole kippunud seda tulemuste asja väga suurekellakülge riputama , kuna põhiosa ,ehk sõit , saab ju alati kenasti purki. pole ka paljuks pidanud võimalustmööda tunnike varem kohal olla ja aidata kumme sättida ,rajaservaks.aga see tulemuste asi on loomulikult aktuaalne, võibolla laheneb positiivselt ka, noor kaardivägi on sõjaretkelt oodatust varem naasnud ja saab oma õla ehk itinduse küsimuses rohkem alla panna. lootma peab.
tõsiasi on ,et see päris õige ja originaalne võrrivõidusõit mentaalselt ikkagi kõige söödavam , ilma rumala bürokraatjata.
sõjaplaani järgi peaks tulema uuel hooajal paar uut vana sõitu ,kohtades kus tuleb pisut plekki visata ,kuid kus mingi ametnikuraisal pole midagi otsustada.
küll isegi tahaks lätti proovima tulla ja olen seda mõtet juba paaraastat veeretanud, võibolla õnnestub ka vähe konkurentsi võimelisemad mootorid kah meisterdada, seda kahjuks kõrvalist abi kasutades. tuleb tõdeda ,et kaks aastat väljaöeldu mootori isetegemise võimalikuse kohta , tänasel päeval juba ammu enam ei kehti.
kui abiks kaks kätt ja viil , kipud teise eseloni jääma, punni palju punnid , vägisi tuleb meistertreialfreesiate poole pöörduda . eks sai siin ennustatud ka kunagi et nõnda see läheb , kui tavapärast , lihtsat , teedmööda enam minna ei võimaldata
Last edited by iceman on 29. Dec 2013 10:56, edited 2 times in total.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by arvutiguru »

like kahh
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

ammu aru saanud juba , et ise ei saa ikka mootorit teha, mina olen ainulv vahetanud laagreid, süüde timmi, uued rõngad ja selline silku millel aknad tunduvad loogilise nurgaga ja sõidab küll. Kui tahad poodjumile saada siis tuleb abi otsida targematelt :P kunagi oli jh nii et ise tehti suht palju, aga nüüd juba nii paljudel sellised relvad mootorid et vastu ei saa neile :P
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

2715 wrote:Paraku linna ja maavalitsusest lubade saamine ja taotlemine on nagu on ja sinna pole midagi parata.
Kavalam on vältida vastavat asjaajamist ja minna linnast välja võistlustega.
Pileteid nagunii ei müüda ja ega ei ostetakski ning publiku moodustavad 80% siiski võistlejad ja nende kaaskondlased.
Näiteks oleks meil siin võimalik saada 2ha heinamaad kasutada aitähi eest ja ainus tingimus on, et prügi ei tohi maha jääda ja asub linnast 2km väljas.
Siis oleks asfaltkattega siloaukude kompleks saada ainsa tingimusega, et keegi heina ära niidaks.
Talveks(kui peaks tulema)on eravalduses autode jäärada, mida saab kasutada samuti aitähhi eest ja vaja vaid boksiala sisse lükata.
Kuis teistes kohtades võistluspaikadega lood on ei tea muidugi ütelda.
Miks ja mis asjaoludel ei saanud tehnilisi tingimusi 3 kuuga kokku lepitud ja kuhugi üles pandud, et oleks saanud inimesed rahulikult valmistuda ja asju varuda on muidugi kahetsusväärne.
Niisamuti nagu juba 2 aastat kindlasti on käinud üle jõu panna üles ka viimase sõidu tulemused ja aasta kokkuvõtte paremusjärjestus ja eelmise etapi punktid tekivad nädal enne järgmist võistlust siis see pole päris see mida ootaks.
Neil kaalutlustel on tekkinud otsus mitte osaleda uuel aastal sprindis ja teha kaasa paar sõitu Lätis ja kohalikel üritustel nagu Valga näiteks.
Tere!
Lgp hr 2715! Andesta kui eksin,aga sina oled hr Kukka sprindi 85?
Kui oled siis sina oled küll viimane isik kelle loobumist sprindis ma oleks oodanud,sest vähesed on kes suudavad esi kolmikusse oma nina pista.Olen suht uustulnuk võrri maailma ja kahjuks pole mul oma isiklike teadmisi ja vahendeid ehitada mootoreid,aga vaatan alt ülesse vähestele ,mitte neile kes suudavad osta mootoreid(kahjuks pean endale tuhka pähe raputama,et olen mees kes ostab) vaid austan neid inimesi hr Bogdan,hr Saarepera,hr Kukka,hr Alamaa,hr Korsar ja neiu Valdase meeskonnda. Ootaks kindlasti sinu poolset korraldust võrrisõidus ja ka lätti minek võiks minu poolt olla paaril etapil võimalik,aga teie/sinu poolset loobumist sprindis ei ootaks. Olen ise ka rääkinut korduvalt Virksiga,et peale minu ootavad ka teised oma tulemusi,et teada arvestada oma tulemustega,siis lohutab,et küll tulevad,aga ega vist pole huvi. Aga samas on Virks ka suht ainuke mees kes viitsib oma ajast seda üritust orgunnida.
Ise olen Tõnu alias Kobras sprindi +25 nr 7
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

Hr Kukka pill käib ikka väge uhkelt edasi, respekt! :mrgreen: ja sda et keegi otsustab asjast loobuda pole küll meeldiv kuulda, minuarust +25 klassis on suht tihe rebimine ja huvitav vaadata ka, open ja korv ka muidugi suht põnevad aga teistes on see esikolm ikka üldiselt sama kui just keegi kiire ei puudu :)
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

Mina see olengi jah, kes #85 sõitis vanurite klassis.
Mootori osas ma usun, et ei ole tipust väga kaugel isegi.
Paraku pole väga asfaldisõitja ja pole ka kohta kus treenida seda.
Kuna pidi osa sõite tulema isegi kardirajal ja see nõuaks hoopis teist raamigeomeetriat oleks tulnud teha muudatusi ja katsetada ja investeerida rehvivalikusse, oleks pidanud asjaga tegelema ja ma olin ka selleks valmis.
Kuna töötan metsanduses ja terve sügis oli vaba oleks ka aja ära saanud kasutada ja uuel aastal uuesti üritada, kuid kui kõik on lahtine pole mõtet ehitada midagi ja nii ta läks.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by arvutiguru »

ma siin mõtlen,et eeldatavalt on see hooaeg palju uusi sõitjaid kestvusel.
kas oleks mõeldav,et rada pikemaks venitada,millele sõidame.seni on olnud ca 1,2km.
mida pikem rada,siis vähem troppi ja kinnisõitmist kurvides.
fakt on siiski see,et kiirused kasvavad ja tehnika areneb ja osavõtjate arv suureneb.
eeldan siiski,et rada võiks pikem olla,seda just ohutuse mõttes.
kas kellegil on ideid,või mõtteparendusi.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

täitsa huvitav , mis viib mõtteni ,et on uusi sõitjaid , niipalju kui tean on paljudel küllalt. pole üldse imestada , kui lugeda punni lehel viimast posti . mõte on minujaoks umbes selline : koerad võivad haukuda , aga karavan paneb täiega titaniku kursil . kusjuures tundub ,et kodanik Parm vist ei saa seal otsustada kõiki asju nii kuis mõistlik oleks , olles sõltuv mingist kahtlasest poliitbüroost .
olid siin mõtted vahepeal, et hiinakas ,mis mõnede allikate järgi peaks olema sellaastal ametlik klass , oleksin olnud mingi kolmas sõitja , teisemehe tiimis , aga vist siiski mitte.
pole ju kusagil mustvalgel näha ,et selline asi üldse eksisteeriks.
kuid peapõhjus on ikkagi korralduskomitee eriline oskus sulle hinge sittuda oma suhtumise ja olemisega.
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by vootele »

Muidu euroopas on selline sari nagu FreeTech 50cc cup.
http://freetech50.weebly.com/reglement.html
Seal sõidavad ka Team Sääse Racing head sõbrad VRM-ist ja Emotist. Know-howd saaks küllaga.
Ehitamine ei ole tegelikult väga kallis, kui ise tööd teha. Raami saaks ise cro-mo torudest keevitada või siis 4mm alust monokok (tegin just ühe sellise lahendusega elektrikrossika), mootor võiks olla näiteks Minarelli AM6 baasil, sellele on saadaval nii know-howd kui tuuningjuppe.
Muidugi saab ka osta ratta, näikes selline Jawa:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Mis oleks, teeme ära?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

on olukordi kui inimesed on oma mõtete avaldamisel seotud mõne ühingu ,klubi , partei või seltsingu seisukohtade või tõekspidamistega. kui selliseid mõtteid avaldada oma nimealt , võib , ning ilmselt jääbki mulje ,et tegu ongi indiviidi oma seisukohtadega . mis omakorda võib jätta kõnesoleva subjekti kohta vale mulje. näiteks teadatuntud mõistlik mees hakkab järsku segast peksma . no korras , võib mõelda , vanal katus sõidab.
reaalselt võib mõnikord tegu olla hoopis kellegi teise arvamuse edastamisega , sellega võibolla osaliselt isegi nõustudes , või omades niivähe selgroogu, et lastes endale sõnad suhu toppida.
mitut puhku olen imelikke poste lugedes , kaldunud mõndameest liigitama või diagnoosima ,loetu põhjal.
asi on teinekord pisut keerukam ,asjaolud erinevad , põhjuseid võib olla palju. ka eespool nimetatuid.
kui asjaolud on teada ,ja mõnikord kulub päris palju aega, võib kujunenud pilt pöörduda 180 kraadi .

miks sellist jura ajan? , asi on meie ühise üritusega otseselt seotud .
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

hommik on ilus , ning lisaks kenale päikesele on paistmas ka kerge lootuskiir , nimelt tundub koos talve selgrooga olevat murtud ajutine hämarolek kestvussõidu orgunnikomitee ridades. vähemalt tundub , et: " jää hakkas liikuma , härrased vannutatud mehed "
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by arvutiguru »

Image
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by arvutiguru »

arvutiguru wrote:Image
kepsu teemast siis.kui palju võib olla keps standartis lihvitud.
nt d4 keps on kõvasti õhem kui d6-8 kepsud.
plaan ära kasutada d4 keps d5 mootoris.kas se ikka läheb standarti alla.
kui ma selle kepsu ära puhastan ja läikima löön.siis selgub et pean silindri eemaldama peale võistlust.
kaldun arvama kohe,et kepsu kõvasti töödeldud ja õhemaks käiatud.
leidsin yhe kellegi vana võidusõidu mootori,sellel keps lausa paberik käiatud.mis sellest arvata.
mõõtsin kepsusilma ka ära,ning sain sellised nr 38,7mm.seda keskelt mõõtes.reeglite järgi ei tohiks seda kepsu olla retro mootoris.kuigi on orginaal ja töötlemata
võrdluseks siis d4 ja d5 väntvõll.d5.
Image
d5 vänt on yhtlasi myya ka
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

kahjuks on nii ,et reeglitekoostamise arutelul osalemine on formaalne üritus, see tähendab ,eriti midagi vaielda pole võimalik. momendi arutelu käib ümber selle kuidas tehniline komisjon oma otsustes saaks objektiivne olla , vajaliku oskusteabe puudumisel.
ega see kergem , õhem , keps üksi , miskit võitu anda ei saa . ennemini võib rikkuda tehasepoolt teoreetiliselt antud vändatasakaalu. selleks et õhukesest kepsust rõõmu oleks , peaksid tegema lisatoiminguid. kahjuks on ärakeelamiskomisjon vähemalt selles aspektis oma tööd innuga teinud, ning võimalused asja parendada ellimineerinud.
arvan ,et muretsemiseks pole põhjust , isegi kui otsustad seda kepsu kasutada , pole ohtu ,et ainult selline manipulatsioon viib sind olukorda , kus k ellegil oleks põhjust su mootorit avada .
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Ei oskagi öelda kas mina olen ajast maha jäänud, aga selle aasta sõidud avaldati ja ka tehnilised tingimused.
Usun et võiks krootuse sõidu korraldada, sürgaveres läheks asi kestvusega koos suht pikale.
Ei oska veel öelda kas asi hakkab toimima, tingimuste osas.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by AnuPsP »

huvitav,kas raam on siis sprindi standardis vaba-nii sain aru saku lehelt.Kestvuse tingimused sport klass ütleb,et raam originaal,juttu on olnud ka summuti kinnitusest silindri külge.Pidid lubama originaal mutriga muhvi kinnituse silindri külge,kui sisemõõt jääb orig.samaks ning leegika kinnitada näiteks vedrudega silindri külge.see väldiks silindri küljes oleva keerme rikkumise,kui korduvalt kinni-lahti keerata
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

õhupuhastiga sama jutt. kestvus sport vaba versus standard nõutud originaal kest, lubatud sõelad asendada.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by minimo »

Kas Käru sõit tuleb samal rajal?
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

misasja? praegu on 7.veebruar ja sakusse on märgitud:23 jaanuar Abja Kuivati talvesõit
23 jaanuar on ammu möödas, palun muutke ära, äkki keegi tahab sõitma tulla.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by AnuPsP »

Ettepanek!Euroopa Liidus säärude tehn.tingimused igalpool samaks,saaks ka mujal osa võtta
:D
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

väga pooldaks sellist asja .
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by AnuPsP »

kas keegi oskab öelda kust saaks läti tingimuste ja klasside kohta infot?
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

AnuPsP wrote:kas keegi oskab öelda kust saaks läti tingimuste ja klasside kohta infot?
Pöördu Alamaa poole tal keegi netis läti poolel tuttav. Jäätisega proovisime otsida,aga ei leidnud veel.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by pitprolite »

kui keelt oskate, siis siin on reeglid olemas :)
http://www.vaidavaskauss.lv/lv/5.zelta- ... .nolikums/
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

olgem täpsed , me otsisime värsket kalendrit algavaks hooajaks.
lätikeele oskus on mul samahea , kui enamus põhjaeestlastel , st piirdub sõnadega saldejums ja alus. kuid aimates ,mida seal nõutakse , ning seda pole just palju , mingi pildi saab. antud lingis pole tegu siis kogu pillidekohta käiva reeglistikuga , vaid antud sõidul aktsepteeritavate rataste kirjeldusega, mis arvatavasti esimest ei välista . vägahea näide kuidas asi on lihtne ja mahub üldjoontes ühte lausesse .
üks aspekt , mis on nõutud ringrajal ja võibolla krossile ei laiene , on eeblite otsas mummud . sellised kerad , nagu kahekäigusel olid plastmassist otsatorgatavad , sport is-il kummist , jawa-uuemal ja cz alueebliga ühestükis . kui neid ka krossirajal nõutakse , võib asi keerukas olla , mõne jalgratta või muu tootega , nad ju üsna ümarad , kuid ..... vot seda tasuks uurida, muidu võib halb üllatus olla rajaääres, vaatan kohe piltidelt , kas ja mis kohalikud ise kasutavad.
Post Reply