Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

kole on selle õhufiltri asjajuures see , et mõnimees jääb mõtlema ja peab vägaheaks seda ideed, pole täpselt arusaadav kuidas toimib , kuid on kuulnud klapi panemisest , ju siis toimib. poleks hullu ju kui tavaline võrrimees , või tavaline hiina võrrimees , kui aga on eriline võrrimees , kes ka ainuisikuliselt reeglite koostaja , siis asi hapu . eriti tavalistel hiina võrrimeestel - ei saa lubada õhufiltrikujulist õhufiltrit , peab olema originaal , sest et minesa tea , mis kõik veel .
vot sellised lood liiguvad rahvaseas , kust nad tekivad , mina ei tea , aga nii nad räägivad .
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by talamaa »

iceman wrote: Tenno siin mainis , et psüholoogiliselt on soodne kui jätta oslejatele mulje , et kõik on võrdsed .
seda ma pole kunagi ölnud.
palun loe veelkord see lause läbi ja ürita ikka õieti aru saada, mis ma ütlesin.
Oled nagu kollane ajakirjanik ,kes kisub kuskilt lause välja ja paneb siis ühe oma sõna juurde ja lause omandab hoopis teise tähenduse.
See ei ole ilus.

kõike head
Tenno
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by arvutiguru »

iceman wrote:kole on selle õhufiltri asjajuures see , et mõnimees jääb mõtlema ja peab vägaheaks seda ideed, pole täpselt arusaadav kuidas toimib , kuid on kuulnud klapi panemisest , ju siis toimib. poleks hullu ju kui tavaline võrrimees , või tavaline hiina võrrimees , kui aga on eriline võrrimees , kes ka ainuisikuliselt reeglite koostaja , siis asi hapu . eriti tavalistel hiina võrrimeestel - ei saa lubada õhufiltrikujulist õhufiltrit , peab olema originaal , sest et minesa tea , mis kõik veel .
vot sellised lood liiguvad rahvaseas , kust nad tekivad , mina ei tea , aga nii nad räägivad .
Red valve vaevalt nyyd õhupuhastis nyyd leida võib.pole vaja asja selle kohapealt pinda sogaseks ajada.pigem on vahel klapp,mis piirab õhujuurde voolu madalamatel pööretel.olen ise näinud sellist lahendust.se peene pytt,millega lausa metsa yles lyyakse.sain omale ka kaks isendit.eks kevadel näha ole kumb paremini inisema hakkab.alumine osa kindel d4 ja kaks d5.kolmest yks pääseb rajale.reeglid on suht ok.aga kontrollimise osa on suht segane.ja miks ei või poleerida vantvolli ja kepsu.hetke seisuga mul kolm d5 vänta tehtud,poleeritud,kepsulaager uus,rihitud,kaalustatud.sigapalju töö h korstnas.aga käed sygelesid ja oli nyyd vaja enne uusi reegleid tegema hakata.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

talamaa wrote:
iceman wrote: Tenno siin mainis , et psüholoogiliselt on soodne kui jätta oslejatele mulje , et kõik on võrdsed .
seda ma pole kunagi ölnud.
palun loe veelkord see lause läbi ja ürita ikka õieti aru saada, mis ma ütlesin.
Oled nagu kollane ajakirjanik ,kes kisub kuskilt lause välja ja paneb siis ühe oma sõna juurde ja lause omandab hoopis teise tähenduse.
See ei ole ilus.

kõike head
Tenno
vabandan kui valesti mõistsin , kirjas on tõesti emotsionaalselt . ehk siis ikkagi on nendejaoks hea kui nad arvavad , et nüüd olukord võib võrdne olla , AGA EI OLE JU , lihtsalt on nüüd KÕIGIL käed seotud , tegu rohkem õnnemängu kui võistlusrataste ettevalmistamisega .
minujaoks on tegu ikkagi ebareaalse mulje jätmisega asjast ( kas siis tahtlikult või tahtmata ) ja seeläbi üritusega jätta soodsamat muljet . ma pole öelnud , et see on kelmus .
emotsionaalselt turgutav oleks , kui saaks asja ikka kuidagi usutavalt näidata , isegi kui ise usute , et asi õige , siis kõrvalt tundub hoopis teisiti .
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by Parm21 »

lipamets wrote:
Parm21 wrote:Tahtsin võrrimeeste hulka aga sattusin hoopis seevaldi uuringutele..
Tihti näib, et kellegi kraadiõpe segab võrrimeeste arvamuste kogumist, kuna siin käib muudkui virisemine.
Loodan siiski,et kellel on küsimusi üles jäänud, leiavad ka võimaluse vastuse saada.
Räägime siis konstruktiivselt. Möötunud talvel samal ajal sain samasuguse sõimu osaliseks, kui kirjutasin siin õhupuhasti vajalikusest ja selle vabaks laskmisest. See aastal tegite asja ära. mis on igati hea ja mõistlik. Nüüd räägin, kirjutan, et praeguste reeglite järgi ei ole mõistlik, et vanad D-4,5,6 sõidavad ühes klassis D-8-tega. D-8 vajaksid omaette klassi, kuna need mootorid pole lihtsalt konkurentsi võimelised d-4,5,6,-ga, oma ehituse eripära tõttu( väntvõll jne.). Seewaldi kohta ei tea midagi öelda. Kui oled uuringutel käinud? Eks siis tead võrrelda. Kui pole, mis siis lahmid. Ei soovi muud, kui ,et mõnigi asi saaks parema lahenduse. : ) Praegune lahendus on toores ja soosib neid kellel on vanema tüübilised mootorid või nende komponendid. Kas see oli eesmärk?
Õige, Lipamets, naaseme asja juurde.
Õhupuhasti on nüüd vaba. Põhjendus selles, et "soki ümber panemine" oli ka varem OK, mille käigus läks piti filtrimaterjal ümber originaalõhupuhasti. Seega originaalkorpust näha niikuinii ei olnud ning päris vabast õhupuhastist ei erista enam palju (loodetavasti). Lisaks sai SPORT'is vabaks ka raam, mis loodetavasti võimaldab võidusõitu nii sinule kui ka teistele, kes näiteks tagaamorte tahavad proovida.
D8. Eraldi klassi ei ole paraku teha otstarbekas, kuna neid klassifikatsioone tuleks lihtsalt liiga palju. Pealegi mitmeid osi on D6/D8 vahel keerukas (ja tõenäoliselt mõttetu) eristada. Pealegi D4/D5 silinder passib ka D6/D8 karteritele, seega piiri tõmmata on veel raskem.
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by talamaa »

iceman wrote:
vabandan kui valesti mõistsin , kirjas on tõesti emotsionaalselt . ehk siis ikkagi on nendejaoks hea kui nad arvavad , et nüüd olukord võib võrdne olla , AGA EI OLE JU , lihtsalt on nüüd KÕIGIL käed seotud ,

tere

ikka paned oma sõnadega.Kui kirjutada sõna 'arvavad' asemel sõna teavad ja 'võib võrdne olla'asemel ,on võrdne ,siis on kõik ok.

Aga tegelikult on see kogu võrdsus ju selles lauses väga täpselt paika pandud.

KÕIGIL käed seotud
Mis tähendab seda, et kõigile on kätte antud ühesugune kaardipakk(korraldajate poolt ette antud tehnilised tingimused)
Kui keegi korraldab mingi võistluse ,siis paneb korraldaja paika ka mängureeglid,olgu see võistlus milline tahes.Isegi antiiksetel olümpiamängudel olid reeglid täpselt paigas.Võistlejad pidid osalema ihualasti,et vältida võimalikke pettusi.Kindlasti need reeglid kõigile ei saagi sobida.Sellisel juhul tuleb teha valikuid.Aga kui tahetakse sellest mängust osa võtta ,peab nende mängureeglitega arvestama.

Aga olukord ei ole VÕRDNE

Ja ei saagi võrdne olla ,kuna nüüd lähevad käiku juba mängija teadmised,oskused kogemused (võrri puhul ka laoseis)jne. Ja kui sul on käes kuue nelik ,siis ässa ja kuninga maja ei tähenda midagi.

Veelkord pean mainima ,et täiesti genIaalne lause , mis peaks edaspidi välistama selle,et keegi hakkab jälle korraldajatele ette heitma seda ,et nad soovivad võrdsust.
Nüüd võiks selle võrdsuse teema kenasti lukku panna kuna see on korralikult ära defineeritud.
KÕIGIL ON KÄED SEOTUD ,AGA VÕRDNE SEE EI OLE

kõike head
Tenno
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Parm21 wrote:
lipamets wrote:
Parm21 wrote:Tahtsin võrrimeeste hulka aga sattusin hoopis seevaldi uuringutele..
Tihti näib, et kellegi kraadiõpe segab võrrimeeste arvamuste kogumist, kuna siin käib muudkui virisemine.
Loodan siiski,et kellel on küsimusi üles jäänud, leiavad ka võimaluse vastuse saada.
Räägime siis konstruktiivselt. Möötunud talvel samal ajal sain samasuguse sõimu osaliseks, kui kirjutasin siin õhupuhasti vajalikusest ja selle vabaks laskmisest. See aastal tegite asja ära. mis on igati hea ja mõistlik. Nüüd räägin, kirjutan, et praeguste reeglite järgi ei ole mõistlik, et vanad D-4,5,6 sõidavad ühes klassis D-8-tega. D-8 vajaksid omaette klassi, kuna need mootorid pole lihtsalt konkurentsi võimelised d-4,5,6,-ga, oma ehituse eripära tõttu( väntvõll jne.). Seewaldi kohta ei tea midagi öelda. Kui oled uuringutel käinud? Eks siis tead võrrelda. Kui pole, mis siis lahmid. Ei soovi muud, kui ,et mõnigi asi saaks parema lahenduse. : ) Praegune lahendus on toores ja soosib neid kellel on vanema tüübilised mootorid või nende komponendid. Kas see oli eesmärk?
Õige, Lipamets, naaseme asja juurde.
Õhupuhasti on nüüd vaba. Põhjendus selles, et "soki ümber panemine" oli ka varem OK, mille käigus läks piti filtrimaterjal ümber originaalõhupuhasti. Seega originaalkorpust näha niikuinii ei olnud ning päris vabast õhupuhastist ei erista enam palju (loodetavasti). Lisaks sai SPORT'is vabaks ka raam, mis loodetavasti võimaldab võidusõitu nii sinule kui ka teistele, kes näiteks tagaamorte tahavad proovida.
D8. Eraldi klassi ei ole paraku teha otstarbekas, kuna neid klassifikatsioone tuleks lihtsalt liiga palju. Pealegi mitmeid osi on D6/D8 vahel keerukas (ja tõenäoliselt mõttetu) eristada. Pealegi D4/D5 silinder passib ka D6/D8 karteritele, seega piiri tõmmata on veel raskem.
Ah, et õige ,Lipamets ja ongi kõik korras. Kuna oled mind avalikult solvatud, siis ootan ka avalikku vabandust. Enne pole nagu midagi arutada. Kui oleksid jätnud selle kommentaari, sellisel kujul kirjutamata oleksin asja unustanud ja naljaks pööranud. Mida ka tegin. Nüüd kahjuks ei saa. Võid juhinduda üllast põhimõttest mille leiad oma kommentaari signatuurist. Loen selle vabanduseks.
Last edited by lipamets on 14. Jan 2015 18:49, edited 5 times in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

siiski jääb segaseks , mis oli reeglite muutmise mõte siis ? loogiline on , et ei saa olla mingit absoluutset võrdsust , vähemtark saab sellest ilmselt aru , see ju komitee põhitees lihtsalt , juba mitmel aastal .
kaarte ma põhimõtteliselt ei mängi, niiet see jutt läks minust mööda. niipalj sain siiski aru , et kõigil oleks justkui võrdne stardiplatvorm mootori ettevalmistamiseks , mis ei kipu faktidega kuidagi haakuma.
pole kahtlustki , et korraldajast kõik kinni , ei ole sõitjatel mingit sõnaõigust enam . kas see on hea või loomulik , minuarvates mitte , kuid kes olen mina . loomulikult on võimalik valida , ning valiku tegin juba peale esimest täishooaega , kui selgus , millises suunas korralduskomitee oma laevukest tüürib.

kuidas alles nüüd teadmised ja varuosade valik aktuaalseks muutub , jääb hämaraks. varem kui olid kõverad või defektsed detailid , oli võimalik asja parandada , suhteliselt lihtsa vaevaga. tänase seisuga peab lihtsalt tuimalt mootoreid kokku kandma ja lootma , et saad nendest miskit kasutada .

võibolla saaks sõnastada siis uue ülesande , kui sõitjate võrdsed võimalused enam primaarsed pole .
User avatar
izh350
Tavakasutaja
Posts: 120
Joined: 28. Apr 2006 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by izh350 »

arvutiguru wrote:ja miks ei või poleerida vantvolli ja kepsu.hetke seisuga mul kolm d5 vänta tehtud,poleeritud,kepsulaager uus,rihitud,kaalustatud.sigapalju töö h korstnas.aga käed sygelesid ja oli nyyd vaja enne uusi reegleid tegema hakata.
Ära raiska aega. Juba 70-ndate keskpaigaks oli lääne 2-taktiliste tuunijatel selge, et poleerimine HALVENDAB mitte ei paranda gaaside liikumist(eriti silindrite sisselaske ja ülevoolu kanalites). Seda on ka dünopingis korduvalt tõestatud(võimsuse kadu oli 3-5% ümber). Võrril küll pole seda karta, aga 15-17000 pööret tegevatel 50-kuubikulistel ringraja mootoritel purunesid poleeritud kepsud tunduvalt sagedamini, kui samasugused poleerimata kepsud.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

izh350 wrote:
arvutiguru wrote:ja miks ei või poleerida vantvolli ja kepsu.hetke seisuga mul kolm d5 vänta tehtud,poleeritud,kepsulaager uus,rihitud,kaalustatud.sigapalju töö h korstnas.aga käed sygelesid ja oli nyyd vaja enne uusi reegleid tegema hakata.
Ära raiska aega. Juba 70-ndate keskpaigaks oli lääne 2-taktiliste tuunijatel selge, et poleerimine HALVENDAB mitte ei paranda gaaside liikumist(eriti silindrite sisselaske ja ülevoolu kanalites). Seda on ka dünopingis korduvalt tõestatud(võimsuse kadu oli 3-5% ümber). Võrril küll pole seda karta, aga 15-17000 pööret tegevatel 50-kuubikulistel ringraja mootoritel purunesid poleeritud kepsud tunduvalt sagedamini, kui samasugused poleerimata kepsud.
Jutt õige, tegin kaks erinevat mootorit, üks sai piinliku täpsusega poleeritud, teine jäi nagu oli. Mõlemad käisid ühtemoodi. Väntvõlli poleerimine täiseti ülearune tegevus, sama kehtib ka kanalite ja muu kohta. Piisab kui mõõdukalt lihvida. Kui sedagi. :idea: :idea: :idea: Milleks see lisa töö, kui et lihtsalt ilus vaatata. Minu soovitus, mida ei pea absoluutse tõena võtma on: sõitke openit või standarti, olete peaaegu igasugustest reeglitest vabad ja arenete kiiremini edasi. Ka ei ole vaja redvalvet enam tagaratta rummu sisse või kuhugi teise kohta peita. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Praegu arendate võimet, kuidas reeglitest enam või vähem legaalselt mööda minna. Jätke see retoklass neile kes teevad esimesi samme võrrivõidusõidus, või siis neile, kes ei viitsi enam tuuninguga tegeleda.
Last edited by lipamets on 14. Jan 2015 20:08, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

mul siiski mure , selle peidetud klapi muinasjutu toel on ainsad klassid , mis veel ilma jäänud võimalusest liiv mootorist väljaspool hoida H50 ja H80 korv , kui keegi autoriteetne suudaks populaarselt ja lihtsate sõnadega selle tuuningnipi naeruvääristada ,siis oleks äkki lootust . minu juttu kahjuks ei usuta . on ju hiina 50-ki tore klass ja varemalt kui osad olid kättesaadavad , võis ju selle allaneelata kui juhtus jälle keps kotti minema , kauid vaesed ajad praegu hiina eesti esinduses.
ma ikkagi eeldan , et jutt käib reed valvest , sest õhuklapiga on hiinaka karpa nii ehk naa varustatud.
kahjuks on selle huvitava versiooni algupära teadmata ja pole kusagilt üksikasju täpsustada .
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

iceman wrote:mul siiski mure , selle peidetud klapi muinasjutu toel on ainsad klassid , mis veel ilma jäänud võimalusest liiv mootorist väljaspool hoida H50 ja H80 korv , kui keegi autoriteetne suudaks populaarselt ja lihtsate sõnadega selle tuuningnipi naeruvääristada ,siis oleks äkki lootust . minu juttu kahjuks ei usuta . on ju hiina 50-ki tore klass ja varemalt kui osad olid kättesaadavad , võis ju selle allaneelata kui juhtus jälle keps kotti minema , kauid vaesed ajad praegu hiina eesti esinduses.
ma ikkagi eeldan , et jutt käib reed valvest , sest õhuklapiga on hiinaka karpa nii ehk naa varustatud.
kahjuks on selle huvitava versiooni algupära teadmata ja pole kusagilt üksikasju täpsustada .
Alati võib ju reeglitesse punkti lisada: Red valve õhufiltris keelatud. :wink: :wink: :wink: Kuigi jah eks see mõne hea aasta ikka aega võtab. :lol: :lol: :lol: Väike samm lipametsale, suur samm reeglite tegijaile. :lol: :lol: :lol: Kuigi kes teab hilja aegu, sattus kätte üks kummalise avaga väntvõll, mis teoreetiliselt ei saa kuidagi ilma klapita töötata. Kuigi kui juba klapp panna siis oleks lihtsam karterisse ava teha. Kui selline asi on võimalik, siis on kummaline,et inimene kellel on sellised teadmised ja oskused, tahab retro tasemel võidusõita. 8O 8O 8O Kes teab,eks see reegitest mööda minemine võib sünnitada igasuguseid anomaaliaid. :twisted:
Last edited by lipamets on 14. Jan 2015 20:59, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

räägime siis ikka hiinamootorist , kus sisselaset juhitakse kolviseelikuga , nagu 50sel mopo mootoril ja pöördsiiber puudub .
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

iceman wrote:räägime siis ikka hiinamootorist , kus sisselaset juhitakse kolviseelikuga , nagu 50sel mopo mootoril ja pöördsiiber puudub .
Ausalt, ei ole mõelnud kuidas mingi kavala lahendusega reeglitest mööda hiilida. Aga mõelda ju võib. Oletame, et teeme kolvi seelikusse ava. Seejärel sisselaske toru võimalikult lühikseks, nii et karburaator on praktiliselt vastu silindrit( oluline,et karteriruum jääks võimalikult väike,karpa on sellisel juhul osa karterist). Seejärel kapipesa mis käib koos klapiga karpa otsa ja õhupuhasti peale. Põhimõteliselt kõik võimalik. Vägisi tulevad peded meelde. :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by Parm21 »

lipamets wrote:
Parm21 wrote:Tahtsin võrrimeeste hulka aga sattusin hoopis seevaldi uuringutele..
Tihti näib, et kellegi kraadiõpe segab võrrimeeste arvamuste kogumist, kuna siin käib muudkui virisemine.
Loodan siiski,et kellel on küsimusi üles jäänud, leiavad ka võimaluse vastuse saada.
Ah, et õige ,Lipamets ja ongi kõik korras. Kuna oled mind avalikult solvatud, siis ootan ka avalikku vabandust. Enne pole nagu midagi arutada. Kui oleksid jätnud selle kommentaari, sellisel kujul kirjutamata oleksin asja unustanud ja naljaks pööranud. Mida ka tegin. Nüüd kahjuks ei saa. Võid juhinduda üllast põhimõttest mille leiad oma kommentaari signatuurist. Loen selle vabanduseks.
[/quote]
Oi, lipamets, siis läks nihusti ja see ei olnudki sinule suunatud vaid icemani'ile, kes tegeleb siin foorumis kurat teab millega :roll: Kõiksugu jutud keskerakonnast, roosast glasuurist jne. - ei saa aru mille vastu mees huvi tunneb :lol:
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

lipamets wrote:Ausalt, ei ole mõelnud kuidas mingi kavala lahendusega reeglitest mööda hiilida. Aga mõelda ju võib. Oletame, et teeme kolvi seelikusse ava. Seejärel sisselaske toru võimalikult lühikseks, nii et karburaator on praktiliselt vastu silindrit( oluline,et karteriruum jääks võimalikult väike,karpa on sellisel juhul osa karterist). Seejärel kapipesa mis käib koos klapiga karpa otsa ja õhupuhasti peale. Põhimõteliselt kõik võimalik. Vägisi tulevad peded meelde.
Palun tehke see plaan teoks ja kui see asi paremini käima hakkab sellisel moel et karbussis on kord vaakum ja siis ülerõhk saate migi suurema rahvusvahelise tunnustuse kindlasti.
Just see kolviga sisselase päästab selle mootori tolmu käest sest madalal pöördel tuleb osa segu tagasi ja määrib-peseb seda poroloni.
Muidu oleks asi lootusetu oma väikse mõõdu juures oleks max 5 min pöördega tööd kui tolm oleks läbi.
Mis aga reeglitesse puutub, siis kuna on välja öeldud et neid enam ei muudeta siis pole mõtet enam sumiseda.
Kuna kestvuse mehed andsid ka selgituse, mismoodi nad täitmist kontrollivad on mäng lahtiste kaartidega mida oodata.
Ühesõnaga igaüks saab jalgadega hääletada kas osaleb.
Sprindi poolt on aga asi segane.
Seal hääletab aeg sest viimasel hetkel ei hakka valmistuma vähemalt 2 sõitjat.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

2715 wrote:
lipamets wrote:Ausalt, ei ole mõelnud kuidas mingi kavala lahendusega reeglitest mööda hiilida. Aga mõelda ju võib. Oletame, et teeme kolvi seelikusse ava. Seejärel sisselaske toru võimalikult lühikseks, nii et karburaator on praktiliselt vastu silindrit( oluline,et karteriruum jääks võimalikult väike,karpa on sellisel juhul osa karterist). Seejärel kapipesa mis käib koos klapiga karpa otsa ja õhupuhasti peale. Põhimõteliselt kõik võimalik. Vägisi tulevad peded meelde.
Palun tehke see plaan teoks ja kui see asi paremini käima hakkab sellisel moel et karbussis on kord vaakum ja siis ülerõhk saate migi suurema rahvusvahelise tunnustuse kindlasti.
Just see kolviga sisselase päästab selle mootori tolmu käest sest madalal pöördel tuleb osa segu tagasi ja määrib-peseb seda poroloni.
Muidu oleks asi lootusetu oma väikse mõõdu juures oleks max 5 min pöördega tööd kui tolm oleks läbi.
Mis aga reeglitesse puutub, siis kuna on välja öeldud et neid enam ei muudeta siis pole mõtet enam sumiseda.
Kuna kestvuse mehed andsid ka selgituse, mismoodi nad täitmist kontrollivad on mäng lahtiste kaartidega mida oodata.
Ühesõnaga igaüks saab jalgadega hääletada kas osaleb.
Sprindi poolt on aga asi segane.
Seal hääletab aeg sest viimasel hetkel ei hakka valmistuma vähemalt 2 sõitjat.
Loe veel viimast lauset,ehk taipad mida asjast arvasin. :lol: :lol: :lol: Ei pea ju alati otse ja labaselt panema. Või peab? Loodan,et see teema on nüüd jäädavalt ammendatud. :lol: Ja mind ootavad need, naised, need naised..., rock,n,roll ja v............... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:........... võrr, võrr,võrr muidugi, mida teie siis mõtlesite. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Parm21 wrote:
lipamets wrote:
Parm21 wrote:Tahtsin võrrimeeste hulka aga sattusin hoopis seevaldi uuringutele..
Tihti näib, et kellegi kraadiõpe segab võrrimeeste arvamuste kogumist, kuna siin käib muudkui virisemine.
Loodan siiski,et kellel on küsimusi üles jäänud, leiavad ka võimaluse vastuse saada.
Ah, et õige ,Lipamets ja ongi kõik korras. Kuna oled mind avalikult solvatud, siis ootan ka avalikku vabandust. Enne pole nagu midagi arutada. Kui oleksid jätnud selle kommentaari, sellisel kujul kirjutamata oleksin asja unustanud ja naljaks pööranud. Mida ka tegin. Nüüd kahjuks ei saa. Võid juhinduda üllast põhimõttest mille leiad oma kommentaari signatuurist. Loen selle vabanduseks.
Oi, lipamets, siis läks nihusti ja see ei olnudki sinule suunatud vaid icemani'ile, kes tegeleb siin foorumis kurat teab millega :roll: Kõiksugu jutud keskerakonnast, roosast glasuurist jne. - ei saa aru mille vastu mees huvi tunneb :lol:
Annan andeks. : ) Milleks on vaja kedagi solvata? Teisi inimesi märgistades, teeme alati kõige rohkem kahju ise endale. : ) Vahel on tõesti nii,et on tahtmine põrutada, aga jätad ütlemata. Pärast on kõigil kergem, endal kõige rohkem. :D Ma küll pole proovinud, aga minu teada peaks saama ebameeldivad kasutajad blokeerida. St., et nende postitatud komme, lihtsalt ei näe. Las kirjutavad mida tahavad.:lol: Ja eks tegelikult see siin üks jututuba on, otsused tehakse kusagil mujal. Meie kommid pole küll seni ühtegi otsust muutnud. Paremal juhul saad lihtsalt teada, et asi on, otsustati ära ja sel aastal enam edasi kaebamisele ei kuulu. Ilmselt see ka põhjus miks nii vähe asjalike komme. Kaua ikka tühja tuult tallad. Paljud ilmselt loobunud ja irvitavad niisama nurgataga. Või saan milleski valesti aru? :?: :?: :?: Nüüd sellest, kuidas võiks asjad käia. Normaalne oleks,et uue aasta alguses ilmuks ten.tingimuste projekt. Millele oleks võimalik, kõigil kes soovivad esitada parandus ettepanekuid. Seda mingi kindla kuupäevani. Kui on piisavalt parandus ettepanekuid mingis küsimuses,(näiteks õhufilri vabaks andmine) siis see ka vabaks antakse.Kui ainult lipamets ja veel keegi seda soovib siis muidugi õhupuhastit vabaks ei anta. Maksab enamuse tahe, mitte kellegi isiklik huvi. Kajuks on iceman-il paljuski õigus, kuigi pole just võib olla, kõige paremini väljendatud. Me ei ela enam nõuka ajal, kus asjad otsustati kusagil ära ja hiljem kuulutati välja otsus rahva tungival nõudmisel. :lol: :lol: :lol: Kõik need võrri võidusõidu reeglid on muidugi köki möki võrreldes päris eluga. Aga kui on juba reeglid ja otsused, siis olgu läbipaistvad. Muidugi jääb ka võimalus praegusi reegleid rikkuda, mida kindlasti ka tehakse. Tuleb ainult jälgida,et mõnest otsustajast mööda ei põruta, muidu on kellad. :lol: :lol: :lol:
Last edited by lipamets on 17. Jan 2015 21:14, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by talamaa »

tere

kui lugeda antud teemat,siis väga suur osa SIIN kirjutajatest on retro klassi tehniliste tingimuste vastu.
Sellest on väga kahju.Oleks ju tore ,kui kõik tunneksid võrridega tegelemisest rõõmu.
Soovitakse ise mootoris midagi muuta ,kuskilt parandada tehase praaki,viilida vähe aknaid,ei olda paljude asjadega rahul jne.
Seoses sellega on kestvussõidu orgkomitee võtnud vastu otsuse neile vastu tulla ja lubada neil seda kõike teha

Selle klassi nimeks on kestvussõidus sport.Tehnilised tingimused asuvad samas tabelis kus retro klassi omad ,aga järgmisel real.Palun järgnevalt esitada konkreetseid küsimusi teh .tingimuste kohta,kui midagi jääb arusaamatuks.
Loodame, et nüüd peaks kõik osapooled rahul olema.

kõike head
Tenno
Last edited by talamaa on 15. Jan 2015 17:50, edited 1 time in total.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

talamaa wrote:tere

kui lugeda antud teemat,siis väga suur osa SIIN kirjutajatest on retro klassi tehniliste tingimuste vastu.
Sellest on väga kahju.Oleks ju tore ,kui kõik tunneksid võrridega tegelemisest rõõmu.
Soovitakse ise mootoris midagi muuta ,kuskilt parandada tehase praaki,viilida vähe aknaid,ei olda paljude asjadega rahul jne.
Seoses sellega on kestvussõidu orgkomitee võtnud vastu otsuse neile vastu tulla ja lubada neil seda kõike teha

Selle klassi nimeks on kestvussõidus tehnikud.Tehnilised tingimused asuvad samas tabelis kus retro klassi omad ,aga järgmisel real.Palun järgnevalt esitada konkreetseid küsimusi teh .tingimuste kohta,kui midagi jääb arusaamatuks.
Loodame, et nüüd peaks kõik osapooled rahul olema.

kõike head
Tenno
Milles on probleem? Vastus: SEE ON NÄITEKS.( palun mitte valesti aru saada) Oletame, et minul on vana hea D-4 mootor, lisaks veel võsalõikuri silinder. Sinul hr talamaa on originaal D-8.Oletame ,et sul on kõik vahendid ja oskused D-8 originaal silindri aknad ja avad ajada võsasae silindri mõõtu. Ilmselt tahaksid seda teha. Aga seda sa teha ei tohi. :twisted: Kindlasti ei taha sa minuga oma originaal D-8 silindriga võidu sõita, sest tead, et sul poleks lootuski mulle järele jõuda. Probleemi poleks, kui võsasae silindreid oleks vabalt letist osta. Kõik ise enesest lihtne, pange võsasae silindri mõõdud ametlikeks mõõtudeks. Ja avalikult ülesse. Kõigil kes soovivad võivad oma suvalise silindri sellesse mõõtu viilida, freesida. Mida vajatusel lihtne kontrollida. Praeguste reeglite järgi on kõik võrdsed ja osad on võrdsemad. Küll on ikka tore võrriga tegelemisest selliste reeglitega rõõmu tunda. :lol: :lol: :lol: Ja see pole veel kõik, nüüd oletame,et mina olen reeglite tegija ja sina avaldad rahulolematust. Ja mina soovitan sulle, erilise vastutulekuna ,et koli oma d-8-ga tehnikute klassi ja viili palju tahad. Nüüd peaks kõik osapooled rahul olema. :lol: :lol: :lol: Nonsens. Vott see on tase. :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by talamaa »

lipamets wrote:Ehk oleks aeg, kogu see reeglite ja muu jama lõpetada. Tuleme kokku, viskame nalja ja sõidame võidu. Igaüks leiab endale kindlasti sobiva klassi kus sõita vastavalt oma võimetele. Paar esimest võidusõitu oleks ehk segadust, siis loksuks kõik paika. :wink: Mis arvate? : ) Sellega on minu poolt lõpp. Mind ootavad, naised, rock,n,roll ja v.......... :lol: :lol: :lol:........... võrr,võrr,võrr. Mis te siis mõtlesite. :lol: :lol: :lol:

vastus on siin
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

talamaa wrote:
lipamets wrote:Ehk oleks aeg, kogu see reeglite ja muu jama lõpetada. Tuleme kokku, viskame nalja ja sõidame võidu. Igaüks leiab endale kindlasti sobiva klassi kus sõita vastavalt oma võimetele. Paar esimest võidusõitu oleks ehk segadust, siis loksuks kõik paika. :wink: Mis arvate? : ) Sellega on minu poolt lõpp. Mind ootavad, naised, rock,n,roll ja v.......... :lol: :lol: :lol:........... võrr,võrr,võrr. Mis te siis mõtlesite. :lol: :lol: :lol:

vastus on siin
Sinu ärritus on siin täiesti ülearune. : ) Küsisin ju konkreetselt ja vastasin reeglite järgi. Sinu vastusest, võib välja lugeda,et ega sulle sellised reeglid ei meeldi ikka küll , kui peaksid ise antud olukorras olema. Ka võin sinu vastusest järeldada,et need reeglid on täiesti teadlikult ja omakasupüüdlikel eesmärkidel tehtud. Mis vastuse ülemisse osasse puutub, siis nagu tähele panid on viimane sõna võrr ja seda koguni kolm korda. Võrri pärast siis sõna võtan. :lol: :lol: :lol: Aga selliste reeglite jama võiks tõesti lõpetada. Või teha vajalikud parandused. Eks otsustage ise mis õigem ja parem. : ) : ) : )
Last edited by lipamets on 15. Jan 2015 18:38, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

mõtlesin siin asjade üle järele , päeval pikalt sangas olles , olin koguni varbolas otsapidi ja mõtlesin läbi astuda , kuid seda ei teinud siiski .
mis ma siis mõtlesin välja , ei midagi väga head tulnud , kõige tõepärasem , mis tuli pähe : kurjad tulnukad on õige Tenno röövinud , ning asendanud klooniga , õige aga sunnitakse kuupeal , seal varjuküljel kus vanad wermahcti baasid on , endale kahemootoriga korvi ehitama .
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Muideks, okitokis ilmus müügile võsalõikaja silinder. Kiirustage seltsimehed silindritud, saate pilli konkurentsi võimeliseks. :lol: :lol: :lol:
Last edited by lipamets on 15. Jan 2015 21:44, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by pitprolite »

Mul tegelt täitsa ükskõik nendest võrri reeglitest ja asjadest. Maailmas on palju palju lahedamaid ja nüüdseks ka odavamaid alasid kui nende võrridega n.....a, kõik on nii kulukaks aetud, ostad omale 1000€euriga võrri mootori cmoon, võrr on eluaeg olnud haige risu, ma ise ka ei tea miks ma nendga jaurasin aga siis tundus see asi väga lahe kui tehti esimesed sõidud, asjad olid suht stockid, funni sai, reeglitest oli ka suht poogen aga nüüd ? Oleks kõik jäänud nii nagu aastal mmm 2008 näiteks, siis ma arvan, et kõik oleks õnnelikumad... . Rahaliselt selle 1000€ eest saad omale BMW E36-e ja veel pool jääb üle et seda paremaks timmida ja lähed sõidad algul veidi pisemaid rallisid ja hiljem juba kui "skill" parem siis sõidad vähe kangemaid sarju. Saad ise haige adre paugu ja teistelt ka respekti :twisted: P

Pange nüüd "puid alla" ja loopige kivide, nugade ja kirvestega aga tõesti, avage oma silmad, need võrrid pole elu, natukene veel ja ei sõida enam keegi... :?
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by talamaa »

lipamets wrote:
talamaa wrote:
lipamets wrote:Ehk oleks aeg, kogu see reeglite ja muu jama lõpetada. Tuleme kokku, viskame nalja ja sõidame võidu. Igaüks leiab endale kindlasti sobiva klassi kus sõita vastavalt oma võimetele. Paar esimest võidusõitu oleks ehk segadust, siis loksuks kõik paika. :wink: Mis arvate? : ) Sellega on minu poolt lõpp. Mind ootavad, naised, rock,n,roll ja v.......... :lol: :lol: :lol:........... võrr,võrr,võrr. Mis te siis mõtlesite. :lol: :lol: :lol:

vastus on siin
Sinu ärritus on siin täiesti ülearune. : ) Küsisin ju konkreetselt ja vastasin reeglite järgi. Sinu vastusest, võib välja lugeda,et ega sulle sellised reeglid ei meeldi ikka küll , kui peaksid ise antud olukorras olema. Ka võin sinu vastusest järeldada,et need reeglid on täiesti teadlikult ja omakasupüüdlikel eesmärkidel tehtud. Mis vastuse ülemisse osasse puutub, siis nagu tähele panid on viimane sõna võrr ja seda koguni kolm korda. Võrri pärast siis sõna võtan. :lol: :lol: :lol: Aga selliste reeglite jama võiks tõesti lõpetada. Või teha vajalikud parandused. Eks otsustage ise mis õigem ja parem. : ) : ) : )
huvitav
vastasin sulle su oma vastusega
kui sa juba oma enda vastuses vaenlast näed on asi hull.
Sa ei küsinud mitte midagi ,vaid hakkasid jälle juba ei tea mitmendat korda seletama erinevate mootorite erinevusi.Ma tean ,et oled tugav mehaanik ,aga ma olen kogu aeg ölnud ,et olen sellega nõus.Aga mis see siia üldse puutub.
Püüa ikka endale selgeks teha millest üldse jutt käib.
Tehnilised tingimused on paigas ja kui on nende kohta midagi küsida siis palun?
Kas sa juba ära ei väsi ühe ja sama kordamisest?
Kui sul on sellega probleeme ,siis proovi leida mingi lahendus asjale.Ürita leida asjale mingi teine vaatenurk.
oleks tore kui loeksid veelkord läbi juba eelnevalt antud vastused.Ehk leiad sealt midagi ,mis võtab silmaklapid eest ära ja näed seda asja üldisemalt.
Ja hetkel ei ole ma üldse ärritunud ,vaid võtan asja täiesti rahulikult
Kui rohkem küsimusi tehniliste tingimuste kohta ei tule ,siis ma rohkem totrustele ei vasta

Panen siis veelkord paar pisikest asja millest võiks aru saada

1.kõige rohkem kaotasin uute seadustega mina ja Janek
2.kui praegu ei oleks kõike ära keelatud korraga ,siis oleka iga aasta jälle leitud midagi mida keelata ja see eeldab kohe uue mootori tegamist.Parem siis juba kõik korraga ja ei pea hea mootori korral järgmisel hooajal jälle uut tegema.
3.Samade tingimuste juures kaotab kahe erineva võistlusklassi mõte ära ,kuna retrod ja spordid on võrdsed
Sellisel juhul võiks kõik sõita ühes klassis
4. ei ole mõtet siin rohkem esile tuua D5 eeliseid D8ees.See ei puutu üldse asjasse.Üritage kuidagi sellest aru saada(üle saada).
5.Selleks et midagi saada,tuleb millestgi loobuda(selle mõistmiseks on kõigil vabad käed)
6.tehnilised tingimused on kõigile ühised ,edasine oleneb ainult mehest endast ja see ei saagi olla kõigil võrdne
7.Lugege läbi veelkord võrdsuse definitsioon

Kõike head
Tenno

iceman wrote:mõtlesin siin asjade üle järele , päeval pikalt sangas olles , olin koguni varbolas otsapidi ja mõtlesin läbi astuda , kuid seda ei teinud siiski .
mis ma siis mõtlesin välja , ei midagi väga head tulnud , kõige tõepärasem , mis tuli pähe : kurjad tulnukad on õige Tenno röövinud , ning asendanud klooniga , õige aga sunnitakse kuupeal , seal varjuküljel kus vanad wermahcti baasid on , endale kahemootoriga korvi ehitama .
Kahju.Võin julgelt öelda ,et mõtled täiesti vales suunas.Mul on kõige rohkem siiber nende mootorite ümbertegemistest ja sellepärast ma toetan kahel käel uusi reegleid.Olgu siis millised tahes,peaasi et enam ei muuteta.Oleks sa täna tulnud ,oleks ka teada saanud vastuse oma küsimusele.Oli kobraga väga meeldiv jutuajamine.
Ja seda ma mõtlen tõsiselt,Ilma igasuguse iroonijata.

oleks jälle meeldiv kohtuda ilma igasuguste tagamõtetetta
kõike head
Tenno
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Ega pole enam rohkem mõtet siia midagi lisada, Kui ei saada aru, siis ei saada. Tegin küll puust ja punaselt. Edaspidi ärge mulle rohkem sõnumeid saatke. Jäävad vastusetta. Distanseerin ennast kogu sellest üritusest, selline võrdsus mulle ei istu. Kui teistele sobib on kõik korras. Ainu mõeldav ja õige on korraldada uus sari uute reeglitega. Ei osteta tutikat võrri, et sealt vanale võrrile piduri klotse võtta. Vabandan, et põhjustasin segadust.
Last edited by lipamets on 19. Jan 2015 11:39, edited 2 times in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

tunnistama peab , et seekord olen dr Lipametsa paadis ja tema seisukohtadega 98% päri . selgroo ehitus lihtsalt ei võimalda teistsugust seisukohta .
ei tea kuidas päris Tennol seal kuupeal läheb , kas sääru käib seal kõvemini edasi ka ?
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by arvutiguru »

lähen võtan kapist nyyd õuna ka.aamen.
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by Parm21 »

2015a. tehnilised tingimused said koostatud ilma laiema aruteluta seetõttu, et foorumist nappis konstruktiivset koostööd. Sellegipoolest sai arvesse võetud esitatud mõtteid. Nt. lipametsa ettepanekutest läksid käiku vaba õhufilter ja vaba raam SPORTi (kuigi muudatusi sai tehtud väga vähe). Arusaamatu on, et need kes enim kommenteerivad, otsustavad võistlemisest loobuda ning välja kukub nagu alati: "Kui kõik oleks nii ja nii tehtud, siis ma ka võib-olla võtaksin osa kunagi".
Kui kellelgi on konkreetseid küsimusi teh.tingimusi, siis andke tulla. Ilmaeluilust ja -inetusest arutlemiseks leidke muud foorumid või teemad.
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by arvutiguru »

Parm21 wrote:2015a. tehnilised tingimused said koostatud ilma laiema aruteluta seetõttu, et foorumist nappis konstruktiivset koostööd. Sellegipoolest sai arvesse võetud esitatud mõtteid. Nt. lipametsa ettepanekutest läksid käiku vaba õhufilter ja vaba raam SPORTi (kuigi muudatusi sai tehtud väga vähe). Arusaamatu on, et need kes enim kommenteerivad, otsustavad võistlemisest loobuda ning välja kukub nagu alati: "Kui kõik oleks nii ja nii tehtud, siis ma ka võib-olla võtaksin osa kunagi".
Kui kellelgi on konkreetseid küsimusi teh.tingimusi, siis andke tulla. Ilmaeluilust ja -inetusest arutlemiseks leidke muud foorumid või teemad.

to Aimar.retro summuti osa on minujaoks arusaamatu.sõelte eemaldamine lubatud,aga summutit lahti lõigata ei tohi.nt,mul eelmise hooaja sigaril tuli sõel seest lahti ja nyyd käib nagu hulkuv neer seal kus tahab.tahan toru pooleks lõigata ja sõela kinni panna või yldse ära võtta.uut toru ei taha kyll ostma hakata.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

Konkreetne küsimus leegitoru kohta sprindi standardi kohta.

Tehase leegitoru pikkus min.20 cm. (silindri külge kinnituse võib asendada vedruga,klambriga jne.). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele, võrri originaal summuteid, ei tohi ära olla lõigutud, lühemaks tehtud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees.

Nagu reeglites kirjas on leegitoru min. pikkus 200mm.
Seega on korrektne muuta nii selle painet kui ka kinnitusviisi silindrile ja isegi mitmeosaline toru eeldusel, et jupid on tehase torust lõigatud?
hannes5
Posts: 4
Joined: 28. Nov 2013 00:15

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by hannes5 »

Leegitoru originaalsiseläbimõõduga, min 20 cm pikk
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

hannes5 wrote:Leegitoru originaalsiseläbimõõduga, min 20 cm pikk
Kust see tuletatakse, et originaalse siseläbimõõduga ja mis see mõõt siis meil kehtivates millimeetrites oleks?
hannes5
Posts: 4
Joined: 28. Nov 2013 00:15

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by hannes5 »

2715 wrote:
hannes5 wrote:Leegitoru originaalsiseläbimõõduga, min 20 cm pikk
Kust see tuletatakse, et originaalse siseläbimõõduga ja mis see mõõt siis meil kehtivates millimeetrites oleks?
24-[1+1]=22-23
erinevatel torudel mõõdud varjeeruvad.
Last edited by hannes5 on 19. Jan 2015 16:49, edited 2 times in total.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

Sääruklubi reeglites on kirjas alguses et: Standard klass:(reeglid kestvuse sport klassiga ühised )
Samas on palju erisusi ja kas on loogiline, et sprindi sõitudel kehtivad Sääruklubi lehel olevad nõuded mitte kestvuse omad?
Ja endiselt pole veel selge et:

1:Kes on need kohtunikud kes võtavad mootori lahti?
2:Mis tingimustes ja mis riistadega nad seda teostavad?
3:Kas see saab toimuma suvaliselt või ainult protesti esitamisel?
4:Kas see laieneb ka neile klassidele, kus pole nõutud väntvõlli väga täpne originaalsus ja tihendite puudumine?
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by AnuPsP »

2715 wrote:Sääruklubi reeglites on kirjas alguses et: Standard klass:(reeglid kestvuse sport klassiga ühised )
Samas on palju erisusi ja kas on loogiline, et sprindi sõitudel kehtivad Sääruklubi lehel olevad nõuded mitte kestvuse omad?
Ja endiselt pole veel selge et:

1:Kes on need kohtunikud kes võtavad mootori lahti?
2:Mis tingimustes ja mis riistadega nad seda teostavad?
3:Kas see saab toimuma suvaliselt või ainult protesti esitamisel?
4:Kas see laieneb ka neile klassidele, kus pole nõutud väntvõlli väga täpne originaalsus ja tihendite puudumine?
vastused:
1.mootori võtab lahti omanik ise nagu eelnevaltki olnud
2.vastus sama mis vastus 1.
3.KOHTUNIKEL ON ÕIGUS KONTROLLIDA (KA MOOTOR LAHTI VÕTTA) IGAL ETAPIL KOLME SUVALISE VÕISTLEJA MOOTORIT.SELLEST LOOBUMINE VÕRDUB TERVE HOOAJA DISKLAHVIGA.
JÄÄB VÕIMALUS KA PROTESTI ESITAMISEKS MILLE HIND ON 35 EUR.
4.laieneb kõikide klasside kohta,ka mopeedid kui neid tuleb
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

AnuPsP wrote: vastused:
1.mootori võtab lahti omanik ise nagu eelnevaltki olnud
2.vastus sama mis vastus 1.
3.KOHTUNIKEL ON ÕIGUS KONTROLLIDA (KA MOOTOR LAHTI VÕTTA) IGAL ETAPIL KOLME SUVALISE VÕISTLEJA MOOTORIT.SELLEST LOOBUMINE VÕRDUB TERVE HOOAJA DISKLAHVIGA.
JÄÄB VÕIMALUS KA PROTESTI ESITAMISEKS MILLE HIND ON 35 EUR.
4.laieneb kõikide klasside kohta,ka mopeedid kui neid tuleb
Sattusin lugema ja kas sellest peaks nii aru saama, et kui esitad protesti mootori lahtivõtmise vastu makstes 35 EUR ei võeta mootorit lahti?
See selleks aga painab ikka küsimus, et milleks on vaja lahti võtta mootorit, mille sees on lubatud teha mida iganes ja ainsa asjana on kolvikäik ja silindri läbimõõt piiratud.
Nende kontrollimiseks aga ei pea peale silindrikaane midagi eemaldama ja saab mõõta "Teatud Asjaga"
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by arvutiguru »

ei ei,retro mehed tahavad ka ikke teada saada mis teh mootorites sees peidus on.mõla maha ja hakkame nyyd tatti pritsima.kes sul teh mootori ikka laseb pulkadeks võtta.se jutt pigem retro meeste kohta,kelle pillid käivad sisuliselt teh mootoriga sama takti,või olen mina kõrvavärdjas.
nagu näha,siia ei õnnestu enam teadjamehi ja neid kes suudavad adekvaatselt vastuseid välja käia.
jääbki yks teatud seltskond siia tatti pritsima.
no kuulge milleks,hea oleks lihtsad võrrimehed ka jutule siin võetakse.
milleks se pritesti esitamine 35eur eest.nalja teete we,kes seda teeb.kui ma saaks tagasi 70eur,siis oleks asjal jumet.aga kui ma selle 35 euri eest ostan omale hunniku sitta kaela.siis tänan ei.niipalju kui mina tean ja uurind,siis ei suuda sellest seltskonnast keegi protesti esitada.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by arvutiguru »

krt,nyyd sai hing täis ka.lähen võtan kapist kommi.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by AnuPsP »

2715 wrote:
AnuPsP wrote: vastused:
1.mootori võtab lahti omanik ise nagu eelnevaltki olnud
2.vastus sama mis vastus 1.
3.KOHTUNIKEL ON ÕIGUS KONTROLLIDA (KA MOOTOR LAHTI VÕTTA) IGAL ETAPIL KOLME SUVALISE VÕISTLEJA MOOTORIT.SELLEST LOOBUMINE VÕRDUB TERVE HOOAJA DISKLAHVIGA.
JÄÄB VÕIMALUS KA PROTESTI ESITAMISEKS MILLE HIND ON 35 EUR.
4.laieneb kõikide klasside kohta,ka mopeedid kui neid tuleb
Sattusin lugema ja kas sellest peaks nii aru saama, et kui esitad protesti mootori lahtivõtmise vastu makstes 35 EUR ei võeta mootorit lahti?
See selleks aga painab ikka küsimus, et milleks on vaja lahti võtta mootorit, mille sees on lubatud teha mida iganes ja ainsa asjana on kolvikäik ja silindri läbimõõt piiratud.
Nende kontrollimiseks aga ei pea peale silindrikaane midagi eemaldama ja saab mõõta "Teatud Asjaga"
kui näiteks Kobras nr.43 annab protesti nr.85 Kukka'le siis 35.- EUR maksab Kobras korraldajale.Kukka võtab näiteks oma mootorilt pea ise maha (kusagil ei ole kirjas,et mootor tuleb võtta täiesti lahti) ning korraldaja kontrollib vastavust etteantud tehnilistele tingimustele.Kui selgub,et kõik on seaduspärane saab Hr.Kukka 35.- EUR võrra rikkamaks.Kui aga Kukka ei ole nõus oma mootorit lahti võtma(pead eemaldama) siis kaotab ta hooaja kõik punktid kaasa arvatud antud võidusõit nullitakse(sama juhtub ka ,kui selgub,et mootor ei vasta
nõuetele) ning Kobras saab oma 35.- Eur tagasi.
Kontrollitakse ikka seda,mille vastu on protest või kahtlus selles klassis,kui seal ei ole rohkem midagi kontrollida siis nii ongi..see ei välista seda,et retros ei võeta ka rohkem lahti.Kui on võimalik,et tahetakse vänta ja silindrit kontrollida siis võtab ikkagi omanik ise lahti ,ükskõik milliste tööriistadega
Last edited by AnuPsP on 20. Jan 2015 20:42, edited 2 times in total.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by AnuPsP »

kui korraldaja tahab ise sinu mootorit kontrollida siis jääd 35.- EUR ilma.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

AnuPsP wrote: Kontrollitakse ikka seda,mille vastu on protest või kahtlus selles klassis,kui seal ei ole rohkem midagi kontrollida siis nii ongi..see ei välista seda,et retros ei võeta ka rohkem lahti.Kui on võimalik,et tahetakse vänta ja silindrit kontrollida siis võtab ikkagi omanik ise lahti ,ükskõik milliste tööriistadega
See asi on nüüd selge siis.
Seda ma tahtsingi täpsustada, et kas ka neis klassides kus sisene toimetamine on lubatud on võimalik, et mootor pooleks lastakse lammutada.
Lahtivõtmise all mina mõistsin karteri pooleks võtmist, mis on minu halva tõlgendamise viga ja mille eest vabandan.
Lahtivõtmiseks võib loomulikult ka silindrikaane eemaldamist pidada.

Küll aga see viimane postitus on arusaamatu.
Loogiline oleks, et kui korraldaja soovib kontrolliks ilma protestita mootorit lahti lasta võtta ning midagi reeglite vastast ei leita peaks ta tasuma sõitjale selle 35 EUR?

Kuidas aga saab olla, et:
AnuPsP wrote:kui korraldaja tahab ise sinu mootorit kontrollida siis jääd 35.- EUR ilma.
Oli see nii mõeldud, et kui leitakse jääb sõitja 35 EUR vaesemaks?

Tänades:
Rainer
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by AnuPsP »

pigem oli see mõeldud nii,et mitte vaesemaks vaid siis raha liikumist ei toimu.millegipärast ma ei usu ja ei loe kuskilt välja,et korraldaja maksab sõitjale 35.-
mootori lahtivõtmist -kontrolimist võib tõlgendada ka näiteks süüte kaane või karburaatori eemaldamist
rauno600
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 18. Jul 2014 00:33

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by rauno600 »

D6 karteris D5 vänt on seadus pärane ?
Post Reply