Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by AnuPsP »

minimo wrote:Kui need esikolme mootorid lahti kakutakse, kes vastutab, et haamriga võlliotsi tömbiks ei taota jne? On olnud kuulda mõnest teisest võidusõiduliigast, kus suure hurraaga võeti mootor lahti ära, kokku ei olnud nõus enam keegi panema. Ka mootori avamine kusagil põrandal peale võidusõitu, kui mootor üsna must ei ole just eriti jätkusuutlik plaan.
reeglites kirjas,et SUVALISED KOLM, mitte esikolmik.See tähendab vist seda,et korraldaja ise vaatab või tõmbab loosi kellel lahti võetakse.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

no arvata võib , et kontrollurite(kes nad siis iganes olema saavad ) sihik on suunatud just eelmisel hooajal populaarseks hakanud meeste suunas. tundub ka et ei pea ju tingimata võtma lahti igakord , lihtsalt on olemas selline meede , et rüblikuid taltsutada , kui liiga ülemeelikuks minnakse remontmõõtudega . kuid
peaks olema siiski fikseeritud mehanism , kuidas antud protseduur toimetatakse , kes , kus millal ja millise tasemeni lahti . arvan , et neil kelle mootori avamiseks ka haamer käiku tuleb , pole vist sellist hoogu , et kellegil oleks pointi neid nokkida . kui just tõesti fortuuna asju ei osusta .

mis puudutab aga reeglite ühtlustamist , siis võiks ikka ennast kokku võtta tõesti , kui on kokku lepitud ,
( olgu siis leppe motiivid millised tahes ) miks selliseid leppeid üleüldse on vaja sõlmida , minupähe ei mahu , kuna asi on ju vildak ja koguaeg idapoole kreenis. aga lepe on lepe , lihtsalt tuleks järgmine kord paremad nõunikud endale leida , et ei tuleks üllatusena asju , millele juba alla kirjutatud .
või siis tuleks muretseda hästikange paber , et lepingu sõlmimisel viibiti meditsiiniliselt väheke süüdimatus olekus , või tehti seda afekti seisundis , siis võibolla oleks võimalik asi ümber vaadata.
jääks lootma ikka , et leitakse endas mehemeelt asi paremuse poole pöörata .
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

Olles positiivse ellusuhtumisega tahaks loota, et see lahtivõtmine kehtib ainult selle kestvusemeeste klassi kohta ja see pannakse ka kirja.
Ülejäänud klassides pole seal sees midagi kontrollida ja see liigituks spionaaziks juba.
Täiesti piisav on töömahu kontrollimiseks eemaldada kas silindrikaas või silinder ja ongi kõik mis vaja.
Sellele poleks ilmselt keegi vastu kah.
Tegelikult kui asjale uuel aastal kaine pilguga peale vaadata, siis milleks seda jama üldse vaja on?
Paneks ainult töömahule piirangu ja karburaatorile.
Kui ikka segu peab läbi võrri originaalkarbussi tulema see nullib väga edukalt ära kõik tuunimise püüdlused.
Jah, on olemas maailmas nii mõnigi väga täpselt piiritletud osade mõõduga võidusõidu klass.
Näiteks Rotax kart on üks selline.
Seal on väga täpselt paika pandud silindri pikkus, karteri kõrgus, väntvõlli mõõdud, karburaatori mõõdud ja isegi klappide materjal oli.
Seal see toimib, kuna esiteks tehas teeb neid mootoreid just selle asja jaoks kus neid kasutatakse ja seega see mootor ka kestab seda kasutamist lubatud eluea.
Teiseks kui näiteks karteril mõõt vändalaagrite pesast kuni silindri liitepinnani on 92 +-0,2mm siis see ka on nii tehasest tulles.
Kolmandaks tooks välja veel, et see mootor on vabalt müügil igaühele kes seda osta tahab hooaja alguses paikapandud hinnaga.
Mis aga on võrri mootoril?
Enamust juppe uuena poest osta pole võimalik, tootmisel kõiguvad paljud mõõdud paari millimeetri piires, karterite valu on kuis juhtub, vända põskede mõõdud kõiguvad 3mm vähemalt, kepsude kaalud kõiguvad 10g vähemalt, osadel on alumine laagriava nii ühe ääre peale sattunud, et see ei kannata võidu sõita.
Silindrite tootmisest parem ei räägi.
Mujal, isegi Hiinas läheks 90% neist silindritest otse praaki pikema jututa...
Ja siis tekibki suur ebaõiglus tehnikahuvilise suhtes, kes ei tunne kõiki peensusi, ostab omale kas uue mootori võrrile peale või teeb vanale remondi asendades kõik kulunud jupid uute või korralikega ja tulemuseks on...Koht viimaste seas.
Ja isegi kui see noor tehnikahuviline loeb foorumeid, uurib kirjandust, küsib vanematelt olijatelt nõu saab talle selgeks, et tal on vaja esimeste D4 mootorite vänta, teatud parameetritele vastavat kepsu, d4-5 silindrit, mille peab 30 seast välja valima, vastava ajastu kontakte ja nukkmuhve jne jne jne.
Keegi tõesti arvab, et ilma varudeta inimene kes ei oma tutvusi ja võimalusi käia aastaid vanakraami laatadel otsimas omale vajalikke osi tahab selle alaga enam tegelda?

Ja et asja mitte väga kurvalt lõpetada, siis head uut teguderohket aastat kõigile võrrihuvilistele!
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by virgor »

2715 wrote:Olles positiivse ellusuhtumisega tahaks loota, et see lahtivõtmine kehtib ainult selle kestvusemeeste klassi kohta ja see pannakse ka kirja.
Ülejäänud klassides pole seal sees midagi kontrollida ja see liigituks spionaaziks juba.
Täiesti piisav on töömahu kontrollimiseks eemaldada kas silindrikaas või silinder ja ongi kõik mis vaja.
Sellele poleks ilmselt keegi vastu kah.
Tegelikult kui asjale uuel aastal kaine pilguga peale vaadata, siis milleks seda jama üldse vaja on?
Paneks ainult töömahule piirangu ja karburaatorile.
Kui ikka segu peab läbi võrri originaalkarbussi tulema see nullib väga edukalt ära kõik tuunimise püüdlused.
Jah, on olemas maailmas nii mõnigi väga täpselt piiritletud osade mõõduga võidusõidu klass.
Näiteks Rotax kart on üks selline.
Seal on väga täpselt paika pandud silindri pikkus, karteri kõrgus, väntvõlli mõõdud, karburaatori mõõdud ja isegi klappide materjal oli.
Seal see toimib, kuna esiteks tehas teeb neid mootoreid just selle asja jaoks kus neid kasutatakse ja seega see mootor ka kestab seda kasutamist lubatud eluea.
Teiseks kui näiteks karteril mõõt vändalaagrite pesast kuni silindri liitepinnani on 92 +-0,2mm siis see ka on nii tehasest tulles.
Kolmandaks tooks välja veel, et see mootor on vabalt müügil igaühele kes seda osta tahab hooaja alguses paikapandud hinnaga.
Mis aga on võrri mootoril?
Enamust juppe uuena poest osta pole võimalik, tootmisel kõiguvad paljud mõõdud paari millimeetri piires, karterite valu on kuis juhtub, vända põskede mõõdud kõiguvad 3mm vähemalt, kepsude kaalud kõiguvad 10g vähemalt, osadel on alumine laagriava nii ühe ääre peale sattunud, et see ei kannata võidu sõita.
Silindrite tootmisest parem ei räägi.
Mujal, isegi Hiinas läheks 90% neist silindritest otse praaki pikema jututa...
Ja siis tekibki suur ebaõiglus tehnikahuvilise suhtes, kes ei tunne kõiki peensusi, ostab omale kas uue mootori võrrile peale või teeb vanale remondi asendades kõik kulunud jupid uute või korralikega ja tulemuseks on...Koht viimaste seas.
Ja isegi kui see noor tehnikahuviline loeb foorumeid, uurib kirjandust, küsib vanematelt olijatelt nõu saab talle selgeks, et tal on vaja esimeste D4 mootorite vänta, teatud parameetritele vastavat kepsu, d4-5 silindrit, mille peab 30 seast välja valima, vastava ajastu kontakte ja nukkmuhve jne jne jne.
Keegi tõesti arvab, et ilma varudeta inimene kes ei oma tutvusi ja võimalusi käia aastaid vanakraami laatadel otsimas omale vajalikke osi tahab selle alaga enam tegelda?

Ja et asja mitte väga kurvalt lõpetada, siis head uut teguderohket aastat kõigile võrrihuvilistele!
Sorri, aga miks sa nii loli juttu üldse ajad.
Mina ,kui reeglite tegija tõesti aru ei saa mida sina (mitte võistleja ,ok vahest vist võistled ) teada või saavutada tahad oma jutuga ???????
Sellest reeglid ei muutu

Virgo
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

kurb et aru ei saada elementaarsest, ning see vaid üks element pikast rivist . kas saab keegi ennast ainuisikuliselt tituleerida : MINA , REEGLITE TEGIJA . lõhnab manija grandiosa järele ebameeldivalt .
kuna aru ei saadud , siis prooviks tõlkida , et siis enamus kive oli suunatud kestvussõidu kapsaaeda , ning tema kõrgeausus REEGLITE TEGIJA ei peaks asja ninasse võtma , seekord .
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

virgor wrote: Sorri, aga miks sa nii loli juttu üldse ajad.
Mina ,kui reeglite tegija tõesti aru ei saa mida sina (mitte võistleja ,ok vahest vist võistled ) teada või saavutada tahad oma jutuga ???????
Sellest reeglid ei muutu

Virgo
Aga äkki ma olengi selline loll ja m.nn, et ei ole rahul kui asjad pole selged ja üheselt mõistetavad.
Selle jutu lolliks nimetamisele lisaks oleks ju võinud lollidele küsimustele anda targa vastuse.
1:Kes on need kohtunikud kes võtavad mootori lahti?
2:Mis tingimustes ja mis riistadega nad seda teostavad?
3:Kas see saab toimuma suvaliselt või ainult protesti esitamisel?
4:Kas see laieneb ka neile klassidele, kus pole nõutud väntvõlli väga täpne originaalsus ja tihendite puudumine?
Praegu jääb asjast selline mulje, et kui Saku tiimi võrrid peaks olema alla jäänud mõnele teisele ja ei tea miks siis pole probleemi:Võtame lahti ja vaatame kohe milles vahe on.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by talamaa »

2715 wrote:
Aga äkki ma olengi selline rumal ja m.nn, et ei ole rahul kui asjad pole selged ja üheselt mõistetavad.
Selle jutu lolliks nimetamisele lisaks oleks ju võinud lollidele küsimustele anda targa vastuse.
1:Kes on need kohtunikud kes võtavad mootori lahti?
2:Mis tingimustes ja mis riistadega nad seda teostavad?
3:Kas see saab toimuma suvaliselt või ainult protesti esitamisel?
4:Kas see laieneb ka neile klassidele, kus pole nõutud väntvõlli väga täpne originaalsus ja tihendite puudumine?
Praegu jääb asjast selline mulje, et kui Saku tiimi võrrid peaks olema alla jäänud mõnele teisele ja ei tea miks siis pole probleemi:Võtame lahti ja vaatame kohe milles vahe on.
tere

Vastn nii ,nagu tehakse kestvusõidus

Iga mehaanik(sõitja) on kohustatud ise oma mootorilt eemaldama detailid, vastavalt kohtuniku nõudmisele ja tehnilistele tingimustele.
kohtunikul on ainult kontrolliv funktsioon.

Sport klassis võetakse maha ainult silindri pea,kui ei ole väliselt silmaga nähtavaid täiendusi tehtud ,mis nõuaks eraldi tähelepanu.

kõike head
Tenno
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

Väga lihtne ja ülevaatlik selgitus hr Alamaa poolt.
Selle peaks ka selgelt kirja panema et tiimid teavad siis olla valmis mootorit lahti võtma ja igaüks varustab end selleks vajalike tööriistadega ning kui midagi ära lõhuvad on oma hooletus.
Lihtsalt selline tähelepanek, et neid hammasrattaid võib ju ka niisama eemaldada aga sel poleks mõtet kui keegi protesti ei esita.
Milleks teha omale lisatööd?
Sportklassis pole samuti midagi muud tarvis lahti võtta kui silindrikaas või silinder et määrata töömaht protesti korral.
Ühesõnaga kestvuse poole pealt on asi selge.
Kuidas aga saab asi sprindi võistlustel korraldatud?
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by AnuPsP »

Üldiselt peaks ikka kogu eelnev jutt ja reeglid ikka sprinti (ka sprinti) puudutama kuna reeglid ju ühised kestvusega(peaksid olema).ja üldse olgu need reeglid ja juhendid sõnastatud ükskõik kuidas,leidub alati mõni küsimus või ettepanek sõnastuse osas.Tegelikult peaks ju olema kogu see sääreka teema selline,et kogu seltskond peaks mõistma teineteist loogiliselt ja kindlasti on küsimusi mida on võimalik lahendada sõltuvalt olukorrast kohapeal ning jooksvalt.Ei küündi kunagi need sarjad MM tasemeni-minu arvates.Säärude seltskond peaks olema ikka selline kes üksteist mõistavad ja asja võtavad nii nagu nad on.Ei peaks hakkama kohe teineteise peale näpuga näitama ja kaikaid kodaratesse loopima.Hea kui on olemas üldse sellised inimesed kes viitsivad organiseerida ja korraldada,see vist ikka nagu hobi nii sõitjate kui ka korrldaja jaoks
See lihtsalt isiklik arvamus
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

kui otsida positiivset asjas , siis midagi leidsin , nimelt bensu hind on meeldiv ja ilmselt jääb mõneks ajaks. rahulolust rääkides siis oli siin juhust pühadeaega veeta garaazides siin-seal , meeleolu nimetaks ettevaatlikult rahulolematuks või mõnelpuhul õndsaks teadmatuseks. mõned ei käi iga kahetunnitakka nillimas , kas äkki on vead ära parandatud , või totrad asjad muudetud paremaks.
arvatakse umbes et: sai ju seal lepitud , ta sai aru ju , lubas ju korda teha asjad , kuidas ei ole lubatud ikkka ? kui tuumani minna , siis peetakse asja sürreaalseks . seda originaali asja ei hakkaks üldse enam kommenteerima , vanad tegijad hakkasid takka üles lööma , kui lühidalt huvitavamaid asju refereerisin.
sõbralikusest ja teineteisemõistmisest , on nagu kahteliiki tegelasi , ühed on kunagi millegi muu mootorivärgiga , lähemalt või kaugemalt kokkupuutunud ja neile ei ole võimalik mahamüüa ideed , mittejärgiaidatud vene mootorist . mootori ja muu " tegemine " on enesest mõistetav ja vältimatu . no ja siis on need teised kes mängivad võidusõitu ja nii on .
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by arvutiguru »

hehhh,mis jagelete.sain ka mõni päev tagasi esimese mootori kokku.jummele stoc ja isegi käima läks.puid katlasse võrrimehed.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

poolenisti õige , praeguse ilmaga peab katlaga tegelema , muidu külmub lõhki , ma poolekohaga katsigaar olengi juba , niiet mootori voolimiseks ei kipu ülemäära jääma . jagelemiseks on talv justnimelt õige aeg , siis suveks asjad paigas . kui teha esmalt asju ja siis hakata vaidlema ei pruugi tulemus kõiki rahuldada.
tegelikkuses palju ju vaidlusküsimust pole , tehnilised pisiasjad , millest mootori hea käekäik paraku sõltub
et siis õhufiltrist räägin . kuna detailide saadavusega on nagu on , siis igaüks on vast märganud , et igat pulka pole võimalik poest soetada ja need mida on , enamaltjaolt kõvasti ümbertöötlust nõuavad. kuna siis asi nõnda on , oleks kena , kui juba valmistehtud mootor esimese sõiduga loojakarja ei läheks , mingi tühise abrasiivi tõttu . jäänud siis mõtetute filtrilaadsete moodustiste ohvriks kaks klassi: 50hiina ja 80hiinakorv ( teised ,ka alamad klassid saavad kasutada puhast ,liivavaba õhkumida pean tugevaks eeliseks), millest viimase mootorid on mõnikord ka suhteliselt unikaalsed ja kallid .
et siis väike asi , aga suure mõjuga , kuigi kuidagi ei tahaks toetada hirmu , et suurema asja kasutamisel , võimsus mitmekordistub . see rohkem filtrimüügimeeste argument , mis pole liiga tõene.
võib kül jonnakalt väita , et see originaalfilter ka töötab , kuid mina isiklikult eelistan tänasepäeva kitsastes oludes mootoririkkumist minimeerida .
kui sellest veel vähe tooksin sisse ohutuse aspekti , sõitmine lausvihmas , on olnud isiklikud kogemused erinevatel aastatel , kui gaasisiiber kiilub kinni , kuna saab vett . pisut ebameeldiv nähtus libedal rajal , kui gaas peale jääb , võib olla ohtlik ka teistele võistlejatele. ei saa loomulikult taandada kogu süüd sellele udarakujulisele junnile , kuis vaieldamatult on tal oma roll mängida .
väike asi , lihtne muuta , kõigil rõõmu rohkem .
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

lisaks siis eelpoolöeldule . nagu oleks pisukest progressi märgata , reeeglites . väga ettevaatlikult , kuid siiski. võibolla kuulõpuks saab siis selle kõigesilmakriipivama asja ka ära remontida , mis nüüdseks juba aastaid kirjas . asi siis selles et ma tahaks võibolla hakata võrrivõidusõiduga tegelema. ettevaatliku inimesena vaatan siis kodulehelt järele , mida tehnilised tingimused mulle räägivad ja millist klassi võistlusratast oleks kõigejõukohasem ehitada . originaali ilmselt välistan , kuna sealsed väljakutsed on üle minu võimete .. edasi standard klass , nõutud originaalkarteripooled , silinder ,summuti , leegitore miinimum 200mm pikk ,karburaator ja õhupuhasti originaal................. õhupuhasti vaba. siinkohal tekkib hulk küsimusi , mõned reeglite koostaja pädevuse kohta. ma olen ju kuulnud , et eelnenud hooajal oli tegelikult asi täpselt samuti sõnastatud . tekkib igasugu mõtteid kusjuures , osad ütlen kõvahäälega välja , mõned jätan igaksjuhuks tagavaraks . mida teha siis , küsiks publikult või , või helistaks sõbrale või??
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by arvutiguru »

No mul läks ka uute reeglitega kolm valmis mootorit riiulile oma aega ootama.laiali ka ei raatsi võtta.reeglites nyyd kepsu töötlemine keelatud nyyd.pluss kaks viimase hooaja mootorit jäävad riiulile oma aega ootama.õnnekson mul kaks õhukest d4 orginaal kepsu.kaks head d5 mootori toorikut.otsast pihta kaks mootorit kokku panna ja elu läheb edasi.õnneks lasti filter vabaks.seegi juba areng.visalt kyll,aga siiski.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Kui on piisavalt s*tt masin. Üheski klassis kolme hulka ei pretendeeri. Siis suht savi millises klassis sõita. :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

kuis saab masin olla sitt , ise ju teed , jabur oleks rahulduda ülikõikuva kvaliteediga valmistootega. totter oleks üritada mingi d8-ga asjatada klassis , mille reeglid soosivad kuldsetel kuuekümnendatel valmistatut.
Guru antud retsept tundub olevat õige ,mootorit koostama hakates ilmselt tulebki lähtuda nimetatud detailidest. vägakehva seisu jäävad need , kes harjunud kasutama suvaliselt tehases kokkuvisatud uuemaaja saasta , ilma vigadeparandust tegemata , niipalju , kui see üldse veel võimalik on. a kus on see kiidetud võrdsus , seda ei oska veel näha kahjuks , ilmselt pean arenema .
kindel tundub olevat , et edaspidi kui midagi muutub , siis ainult paremuse suunas, sest kõigealumisem põhi tundub saavutatud olevat .
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Väike retsept ka siit kuidas Retos poodiumile jõuda, suvalise D-8 võrriga. Kui kõik see mis on lubatud on tehtud, väntvõlliava, silindri ühildamine 1cm ulatuses karteriga ja silindripea alt ka maha võetud ja võrr ikka ei liigu nagu vaja. Siis aitab ainult tugev usk, paast, ja palve. Mida tuleks teha järjekindlalt kuni esimese võidusõiduni. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ja kui see, esimesel võistlusel oodatud edu ei too (saad esimesekolme käest, nii ringi kuuega) 8O siis on kindel,et pead veel usus kasvama, ehk su usk on lihtsalt nõrk. :lol: :lol: :lol:
Last edited by lipamets on 08. Jan 2015 07:12, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by pitprolite »

Vabandust aga kas teil "kopp" ees pole juba nendest reeglitest ? Ma ei saa aru miks need peavad nii keerulised olema ? originaal klassis oleks nii kõige lihtsam, et mootor peab olema "STOCK" originaal, viili ei anna mitte kuskilt, siis on juba omaasi millise mootori sa kasutusele võtad, mõni käib juba uuena väga peenelt, teine aga ei tööta üldse, katsetamise ja timmimise asi, eks igaüks vaatab seda ise kui head mootorit ta siis omale sättida tahab aga ise midagi viilida ja puurida ei tohi. Ma tean, et see mida ma ütlesin ei muuda midagi aga liclt tehke omal elu lihtsamaks teinekord, kindlasti nüüd küsitakse, et aga kuidas kontrollida, et see on ikka originaal? aga siis on nii, et ei kontrolligi! Usaldad sõitjat, kui jutust aru ei saada, et peab olema kõik tehase oma siis palun võta oma asjad ja tõmba jehhat, keegi ei käsi võistleda :evil:

Loodan, et nüüd väga kividega ei loobita aga see on minu arvamus...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

no aga täpselt nõnda ongi ju see originaalklass üles ehitatud , ainult kontrollimine säilib.
kui eelnevalt poleks niiipalju räägitud vajadusest võrdsustada tingimusi , poleks ju kobiseda miskit .
asi ongi ju selles , et kui lähtuda võrdsuse põhimõttest , siis on erinevatel kümnenditel valmistatud mootorid väga erineva kvaliteediga, üldjuhul , ning asja kandev idee ei kipu kandma ka seekordsete muudatuste valguses . päevalõpuks oleme ikka seal kust tulime .
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by pitprolite »

Ei sa ei saa seda asja võrdseks ikka... Keegi tuleb kellell on väntvõlli see ava mingi 15mm, ütleb, et ja see on "originaal", mdea ma sain mingit jorsilt selle, teine vend pole midagi teinud tal on ka originaal! Need asjad lähevad ikka äärmusest äärmusesse igal juhul nagu ma olen eelnevatel aastatel kuulnud ja tähelepannud. Edasiminek on suur küll, see on tunda aga neid kes teiselt planeedilt on, on ikka edasi. Võin kihlavedada, et need "originaal" pillid käivad nö "originaalina" samamoodi edasi nagu eelmisel aastal ja väidavad, et see on täitsa stock tuligi tehasest sellise silindri ja juttudega, ma ei tea midagi. Niimodi saab jälle vingerdada nii, et halb hakkab.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

Seda ülimat võrdsust pole spordis nagunii ja selle poole ei ole ka üleliia mõtet püüda.
Kes sõidab kõvasti ja kes ehitab kõva tehnika omale.
Korralikult tehtud osadest ja korralikult koostatud ja mitte vähetähtsa asjana ka reguleeritud mootor ei vajagi mingit tuunimist.
Silmaringi laiendamiseks et kunagi anti ametiasjade ajamiseks võrrid D4 mootori ajal postiljonidele, raudteelastele ja metsnikele.
Neile oli ette nähtud iga aasta uus mootor ning olenemata läbisõidust saadeti see mootor pakiga inimestele ja oma asi mis sellega tegid.
Kuna naabrimehe isa oli metsavaht, omas mootorratast ja võrriga sõitis vähe kogunes talle nõnda 8 mootorit koju, millest 2 tk oli ainult sõitnud.
Me siis nuiasime vana käest seni, kui ta ühe ära müüs ja vot see oli mootor.
Riga 7 oli see pill, millele see peale läks koos oma väikse hammasrattaga ja nii me sõitsime kolmekesi sellega ringi ja mitte tasasel maal vaid Haanja külavaheteid pidi metsa ja järvede äärde ujuma metsaradu mööda.
Jõudis ta kolme vabalt vedada ja isegi kahekesi sõites polnud sellele pillile kiiruses vastast ei Delta ega uuemate Rigade poolt.
Kes seda tagantjärgi enam kindlaks teeb, aga tunde järgi võiks see Standardis praegugi tipp olla.
Juhtus aga selle võrriga, et kolvirõngas läks puru ja lõhkus selle silindri.
Sai sinna igasuguseid silindreid proovitud aga seda jõudu sealt enam ei tulnud.
Lihtsalt sattus ideaalne komplekt ja ideaalne silinder kokku ja muud polegi vaja.
Nii nagu ta oli murumuna summutiga põlgas ta nii pikka kui ka lühikest summutit olles just see, mis ta oli oma summutiga.
Selle mootori jupid on praegugi garaazis olemas koos oma eripäradega.
Vända raskused käivad kruvidega vända külge, karter on seest treitud, keps on nii ideaalselt õhuke ja kerge.
Sellistest asjadest sünnib tipptasemel mootor mitte suvalistest osadest mida võib praagiks nimetada.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

kui originaalklassi (retro õigemini ) idee väljatöötajate ideoloogia sarnaneb suuresplaanis keskerakonna omaga , siis millegipärast on lipukiri oravatelt laenatud : PIMESI EDASI , äkki ikka võikski olla ideaalidele vastavalt TEEME TEISITI . või läheb veel kolm aastat vaja , et reaalsust aduma hakata .
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

2715 wrote:Seda ülimat võrdsust pole spordis nagunii ja selle poole ei ole ka üleliia mõtet püüda.
Kes sõidab kõvasti ja kes ehitab kõva tehnika omale.
Korralikult tehtud osadest ja korralikult koostatud ja mitte vähetähtsa asjana ka reguleeritud mootor ei vajagi mingit tuunimist.
Silmaringi laiendamiseks et kunagi anti ametiasjade ajamiseks võrrid D4 mootori ajal postiljonidele, raudteelastele ja metsnikele.
Neile oli ette nähtud iga aasta uus mootor ning olenemata läbisõidust saadeti see mootor pakiga inimestele ja oma asi mis sellega tegid.
Kuna naabrimehe isa oli metsavaht, omas mootorratast ja võrriga sõitis vähe kogunes talle nõnda 8 mootorit koju, millest 2 tk oli ainult sõitnud.
Me siis nuiasime vana käest seni, kui ta ühe ära müüs ja vot see oli mootor.
Riga 7 oli see pill, millele see peale läks koos oma väikse hammasrattaga ja nii me sõitsime kolmekesi sellega ringi ja mitte tasasel maal vaid Haanja külavaheteid pidi metsa ja järvede äärde ujuma metsaradu mööda.
Jõudis ta kolme vabalt vedada ja isegi kahekesi sõites polnud sellele pillile kiiruses vastast ei Delta ega uuemate Rigade poolt.
Kes seda tagantjärgi enam kindlaks teeb, aga tunde järgi võiks see Standardis praegugi tipp olla.
Juhtus aga selle võrriga, et kolvirõngas läks puru ja lõhkus selle silindri.
Sai sinna igasuguseid silindreid proovitud aga seda jõudu sealt enam ei tulnud.
Lihtsalt sattus ideaalne komplekt ja ideaalne silinder kokku ja muud polegi vaja.
Nii nagu ta oli murumuna summutiga põlgas ta nii pikka kui ka lühikest summutit olles just see, mis ta oli oma summutiga.
Selle mootori jupid on praegugi garaazis olemas koos oma eripäradega.
Vända raskused käivad kruvidega vända külge, karter on seest treitud, keps on nii ideaalselt õhuke ja kerge.
Sellistest asjadest sünnib tipptasemel mootor mitte suvalistest osadest mida võib praagiks nimetada.
Mis siis nüüd teha? Kui garaaži nurgas parajasti 30-40 väntvälli ja silindrit ei vedele mille hulgast sobiv valida mis ei oleks praak. Suvalisele tehase praagile mis parajasti käepärast , ka kätt külge panna ei tohi. Piisavalt s*ta masinaga ka nagu sõita ei tahaks. Boga mootor pole tasku järgi. Reeglid nagu vanades muinasjuttudes, lähed otse, saad surma, pöörad paremale,raiutakse pea maha, pöörad vasakule puuakse üless. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: No jah. Eks kurg õpetas ka rebast, kuidas pika nokaga läbi pudeli kaela toitu võtta. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by talamaa »

tere
vaadates siin arvamust avaldavate foorumlaste nimekirja pean tõdema ,et ainult arvutikurul (kes suhtub asja positiivselt)on olnud tegemist kestvuse retro klassiga.Teistel ei ole nagu siiamaale selle klassiga mingit pistmist olnud.Mis tähendab ,et enamus retro(originaal)sõitjaid on nende uute tingimustega rahul.

Üsna mitmed siin lahmivad täiesti umbes ,teatmata ,mida nad räägivad või öelda tahavad.
Aga kõigil on õigus oma arvamusele,olenematta sellest ,kas see kellegile meeldib või ei.

Kas olete kunagi asja mõelnud selle nurga pealt ,et asi pole mitte võrdsuses ,vaid inimpsüühikas,emotsioonides.
Seega tunnevad ka seni taga sõitnud mehed ennast kindlamalt ,kuna neile on antud ka võimalus täpselt samadel tingimustel mootor kokku panna ja nad teavad ,et parimatel mehaanikutel on võetud igasugune tuunimise võimalus.Mis neid kindlasti innustab.
Igaüks kes stardib ,loodab ikkagi kuskil alateadvuses võita.Ei ole mõtet hakata rääkima ,et ma tulin siia niisama pulli tegema.
Nii kui stardipauk käib on kõigil adrenaliin põhjas ja sõit käib võidu peale(olgu see poodium või lähim konkurent.)

See aga ei tähenda seda,et poodiumile pääsevad sõitjad metsast ,kes mingitest suvalistest juppidest mootori kokku lappinud.(olgugi ,et see pole hea õnne korral välistatud)

Võidavad ikka need ,kes sellesse täielikult pühendunud ja tunnevad mootori hingeelu ja kellel on korralik varuosade tagavara.Aga võitma peavadki need ,kes selle asja kallal kõige rohkem vaeva näinud.
Ühelgi spordialal ei võideta ilma suure eelneva tööta.

võrdsust võib tõlgendada ka vähe teistmoodi.Kui on kaks täiesti võrdset mehaanikut kellest üks tegeleb asjaga kogu südamest ,aga teine võtab asja ette alles paar päeva enne võistlust .Kas siis on tegemist kahe võrdse mehaanikuga?On kül ,aga võidab ikka see kes hingega asja juures.
kõike head
Tenno
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

No ma ei tea kuidas teised. Mina sõidan küll igatahes pulli pärast. Ma ei usu eriti, et mõni 56 aastame vanames veel asja tõsiselt võtab. Aga kes teab. Ja veel kõik need reeglid.... :lol: Võrr iseenesest tänuväärne masin. Jätkub piisavalt tegevust. Ja mis peasi, odav. Muidugi kui ise asja ülevõlli ei keera. Võrrivõidusõit, sobiv meelelahutus igas vanuses inimesele. Kui ainult ... ees ei oleks :lol: :lol: :lol: Kavatsen sel aastal osaleda open klassis ja kindlalt viimase koha võtta. :D :D :D Uus piisavalt s... masin juba ootab .
Ps. Ühe lisa sisse viimist reeglitesse võiks küll kaaluda: kohtunikel on õigus ilmselgelt aeglasem võistleja üle viia madalamasse võistlus klassi. (sprint) Seda puhtalt ohutuse pärast.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

millegipärast ma kahtlen , et järeldus : pole sõna võtnud , järelikult on rahul oleks vettpidav . sõna võtavad siin reeglina ühed ja samad , ning arv ei küüni üle kümne , jämedalt .ei oska nende kostüümimeeste psüholoogiat väga lahti harutada , kuid tundub nad ikkagi peaksid tunnetama pisukese vaevanägemise vajadust , selle eelduseks , et kasvõi lõpuni sõita . kas selline eriti piiratud olukord kellegile emotsionaalse präänikuna mõjub ? kahtlane . kindlasti piirab see ka nende võimalusi .
heade , vanade , D 4 & 5 mootorite varu on võrreldes D 8 rämpsuga suhtes 1 / 10 , julgeks arvata .
kindlasti on väärtjupid ladestunud huviliste aitadesse , mis vähendab veelgi potensiaalsel liituda soovial võimalust lihtsalt sõitev mootor koostada. lisaks tõstab antud olukord kunstlikult otsitumate tükkide hindu
, mis niigi on kosmoses .
võrdsuse juttu aetakse siin niipalju seepärast , et komitee on läbi aegade seda oma põhiargumendina ette lükanud, kui midagi on vaja läbi suruda , on siis põhjused olnud tegelikult mis iganes . vaevalt et keegi seda asja tõemeeli uskunud on .
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by talamaa »

tere

Olgu need argumendid millised tahes,siis minu jaoks on ikkagi kõige tähtsam see ,et tehnilisi tingimusi enam ei muudeta.Ja see kaalub üle kõik teised argumendid.Kui ikka nüüd õnnestub hea mootor kokku panna ,võid olla kindel ,et sallega saab ka edaspidi sõita.
'
Kõike head
Tenno
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Kui ka kõik need reeglid tänase seisuga kaotada ei muutu enam midagi. Need kes praegu ees sõidavad, võivad rahulikult seda kuni pensionini ja ilmselt veel kauemgi teha. Seni kuni head materjaali, ja viitsimist jätkub. Uuel tulijal pole nii kui nii korralikku materjaali millest midagi teha kusakilt võtta. Või kui kuskil veel midagi leidub siis hind on selline, et odavam on raami vahele uus Minarelli AM-6 osta (kuuekäiguline 50 cc) kui võrrile juppe. :lol: :lol: :lol:
Hunt ütles kord jänesele, sul on täielik õigus mind ära süüa, aga sõi ikkagi jänese ära. :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by kr1x_Z »

Terv,


Täpselt ei mäleta, kas 2014a reeglites oli kirjas selle kohta.

Kas leegitoru kinnitusviisi võib muuta?


Parimat,
Kristjan
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

iceman wrote:millegipärast ma kahtlen , et järeldus : pole sõna võtnud , järelikult on rahul oleks vettpidav . sõna võtavad siin reeglina ühed ja samad , ning arv ei küüni üle kümne , jämedalt .ei oska nende kostüümimeeste psüholoogiat väga lahti harutada , kuid tundub nad ikkagi peaksid tunnetama pisukese vaevanägemise vajadust , selle eelduseks , et kasvõi lõpuni sõita . kas selline eriti piiratud olukord kellegile emotsionaalse präänikuna mõjub ? kahtlane . kindlasti piirab see ka nende võimalusi .
heade , vanade , D 4 & 5 mootorite varu on võrreldes D 8 rämpsuga suhtes 1 / 10 , julgeks arvata .
kindlasti on väärtjupid ladestunud huviliste aitadesse , mis vähendab veelgi potensiaalsel liituda soovial võimalust lihtsalt sõitev mootor koostada. lisaks tõstab antud olukord kunstlikult otsitumate tükkide hindu
, mis niigi on kosmoses .
võrdsuse juttu aetakse siin niipalju seepärast , et komitee on läbi aegade seda oma põhiargumendina ette lükanud, kui midagi on vaja läbi suruda , on siis põhjused olnud tegelikult mis iganes . vaevalt et keegi seda asja tõemeeli uskunud on .
Kui oleks tõeliselt võrtsust soovitud oleks juba ammu D-8 reto klass tehtud. Ilma forssimata käivad need kõik suhteliselt ühte auku +- 1,5km/h :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by Parm21 »

iceman wrote:kui originaalklassi (retro õigemini ) idee väljatöötajate ideoloogia sarnaneb suuresplaanis keskerakonna omaga , siis millegipärast on lipukiri oravatelt laenatud : PIMESI EDASI , äkki ikka võikski olla ideaalidele vastavalt TEEME TEISITI . või läheb veel kolm aastat vaja , et reaalsust aduma hakata .
Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi. Arukas inimene valiks juba ammu mingi muu tegevusala kui valitu nii suurt valu põhjustab. Kui on valikuid.
Ilkuda ja peetida saab kõike. Teadmine millegi hästi tegemisest saab tekkida siis kui oled midagi teinud, mitte siis kui alles arvad teadvat.
Tehnilised reeglid on paigas ning tänud kõigile, kes aitasid koostada ning ka lahti seletada (eriti Tenno!).
Loodan, et algaval hooajal leiavad paljud tõuget ja tõmmet osalemaks nii sprindi-, kestvusesarjas kui ka muudel toimuvatel üritustel nagu näiteks Vinnipunnil või Abja sünnipäeval. Kahel korral saab jällegi ühes ja samas kohas sõita nii sprinti kui kestvust. Eelmise hooaja Sargvere Sääru oli ses suhtes väga viljakas. Sel korral siis veel Saaremaa lisaks!
Kalendri leiab www.punnvorr.ee ning kellel on veelgi plaanis üritusi korraldada või kajastada - siis antud kodukas ongi selleks sobiv koht!
Tegudele!
Parm21
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

palun vabandust , et ma elan
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

Parm21 wrote: Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi. Arukas inimene valiks juba ammu mingi muu tegevusala kui valitu nii suurt valu põhjustab. Kui on valikuid.
Ilkuda ja peetida saab kõike. Teadmine millegi hästi tegemisest saab tekkida siis kui oled midagi teinud, mitte siis kui alles arvad teadvat.
Tehnilised reeglid on paigas ning tänud kõigile, kes aitasid koostada ning ka lahti seletada (eriti Tenno!).
Loodan, et algaval hooajal leiavad paljud tõuget ja tõmmet osalemaks nii sprindi-, kestvusesarjas kui ka muudel toimuvatel üritustel nagu näiteks Vinnipunnil või Abja sünnipäeval. Kahel korral saab jällegi ühes ja samas kohas sõita nii sprinti kui kestvust. Eelmise hooaja Sargvere Sääru oli ses suhtes väga viljakas. Sel korral siis veel Saaremaa lisaks!
Kalendri leiab http://www.punnvorr.ee ning kellel on veelgi plaanis üritusi korraldada või kajastada - siis antud kodukas ongi selleks sobiv koht!
Tegudele!
Parm21
Reeglid on teil väljas ja muutma enam ei hakka see on selge.
Samas poleks ju raske olnud lahti kirjutada(ja seda saaks veel teha) mismoodi see mootori lahtivõtmise protsess täpselt välja nägema hakkab nagu hr.Alamaa selle lahti seletas.
Sogases vees olevat hea kala püüda ja seega parem kõigile kui asi on selge.
Küll aga Sprindi poolelt pole veel keegi suutnud lahti seletada et:

1:Kes on need kohtunikud kes võtavad mootori lahti?
2:Mis tingimustes ja mis riistadega nad seda teostavad?
3:Kas see saab toimuma suvaliselt või ainult protesti esitamisel?
4:Kas see laieneb ka neile klassidele, kus pole nõutud väntvõlli väga täpne originaalsus ja tihendite puudumine?

Mitte kiusu pärast vaid et asi oleks selge ja igaüks teaks mängureegleid.

Rainer.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by pitprolite »

2715 wrote:Seda ülimat võrdsust pole spordis nagunii ja selle poole ei ole ka üleliia mõtet püüda.
Kes sõidab kõvasti ja kes ehitab kõva tehnika omale.
Korralikult tehtud osadest ja korralikult koostatud ja mitte vähetähtsa asjana ka reguleeritud mootor ei vajagi mingit tuunimist.
Silmaringi laiendamiseks et kunagi anti ametiasjade ajamiseks võrrid D4 mootori ajal postiljonidele, raudteelastele ja metsnikele.
Neile oli ette nähtud iga aasta uus mootor ning olenemata läbisõidust saadeti see mootor pakiga inimestele ja oma asi mis sellega tegid.
Kuna naabrimehe isa oli metsavaht, omas mootorratast ja võrriga sõitis vähe kogunes talle nõnda 8 mootorit koju, millest 2 tk oli ainult sõitnud.
Me siis nuiasime vana käest seni, kui ta ühe ära müüs ja vot see oli mootor.
Riga 7 oli see pill, millele see peale läks koos oma väikse hammasrattaga ja nii me sõitsime kolmekesi sellega ringi ja mitte tasasel maal vaid Haanja külavaheteid pidi metsa ja järvede äärde ujuma metsaradu mööda.
Jõudis ta kolme vabalt vedada ja isegi kahekesi sõites polnud sellele pillile kiiruses vastast ei Delta ega uuemate Rigade poolt.
Kes seda tagantjärgi enam kindlaks teeb, aga tunde järgi võiks see Standardis praegugi tipp olla.
Juhtus aga selle võrriga, et kolvirõngas läks puru ja lõhkus selle silindri.
Sai sinna igasuguseid silindreid proovitud aga seda jõudu sealt enam ei tulnud.
Lihtsalt sattus ideaalne komplekt ja ideaalne silinder kokku ja muud polegi vaja.
Nii nagu ta oli murumuna summutiga põlgas ta nii pikka kui ka lühikest summutit olles just see, mis ta oli oma summutiga.
Selle mootori jupid on praegugi garaazis olemas koos oma eripäradega.
Vända raskused käivad kruvidega vända külge, karter on seest treitud, keps on nii ideaalselt õhuke ja kerge.
Sellistest asjadest sünnib tipptasemel mootor mitte suvalistest osadest mida võib praagiks nimetada.
Õige!, kunagi kui väiksem poiss olin (8aastane äkki) siis isa ehitas mulle võrri, mulle meeldis kõik see tehnika ja oli huvitav. Mootori sai ta tuttavalt vanarauast koos raamiga, ta võttis silindri maha, pani uued rõngad ja pill lippas täiesti stockina nii kõvasti et ta ise sai sellega lõdvalt mööda põldu sõidetud niiet tagant mulda lendas. Samamoodi juhtus hea mootor, nüüdseks olen ma selle juba 8korda vist lahti võtnud ja enam seda käima ei saanud ka kuna see oli lihtsalt nii hõre :lol: :lol: :lol:
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Parm21 wrote:
iceman wrote:kui originaalklassi (retro õigemini ) idee väljatöötajate ideoloogia sarnaneb suuresplaanis keskerakonna omaga , siis millegipärast on lipukiri oravatelt laenatud : PIMESI EDASI , äkki ikka võikski olla ideaalidele vastavalt TEEME TEISITI . või läheb veel kolm aastat vaja , et reaalsust aduma hakata .
Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi. Arukas inimene valiks juba ammu mingi muu tegevusala kui valitu nii suurt valu põhjustab. Kui on valikuid.
Ilkuda ja peetida saab kõike. Teadmine millegi hästi tegemisest saab tekkida siis kui oled midagi teinud, mitte siis kui alles arvad teadvat.
Tehnilised reeglid on paigas ning tänud kõigile, kes aitasid koostada ning ka lahti seletada (eriti Tenno!).
Loodan, et algaval hooajal leiavad paljud tõuget ja tõmmet osalemaks nii sprindi-, kestvusesarjas kui ka muudel toimuvatel üritustel nagu näiteks Vinnipunnil või Abja sünnipäeval. Kahel korral saab jällegi ühes ja samas kohas sõita nii sprinti kui kestvust. Eelmise hooaja Sargvere Sääru oli ses suhtes väga viljakas. Sel korral siis veel Saaremaa lisaks!
Kalendri leiab http://www.punnvorr.ee ning kellel on veelgi plaanis üritusi korraldada või kajastada - siis antud kodukas ongi selleks sobiv koht!
Tegudele!
Parm21
Niigi palju head. Nüüd siis vähemasti selge kes koerad , kes karavan. Ehk kes ei mõtle meie moodi see on meie vaenlane ja mingu teise liivakasti. :lol: :lol: :lol: :lol: Mulle igatahes meeldib,et on veel neid kes julgevad teisiti mõelda ja seda ka välja öelda. Mis siis,et see mis öeldakse just alati kõige meeldivam ei ole. Enamus käib siin lihtsalt lugemas ja loodab,et nende eest kõik ära otsustatakse. Kui õige see on, eks seda otsustagu igaüks ise, oma rikutuse tasemelt. :?: :?: :?: Võiks ju mõelda ka nii, et kes ei ole meie vastu, see on meiega. :D :D :D
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

eks ta ole , üks järelejätmatu urgitsemise põhjus on viia keegi niikaugele , et ta plahvatab , ja ütleb välja miskit , mida ta tavalise ümmarguse jutu tootmisel ei teeks , nägemaks populistliku roosa glasuurikihi alla .
peab tunnistama , viimasel ajal on asi üpriski ikaldunud , valitakse väga , mida väljaöelda . varasemate aastate oponendid on edeva suuga siin igasugu huvitavaid mõtteid ja lapsusi genereerinud , ning lasknud aimu saada , mida tegelikult mõeldakse , mis rumalate lahenduste päris põhjused .
pole viga , küllap ükskord koidab aega , kui kõik pirrud kahel otsal lausa löövad lõkendama ...
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

iceman wrote:eks ta ole , üks järelejätmatu urgitsemise põhjus on viia keegi niikaugele , et ta plahvatab , ja ütleb välja miskit , mida ta tavalise ümmarguse jutu tootmisel ei teeks , nägemaks populistliku roosa glasuurikihi alla .
peab tunnistama , viimasel ajal on asi üpriski ikaldunud , valitakse väga , mida väljaöelda . varasemate aastate oponendid on edeva suuga siin igasugu huvitavaid mõtteid ja lapsusi genereerinud , ning lasknud aimu saada , mida tegelikult mõeldakse , mis rumalate lahenduste päris põhjused .
pole viga , küllap ükskord koidab aega , kui kõik pirrud kahel otsal lausa löövad lõkendama ...
Nii see on. Need põhjused on on tegelikult teada miks on nii ja mitte naa. Ainult,et tark ei ütle välja. Või kui siis läbi lillede. Ja taipmatu ei sa aru. :lol: :lol: :lol: Ma küll ei tea, aga küsin: kas hr.Parm arvab tõesti ,et ma nii loll olen,et tulen originaal D-8e mootoriga tema valitud osadest koostatud mootoriga võidu sõitma? :lol: :lol: :lol: Kellele ja milleks selline võrdsus? :?: :?: :?: Kui soovitakse võrtsust siis olgu võrdsus, kui mitte mis siis sellest hültse rääkida. Aga jätkata selles vaimus kui kõvasti minu originaal D-4ikka käib ja kui s*tt on d-8 mootor. Oleme võrdsed. Tule sõidame võidu. No ma ei tea..... :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by Parm21 »

Tahtsin võrrimeeste hulka aga sattusin hoopis seevaldi uuringutele..
Tihti näib, et kellegi kraadiõpe segab võrrimeeste arvamuste kogumist, kuna siin käib muudkui virisemine.
Loodan siiski,et kellel on küsimusi üles jäänud, leiavad ka võimaluse vastuse saada.
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
mellpoiss
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 12. Jul 2007 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by mellpoiss »

Parm21 wrote:Tahtsin võrrimeeste hulka aga sattusin hoopis seevaldi uuringutele..
Sa ei ole üksi.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Parm21 wrote:Tahtsin võrrimeeste hulka aga sattusin hoopis seevaldi uuringutele..
Tihti näib, et kellegi kraadiõpe segab võrrimeeste arvamuste kogumist, kuna siin käib muudkui virisemine.
Loodan siiski,et kellel on küsimusi üles jäänud, leiavad ka võimaluse vastuse saada.
Räägime siis konstruktiivselt. Möötunud talvel samal ajal sain samasuguse sõimu osaliseks, kui kirjutasin siin õhupuhasti vajalikusest ja selle vabaks laskmisest. See aastal tegite asja ära. mis on igati hea ja mõistlik. Nüüd räägin, kirjutan, et praeguste reeglite järgi ei ole mõistlik, et vanad D-4,5,6 sõidavad ühes klassis D-8-tega. D-8 vajaksid omaette klassi, kuna need mootorid pole lihtsalt konkurentsi võimelised d-4,5,6,-ga, oma ehituse eripära tõttu( väntvõll jne.). Seewaldi kohta ei tea midagi öelda. Kui oled uuringutel käinud? Eks siis tead võrrelda. Kui pole, mis siis lahmid. Ei soovi muud, kui ,et mõnigi asi saaks parema lahenduse. : ) Praegune lahendus on toores ja soosib neid kellel on vanema tüübilised mootorid või nende komponendid. Kas see oli eesmärk?
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

seoses õhupuhastiga , mingi kuri inimene on väljatöötanud teooria , et on võimalik peita reed valve õhupuhastajasse . oleks see keniaalne plaan endateada jäetud , siis laadna , kahjuks on see lekkinud .
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by iceman »

Parm21 wrote:Tahtsin võrrimeeste hulka aga sattusin hoopis seevaldi uuringutele..
Tihti näib, et kellegi kraadiõpe segab võrrimeeste arvamuste kogumist, kuna siin käib muudkui virisemine.
Loodan siiski,et kellel on küsimusi üles jäänud, leiavad ka võimaluse vastuse saada.
no , et küsimusi , aga mida on küsida , kui kõik on juba paigas ja lukus. eelnevalt on vähemalt püütud muljet jätta , et toimub mingi arutelu , seekord ei täheldanud sellist üritust .
ma kahjuks ei saa kogu informatsiooni ka siin kasutada argumenteerimiseks, kuna mõned asjad konfidentsiaalset laadi. vist niipalju võib öelda , et need paljukirutud uued reeglid ei olnud määratud kunagi tõeks saama , olid niivõrd absurdsed. asja tööpealkiri oli " patsobnaja utka " , kui kgb slängi kasutada .
mis puudutab uuringuid , siis zeevaldiga koostööd pole , oleks nagu selline valedetektori moodi mäng , asja mentaalne külg pole olnud primaarne kuigi ..
Tenno siin mainis , et psüholoogiliselt on soodne kui jätta oslejatele mulje , et kõik on võrdsed . need zeevaldi uuringud on olnud pisut ka sellesuunalised , et väljatuua põhjusi , miks ei ole asjad nii nagu soovitakse näidata .
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by 2715 »

iceman wrote:seoses õhupuhastiga , mingi kuri inimene on väljatöötanud teooria , et on võimalik peita reed valve õhupuhastajasse . oleks see keniaalne plaan endateada jäetud , siis laadna , kahjuks on see lekkinud .
Kindlasti on võimalik peita õhupuhastisse misiganes asju, kuid mis sellest kasu oleks?
Kuidas küll sellised ideed tekivad ja mis meelteseisund peab olema et tekiks?
Muide, kes omale originaalklassi silindrit tahab siis võlusõna on peene metsa käitlemise riist.
Neil on väline valu sama, kuid sisemised avad on märksa suuremad.
Just ostsin 2tk kontrolliks.
Peab tänama lõunanaabreid vihje eest.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

2715 wrote:
iceman wrote:seoses õhupuhastiga , mingi kuri inimene on väljatöötanud teooria , et on võimalik peita reed valve õhupuhastajasse . oleks see keniaalne plaan endateada jäetud , siis laadna , kahjuks on see lekkinud .
Kindlasti on võimalik peita õhupuhastisse misiganes asju, kuid mis sellest kasu oleks?
Kuidas küll sellised ideed tekivad ja mis meelteseisund peab olema et tekiks?
Muide, kes omale originaalklassi silindrit tahab siis võlusõna on peene metsa käitlemise riist.
Neil on väline valu sama, kuid sisemised avad on märksa suuremad.
Just ostsin 2tk kontrolliks.
Peab tänama lõunanaabreid vihje eest.
Järjest naljakamaks läheb. Kui kellelgi on veel mingeid JOKK lahendusi antke tulla. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Omalt poolt lisaksin nipi kuidas sumbutaja kontitsiooni viia, D-8 sumbutaja tuleb lõigata viimase kolmantiku pealt pooleks. Teha soovitud muudatused. Kokku keevitada ja klamber omakorda peale kokku pigistada. Ja punkteerida kinni nii,et ei sa liigutada. Soovitav sumbutaja värvida. :lol: :lol: :lol: :lol: Krt. mingi tuled vilguvad akna all ja sireen huilgab, seewaldi omad tulid vist järgi 8O 8O 8O Ei olnud Seewaldi omad, hoopis lume sahk oli. :D :D :D Kohe kergem hakkas. :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrride tehnilised tingimused aastal 2015

Unread post by lipamets »

Ehk oleks aeg, kogu see reeglite ja muu jama lõpetada. Tuleme kokku, viskame nalja ja sõidame võidu. Igaüks leiab endale kindlasti sobiva klassi kus sõita vastavalt oma võimetele. Paar esimest võidusõitu oleks ehk segadust, siis loksuks kõik paika. :wink: Mis arvate? : ) Sellega on minu poolt lõpp. Mind ootavad, naised, rock,n,roll ja v.......... :lol: :lol: :lol:........... võrr,võrr,võrr. Mis te siis mõtlesite. :lol: :lol: :lol:
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Post Reply