tehnilised tingimused 2016

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

tehnilised tingimused 2016

Unread post by talamaa »

tere

panen kirja muutused võrreldes eelmise aastaga

1.Hiinakas õhupuhasti vaba Kestvus,sprint

2.Summuti sõnastus muutus vähe, aga mõte jäi samaks. Kestvus,sprint

3.Kestvuses nüüd nõutud kinnirihmatud lõuakaitsmega kiiver.

4.Sprint korvid 50cc
Lubatud mitme eraldiseisva mootori kasutamine. Mootoreid ei ole lubatud omavahel väntvõlli- ega sidureid pidi kokku ühendada

mõned muutused on ka kestvuse reeglites,aga need ei puututa tehn. tingimusi


kõike head
Tenno
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: tehnilised tingimused 2016

Unread post by kr1x_Z »

Terv,

Millal võib oodata koondtabelit?

Parimat,
Kristjan
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: tehnilised tingimused 2016

Unread post by talamaa »

kr1x_Z wrote:Terv,

Millal võib oodata koondtabelit?

Parimat,
Kristjan
on üleval punnvorr.ee või saku sääruklubi kodulehel
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: tehnilised tingimused 2016

Unread post by 2715 »

Mootoreid ei ole lubatud omavahel väntvõlli- ega sidureid pidi kokku ühendada.

Kas seda peaks mõistma nõnda, et väntvõllide ühendamine sellisel viisil et nad sünkroonselt pöörlevad on keelatud või et näiteks vahevõlliga ja ülekannetega on lubatud ühendada?
Mitte et ma tahaks ühendada vaid selguse mõttes küsin.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: tehnilised tingimused 2016

Unread post by talamaa »

2715 wrote:Mootoreid ei ole lubatud omavahel väntvõlli- ega sidureid pidi kokku ühendada.

Kas seda peaks mõistma nõnda, et väntvõllide ühendamine sellisel viisil et nad sünkroonselt pöörlevad on keelatud või et näiteks vahevõlliga ja ülekannetega on lubatud ühendada?
Mitte et ma tahaks ühendada vaid selguse mõttes küsin.

tere
Siin on ikka kõige tähtsam sõna eraldiseisev.
Sa kirjeldad seda väga täpselt.väntvõllide ühendamine sellisel viisil, et nad sünkroonselt pöörlevad on keelatud. Vahevõlliga ja ülekannetega on lubatud ühendada.
Kuni selleni, kui mootorist kett välja läheb ,peavad olema mootorid täiesti eraldi töötavad.Edasi juba kas siis kaks ketti vahevõllile ja üks tagarattale, või kas või igale rattale oma mootor ,või veel midagi, see juba oma teha.Kuna on fikseeritud ülekanne kett,siis mingit reduktorit vahele aretada ei või.


vanade tingimuste järgi võis ikka päris monstrumi aretada
see punkti sai targemate meestega läbi arutatud ja kui õnnestub kokku panna kahe või kolme silindriga mootor millel on üks väntvõll ,siis see mootor lihtsalt astub teistel eest ära ja võistlus muutub ebahuvitavaks.


kõike head
Tenno
Post Reply