Külgkorvi projekt

Võrrisõidu masinate ja osalejate tutvustamiseks.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Külgkorvi projekt

Unread post by kobras » 22. Jan 2014 13:25

Kuna tunti huvi külgkorvi ehitamise vastu, siis panen ka enda korvi sünnist.
Attachments
korv5.jpg
korv4.jpg
korv3.jpg
korv2.jpg
korv1.jpg

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 22. Jan 2014 13:27

Ja veel pilte.
Attachments
korv9.jpg
korv8.jpg
korv7.jpg
korv6.jpg

Robert66
Tavakasutaja
Posts: 98
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Unread post by Robert66 » 22. Jan 2014 16:31

Kindlalt üks Eesti paremaid korve. Suur kiitus kes sellega hakkama sai.
Äkki tutvustaks kah natuke- mille algmaterjal oli, kaua aega võttis, mille veljed jne
Palju korvide kokkujooks üldse olema peab?

Edu!

AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Unread post by AnuPsP » 22. Jan 2014 21:03

Oii...,Kobras.Lõpuks kauaoodatud pildid. :D :D

AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Unread post by AnuPsP » 22. Jan 2014 21:07

teine pilt:"jäätise" püksid ja kopra sandaal või

iceman
Tavakasutaja
Posts: 645
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 22. Jan 2014 22:50

eieiei , eimingeid jäätise pükse, tegemist Hillari korvipajaga , niiet püksid kuuluvad ilmselt talle.

extinction
Tavakasutaja
Posts: 726
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction » 22. Jan 2014 22:51

Roolikannu juurest tundub raam kuidagi väga nõrk ning mujal on rauda pandud sinna, kuhu seda nii väga vaja polegi. Omast kogemusest ütlen, et kannu keeravad ratta püsttelje suhtes õigetes kurvides viltu üsna suured jõud ning selle koha väsimine ja murdumine pole mingi küsimus, kui asjal lastakse lihtsalt läbi painduda.

Arvestades, mis mootoritega sõidetakse, peaks kaal olema raami juures vastupidavuselt teisel kohal! :wink:
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146

jokker777
Posts: 1
Joined: 23. Jan 2014 09:04

Unread post by jokker777 » 23. Jan 2014 09:35

kes teab,kust osta Pannonia külgkorvi??

User avatar
minimo
Tavakasutaja
Posts: 546
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo » 23. Jan 2014 15:43

Eesti parima korviga küll tegu pole. Ma oleks selle piti raami raua sealt vahelt üldse ära jätnud ja teinud veidi teisiti...

iceman
Tavakasutaja
Posts: 645
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 23. Jan 2014 16:07

minimo wrote:Eesti parima korviga küll tegu pole. Ma oleks selle piti raami raua sealt vahelt üldse ära jätnud ja teinud veidi teisiti...
oleks seal küüned , roniks puu otsa. küss pole selles kas parim-halvim , vaid mina näen pointi selles et on ehitatud pea nullist raam ,seejuures olulisel määral ka mõeldes. muidugi oli tegu inerpretatsiooniga ja olemasolevate komponentide ärakasutamisega, sealt võib miskit norimiskohta jääda, mida oleks saanud teisiti teha. aga asi on tehtud , reaalselt valmis ja ülimalt funktsionaalne, pool hooaega on katsetatud ka ja ilmselt läheb nüüd värv selga , kuna tuntavaid puuduseid pole täheldatud . olen ikka arvanud ,et tõe kriteeriumiks on finisilipp ja koht poodiumil mitte kellegi arvamus stiilis : ma oleks. tehke järgi või makske kinni , nagu öeldakse.
on tulemas järge ka , nii Tenno kui Hillar ise on lõpetamisjärgus oma toimetamistega, koerast on üle saadud , jäänud ainullt saba .

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 23. Jan 2014 18:24

mdea, suht ükskõik mis moodi see raam tehakse, peaasi et kenasti veereb ja veel paremini edasi käib, see juba teine teema kuidas lenksus oled ja kuidas kallutad niiet pole mõtet viriseda et see on halb ja paha jne eks kes tahab teeb parema ! Minu arust on küll raam korralik ja pole midaig liigset seal, ise mina paneks ainult teised plastikud ja selle esi plastiku teeks ka ilusama (enda maitse järgi) ja siis oleks väga kena pill. Aga ofc see on ainult minu arvamus, ja need asjad olulist kiirust juurde ei anna ju :D

iceman
Tavakasutaja
Posts: 645
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 23. Jan 2014 19:31

no tean seda , et Hillari eelmised kliendid , kelle raamid suuresti pit-i raamil põhinevad, sealhulgas lihtsalt jäigaks tehtud orikas tagakiige , limpsasid ikka kõvasti keelt selle raami järele.
kontseptsioonilt peaks asi väga paigas olema , võib viriseda mõne pisiasja teostuse üle. raam on sõitjate ümber ehitatud , sisuliselt, arvestades iseärasus, nagu pikkus ja kaal. on püütud asi võimalikult ergonoomiliseks saada ja sellenimel kõvasti punnitatud. ainus asi , mis minu kaasabil on valminud , on vibu , ning lihtsana näiva asja peale panime ikka kõva pool päeva .

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 24. Jan 2014 07:34

Robert66 wrote:Kindlalt üks Eesti paremaid korve. Suur kiitus kes sellega hakkama sai.
Äkki tutvustaks kah natuke- mille algmaterjal oli, kaua aega võttis, mille veljed jne
Palju korvide kokkujooks üldse olema peab?

Edu!
Ehitas mulle selle korvi Lissmann,agama arvan,et hr Alamaa on tunduvalt adekvaatsem vastama sinu küsimustele kui mina, sest ta minu korvile kui perearst ja teab selle korvi ehitus lugu ja mootori sise elu. Helistasin talle ja lubas sind ja teisi väheke valgustada :)
Last edited by kobras on 24. Jan 2014 07:59, edited 1 time in total.

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 24. Jan 2014 07:48

extinction wrote:Roolikannu juurest tundub raam kuidagi väga nõrk ning mujal on rauda pandud sinna, kuhu seda nii väga vaja polegi. Omast kogemusest ütlen, et kannu keeravad ratta püsttelje suhtes õigetes kurvides viltu üsna suured jõud ning selle koha väsimine ja murdumine pole mingi küsimus, kui asjal lastakse lihtsalt läbi painduda.

Arvestades, mis mootoritega sõidetakse, peaks kaal olema raami juures vastupidavuselt teisel kohal! :wink:
Mina nii väga ei muretse selle raami tugevuse pärast,sest nagu ka iceman kirjutas,siis selle hr lissmanni tehtuid korve liikus 2013 rajal vähemalt 3 ja pole läbi aastate kellelgi raami probleeme olnud.Puht huvi pärast käisin ja kaalusin masina ära ja sain tulemuseks 60,2kg, samas on virksil tehtud riga 11 raamist korv ja kuna olen pidanud korduvalt neid korve sakusääru bussi tõstma siis tunnistan,et mitte mingit vahet ma kaalus ei tundnud.

User avatar
minimo
Tavakasutaja
Posts: 546
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo » 24. Jan 2014 10:59

60,2 on rataste, mootori ja muu jamaga?

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 24. Jan 2014 12:08

minimo wrote:60,2 on rataste, mootori ja muu jamaga?
Sry,unustsin täpsustada,aga jah kaal on kogu komplektile + 2,5l kütet :D

talamaa
Tavakasutaja
Posts: 69
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by talamaa » 24. Jan 2014 18:11

tere

iceman pani asjale toreda pealkirja
KOPRAONU KORVIKOOL

on väga hea ,et korvist nüüd eraldi teema tehti,kuna näha,et see huvitab paljusid.

Kuna HR.KOBRAS tegeleb meil korvinduses globaalsemate küsimustega ,ning ei leia alati aega kõigile küsimustele vastata ,siis delegeerib mõned lihtsamad teemad oma õpilastele.

Ma siis proovin vastata

Materjal
toru läbimõõt 22mm ja seina paksus 2mm

Õmblusteta külmalt tõmmatud hüdraulikatoru
2908 22*2 EN10305-4 E235+N (Nii oli arve peal kirjas)
Kaal 0,99kg/jm
Helens OÜ Keila. Ilmselt müüakse ka mujal üle Eesti
Kui keegi kasutab midagi muud võiks teada anda.

Ees ratas 14" ,taga ja korvil 12"
Kuna korvi ratas vii väikse läbimõõduga ja tugev ,siis kaldenurka ei ole tehtud.
Kokkujooksu ja kogu kinemaatika üritan lähipäevil paberile panna ja siia üles riputada.

Mootori kohta võin niipalju öelda ,et sees on originaal D8 vänt ja keps.Minu jaoks oli see väga suur üllatus ,kuna lootsin sealt seest leida midagi erilist .Silindri porting väga profesionaalselt teostatud.


Kõike head
Tenno

kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 74
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Unread post by kr1x_Z » 25. Jan 2014 14:26

Vägev! Tore, et keegi räägib ka korvi ehitamisest siin foorumis! Piltidelt pole väga aru saada, aga kas mootori otsas istub sae karpa?

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 25. Jan 2014 18:39

kr1x_Z wrote:Vägev! Tore, et keegi räägib ka korvi ehitamisest siin foorumis! Piltidelt pole väga aru saada, aga kas mootori otsas istub sae karpa?
Ei. Ktm 50cc dellorto oma. Küsimusi võite julgelt küsida :) kui ise ei oska vastata,siis leian ikka kes vastab

kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 74
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Unread post by kr1x_Z » 15. Feb 2014 18:02

Hr Kobras, kas oleks võimalik ka mootorist veidi lähemaid kaadreid saada ning täpsustada, millist süütemängu on kasutatud.

iceman
Tavakasutaja
Posts: 645
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 15. Feb 2014 19:23

härra kobras viibib täna kahjuks kosmoses , kuid olen jäätud tänaseks õhtuks tema volitatud esindajaks .
süüde siis ktm 50 originaal. mootori juures pole väga pildipealt vaadelda, tavaline vana kool . lihtsus ja funktsionaalsus , ilma tarbetu blingita . nagu Tenno siin eespool on maininud , pole ka sisemuses sisuliselt midagi, mida poleks enne nähtud, seal polegi midagi tehtud , va silindri portimine, isegi väntvõll on täiesti tehasekonditsioonis d8.

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 18. Feb 2014 20:31

kr1x_Z wrote:Hr Kobras, kas oleks võimalik ka mootorist veidi lähemaid kaadreid saada ning täpsustada, millist süütemängu on kasutatud.
Kui veel huvi on mootorist pilte,siis pole probleemi,aga siis pead ootama laupäevani,sest valgel ajal koju ei jõua nädala sees, aga valgustus garaazis pole just parim.

AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Unread post by AnuPsP » 04. Mar 2014 21:06

Kas talamaa poolt tuleb ka lisa korvi ehitamisest,rahvas ootab huviga

iceman
Tavakasutaja
Posts: 645
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 04. Mar 2014 22:33

uut on , võibolla sulle näitab ka, kui hästi räägid .

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 04. Mar 2014 22:37

AnuPsP wrote:Kas talamaa poolt tuleb ka lisa korvi ehitamisest,rahvas ootab huviga
Talamaa korv valmib jah,aga olen kuulnud,et türilt mingi vana hakkab korvi ehitama :lol: ,et sealt poolt ootaks pilte ja muud infot :roll:

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 10. Feb 2015 21:12

Kuna minu korvraam on ühestükis 1,5 hooaega ilma ühegi mureta rajal veerenud ja kuna eesmärk on ikka võimalikult kerge ja samas vastupidav korv ehitada siis sai ka suht sama projektiga hakkatud ka pojale korvi ehitama. See peaks veits kergem tulema kui minu oma, aga mis ma siin ikka seletan.....vaadake parem pilte
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Post Reply