võrrimootor D4-5. vajan abi

Võrrisõidu masinate ja osalejate tutvustamiseks.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Vaatasin uuesti üle. Peaks kannatama küll ära lasta. 6mm lai ei ole väga raske seal võtta.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

käin homme tuttava treiali juures ära ja võtan ühe vana ovaalseks kulunud püti kaasa ja proovime. aga tänud sulle ka,ise poleks selle peale ikka tulnud.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

arvutiguru wrote:käin homme tuttava treiali juures ära ja võtan ühe vana ovaalseks kulunud püti kaasa ja proovime. aga tänud sulle ka,ise poleks selle peale ikka tulnud.
ise ei peagi seda välja mõtlema ,see siit foorumistki läbi käinud. kakstakti motol kõik asjad juba enne meid välja mõeldud, pead need asjad lihtsalt l üles leidma ja sobivuse sääruküljes ellu viima. ega midagi revulutsioonilist ikka välja ei mõtle, kui mõtledki,oma arust , selgub varsti etammu läbiproovitud asi. heal juhul saadkohe teada kas asi ennast õigustab või mitte.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

iceman wrote:
arvutiguru wrote:käin homme tuttava treiali juures ära ja võtan ühe vana ovaalseks kulunud püti kaasa ja proovime. aga tänud sulle ka,ise poleks selle peale ikka tulnud.
ise ei peagi seda välja mõtlema ,see siit foorumistki läbi käinud. kakstakti motol kõik asjad juba enne meid välja mõeldud, pead need asjad lihtsalt l üles leidma ja sobivuse sääruküljes ellu viima. ega midagi revulutsioonilist ikka välja ei mõtle, kui mõtledki,oma arust , selgub varsti etammu läbiproovitud asi. heal juhul saadkohe teada kas asi ennast õigustab või mitte.
See morjendabki natuke, et tuleb foorumisse ja loodab, et kõik ette-taha ära tehakse. Võiks otsida natuke internetist, infot on kõvasti, kõik juba olemas.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

ega seda infot ikka pole seda mis vaja.pole se minu eesmärk siin,et tehakse kõik ette ja taha ära.siis oleks võinud kohe mootori türile viia ja ära lasta teha. minu eesmärk on see,et kui võimalik on minimaalse eelarvega suht hea mobo koostada.olen mootoreid kokku pannud,nii et ninast veri väljas ja tohutul hulgal pettunud hiljem mootorit testides ja ega se mind ei kotigi ja lusikat nurkka ei heida ja koostanud uue mobo ja nii veel ja veel.teadmiste taha jääb paljugi ja tahangi nüüd kaks mobo koostada nii kuidas oskan ja veidi abi ja mõtteid koguda.
tänagi jooksin püttidega mööda metalli tsehhe ringi ja mis te arvate,et treialid teadsid mida vaja teha,isegi siis kui selgeks tegin asia,et mida vaja teha.pole se väga ammu midagi mil AS JALAX töötasin ja seal viimased 1,6a. treialina.teeks ise ära kui pink olemas oleks,kuid see selleks. aga siis tänase päeva tegemised
lõpuks leidsin siis pädeva tegelase kes sisuliselt kodus treib ja võtame esmaspäeval koos ära teha.
mida?,kas olen siis midagi ülemäärast siin foorumis küsinud,et kisub morjendama.
ei ole ma küsinud mida tehakse enamus foorumites,et kuidas võrr tömbama saada nagu 125c. kuidas viilida aknaid jne. mind ei huvita selline asi ja pole ka ühtlasi minu eesmärk.
ja teadmiseks,pole minul ka erialast haridust mootoritest jne.
foorum pidanuks ikka välja kujunema selliseks,et oleks ka tulemustest rääkida midagi.
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

Veel kolbidest. Remontmõõdus vene kolbidel on peal 1P ;2P jne. või +0,25 ;+0,5 jne. P on slaavi R sõnast remont.
Oman mõnda roostes mootorratast.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

teints wrote:Veel kolbidest. Remontmõõdus vene kolbidel on peal 1P ;2P jne. või +0,25 ;+0,5 jne. P on slaavi R sõnast remont.
uuematel kolbidel vb tõesti,kuid mul mitu d4 kolbi ja neil ainult nr peale löödud.
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

Tundub, et päris mitu kasutajat ei ole sellest kolviteemast läbi närinud.
Ainult number tähistab originaalmõõtu. Kui on number "2", siis avatavasti kõige väiksem originaalmõõt.
Võibolla aitavad Iz -i kolvi mõõdud asjast aru saada, sääreka omasid ei tea. Kuskilt manuaalidest siin foorumis leib ka Minski mõõdud.

Nr. kolvil "1" läbimõõt 71,94.
"0" 71,95.
"00" 71,96.
"000" 71,97.
"1P" 72,46. Esimene remont.
"2P" 72.96. Teine remont.
Oman mõnda roostes mootorratast.
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Säärekate kolbidega on sellised lood, et kaheksakümnendatel tegid neid mitmed ettevõtted. Aga võis ka nii olla, et neid tegid kogu aeg erinevad tehased - ka koostetehas Riias ju sai juppe siit-sealt üle NSVL kogu aeg. Viimane muuseas ongi peamine põhjus, miks ühel hetkel Riia tehas pillid kotti pani - tolleaegsetel uutel mudelitel oleks müügiedu olnud ikka väga suur, sest vaadates tehnilisi andmeid ja disaini need olid vägev samm edasi.

See tähendab, et markeeringud võrrikolbidel ei koti mitte kedagi, kuna edasimüüjatel puudub igasugune info sellest, millisest kunagisest tellimusperioodist antud laojääk pärineb ja küsida ei olegi ju enam mitte kellegi käest. Ime on ju seegi, et seda laojääki ikka veel kusagilt välja immitseb, toodangut juurde ju mitte keegi juba väga ammu pole tellinud. Ja kellelt tellidagi? Ma kujutan ette, et "Punase Tähe" tooteliini tööshoidmine oli vastutavate isikute jaoks kogu aeg üks paras logistiline õudus.

Järelikult - poodi minnes võta supler kaasa ja veendu kohapeal. Eelmine aasta ise kontrollisin Valkas Tähe tänaval kogu pakutava "0"-seeria sortimendi üle ja seal mõõdud varieerusid täiesti loogikavabalt. Küsisin siis müüjalt, et miks see nii on ja miks samades mõõdupiirides töllerdasid ka kohal olevad 7 "1"-mõõdus kolbi, see vastas ainult õlgu kehitades "Ne znaaju". Ja siis paar sekundit hiljem juba muiates, et "Russki razmer naverna".

Teintsi poolt välja toodud Izi kolvimõõdud on kindlasti konkreetne värk, sest ärgem unustagem - neid kaherattalised olid ju relvatehaste üks kõrval-liin ja relvatehastes oli sisekontroll ning tootmise filosoofia oluliselt kõrgemal tasandil. Samal põhjusel on ka "Zeniti" optika vene keskmist arvestades igas variandis üle mõistuse kvaliteetne ja "Zeniti" raud uskumatult töökindel - see on sõjatehaste toodang.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

olen ise ka poodides käinud micromeeter kaasas ja kohe üle mõõtnud.mõõdud olid tõesti seinast seina.ja ega kolbi ei tasugi pelgalt hea usupeale osta võrrile.mingi räme seerja kolbe oli veel,sellised rasked ja väga paksu seinaga.olen paljusid kolbe ostnud ja paljusid testinud,kuid d4-5 kolvid on küll suht ok.aaa,mul terve riiul täis testitud uusi kolbe,parematel päevadel sai enam kui kolm korda silindrit maha võtta ja proovitud kolb jne. enam poest ostma ei kipu.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

arvutiguru wrote:olen ise ka poodides käinud micromeeter kaasas ja kohe üle mõõtnud.mõõdud olid tõesti seinast seina.ja ega kolbi ei tasugi pelgalt hea usupeale osta võrrile.mingi räme seerja kolbe oli veel,sellised rasked ja väga paksu seinaga.olen paljusid kolbe ostnud ja paljusid testinud,kuid d4-5 kolvid on küll suht ok.aaa,mul terve riiul täis testitud uusi kolbe,parematel päevadel sai enam kui kolm korda silindrit maha võtta ja proovitud kolb jne. enam poest ostma ei kipu.
Olenevalt elukohast, mu kodukohas, imaveres müüb üks eraisik ka võrri asju, suurem osa asju rändas juba varem abjasse, kolbe jms on veel alles. Sinna minnes võtad silindri näppu ja vastavalt sellele annab rõngad ja kolvi.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

täna siis sai d4 pütid treialile viidud ja lähipäevil peaks kätte saama lahti keeratud põlemiskambritega.
aga täna siis võtsin pooleks vana d5 mootori ja karterid paistavad üsna viisakad,ning lähevad seekord käiku. täna sai sebitud ka poleerimiseks kõik vajaminev,ning tegin algust süütekaane poleerimisega.eks lisan pildid ka kui karterid poleeritud.
kolbidest veel niipalju,et siit lääne-viru kandis pole küll korralike kolbe saada.
minimo,ehk saame selles osas sinuga kaubale.
Image
Image
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

tänase päeva kohustuslikud töötunnid said ka tehtud.varsti saab hakata juba väntvõlli teemat käsitlema.
Image
Image
Image
Image
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

võtab silma kissi ,niimoodi läigib. äkki tutvustad oma töövahendeid ka.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

pinnapealt näeb iseennast kenasti. ennastki üllatas tulemus ja annab aga indu juurde. lisan vahenditest ka pildi.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

täna sai siis jälle kohustuslikud töötunnid täis tehtud ja naine juba kodus tige :D
aga siis vahendid,nendest pole suurt midagi rääkida.ehitusmarketist sai soetatud poleerimis otsikute komplekt ja muud nagu polegi.
ajaa,poleerimis pasta ka ju.se vana ja hea nõukajast pärit roheline tahke kang.kalameestele teada värk.õiget nimetust sel ei tea.
siis veel mini roosa pasta lõpp viimistluseks.mingi rämedalt peeneteraline.
üldiselt jäin tulemusega rahule,kuid nüüd mure ka.et se sära ka säiliks,siis peaks mingi lakiga üle käima või midagi sellist.ehk keegi oskab head nõu annda.
Image
Image
Image
Image
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Lakkima peab jah, aga sinna tavaline lakk ei sobi, ei nakku külge.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

peaks oleme mingi kuumuskindel ahjulakk siis,mis mõeldud metallile kandmiseks.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Ei usu, et see ka peale jääb. Peab olema mingi poleeritud pindade lakk vms.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

mul MTB raam ,alumiinjum, on väidetavalt värvitud läbipaistva pulbervärviga, siis tehasest juba .kas väide tõene, ei oska kommenteerida,igasugune kogemus pulbervärvimisega puudub.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

iceman wrote:mul MTB raam ,alumiinjum, on väidetavalt värvitud läbipaistva pulbervärviga, siis tehasest juba .kas väide tõene, ei oska kommenteerida,igasugune kogemus pulbervärvimisega puudub.
Läbipaistvat pulbervärvi võib vist kutsuda pulberlakiks :roll:
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

tänased kohustuslikud töötunnid siis järgmised.
naine juba päris tige,varsti peab vist võrrikuuri ära kolima ja bursuika sinna kohandama.
aga jah,sain d4 pütid tagasi ja ei mingeid muutusi nende osas,krt küll.treial ei saanud neid lahti pealt,õigemini ei teinudki neid,et siis silindrite osas endiselt nulli seis.
aga sain täna kätte tutika simmerlingi ja tutikad teraskroomitud rõngad mõõdus 38mm kokku pressituna.krt,see d4 silkude tegemine ei anna rahu ja tõenäoliselt unetu öö tulemas.
Image
Image
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Miks ei teinud siis? Sa võid ise ka võtme valmis teha ja üritada see lahti keerata, minu omal tuli näiteks ilma treimatagi, mõnel ei tule ka treitult.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

tavaline rellaka võti pidi sinna istuma,ehk sellega proovida
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Ei usu, et eriti hea saab. Puurpingis lase need avad üle ja tee täpne võti, suur jõuõlg peab ka olema.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

homme käin põllumajandus töökojas ära,ehk kohalikke õlide abiga saame ise tehtud.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

sain täna veel ühe d5 mootori,millega on keegi vaeva kõvasti näinud.
võtan kohe lahti,vaatame mida endas peidab.
Image
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by talamaa »

ma ise olen puurinud need kaks auku silindri peal 6mm puuriga üle ja sügavamaks.Siis võtsin lattraua ja puurisin sinna sama vahemaaga 6,5mm augud(6,5mm seepärast ,et puurimisega võib vähe eksida).siis panin läbi lattraua 6mm poldid ja surusin need silindri aukudesse lõpuni välja ja keevitasin poldid lattraua külge kinni.Nii oli tehtud täpne ja tugev võti, millele sai ka toru taha panna ,et oleks jõudu rohkem keerata.

Soovitan treida täiesti uus põlemiskamber,mida saab treial teha suht lihtsalt.Proovin siia panna ühe pildi enda tehtud põlemiskambrist.
Kui uus valmis ,siis soovitan mõõta ära arvutuslik surveaste ja vajadusel põlemiskambri mahuga seda kas suurendada või vähendada.Arvutuslik surveaste võiks olla originaal kepsu puhul mitte üle 10.

head ehitamis

NB D4 vänta sa D5 mootorisse ei pane, kül aga saab väga edukalt panna D5 vända D4mootorisse Olen seda ise teinud.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

tänud sulle Tenno,usun et saan lahti need d4 potid. ise mõtlesin ka,et võtme peaks nii tegema,kuid küünlaaugu puurin ja keeran veel küünla peale,et võti üle ei annaks.siis pikk jõuõlg ja saab keerata nii et paha hakkab.
aga kui sa nüüd veel sellest ringi tehtud põlemiskambrist pildi ka saaks,siis saaks öösel juba rahulikult magada ja ehk naiselegi head meelt teha.
kepsuks läheb siiski piaggu keps nõellaagritel,mis on juba sebitud ja olemas.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by talamaa »

kirjutasid ,et tahad sõita tehnikute klassis ,mis tähendab seda,et tegemist ilmselt kestvussõiduga.
Miks sa tahad panna sisse Piaggio kepsu, kui sa kanaleid ringi tegema ei hakka.Kui kasutad originaal silkut,siis soovitan kasutada kindlasti kahe rõngaga kolbi.Targad raamatud ütlevad ,et alla 7000 pöörde pole mõtet kasutada ühte rõngast.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by talamaa »

täna ma seda pilti saata ei saa, kuna see silku mul pole kodus ,aga ehk homme.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

äää,kummikutega sõitmisest ma ei loobuks isegi mitte kiire minekuga võrri nimel,me rohkem fanni ja lõbu pärast
aga su jutul iva sees,sest poiss tuleb järgmine aasta rajale selle mootoriga mis siin teoksil,et siis tehnikute klassi,loodame et se nüüd foorumi kulgu ei muuda ja et tervitate ka konkurentsi.
aga ise tulen rajale orginaal d5 mootoriga.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

need siis müügiks,ehk läheb kellegil vaja. d4-5 karterid,kuid kahel komplektil ketiratta kojal tükk väljas.üks neid d4 komplektne karter.vaata piltte.
Image
siin täpsemad pildidhttp://album.ee/album/514529/50320957?
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

paistab et on olnud kellegi sportmootor,mille lahti võtsin.
väntvõlli kepsu on kõvasti moditud.
ise nendega midagi ei tee ja seega müügiks,vast keegi tahab.
Image
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

tänased tegemised siis. sai soetatud tihendite komplekt,väiksem viilide komplekt karteri ja silindri ühildamiseks ja siis veel silindri hoon.päkapikud tõid kommi kah :P
Image
Image
Image
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by talamaa »

tere
saadan siis mõne pildi põlemiskambrist.
Selline siis minu arusaam põlemiskambri kujust.
Üks on originaal ning praegu täis keevitatud.
Teine täiesti uus tehtud.
Uut on palju kergem teha, kui originaal täis keevitada ja siis treida.
kõike head

Image

Image

Image[/img]
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

se masin ka müügiks,pole omal aega tegeleda.helista ja küsi. 56762779
http://album.ee/node/27619623/50321111
Image
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by iceman »

noh mees kadunud? , oleks oodanud raportit ,kuidas peegeldav mootor ringiaegu aitas parandada.
esimene matkasõit möödas , paluks muljeid siis töövõitudest. kaugele siis jõuti ja miks kaugemale ei pääsenud.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by arvutiguru »

selle mootoriga jäi asjad hetkel soiku,kuid kohe kohe õigepea tegelen selle mootoriga edasi.viimane matkasõit 3h oli lihtsalt tähtsam kohal olek ja menust osa saada.mootor muidugi ei vedanud lõpuni välja.sai tutikas d4 silku koos orginaal tutika kolviga.sissesõit oli praktiliselt olematu ja siis tulemuseks auväärt esimene koht tagantpoolt.no ei saanud sõita.kaks ringi ja´hakkas lihtsalt pooma.eks ilm oli ka vastav.
aga selle d5 mootoriga loodan rajale saada juba 24h sõidul.et siis kaks diimi.nii standart kui ka tehnik.
aga tänud huvi tundmast.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by arvutiguru »

aeti jällegi sipelgad pyksi ja tuli irmus tahtmine käed õliseks jälle saada.
hetkel siis tegemisel väntvõll.vaja ikka se projekt lõpuni viia,maksku mis maksab.
sai millagi suvel sebitud piaggu kepsukomplekt,nyyd oleks se vaja istutada vändale mingi ime läbi.
kahtlusi tekkis ka vända otsas oleva kyttesegu sisselaske avaga,peaks sedagi suurendama,kuid pole seni leidnud mingit infot selle kohta
Image
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by arvutiguru »

Image
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by kr1x_Z »

arvutiguru, mis pikkusega see piaggio keps on, kas 87mm nii nagu võrril?
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by arvutiguru »

[quote="kr1x_Z"]arvutiguru, mis pikkusega see piaggio keps on, kas 87mm nii nagu võrril?[/qu
pole täpsemaid mõõtmisi teinud,kuid paistab olema yks yhele.muidugi alumine kepsusilm on kõvasti väiksem ja nõellaagril.
igaljuhul läheb säärumootoris kasutusele.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by minimo »

Pikkus on täpselt sama mõlemal. Piaggio kepsu võrri väntvõlli põskedega paaritamiseks tuleb alumist tappi peenemaks treida või siis tapiavad suuremaks teha. Viimane on raske, kuna tapp on otstest umbes 7 sajandikku koonuses.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by arvutiguru »

tegin tõpsemad mõõtmised ja tapp tõesti otstest koonuses.vända põskedele samale tapile pesa tega on ysna keeruline.pigem siis ikka tapp otsest treida õigesse mõõtu.aga ega se treimine pole lihtne ka.
järgmine nädal katsub selle treimise ära teha ja vänt kokku suruda.
on keegi juba selle treimisega hakkama saanud ka.
Post Reply