karlerik110: racingvõrr

Võrrisõidu masinate ja osalejate tutvustamiseks.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Kui mõtled seda tarkusetera müügi kohta siis see ei pea paika...
Mõtetu oleks seda säärekat müüa, sest matnud olen sinna sisse korraliku summa, tagasi ei saaks seda iialgi. Poleks lihtsalt mõtet.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Õige, pole võrri alla mõtet nii palju pappi panna :D :D :D
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

Mina panin ka oma IZ-i alla muudkui raha, kuni avastasin, et seda pole üldse mõtet ehitada... Ja arvake ära, kas ma sain oma kulud tasa? Kaugeltki mitte. Aga aeg oli sisustatud ja parajalt lõbusaid elamusi pakkus ta ka ( 4 km lükata, sopasena klassiüritusele ilmuda jne). Pole tähtis, palju raha kulutad, kui sa seda müügiks ei planeeri. Ma usun, et Vootele pani ka sinna võrri alla rohkem, kui ta tagasi sai.

Kui enesele midagi teed, siis pole tähtis, kui palju see maksab - hea peab olema. :wink:
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Hautz, võrri alla suurt raha panna pole SINU meelest mõtet, paljud mu tuttavad arvavad samamoodi, aga mulle meeldib aretada, võistlustel käija(et konkurentsis püsida tuleb koguaeg säärut uuendada, uusi juppe külge kruvida ja nii see raha läheb). Aga kahju pole sinna maetud rahast põrmugi. Kui masinat omale ehitada ja võistlustel käija, siis ikka TÄIEGA! :wink:
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
User avatar
canyondrift
Tavakasutaja
Posts: 89
Joined: 13. Apr 2007 00:00
Location: Antsla
Contact:

Unread post by canyondrift »

Kui asi käib raha tagasiteenimise ümber, siis hea ja kiire säärekaga võistlemas käies saab ka ju midagi... Omaarust on küll sellel mõtet et paned oma masinale nii palju raha alla, tulemus on tipptasemel...
Kunagi sai Karl Erikuga (oli vist) räägitud MSN'is ja võistluestel on tavaliselt ikka autasud ja kunagi oli isegi tutikas võrr :D

Tore ju et ka keegi sellise asjaga tegeleb. Arendab masinat turvalisemaks ja sõitvamaks selle peale on jah ainult üks ütlus "Igalühel oma maitse!"

Nagu rallitaja ennist ütles
rallitaja wrote:Kui enesele midagi teed, siis pole tähtis, kui palju see maksab - hea peab olema. Wink
Last edited by canyondrift on 21. Feb 2008 21:45, edited 1 time in total.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Canyondrift, sinu jutus on iva.Nimeks küll on Karl Erik, aga see selleks.
Auhinnaks olid tuliuued säärumootorid, mitte terved sõidukid.Ükskord sai isegi standard-klassi võitja uue Jawa esinduses müüdava 70cc 4-taktilise tsikli.
Ah, mis me selle üle siin vaidleme, et kui palju raha igaüks oma masina alla paneb, peaasi et HEA saab 8 )


Niisiis, praegu säärekaga ei sõida eriti, vahepeal ajan käima.Niisama külavahel läristamiseks ehitan teist säärekat. See masin on mõeldud puhtalt võistlemiseks.
Jällegi üleskutse: 15 märts 2008 toimub jälle säärekate võistlus, Viljandi linnas. Mina katsun kindlasti kohal olla, tore oleks, kui ka Motokuurist rahvast kohal oleks. Niiet kellel säärekas kuurinurgas või garaazis vedelemas, ajage käima, osalege! Tähtis pole võit vaid osavõtt!!! :wink:
Seekord nägin Motokuurist ainult foorumlast Matipeeter, kes tuli Apja lausa Muhumaalt. Kiitus! : )
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
User avatar
canyondrift
Tavakasutaja
Posts: 89
Joined: 13. Apr 2007 00:00
Location: Antsla
Contact:

Unread post by canyondrift »

karlerik110 wrote:Canyondrift, sinu jutus on iva.Nimeks küll on Karl Erik, aga see selleks.
Auhinnaks olid tuliuued säärumootorid, mitte terved sõidukid.Ükskord sai isegi standard-klassi võitja uue Jawa esinduses müüdava 70cc 4-taktilise tsikli.
Ah, mis me selle üle siin vaidleme, et kui palju raha igaüks oma masina alla paneb, peaasi et HEA saab 8 )


Niisiis, praegu säärekaga ei sõida eriti, vahepeal ajan käima.Niisama külavahel läristamiseks ehitan teist säärekat. See masin on mõeldud puhtalt võistlemiseks.
Jällegi üleskutse: 15 märts 2008 toimub jälle säärekate võistlus, Viljandi linnas. Mina katsun kindlasti kohal olla, tore oleks, kui ka Motokuurist rahvast kohal oleks. Niiet kellel säärekas kuurinurgas või garaazis vedelemas, ajage käima, osalege! Tähtis pole võit vaid osavõtt!!! :wink:
Seekord nägin Motokuurist ainult foorumlast Matipeeter, kes tuli Apja lausa Muhumaalt. Kiitus! : )
Nii sorry nime näpuka pärast (mõlesin su kasutajanimele :D)
Võistlusest niipalju et tuleks ka kui saaks, aga endal pole transporti ja ka muu värk puudub peale võrri :D Vanemad ei laseks ka minna... Minu võid mängust välja arvata.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
langmati
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 04. Oct 2006 00:00

Unread post by langmati »

Arvatavasti ka siis viljandi sõidule minek, sest see vana kellega me käisime ajab juba masinaid kokku et uuesti minna. Kui ma peale võistlust oma mootorit lammutasin sain isegi vea teada miks mootor nii lolli häält tegi ,keps loksub üles alla aga uus mootor juba valmib.
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

Kas tõesti võrrivõidusõidu Teine Tulemine...?
Tüübid on jälle asjast pöördesse minemas
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

No loodame, et säärekate sari ärkab jälle tänu korvidele. Praegu on kahjuks neid võistlusi veel vähe. Õnneks on Abja-Paluoja ja Viljandi motoringi eestvedaja Tarmo võtnud endale selle koorma, et korraldab neid sõite veel (nii asfaldi etappe kui ka säärekate oma krossirajal, mis asub nii Viljandis ja Abjas)
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Oeh, Ammu pole kirjutanud. Vahepeal on sääru jälle tööle saanud.
Mootorist: Juba veebruaris tõmbas kett karteripoole puruks, suur tükk kuni väntvõlliruumini väljas. Sai tehtud uued karterid, terasest klapipesaga.Mootoril sai nüüd siduripoolsele mootoripoolele ka eska-tihend. Väntvõllil sai originaal karburaatori jaoks mõeldud auk täis keevitatud ja üle treitud. Klapipesa on kokku keevitatud ja üle joodetud veel vasega. Silindrilt sai ülevoolu juurest natuke siluda hülsi servi. Süüde jäi sama, sidur sai auke täis tehtud, läks hulka kergemaks. Karbuss on 25mm, Pacco.
Raam: Tagukiige lendas vanaraua hulka, tagasi sai keevitatud originaaltagaosa koos hulka tugevndustega. (Olgem ausad, see tagukiige oli paras nurisünnitus, üli raske ja robustne igatepidi) Roolikannu nurka sai järsemaks keevitatud. Raam sai alguses selga krundi ja siis ka valge värvi (Värvipritsiga siis). Ette hakkasin aretama ketast, aga ei saanud õigel ajal suportit ja pumpa kätte.

Sai ka võistlustel ära osaletud, Abja Kiirusel, 19.07.08. Ilma piduriteta tuli 7 koht : ) Koht ei olnud ju teab mis hea, aga olen üli rahul et asi vastu pidas ja ega mootorgi väga halva minekuga ei ole 8 )

Pilte ka : http://www.album.ee/node/16161894/50118955 (Pildil olen siis mina võistlus-situatsioonis :wink: ) ja seal albumis on veel teisigi pilte.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

Tjah, punnvõrr on vägev. : )

Saaks selle siduri nüüd miskit moodi survelaagri peale ümber ehitada, oleks ülikõva. Resokat tuleks ka veel veidi sobitada. Aga noh, hea seegi et võistlusteks sõitma sai, nüüd järgmiseni aega edasi arendada. Vähemalt pidas ratas vastu, mis on kõige tähtsam. Siduri kergema vastu välja vahetamisel ei oleks erilist mõtet kuna see ei pöörle väntvõlli otsas ja omab tänu sellele kõvasti väiksemat inertsjõudu - pöörleb ju kordi aeglasemalt. Parem oleks see lihtsalt kergemaks teha (nagu sa juba tegid) ja see kolksumine-logisemine ära kaotada. Laager vähendaks ka hõõrdejõudu, puksil on tegelikkuses küllaltki kena takistus.

Ise nägin küll ainult kolme viimast sõitu (standard, open, külgkorv) kuid hea mulje asjast jäi ikkagi.
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

Tegelikult on Tonyl (iz350, selle siduri autor) olemas täiustatud versioon, mis ongi igalt poolt läbi puuritud ning korv istub puksi asemel laagri peal. Vähemalt jooniseid olen ta käes näinud. Tema jutu järgi olevat kõvasti kergem kui võrri originaal.
Samas, võrril see siduri kaal erilist rolli ei mängi, kuna puudub käiguvahetus ning peaülekanne on piisavalt aeglane.
See resokas seal peal on nö. "kiire kompunn", mis sai omal ajal kiiresti valmis vorbitud, et võistlusele saaks. Tegelikult oli plaanis teha Rootsist saadud mõõtude järgi sujuvalt laieneva leegitoruga variant, mis on kitsastest (paar cm) juppidest kokku keevituatud ning plaan oli panna jooksma see hoopis paagi alt nagu krossiratastel.
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Nonii, arvasite et sääru on ammu vanarauas jah ? :twisted: Ei, kus sa sellega, asi hakkab just uuesti käima minema! Mootori ülemine ots on nüüd samahea kui uus. See tähendab, et silinder käis Liguri juures hoonimises ja Türil pandi uus kolb ka sisse. L-rõngaga ja puha. Peab tõdema, et Türil tehti väga head tööd, hea kvaliteet ja kolvi sisse tehti kohe ära lisakanalid ja seelikusse väljalõiked.
No eks vaatame nüüd mis edasi saama hakkab. mõte liigub sinnapoole, et asi jälle uuele raamile sokutada, katsetan võibolla sae süütega ka mootori tööle saada... Karbussi prooviks 19 millimeetrise lõõriga Dellortot, vaatab kas läheb asi paremaks või ei.
Mõned telefoniga tehtud pildid ka silindrist ja kolvist: http://album.ee/node/20503323/50185341

Eks kui midagi toimub, siis annan siin ka teada :wink:
Last edited by karlerik110 on 20. Jul 2009 11:32, edited 1 time in total.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Kustutage siis see ära, eksole...
Last edited by karlerik110 on 20. Jul 2009 11:31, edited 3 times in total.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Deem, kolm posti tuli järjest, moderaatorid, saate aidata?
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Aasta aega peaaegu polnud pilli häält kuulnud... Eile siis tuksus jälle masin.
Tehtud tööd:
Silinder hoonitud
Türil uus L-rõngaga kolb
Väntvõlli põsed vahetatud
Tutikad karterid
Klapipesa madalamaks tehtud
Eskatihendi pesa siduripoolsesse karterisse tehtud
Uus raam (riga 7 baasil)
Uus gaasirull
Stage 6 käsitoore, jookseb leista peale välja
Dellorto 19 mm karpa
Pro Taper lenks
Pitpro sadul
Pitbike plastikuring
Uued gripid
Uus kett
Karpa vahetükk ( käänakuga )
Ketaspidur ees
Raam muidugi ka värvitud : )
Kõik laagrid ja trossid vahetatud
Vända laagrid on SKF C3, ülejäänud vene laagrid
Sae süüde peale pandud, mida ei saanud võistluste ajaks toimima :(

Täna (01.08) oli Jõgevatreffi raames võrrivõidusõit, millest võtsin osa ka.
Kuna peal oli originaal kontaktsüüde, siis see ei toiminud vabsee, mootor ei käinud lõppu välja pöördeid korralikult ega midagi.
Kuna Open klassi sõit oli lausvihmas( padukas pmst) siis kuskilt sai raibe niiskust ka veel ja siis oli lihtsalt võimalus kuidagi lõpuni kulgeda, vahele jättis lõpus ikka väga hulllult. Kui natuke taskuraha kõrvale panen, siis proovin KTM krossiratta süüte hankida, see töötab kasvõi siis, kui ise kõrvuni mudas oled. Muidu resurssi on mootoril tohutult. Mootoril on jõudu palju ja pöördesse käib hästi äkiliselt jms, hääl puhas jne.

Aga kui keegi siit foorumist ka Treffil käis ja võrrivõidusõidust mõnda pilti on, siis andke aga teada :wink:

Mõned pildid ka:
Image
Image
Image
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

karlerik110 wrote:Kui natuke taskuraha kõrvale panen, siis proovin KTM krossiratta süüte hankida, see töötab kasvõi siis, kui ise kõrvuni mudas oled.
...sest süütemängul on kaas peal ja muda ei lähe sisse. :D

Kuidas kommenteerid 23, 25 ja 19 mm karpadega mineku erinevusi (oli see Tillotson vist 23)?

Ülo ränk võrr muidu, ainult et välimus võiks olla veidi võrrilikum.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

No süütekaas on peal jamh :lol: Aga see on ikka haigelt töökindel süüde ja see mahub originaal süütekaane alla ära ka.

Tillotson oli Vootele jutu järgi 25mm, ise mõõtnud pole... Pacco oli 25, aga siis oli võrr susla ka juba, võrreldes praegusega.
Aga teoreetiliselt peaks sellise setinguga 19mm parem küll olema, tööta küll hästi. Võrrelda väga ei oska, kuna nii palju aega on lihtsalt möödas, sellest ajast kui viimati teise karpaga võrr käis.

Välimus ongi väga võrrilik, vaata kasvõi raami tagumist osa( seda mis on peale sadulatoru ) :lol: Ikka väga vene võrri moodi :wink:
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Tere

Unread post by virgor »

Tere.Kuule karlerik110,vaata hiinaka süüdet,teil seal neid mootoreid on ju.Saad selle süüte 500eek.KTM süüde maksab 2500eek.Treffil tõesti su pill ei töödanud aga tubli,et alla ei andnud ja üle fini¨i joone tulid.
Jõudu
Saku Sääruklubi
55698781
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

karlerik110 wrote: Tillotson oli Vootele jutu järgi 25mm, ise mõõtnud pole...
Minu jutu järgi oli 23. Loe vanu postitusi kui ei usu. Tillotsoniga oli vähemalt minul selline kamm, et täisgaasi sai anda alles siis kui kusagil 50 km/h rauas oli. Kiirendamine käis tunnetuse järgi u. kolmveerand gaasiga. Võibolla tõesti on 23mm lõõr võrrile juba liiga extreme. Ülevalt otsast käib magusalt, aga madalatel-keskmistel veidi problemaatiliselt.
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Krt, siis on endal valesti meeles... Aga igatahes praegu ei saa alumise otsa üle ka väga kurta, gaasi saab põhimõtteliselt kohe põhja keerata, ainus asi on see, et kui mingi aja madala tuuriga põristada, siis kipub täis tõmbama ( tossab, kui rull põhja keerata ja ei käi kohe täiesti lõppu pöördeid) Muidu on hea :wink:

Täna vahetasin sumpa lõpupütis villa veel ära ja monteerisin asja külge, tegin käsitoorele väikse paranduse ja reguleerisin sidurit. Pesin ka asja ilusti puhtaks :P
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Krt, siis on endal valesti meeles... Aga igatahes praegu ei saa alumise otsa üle ka väga kurta, gaasi saab põhimõtteliselt kohe põhja keerata, ainus asi on see, et kui mingi aja madala tuuriga põristada, siis kipub täis tõmbama ( tossab, kui rull põhja keerata ja ei käi kohe täiesti lõppu pöördeid) Muidu on hea :wink:

Täna vahetasin sumpa lõpupütis villa veel ära ja monteerisin asja külge, tegin käsitoorele väikse paranduse ja reguleerisin sidurit. Pesin ka asja ilusti puhtaks :P
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Oconner12
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 15. Aug 2006 00:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by Oconner12 »

Eks nende karpadega nii olegi, et suur karpa mõikab hästi suurematel pööretel ja väike madalatel. Vanasti kardispordiski ahetati vastvalt rajale vahe karpasid. Nt minski originaal 26 mm asemel pandi 30 mm või oli 32 igatahes, annab tunda et jõud hakkab just kõrgetel pööretel:P.
Tatru Tamme Gümnaasium !!!

Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior

honda xr-l 125
Oconner12
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 15. Aug 2006 00:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by Oconner12 »

Eks nende karpadega nii olegi, et suur karpa mõikab hästi suurematel pööretel ja väike madalatel. Vanasti kardispordiski ahetati vastvalt rajale vahe karpasid. Nt minski originaal 26 mm asemel pandi 30 mm või oli 32 igatahes, annab tunda et jõud hakkab just kõrgetel pööretel:P.
Tatru Tamme Gümnaasium !!!

Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior

honda xr-l 125
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Hommik, sääru ikka alles ja jälle ehitamine käsil.

Jube populaarsed on praegu külgkorviga võrrid, hakkasin ka siis külkat ehitama.
Kaks korralikku päeva on ehitamine käinud ja praegu asi nii kaugel et soolo raam peaaegu külkaks valmis, paari kohta kolmnurgad vahele vaja panna veel ja peaks okei olema.

Külka hakkab kinnituma raami külge poltidega, ehk siis kui tuju tuleb saab soologa ka sõita.

Esihark sai ka vahetud pitbike oma vastu( Motovert YX PRO'09 aasta USD)
rattad tulevad pitbike/ dirtbike omad, suurus siis : tagumine 16" ja esimene 17 ". Korviratas tuleb 14" pitbike oma.

Mootori set jääb sama, ainult uus kolvirõngas ja pocketbike süütemäng.
Uus reso ka võibolla.


Mõned pildid ka sellest, mis praegu tehtud on ( pildid tehtud telefoniga)
(Keevituskvaliteet pole kohati väga hea, sest keevitan ise)

http://album.ee/album/286823/50218962
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Eks näis, kuidas valmis saad ja kas sõitma ka hakkab. Võiksid ikka märtsilõpuks hääle torru panna.

Ahjaa, kas mõtled ka või ainult keevitad. :twisted:
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Midagi on siis jälle arenenud. Alustatud on korviraamiga ja soolo raam ka valmis.

Jube töö on see korvi aretamine. Päev aega aretad ja mõtled, teed mingi jupi valmis, paned punktiga kinni ja jälle mõtled ja nii edasi. Päev aega aretamist, aga valmis pole nagu midagi.

Uus reso sai ka tehtud, eks näeb kuis' töötab ja siis otsustab kas jätab selle külge või siis jääb vana reso.

Korv tuleb maast kahekümne sentimeetri kõrgusele ja korvi põhi on nelikant torust. Ülejäänu korv tuleb ümartorust.

Pildid: http://album.ee/album/286823/50218962?page=2
( teisel lehel värsked pildid)
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

tere

Unread post by virgor »

No nii raskest materjalist korv??? 20mm*20mm kantraud on küll ja küll.Muidugi tuleb tugevdused ja kinnitused õigesse kohta teha . Sul võtab võrril hinge kinni. See on ainult soovitus.

www.sakusaaruklubi.ee
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: tere

Unread post by lipamets »

.
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 15:25, edited 1 time in total.
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

No nii raskest materjalist korv??? 20mm*20mm kantraud on küll ja küll.
Loodan, et mõtled selle 20x20 "kantraud" all ikka nelikanttoru, siis on oluline ka kolmas mõõde ehk toru seina paksus 20x20x?.
Oman mõnda roostes mootorratast.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Ikkagi ma ei mõista miks peab see korv nii lahmakas olema.
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Plastikud ongi sellised, saab tellida: www.atmracing.ee

Korvi laius 80 cm

Nelikant-toru seina paksus 2 mm, aga sellisest tuleb ainult põhi, ülejäänu tuleb ümarast torust. Eks näeb, asjad on ainult kokku punktitud, kui miski ei meeldi siis relakaga punkt maha ja mis si*asti see uuesti.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Unread post by lipamets »

.
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 15:26, edited 1 time in total.
t6niz
Tavakasutaja
Posts: 166
Joined: 02. Oct 2007 00:00
Contact:

Unread post by t6niz »

Kuidas su korv elab?
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Esmaspäeval sai tehtud nii, et veljed ära ostetud. Sai ostetud 18" valuveljed, kuna miskit muud head ei olnud müügis. Vähe suure mõõduga on 16-17" oleks enam kui küll olnud. Lasin kaasa saadud tutikad rehvid ka peale ära panna, eks kui pühapäeval tehnikaringi jõuab, siis tuleb need alla aretada ja edasi vaatama hakata.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Täiesti jube, ma pole ikka veel suutnud korvi ehitama hakata :lol:

Juhtus hoopis nii, et viskasin sai soolo võrri raami natuke lõigutud ja keevitatud jälle. Kulus terve päev selle jaoks. Kõigepealt sai ära lõigatud kõik mis on peale sadulatoru ja torusid painutatud ja möllatud.

Eks seda näitab aeg kas sai hea või on asi jälle täielik nurisünnitus.
Niipalju ka veel, et need 18" rattad näevad selle võrri all minumeelest jubedad välja :( Jube suured kuidagi. Praegu on liiga laiad rehvid ka peale tõmmatud, kindlasti soetan kitsamad rehvid.

Ehk siis need rehvid mis piltidelt näha on, on müüa!
18" Pirelli, laius 3.00
18" Metzeler laius 3.50
Rehvid on uued.


Ärge näkku lööge ja pildid on siin:
http://album.ee/album/286823/50218962?page=2
( uute piltide algus teise lehe viimasest reast)
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
t6niz
Tavakasutaja
Posts: 166
Joined: 02. Oct 2007 00:00
Contact:

Unread post by t6niz »

küsiks seda, et miks sa otsustasid tagaosa välja vahetada?
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Velje ei mahtunud vahele, nii lihtsal põhjusel.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Mm, paistab et oled teinud tagaosa nii laia et tulevikus pole proble mingi gixxeri või R1 tagaratas vahele loopida kui kawasuckeri omad vastu ei pea. :mrgreen:

Kui tahad siis võid mul on 16" valukad, punased ja viie kodaraga, noh nats on värvi maha koorunud aga ajab läbi, taga siis 130 lai ja ees vist 110. :roll: Ja 19" võrri velgesid on ka. :roll:
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Täna sai selgeks, et me ei ehita mitte tanki vaid ikkagi punnvõrri.

Painutasime korvipõhja valmis( pooletolline toru) ja paar kolmnurka sai raami veel sisse tehtud.

Esiratas jääb selline nagu viimastel piltidel, tagaratas muutub( siiski kodarvelje jääb). No eks pildid ütlevad rohkem kui tuhat sõna, niiet pikka stoorit ei kirjuta.

Aa, niipalju ka, et tagaosa tegime kitsamaks veel, nüüd on täpselt nii lai, et piti rattavõllile paras.

Pildid algavad kolmandalt leheküljelt http://album.ee/album/286823/50218962?page=3
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Update!

Täna tegime korvi natuke edasi täna, ise olen progressiga rahul :lol:

Pildid hakkavad kolmanda lehekülje neljandast reast: http://album.ee/album/286823/50218962?page=3
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
User avatar
Qubik
Tavakasutaja
Posts: 104
Joined: 15. Sep 2009 00:00

Unread post by Qubik »

Kas sul korviratas on 90 kraadi all horisontaali suhtes?? ja kui palju sa kokkujooksu panid? Hea oleks kui oleks ratas pisut sissepoole kaldu ja väikese kokkujooksuga....
Haarame mopeedil kolvist!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Ei ole ta teps mitte päris otse. On kaldus ja on ka kokkujooks olemas. Kunagi konsulteerisin kasutaja Extinctioniga sellel teemal.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Nii nüüd on siis veel jäänud teha niipalju et paari kohta kolmnurgad vahele panna, " sanga" üks kinnitus ära teha( reguleeritav) ja radika kinnitused teha. Siis tuleb viimistleda( keevitused lihvida) ja asi värvi alla panna.

Uued pildid on kolmanda lehekülje kaks viimast rida ja neljas lehekülg.

http://album.ee/album/286823/50218962?page=3
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Post Reply