katsetus võrr

Võrrisõidu masinate ja osalejate tutvustamiseks.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

katsetus võrr

Unread post by kevmih » 02. Jan 2014 20:15

Plaanis teha siis nokitsemiseks sellist laadi punnvõrr, mille tipp kiirus oleks 50-60km tunnis ja minek ok.
Tingimused: taga 50-60 hambaline hammakas sebida kuskilt(võite pakkuda), kanaleid suurendada(võiksite seletada, kuidas ja milelga ning mismoodi, kodustes tingimustes),koonusfiltrit oleks vaja kah kui kellelgi pakkuda. karpa tahaks panna mingi vene mopi oma ja siit-sealt monda kanalit puurida.

Lisage mõtteid, kuidas siis saaks kodustes tingimustes võrrilt ligi 60 kätte suurema hammaka olemasolul.
võite pakkuda võrrile mõeldud tuuning jupep mida te ise otseslt ei vaja.

mul on olemas toorikuks komplektne riga 11 raam ja d8 mootor.

riga raam on juba suht laiali ja olen hakanud välimust ka veits vihasemaks muutma, et endal parem vaadata oleks.

kunagi panen pildid ka yles, millega tegu.

Ärge kohe tokiga peksma hakake kuna ma uus ning võite selle teema ka kuskile sinna tõsta kus see veit sobilikum oleks.

Jagage oma mõtteid, see väga vajalik!

ahjaa selline kysimus kah veel ,et kas oleks mõtekas panna mingi 50cc rolleri sportsumpa alla või tuleks panna hoopis krossika oma?

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 02. Jan 2014 21:51

a kas vanu võib tokiga peksta siis muidu ?
kui sa siin kuuris lahtise silmaga ringi vaatad ,leiad palju alustatud teemasid ,kus on mitmesuguseid asju hakatud tegema, kahjuks pole liigapalju selliseid ,mille lõpus leiduks ka mingeid tulemusi. igaljuhul leiad sa sealt mõtteid ,mida oleks vaja teha ja mida mitte. kui tekkib mingeid konkreetseid küsimusi , saab neile ka vastata. praegu aktuaaslsed küsimused saaksid vastuse ei ja ei. sääru mootor ei hakka 60 ja 70 liikuma kui paned rolleri summuti , sama karpaga. selliseid asju pead lahendama komplektis, mitte üksikuid asju kordades suurendades. muidu on nii nagu see iidne tõstamaa vanasõna tuunimise kohta kõlab: et kordaläinuks võid lugeda juhul ,kui säilib vähemalt 80% esialgsest võimsusest. kuna kusagilt ikskohast saadud mootoril ülemäära powerit olla ei saa , siis võib tulem olla kesine.

kas on plaan ka mingi võistlussarjaga liituda?

ainsana mingite rahuldavate tulemusteni on jõudnud kasutaja delta501, nii vist oli .

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 03. Jan 2014 12:50

iceman wrote:a kas vanu võib tokiga peksta siis muidu ?
kui sa siin kuuris lahtise silmaga ringi vaatad ,leiad palju alustatud teemasid ,kus on mitmesuguseid asju hakatud tegema, kahjuks pole liigapalju selliseid ,mille lõpus leiduks ka mingeid tulemusi. igaljuhul leiad sa sealt mõtteid ,mida oleks vaja teha ja mida mitte. kui tekkib mingeid konkreetseid küsimusi , saab neile ka vastata. praegu aktuaaslsed küsimused saaksid vastuse ei ja ei. sääru mootor ei hakka 60 ja 70 liikuma kui paned rolleri summuti , sama karpaga. selliseid asju pead lahendama komplektis, mitte üksikuid asju kordades suurendades. muidu on nii nagu see iidne tõstamaa vanasõna tuunimise kohta kõlab: et kordaläinuks võid lugeda juhul ,kui säilib vähemalt 80% esialgsest võimsusest. kuna kusagilt ikskohast saadud mootoril ülemäära powerit olla ei saa , siis võib tulem olla kesine.

kas on plaan ka mingi võistlussarjaga liituda?

ainsana mingite rahuldavate tulemusteni on jõudnud kasutaja delta501, nii vist oli .
Ei, usu et yldse kedagi peksta vaja oleks, aga mõnel lihtsalt hirmus tung kirjutada laimu ja kui veel esimesena midagi lolli kirjutad, siis oled kõikse kõvem mees (tõin niisama näite)

no igatahes küsimus oli siis selline, et kas rolleri summuti annab üldse midagi juurde, sest võrri summuti ei tundu eriti hea lahendusega gaaside liigumise jaoks , sama kysimus ka et kas suurem karpa annab sisi miskit natukenegi juurde.

Vanu teemasid olen siin vaadanud kyll ning yldiselt kasutan neid nippe ikka sealtjh, aga teema tegin sellejaoks, et saaks kysimusi jooksvalt kysid, mis näiteks jäi arusaamatuks jne.

See võrr ongi mingismõttes katsetuseks, et mis asi siis reaalselt mõjub ning millega hakkama saan ning siis kunagi hiljem võiks ju isegi võistlusele mõtlema hakata seniks aga kuna pole piisavalt aru peas, polemõtet ju sinna lolli mängima minna,

Olen täielik võhik forseerimises, pigem panen originaal asju kokku.Seni olen teinud vaid aiatraktoreid zid mootoritega ja myyd võrri ja moto pudi-padi ja aega veel areneda on kuna vanus sai just 15 ja lõpuks tuli pikkust ka 185cm ära!

Küsimus ei olnudgi 70km/h vaid nagu kirjutasin tahaksin saada kiirust kuni 60 km/h see tähendab seda, et võiks ikka50 ära ju tulla suurema hammakaga.

No igatahes on ka teiste mõttet oodatud ning seda sumpa asja niiväga peast kohe viskama ei hakka, kuna see võrri enda oma on suht saast, väiksest parem yldse ei räägiks.

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 03. Jan 2014 21:40

no jaa
ja ometi sõidavad võidusõidu pillid valdavas enamuses just r13-ne sigartüüpi summutiga, kas reeglitest tingituna(stanu) või ka muudel põhjustel. esimese otsa moto on võimeline 19" ratta ja 48 hammikaga arendama 52-56 km/h, mõõdetud gepsuga ,mitte mossega, need on need kallima otsa mootorid . samas evivad nad originaal väljalaset ja
välisgabariitidelt originaal karpat, k34, k34b või k34d.
rolleri mootori ehitus on pisut teiste töötingimuste jaoks , vastavalt ka väljalase. kuna rolleril on muutuv ülekanne ,varjaatori näol ja vedu tuleb taha alles mitmetuhande pöörde pealt, vastavalt siduri ja vario vedrude jäikusele, siis on ka toru mõõdud pisut erinevad, kindlasti on võimalik käsitööna valmistada toru ,mis sobib ühe kindla säärusilindriga, kuid see väga individuaalne. samuti saab see toru toimima ühes kindlas ,suhtkitsas pööretevahemikus. aga et selliste asjadeni jõuda on eelnevalt vajalik pisut teised asjad üle käia.tegu suht lihtsate asjadega ,mida jälgida. esimene asi on kõik võllid panna pöörlema võimalikult vabalt. teiseks kõik asjad mis peavad olema ümmargused ja tasakaalus , võiksid seda ka olla.kui oled mootori ja rattad vabalt pöörlema saanud, võid tähelepanu pöörata sisse-väljalaske faasidele, see eeldab kõigepealt pisut asja selgekstegemist endale. ei ole päris nii et kõik augud suureks ja pajehali. tegelikkuses saab päris lihtsalt üsna rahuldaval tasemel mootori käima , tuleb ainult tehase ja eelnevate kasutajate vead ära likvideerida, mis võib mõnikord osutuda kulukaks. vene tehnika puhul on ju selline omapära ,et uus asi ei ole automaatselt korras ,või vanast parem. pigem võib leida vastupidiseid näiteid.
aga sittkustjajõudu sulle , selle ürituse realiseerimisel .

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 05. Jan 2014 11:47

iceman wrote:no jaa
ja ometi sõidavad võidusõidu pillid valdavas enamuses just r13-ne sigartüüpi summutiga, kas reeglitest tingituna(stanu) või ka muudel põhjustel. esimese otsa moto on võimeline 19" ratta ja 48 hammikaga arendama 52-56 km/h, mõõdetud gepsuga ,mitte mossega, need on need kallima otsa mootorid . samas evivad nad originaal väljalaset ja
välisgabariitidelt originaal karpat, k34, k34b või k34d.
rolleri mootori ehitus on pisut teiste töötingimuste jaoks , vastavalt ka väljalase. kuna rolleril on muutuv ülekanne ,varjaatori näol ja vedu tuleb taha alles mitmetuhande pöörde pealt, vastavalt siduri ja vario vedrude jäikusele, siis on ka toru mõõdud pisut erinevad, kindlasti on võimalik käsitööna valmistada toru ,mis sobib ühe kindla säärusilindriga, kuid see väga individuaalne. samuti saab see toru toimima ühes kindlas ,suhtkitsas pööretevahemikus. aga et selliste asjadeni jõuda on eelnevalt vajalik pisut teised asjad üle käia.tegu suht lihtsate asjadega ,mida jälgida. esimene asi on kõik võllid panna pöörlema võimalikult vabalt. teiseks kõik asjad mis peavad olema ümmargused ja tasakaalus , võiksid seda ka olla.kui oled mootori ja rattad vabalt pöörlema saanud, võid tähelepanu pöörata sisse-väljalaske faasidele, see eeldab kõigepealt pisut asja selgekstegemist endale. ei ole päris nii et kõik augud suureks ja pajehali. tegelikkuses saab päris lihtsalt üsna rahuldaval tasemel mootori käima , tuleb ainult tehase ja eelnevate kasutajate vead ära likvideerida, mis võib mõnikord osutuda kulukaks. vene tehnika puhul on ju selline omapära ,et uus asi ei ole automaatselt korras ,või vanast parem. pigem võib leida vastupidiseid näiteid.
aga sittkustjajõudu sulle , selle ürituse realiseerimisel .
Sitkust* :DD.Eksma siin vaikselt olen asja uurinud ja vaadelnud igast kyljest, no praegu lasen oma lõbuks ühte d8 silkut väikse viiliga.(võtan kanalitevahel vaheseinu maha, eks vaatab äkist keeran miskit untsu, aga noh omasilm on kuningas.Raami on nüüd veits sportlikumaks muudetud vahepeal ja ilmselt sellag on nyyd valmis mõneks ajaks, aga hetkel müüsin vana moto maha, kuan sain teha head diili sellga ning vaja nyyd kuskil uus saada (võite odavalt pakkuda ju). Lappasin teemasid siin foorumis ja silma hakkas jutt piaggio kepsust vms, juhul kui kellelgi juba võrriel ärakohendatud lselline keps yle on, siis võib sda ka pakkuda.
Praegu kavatsen saad kuskilt l rõngaga kolvi, eks vaatab mis sellega saab.Aga prageu on leiutamien moto taga kinni.

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 05. Jan 2014 12:08

ma ei soovita lihtsalt niisama viiliga pytis aknaid viilida kõhu tunde järgi.sai ise ka algul nii tehtud ja neid pytte ikka läks kõvasti aja taha.kui pytt juba ovaalseks kulunud,ega siin ei ata enam se viilimine ka.siiani olen arusaamisel,et vanad d4-5 pytid on vägagi viisakad ja kui need malliks võtta ja kohendada d6-8 pytti sisselaske aknad d4-5 pyti järgi.kui juhtub veel olema korralikult silindris ka,siis hakkab juba looma.
algul tuleks ikka mootor orginaali võimalikult hästi käima saada,enne kui viiliga kallale minna.nii näed ka erinevust ja tulemusi.muidu efekt ikka see ja sama,kui kõhutunde ja naabrimehe õpetusi järgides näed mootoriga sigapalju vaeva ja siis tuleb kylastjopa poodi viina järgi oma võrriga,mis käib korrdades paremini.
saan ma õieti aru,et soovid rohkem tehniku võistlusmasinat koostada

User avatar
minimo
Tavakasutaja
Posts: 546
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo » 05. Jan 2014 12:27

Piaggio keps on mõttetu investeering, ei usu, et sa asja üle 10k rpm jooksma saad. Ka L rõngas on mõttetu, kuna alla 10000 pöörde minutis pole mõtet ühe rõngaga sõita.

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 05. Jan 2014 16:04

minimo wrote:Piaggio keps on mõttetu investeering, ei usu, et sa asja üle 10k rpm jooksma saad. Ka L rõngas on mõttetu, kuna alla 10000 pöörde minutis pole mõtet ühe rõngaga sõita.
Jätan meelde

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 05. Jan 2014 16:06

kevmih wrote:
minimo wrote:Piaggio keps on mõttetu investeering, ei usu, et sa asja üle 10k rpm jooksma saad. Ka L rõngas on mõttetu, kuna alla 10000 pöörde minutis pole mõtet ühe rõngaga sõita.
Jätan meelde
Täna sain juba uue moto kätte, aga nyyd tuleb vaadata, mis seal sees ka sünnib, kuna hind oli suht madal, siis ilmselt see mingi tipptase ei ole ja tuleb oodata üllatusi. prooviks nyyd sell nne pimedat raamile panna ja vaadata kas töötab. Oskab keegi öelda, millistele kohtadele peaks rohkem tähelepane pöörama, vigu otsides?

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 05. Jan 2014 19:10

kepsuloks 99% mootoritel ,mis müügil , kuna originaal laagrit võta pole ja firmalaagrtest analoogid seal ei kesta
jääb leida loksuta vänt , või installida eelnimetatud keps ,või mõni analoog ,mis töötegemiseks mõeldud.pead arvestama tapi mõõtude erinevusega.

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 05. Jan 2014 20:25

nanana, mul olemas tuttikas kepsu laager, tavottiga koos ja mingis räbala paberiga kaetud :mrgreen:

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 05. Jan 2014 20:55

pitprolite wrote:nanana, mul olemas tuttikas kepsu laager, tavottiga koos ja mingis räbala paberiga kaetud :mrgreen:
tahad mulle ära myya vast

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 05. Jan 2014 21:22

äkki guru valgustab hoopis piaggio kepsu installi telgitaguseid, kuidas , kes , tapi teeb. või tehakse hoopis vändal avad suuremaks?

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 05. Jan 2014 22:46

iceman wrote:äkki guru valgustab hoopis piaggio kepsu installi telgitaguseid, kuidas , kes , tapi teeb. või tehakse hoopis vändal avad suuremaks?
guru valgustab ikka.gurul juba sipelgad pyksis.
treima peab tappi,mitte töötlema vända põskesid.siis kasud sees ka,kui vänt ei käi,siis järgmine vänt pooleks ja uuesti kokku,kuni saab vänt mis on vänt.nii on igati mõistlik.kes kurat teeb vända põskedele õige tapipesa,seda tahaks näha ja nii iga kord kui koosat uut vänta.
mul omal tapp tegemisel,vast lähiajal saan kätte.vända saab kokku ja rihti ka aetud,kuid järgmine peavalu on tasakaalustamine.pole väga veel syvenenud,kuid kindluse mõttes sai kõik jubinad kaalutud,nii orginaalid kui ka piggu jubinad.kui kaalustamiseks läheb,vast siis on vaja.

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 05. Jan 2014 22:51

Ma just mõtlesin et mis kuradi valemiga saab selle põse augud suuremaks teha, et pinki seda ei pane ja käsitsi ka ei viili päris :D aga vene omal ma panin nii, et vända pressisin kokku ja siis panin põskepidi kruustangide vahele ja pressisin nii et need lopergused poleks, nh see keeruline seletada aga loodan et saite aru, see väntvõll mul sees ka ja ei tee mingit vibrat ka isegi :D :D

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 05. Jan 2014 22:57

pitprolite wrote:Ma just mõtlesin et mis kuradi valemiga saab selle põse augud suuremaks teha, et pinki seda ei pane ja käsitsi ka ei viili päris :D aga vene omal ma panin nii, et vända pressisin kokku ja siis panin põskepidi kruustangide vahele ja pressisin nii et need lopergused poleks, nh see keeruline seletada aga loodan et saite aru, see väntvõll mul sees ka ja ei tee mingit vibrat ka isegi :D :D
ise vene orginaalil kepsulaagrit vahetasin,siis pressisin kokku hydrosurve pingis ja vahele panin sellise treitud seibi sama suure nagu vända põsed,ning sisselõigatud kepsu kohaga.nii sai täpne vahe.istus teine mul pool päeva 20tonnise raskuse alla aegajalt käisin kopustam ja toksimas teist.vänt suri kokku ära ja kui välja võtsin oligi täpselt koos ja keps vaba kenasti.siis edasi treipink abiks ja micromeeter.siiani käib vänt kenasti
aga se kaalustamise teema pole kuskilt läbi jooksnud,kuidas seda teha koduste vahenditega

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 05. Jan 2014 23:53

tähendab ,sa ise neile kolmele mootorile, kus sul piaggio kepsud sees on, ise neid ei pannud ? või miks küsimust ignoreerid?

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 05. Jan 2014 23:56

kes siin kolmest mootorist ja kepsust rääkis ? :D arvutiguru ikka ühega tegeleb ju praegu ? :D

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 06. Jan 2014 05:44

iceman wrote:tähendab ,sa ise neile kolmele mootorile, kus sul piaggio kepsud sees on, ise neid ei pannud ? või miks küsimust ignoreerid?
ma ei ole veel piggu kepsu pannud sääru mootorile,teema veel pooleli siin foorumis.aga kepsulaagrit olen vahetanud kyll ja kyll.
piggu keps sai juba aasta 2012a lõpus sebitud aga käiku pole veel läinud.
aga mootoreid on kyll koos 3 komplekti ja neljas ka kohe kohe valma.
siis teeb selle foorumis piggu kepsuga mootori lõpuni.

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 06. Jan 2014 10:09

oi oi , minu viga , vabandan , see oli see teine arvuti , kel pidi olema kolmel mootoril pandud kepsud.
käies pisteliselt reaalsete väntvõllide kõrvalt , virtuaalsete juures , ei jõua ena järge pidada ,kes millise projekti vedaja on, kui ka teatav kasutaja nime sarnasus. vabandust veelkord segadust tekitamast.

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 06. Jan 2014 18:09

to iceman: see oli vist minimo :D ja ilmselt oli see jh arvutiguru teemas, kuskil ta mainis seda jh kui palju tal neid on :)

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 06. Jan 2014 18:59

ahah . tegelikult on neid kepsutappe tehtud kahtemoodi. keerukam ja kehvem ongi see silmad 1mm suuremaks. kuna ava on niigi suht servapeal jääb üks serv kole õblukeseks, lisaks need avad täpselt joonele saada, peavalu , kuid tehtud, järelikult tehtav .teine , tänasel päeval levinum viis on astmeline tapp, nagu siin Vootelegi tegi omalajal. erinevus selles , et ei töödelda vana tappi ,vaid tehakse nullist uus. minuteada neil ainult üks valmistaja ,kellelt siis teised meistrid saavad .
kepsu-vända tuuningu huvilistele õppefilm, mõisaküla2o13 vol 3 ,kus mingil ajal on näha tehnilise komisjoni tööd , tegu ei ole komöödiaga ,vaid dokfilmiga ,kuigi treenimata silmale võib asi vastupidine tunduda.

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 06. Jan 2014 20:42

kuule, tglt mul oli selline küsimus, et kas sellel hiinaka vändal on sellel kepsul selline laager et see keerleb otse selle tapi peal või siis tapi peal on omakorda see laagri sisemus ja seal vahel need rullid ja siis saale ?

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 06. Jan 2014 21:25

nii all kui üleval jooksevad nõelad otse mööda tappi-sõrme, väljas kohe keps. alumisi on lahtiste nõeltega ja separaatoriga. kui mootor kõvemini käima panna, tuleks mõlemad, nii üleval kui all, ära vahetada. hiinaka puhul on keps ise väga hea ja kõva , kuid laagrid kestavad ainult mingi piirini, ehk niipalju ,kui sealt originaalis välja tuleb.

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 06. Jan 2014 22:38

kardan sama!, ei hakka standardil siis küll kepsu vahetama kuna kasu otsest pole ju :P

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 06. Jan 2014 22:53

keps iseenesest väga hea , sama sisuliselt ,mis piaggio, kuid lühem, eeldab vastavat kolbi. alumise laagri saadavus kah keerukas, tänasepäeva seisuga saadav ainult samast allikast astmelise tapiga. kasu on siis kui asendad kogu kombo ja realiseerid kepsu alumise silma väiksuse pakutava võimaluse , st täidad vabaksjäänud ruumi ,viisil või teisel .

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 06. Jan 2014 23:48

liiga keeruliseks läheb, asi siiski võrr :D stockiga saab ka sõita :D
Last edited by pitprolite on 07. Jan 2014 00:36, edited 1 time in total.

2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Unread post by 2715 » 07. Jan 2014 00:31

iceman wrote:keps iseenesest väga hea , sama sisuliselt ,mis piaggio, kuid lühem, eeldab vastavat kolbi. alumise laagri saadavus kah keerukas, tänasepäeva seisuga saadav ainult samast allikast astmelise tapiga. kasu on siis kui asendad kogu kombo ja realiseerid kepsu alumise silma väiksuse pakutava võimaluse , st täidad vabaksjäänud ruumi ,viisil või teisel .
Mis imelik allikas see sihuke on kellelt astmelisi tappe saadakse?
Lihtsam ikka originaal ära treida astmeliseks.
Muidugi, kui on käejärgi vastav materjal nagu rulllaagri rullid pole ka uue tegemine keeruline treialil.

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 07. Jan 2014 16:04

nyyd sain selle uue mootori tööle, täits Ok kiirus tuli, aga varsti kiikan kui agea saan sinna sisse ka.Mure on selline, et siduripulk,vms on veits lühike ja sidur ei toimi hästi hetkel, ei tea kas on mõtet sinnu mingi rauatykk ette panna või mõne mutter ?

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 07. Jan 2014 16:44

kevmih wrote:nyyd sain selle uue mootori tööle, täits Ok kiirus tuli, aga varsti kiikan kui agea saan sinna sisse ka.Mure on selline, et siduripulk,vms on veits lühike ja sidur ei toimi hästi hetkel, ei tea kas on mõtet sinnu mingi rauatykk ette panna või mõne mutter ?
otsi teras polt 8mm ja lõika ise paras pikkus välja.kontrolli kas kuul on ka olemas siduri pilga all.

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 07. Jan 2014 16:46

arvutiguru wrote:
kevmih wrote:nyyd sain selle uue mootori tööle, täits Ok kiirus tuli, aga varsti kiikan kui agea saan sinna sisse ka.Mure on selline, et siduripulk,vms on veits lühike ja sidur ei toimi hästi hetkel, ei tea kas on mõtet sinnu mingi rauatykk ette panna või mõne mutter ?
otsi teras polt 8mm ja lõika ise paras pikkus välja.kontrolli kas kuul on ka olemas siduri pilga all.
millal pildi materjal saab

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 07. Jan 2014 16:56

kevmih wrote:nyyd sain selle uue mootori tööle, täits Ok kiirus tuli, aga varsti kiikan kui agea saan sinna sisse ka.Mure on selline, et siduripulk,vms on veits lühike ja sidur ei toimi hästi hetkel, ei tea kas on mõtet sinnu mingi rauatykk ette panna või mõne mutter ?

kui jääb pisut puudu , saad lahendada suurema kuuliga asja võibolla, kui rohkem vaja , siis jah , mingist sobiva tugevusega ümarmaterjalist uus . rellakas abiks , sobiv toorik näiteks lada klapivars .

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 07. Jan 2014 20:00

no pilte teen varsti aga hetkel olemas sellised pildid milline ta kunagi oli..

urmet48
Tavakasutaja
Posts: 414
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 » 07. Jan 2014 23:14

Image


Võimalik, et sul sealt sidurist väike vahetükk puudu.

kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 74
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Unread post by kr1x_Z » 08. Jan 2014 00:01

Edu projektiga ja tore, et keegi vähemalt nokitseb taas :).
esimese otsa moto on võimeline 19" ratta ja 48 hammikaga arendama 52-56 km/h, mõõdetud gepsuga
Selline mootor teeb 9000-10000 pööret sellise ülekandega. Täitsa ok pööre, ei midagi ulmelist.
Küsimus ei olnudgi 70km/h vaid nagu kirjutasin tahaksin saada kiirust kuni 60 km/h see tähendab seda, et võiks ikka50 ära ju tulla suurema hammakaga.
Selleks, et ca 60km/h kulgeda on vaja originaal 41 hammakaga pmst 9000 pööret. Õigesse pöörde vahemikku seatud resosumps ja tagasihoidlik viilimine teevad selle töö ilusti ära.

Hiinaka kepsuga peaks olema see teema, et enamus neist on 85mm. Mis eeldab seda, et pead kas pütil maha freesima või siis sama osa karterist. Mingitel variantidel esineb ka 87 ja isegi 89mm kepse nagu võib teatud foorumitest lugeda. Vene võrrikas on siis 87mm. Mootoris kus segu käib läbi segusiibri ei ole ilmselt hiina kepsuga nii hea määrimisomadus laagrisuunal, kui vene kepsuga. Miks? Kuna hiinaka alumine laager on oluliselt väiksem mõõtudelt(kepsu alumine läbimõõt samuti), siis läbi segusiibri vaadates laager vist ei paista, vene omal aga küll. Hiinakal on muidugi õlitusavad jne ja segu nagunii määrib ringeldes, lihtsalt väike tähelepanek.

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 08. Jan 2014 18:41

Tänan vastuste eest.Nädalavahetusel tegelen siis võrriga, kuna muul hetkel kool, vaja mingiks õlümpiaadiks õppida, praegust vahel õhtuti viilin silindri aknaid, aga maru kaua aega läheb ikka...

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 09. Jan 2014 16:45

kevmih wrote:Tänan vastuste eest.Nädalavahetusel tegelen siis võrriga, kuna muul hetkel kool, vaja mingiks õlümpiaadiks õppida, praegust vahel õhtuti viilin silindri aknaid, aga maru kaua aega läheb ikka...
silkust pilte ka tuleb

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 09. Jan 2014 17:14

pitprolite wrote:liiga keeruliseks läheb, asi siiski võrr :D stockiga saab ka sõita :D
mitte saab vaid sai , üsna hiljuti veel . tänasel päeval puhta stockeriga enam hästi kuuesisse ei mahu. olen ju proovinud igatemoodi, ning tõesti oli täitsa originaal vene osedest koostatud, väljaarvatud kolb ja laagrid. pole nagu karnevalimees ka ,et lepiks kohalkäimise ja uue pintsakumoe demonstreerimisega.

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 09. Jan 2014 17:18

kevmih wrote:Tänan vastuste eest.Nädalavahetusel tegelen siis võrriga, kuna muul hetkel kool, vaja mingiks õlümpiaadiks õppida, praegust vahel õhtuti viilin silindri aknaid, aga maru kaua aega läheb ikka...
viilimine on lihtsalt mõiste , tänapäeval kasutada mitmesuguseid motoriseeritud vahendeid ka ,mis viilitöö kiiremini ära teevad. peaasi ,et õigestkohast ja -suunas suurendad .

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 09. Jan 2014 18:41

no siis kui miskit tulemust on, siis panen pildid ka, hetkel suht algstaadiumis see asi, sest kool röövib kogu mu vaba aja.

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 09. Jan 2014 19:27

2715 wrote:
iceman wrote:keps iseenesest väga hea , sama sisuliselt ,mis piaggio, kuid lühem, eeldab vastavat kolbi. alumise laagri saadavus kah keerukas, tänasepäeva seisuga saadav ainult samast allikast astmelise tapiga. kasu on siis kui asendad kogu kombo ja realiseerid kepsu alumise silma väiksuse pakutava võimaluse , st täidad vabaksjäänud ruumi ,viisil või teisel .
Mis imelik allikas see sihuke on kellelt astmelisi tappe saadakse?
Lihtsam ikka originaal ära treida astmeliseks.
Muidugi, kui on käejärgi vastav materjal nagu rulllaagri rullid pole ka uue tegemine keeruline treialil.

no teadagi kes, mr B. ega mingit tugevusarvutust ei oska improviseerida ,kuid treida tuleks hiinaka tappi,minu puhul , a sellega sihuke värk, et siseava kaunikesti suur . võibolla selles asi , võib ka muu nüanss olla , ise olen treipinki ainult näinud ,ei hakka spekuleerima.

kevmih
Tavakasutaja
Posts: 124
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 09. Jan 2014 20:01

Ma usun, et kui mingiks suuremaks kepsu vaidluseks läheb, võiks uue teema teha.Tell me if you find this letter offencive.

arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 177
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru » 10. Jan 2014 17:21

kevmih wrote:Ma usun, et kui mingiks suuremaks kepsu vaidluseks läheb, võiks uue teema teha.Tell me if you find this letter offencive.
se kepsuteema juba ammu selgeks räägitud,muidugi kes rääkis ja kes mitte.nyydseks lihtsalt aegajalt ilmub keegi välja,kes tahab seda udupeent kepsu.hinnad ka juba langevad.mina ostsin aastal 2012 lõpupoole 128eur.nyydseks juba al 70er.

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 16. Feb 2014 20:48

Kas üks võrriehitus teema on jälle oma loogilise lõpuni jõudnud , või oled jõudnud järeldusele ,et ühe võrri jaoks korralike osade leidmiseks , tuleb neid soetada umbes 3 ja enam , ning tegeled ülejääkide müügiga.
selline praktika üldiselt tavaline , kui rikkumatta osasid vajad .

Post Reply