Page 1 of 1

Külgkorvi projekt

Posted: 22. Jan 2014 13:25
by kobras
Kuna tunti huvi külgkorvi ehitamise vastu, siis panen ka enda korvi sünnist.

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 22. Jan 2014 13:27
by kobras
Ja veel pilte.

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 22. Jan 2014 16:31
by Robert66
Kindlalt üks Eesti paremaid korve. Suur kiitus kes sellega hakkama sai.
Äkki tutvustaks kah natuke- mille algmaterjal oli, kaua aega võttis, mille veljed jne
Palju korvide kokkujooks üldse olema peab?

Edu!

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 22. Jan 2014 21:03
by AnuPsP
Oii...,Kobras.Lõpuks kauaoodatud pildid. :D :D

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 22. Jan 2014 21:07
by AnuPsP
teine pilt:"jäätise" püksid ja kopra sandaal või

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 22. Jan 2014 22:50
by iceman
eieiei , eimingeid jäätise pükse, tegemist Hillari korvipajaga , niiet püksid kuuluvad ilmselt talle.

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 22. Jan 2014 22:51
by extinction
Roolikannu juurest tundub raam kuidagi väga nõrk ning mujal on rauda pandud sinna, kuhu seda nii väga vaja polegi. Omast kogemusest ütlen, et kannu keeravad ratta püsttelje suhtes õigetes kurvides viltu üsna suured jõud ning selle koha väsimine ja murdumine pole mingi küsimus, kui asjal lastakse lihtsalt läbi painduda.

Arvestades, mis mootoritega sõidetakse, peaks kaal olema raami juures vastupidavuselt teisel kohal! :wink:

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 23. Jan 2014 09:35
by jokker777
kes teab,kust osta Pannonia külgkorvi??

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 23. Jan 2014 15:43
by minimo
Eesti parima korviga küll tegu pole. Ma oleks selle piti raami raua sealt vahelt üldse ära jätnud ja teinud veidi teisiti...

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 23. Jan 2014 16:07
by iceman
minimo wrote:Eesti parima korviga küll tegu pole. Ma oleks selle piti raami raua sealt vahelt üldse ära jätnud ja teinud veidi teisiti...
oleks seal küüned , roniks puu otsa. küss pole selles kas parim-halvim , vaid mina näen pointi selles et on ehitatud pea nullist raam ,seejuures olulisel määral ka mõeldes. muidugi oli tegu inerpretatsiooniga ja olemasolevate komponentide ärakasutamisega, sealt võib miskit norimiskohta jääda, mida oleks saanud teisiti teha. aga asi on tehtud , reaalselt valmis ja ülimalt funktsionaalne, pool hooaega on katsetatud ka ja ilmselt läheb nüüd värv selga , kuna tuntavaid puuduseid pole täheldatud . olen ikka arvanud ,et tõe kriteeriumiks on finisilipp ja koht poodiumil mitte kellegi arvamus stiilis : ma oleks. tehke järgi või makske kinni , nagu öeldakse.
on tulemas järge ka , nii Tenno kui Hillar ise on lõpetamisjärgus oma toimetamistega, koerast on üle saadud , jäänud ainullt saba .

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 23. Jan 2014 18:24
by pitprolite
mdea, suht ükskõik mis moodi see raam tehakse, peaasi et kenasti veereb ja veel paremini edasi käib, see juba teine teema kuidas lenksus oled ja kuidas kallutad niiet pole mõtet viriseda et see on halb ja paha jne eks kes tahab teeb parema ! Minu arust on küll raam korralik ja pole midaig liigset seal, ise mina paneks ainult teised plastikud ja selle esi plastiku teeks ka ilusama (enda maitse järgi) ja siis oleks väga kena pill. Aga ofc see on ainult minu arvamus, ja need asjad olulist kiirust juurde ei anna ju :D

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 23. Jan 2014 19:31
by iceman
no tean seda , et Hillari eelmised kliendid , kelle raamid suuresti pit-i raamil põhinevad, sealhulgas lihtsalt jäigaks tehtud orikas tagakiige , limpsasid ikka kõvasti keelt selle raami järele.
kontseptsioonilt peaks asi väga paigas olema , võib viriseda mõne pisiasja teostuse üle. raam on sõitjate ümber ehitatud , sisuliselt, arvestades iseärasus, nagu pikkus ja kaal. on püütud asi võimalikult ergonoomiliseks saada ja sellenimel kõvasti punnitatud. ainus asi , mis minu kaasabil on valminud , on vibu , ning lihtsana näiva asja peale panime ikka kõva pool päeva .

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 24. Jan 2014 07:34
by kobras
Robert66 wrote:Kindlalt üks Eesti paremaid korve. Suur kiitus kes sellega hakkama sai.
Äkki tutvustaks kah natuke- mille algmaterjal oli, kaua aega võttis, mille veljed jne
Palju korvide kokkujooks üldse olema peab?

Edu!
Ehitas mulle selle korvi Lissmann,agama arvan,et hr Alamaa on tunduvalt adekvaatsem vastama sinu küsimustele kui mina, sest ta minu korvile kui perearst ja teab selle korvi ehitus lugu ja mootori sise elu. Helistasin talle ja lubas sind ja teisi väheke valgustada :)

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 24. Jan 2014 07:48
by kobras
extinction wrote:Roolikannu juurest tundub raam kuidagi väga nõrk ning mujal on rauda pandud sinna, kuhu seda nii väga vaja polegi. Omast kogemusest ütlen, et kannu keeravad ratta püsttelje suhtes õigetes kurvides viltu üsna suured jõud ning selle koha väsimine ja murdumine pole mingi küsimus, kui asjal lastakse lihtsalt läbi painduda.

Arvestades, mis mootoritega sõidetakse, peaks kaal olema raami juures vastupidavuselt teisel kohal! :wink:
Mina nii väga ei muretse selle raami tugevuse pärast,sest nagu ka iceman kirjutas,siis selle hr lissmanni tehtuid korve liikus 2013 rajal vähemalt 3 ja pole läbi aastate kellelgi raami probleeme olnud.Puht huvi pärast käisin ja kaalusin masina ära ja sain tulemuseks 60,2kg, samas on virksil tehtud riga 11 raamist korv ja kuna olen pidanud korduvalt neid korve sakusääru bussi tõstma siis tunnistan,et mitte mingit vahet ma kaalus ei tundnud.

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 24. Jan 2014 10:59
by minimo
60,2 on rataste, mootori ja muu jamaga?

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 24. Jan 2014 12:08
by kobras
minimo wrote:60,2 on rataste, mootori ja muu jamaga?
Sry,unustsin täpsustada,aga jah kaal on kogu komplektile + 2,5l kütet :D

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 24. Jan 2014 18:11
by talamaa
tere

iceman pani asjale toreda pealkirja
KOPRAONU KORVIKOOL

on väga hea ,et korvist nüüd eraldi teema tehti,kuna näha,et see huvitab paljusid.

Kuna HR.KOBRAS tegeleb meil korvinduses globaalsemate küsimustega ,ning ei leia alati aega kõigile küsimustele vastata ,siis delegeerib mõned lihtsamad teemad oma õpilastele.

Ma siis proovin vastata

Materjal
toru läbimõõt 22mm ja seina paksus 2mm

Õmblusteta külmalt tõmmatud hüdraulikatoru
2908 22*2 EN10305-4 E235+N (Nii oli arve peal kirjas)
Kaal 0,99kg/jm
Helens OÜ Keila. Ilmselt müüakse ka mujal üle Eesti
Kui keegi kasutab midagi muud võiks teada anda.

Ees ratas 14" ,taga ja korvil 12"
Kuna korvi ratas vii väikse läbimõõduga ja tugev ,siis kaldenurka ei ole tehtud.
Kokkujooksu ja kogu kinemaatika üritan lähipäevil paberile panna ja siia üles riputada.

Mootori kohta võin niipalju öelda ,et sees on originaal D8 vänt ja keps.Minu jaoks oli see väga suur üllatus ,kuna lootsin sealt seest leida midagi erilist .Silindri porting väga profesionaalselt teostatud.


Kõike head
Tenno

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 25. Jan 2014 14:26
by kr1x_Z
Vägev! Tore, et keegi räägib ka korvi ehitamisest siin foorumis! Piltidelt pole väga aru saada, aga kas mootori otsas istub sae karpa?

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 25. Jan 2014 18:39
by kobras
kr1x_Z wrote:Vägev! Tore, et keegi räägib ka korvi ehitamisest siin foorumis! Piltidelt pole väga aru saada, aga kas mootori otsas istub sae karpa?
Ei. Ktm 50cc dellorto oma. Küsimusi võite julgelt küsida :) kui ise ei oska vastata,siis leian ikka kes vastab

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 15. Feb 2014 18:02
by kr1x_Z
Hr Kobras, kas oleks võimalik ka mootorist veidi lähemaid kaadreid saada ning täpsustada, millist süütemängu on kasutatud.

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 15. Feb 2014 19:23
by iceman
härra kobras viibib täna kahjuks kosmoses , kuid olen jäätud tänaseks õhtuks tema volitatud esindajaks .
süüde siis ktm 50 originaal. mootori juures pole väga pildipealt vaadelda, tavaline vana kool . lihtsus ja funktsionaalsus , ilma tarbetu blingita . nagu Tenno siin eespool on maininud , pole ka sisemuses sisuliselt midagi, mida poleks enne nähtud, seal polegi midagi tehtud , va silindri portimine, isegi väntvõll on täiesti tehasekonditsioonis d8.

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 18. Feb 2014 20:31
by kobras
kr1x_Z wrote:Hr Kobras, kas oleks võimalik ka mootorist veidi lähemaid kaadreid saada ning täpsustada, millist süütemängu on kasutatud.
Kui veel huvi on mootorist pilte,siis pole probleemi,aga siis pead ootama laupäevani,sest valgel ajal koju ei jõua nädala sees, aga valgustus garaazis pole just parim.

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 04. Mar 2014 21:06
by AnuPsP
Kas talamaa poolt tuleb ka lisa korvi ehitamisest,rahvas ootab huviga

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 04. Mar 2014 22:33
by iceman
uut on , võibolla sulle näitab ka, kui hästi räägid .

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 04. Mar 2014 22:37
by kobras
AnuPsP wrote:Kas talamaa poolt tuleb ka lisa korvi ehitamisest,rahvas ootab huviga
Talamaa korv valmib jah,aga olen kuulnud,et türilt mingi vana hakkab korvi ehitama :lol: ,et sealt poolt ootaks pilte ja muud infot :roll:

Re: Külgkorvi projekt

Posted: 10. Feb 2015 21:12
by kobras
Kuna minu korvraam on ühestükis 1,5 hooaega ilma ühegi mureta rajal veerenud ja kuna eesmärk on ikka võimalikult kerge ja samas vastupidav korv ehitada siis sai ka suht sama projektiga hakkatud ka pojale korvi ehitama. See peaks veits kergem tulema kui minu oma, aga mis ma siin ikka seletan.....vaadake parem pilte
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image