riga 7 sport to retro #23 henri

Võrrisõidu masinate ja osalejate tutvustamiseks.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: riga 7 sport #23 henri

Unread post by iceman » 17. Mar 2014 23:11

käru oli täitsa kuulpähe rada , mul jäi sinna kaks kepsu, samas olin sunnitud mitmeskohas pidurdama , oma arguse tõttu . kuna rada ei saanud selgeks, kurvid ei jäänud meelde, aga olid kõrguste vahede ja looduslike eripärade tõttu pimedapoolsed , et olin täitsa hädas seal . kui oleks saanud rohkem treenida , kummid ja ülekanded heaks oleks saanud vast kihutada ka , väljaarvatud see tokkidega shikaan mullapeal.
et seal ikka oli pisut sõiduoskusel ka rolli, kuid enamus rõhk ikka mootoril.

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 24. Mar 2014 22:29

kui huvi siis praegune mootor müüa 60e ilma süüteta. uus mootor tulekul ja vana seisab....

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 25. Mar 2014 23:34

ei soovi keegi mootorit? annan 45€ ära kui soovi. võin osadeks ka müüa kui vaja. seisab ees ja vaja uue mootori jaoks raha käbe :lol:

Image
Image
Image
oleks hea kui see nädal ära ostetakse :D

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 10. Apr 2014 22:39

nii. pole ammu midagi võrril tuunint. pühapäev tuleb silku hoonimisest uue kolviga. üritan sama päev võrri kokku ära laduda ja siis 26 tolli tagaratas ka alla panna. kuu lõppus kui raha saan siis ostan ette ja taha uued dirt jump punnid ja siis vähe madalamad mudakad. saab vastavalt rajale ketse vahetada kui vaja :D kitsad jalgratta ketsid juba mitu korda valu teinud ja ei taha enam väga kuskil lambi asfaldi rajal kõhuli maha käia :D tagumine velg ka valgeks värvitud jne jutud. esimene tuleb ka valgeks arvatavasti. pühapäev tuleb vähe suurem updeit ka piltidega jne :D

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 11. May 2014 00:31

väike uuendus siis. masin kõik tõõtab ilusti. kõik pidurid jne tõõtab. homme peale hoonitud silinder. uus kolb ja rõngad. siis peab nats sissesõitu tegema ja sargvere sõitu ootama. se aasta siis retro klassi proovima. ei jõua spordis vast kuskile :D

Image

Image

Robert66
Tavakasutaja
Posts: 98
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Unread post by Robert66 » 11. May 2014 18:53

Tore punna! Retro klassis peab olema originaal lenks. Kuigi sprindis seda eriti tähele ei panta, kestvuses peab kindlalt olema.

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 12. May 2014 07:22

Robert66 wrote:Tore punna! Retro klassis peab olema originaal lenks. Kuigi sprindis seda eriti tähele ei panta, kestvuses peab kindlalt olema.
Vaatasin punnvõrri lehelt ja ei pannud küll tähele,et lenks peaks olema originaal.Paak:originaal, porilauad:originaal, raam:originaal, vedrustus:originaal, aga lenksu originaalsuse kohta info puudub

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 12. May 2014 08:00

Eelmine aasta pidi olema originaal, see aasta see vist vaba, ma ka seletasin seal, et see lenks kiirust ikka ei muuda, liclt neid originaale pole saada ja ega need väga mugavad ka pole, et 3 või kauem tunde loksuda

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 12. May 2014 08:05

Aga sealt ma loen ikkagi,et lenks peab originaal olema...
Attachments
Screenshot_2014-05-12-08-03-24.png

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 12. May 2014 08:06

Aga see nii imelik, seal nagu kirjas, et see lenks peab lihtsalt olema, mitte originaal olema

kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Unread post by kobras » 12. May 2014 08:38

pitprolite wrote:Aga see nii imelik, seal nagu kirjas, et see lenks peab lihtsalt olema, mitte originaal olema
just seda ma silmas pean,et ta peab olemas olema,aga mitte originaal

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 12. May 2014 16:48

jah ilma lenksuta peale ei lasta , kuid lenksulaadse tootega siiski saab , nagu üks roheline mehike on tõestanud.
elu on teile ise santsud kätte mänginud tähenärijatest juuksekarvalõhestajatele nende enda relvaga silmadevahele lajatada.

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 12. May 2014 17:45

No tegelikult on seal asi ju selge :D Pole ju minu viga kui ma tulen sinna ntks pitbike lenksuga, seal on lihtsalt kirjas, et lenks peab olema, pole kirjas kas originaal või mitte...

Robert66
Tavakasutaja
Posts: 98
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Unread post by Robert66 » 12. May 2014 19:18

pitprolite wrote:Aga see nii imelik, seal nagu kirjas, et see lenks peab lihtsalt olema, mitte originaal olema
Hehe, kurivaim, vanades tingimustes kinni. :D Vaatasin et peale vinni on lenksul imelikud pragud just painutatud kohtades. Ega jah peab sinna midagi paremat asemele otsima.

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 21. May 2014 22:37

barankaks kukutud võrri originaal lenkse vedeleb küllaga. umbes kohe kui tolle võrri sain panin selle lenksu peale ja siiani peal ja sirge jne. pole võtta ka sirget lenksu saada kuskilt. loodan et ei hakata vinguma. muidu mootor timmis jne. homme pesen masina puhtaks ja reedel juba rakverre minekut et laupäeval hommikul vara kohal olla!

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 26. May 2014 11:29

ise ja masin laupäevast terved õnneks! 3h kestvust läbis masin ilma suuremate viperusteta kui välja arvata et peale 30min rallimist õhupuhasti ja düüse kinni olid ja võtsid ligi 20min et kõik puhastada ja kokku panna. edasi sai 2h järjest kuuma antud kuna tuli to 20min rajalt maas olekut tasa teha ja nii ka kilometraasi järgi ka näha sai. tulemustelt vaadata siis nagu oleks ainult 1h sõitnud kuna ainult 77 ringi kirjas... sõidu ajal pandi veel ka 2 kiipi... sealt need ringid vast kaduma läksid kuna vastastiimiga olid meil kilometraasid samad aga vastastiim sai 13 koha ja 111 ringi ja 84km. minul 28 koht 77 ringi ja kilomeetreid 83. panin spidoka stardis nulli ja ka sõber keda hetkel võrdlen. arvutuste järgi pea 40 ringi läinud kuskilt kaduma... spidomeeter näitab valesti nii 1-2km/h ehk sellest ei saa ka nii suur erinevus tulla... laupäevaga sai siis kokku sõidetud koos sprindiga 116km. sprindis jäin nii 10 kohale. sprindis nii mõlemas sõidus nii 2 ringi enne lõppu jäi masin järsku nii nälga et pidin nii 1-1,5 tiiru segukruvi lahti keerama et masin edasi liikuma hakkaks. õnneks see aasta juba kestvuses ja sprindis algus sisse tehtud ja ära nähtud mis veel teha jne et retro klassis väheke üles poole tõusta!

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 26. May 2014 13:08

tekkis veel üks küsimus. peale panin hoonitud silindri ja kolvi koos rõngastega mis lasin silindri järgi teha. probleem selles et kui kolb on surnud seisus siis kolb on silindri servast nii 1-1,5mm all pool. lambi mootor mis laiali võtsin on kolb silindri äärega ilusti tasa jne. peal treitud pea aga komppi nagu eriti pole uute asjade kohta. et kas saab silindit vms madalamaks treida kuskilt poolt et to vahe kaotada? suht palju läheb jõudu kaotsi minuarust kui sellises seisundis värk. kui silindrit treida kas oleks mõtekam se 1-1,5mm alt maha võtta või ülevalt? õhtul teen ka pilti siis ehk saate ka aru millest räägin...

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 26. May 2014 15:42

alt ikka

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 26. May 2014 22:03

targemad inimesed juba ütlesid et ülevalt. mingi päev viin treiali juurde silindri ja peaks viiul olema jälle.

AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Unread post by AnuPsP » 26. May 2014 22:33

kas need targemad rääkisid ka seda,et ennem võiks mõõta palju aknad avanevad ja seejärel otsustad kas treid alt või ülevalt

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 27. May 2014 00:22

ma treiks puhtalt sellepärast alt, et ülevalt ei saa seda pidama, alati on mingi kamm olnud et peksab läbi, aga jah aknad võiks ka üle vaadata ennem kui treima hakkad

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 27. May 2014 19:48

silindripea saab pidama päris pisikese vaevaga , ilma treialit tüütamata, see problemaatiline ei tohiks olla. kusjuures ilma tihendita üleüldse ,samas kui treial käepärast , võid alt alati viilu lõigata, seda lihtne pärast tihendite paksusega vajadustmööda kompenseerida. ülevalt võttes pead ikka kindel olena , et vajalik samm , sinna juurde kasvatada hiljem palju tülikam

streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Unread post by streetbuzz » 29. May 2014 23:35

ehk siis kas mõtekam jälle raha koguma hakata et õiges mõõdus kolb lasta teha või siis hakata treima. muidu kui kolb täiesti all siis on aknad kolviga tasa.

User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 176
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Unread post by pitprolite » 30. May 2014 17:08

siis õige, lase maha treida pealt poolt ja asi timm, ise sps soovitasin alt treida, et tavaliselt on mul alati kolb liiga alla läinud(stock kolvid) arvasin, et tekib sama jama, aga siis on poogen, trei pealt

Post Reply