Page 1 of 3

t6niz: projekt säärekas, VIDEO!!!!

Posted: 14. Aug 2008 23:46
by t6niz
Nii, nüüd on minu säärekas ka nii kaugel, et võiks sellest juttu teha.
Ehitatud on mootor delta raamile.
Mootoril on klapiga sisselase koos dirtbike 24 mm lõõriga karpaga ja hetkel veel originaal süüde.
Muidu on peale aretada vaja vootele käest saadud elektroniline süüde, mis muutab anduri süütenurka vastavalt pööretele.
Ja muidugi resonaator.
Proovisõite pole veel saanud teha, kuna vana klapipesa andis otsad :P
Ja nüüd on uuel veel vaja keevitaja juures käia.

Täna värvisin, homme/ülehomme laon kokku ja teen esimesed pildid : )

Posted: 09. Sep 2008 21:42
by vootele
Leidsin kusagilt su pilte, vaatasin et teed täpselt samadest juppidest mis minu mootor nr.1
Soovitan see klapp istutada võimalikult sügavale karteri sisse. Nii et klapilehed avatud asendis käiks u. 1mm väntvõllist mööda. Ilma lõikumata see klapp sinna ära ei mahu. Mina viilisin klapi plastist korpust sealt süütekarbi juurest vähemaks, aga võib ka süütekarbilt tüki välja lõigata.
Klapi ja karpa vahel võiks olla u. 8-10mm paksune plaat, milles karpa lõõr läheks sujuvalt laiemaks.

Posted: 11. Sep 2008 21:34
by t6niz
jeap, eks sinu esimene mootor on nagu kondikavaks võetud, kurat, kool võtab enamuse ajast ära, mootor on enamvähem valmis, saaks karpa kinnitusegi ära ja treiali käest ketta kätte, siis laseks uuemad pildid ülesse;)

Posted: 26. Oct 2008 19:15
by t6niz
Nii, täna siis tegin üle pika aja pildid
http://nagi.ee/photos/t6niz/sets/134791/
sellelt aadressilt näete pilte, õhtu jooksul lisandub neid veel, lisaks on mõne pildi peal näha, millistes tingimustes ma värvin ;)

Hetkelised raha seisud on väga nadid, niiet projekt on suhteliselt tagaplaanile jäänud.

Posted: 26. Oct 2008 23:26
by karlerik110
Hea, et keegi veel võrride forssimisega tegeleb ja seda ka foorumis kajastab! Müts maha Sinu ees! Ainuke mis vaatasin, et klapipesa servad on sul jube halvasti tehtud( see osa mis karterikülge kinnitub, tihend jääb jube peenike), muidu on kõik hea! Loodan, et saad asja ilusti liikuma ja töökindlaks!

Posted: 26. Oct 2008 23:30
by t6niz
mnjaa, see on suht halvasti tõesti seal praegu, aga kui ma nagunii kasutan seda punast hermetsi, siis vast pole hullu. Kindlasti pean ma teda veel taldlihvi peal siledamaks laskma:P

Posted: 01. Nov 2008 16:29
by t6niz
Nii, sain paagi lõpuks värvitud, sai küll sitasti, aga ma ei viitsi uut värvi ostma minna, eks talvel vaatab, panin paagi peale ning vähemalt minu silmale tundub küll vägagi killer look :P
Avaldage arvamust välimuse kohta :P

Posted: 01. Nov 2008 16:40
by t6niz
http://nagi.ee/photos/t6niz/8382997/in-set/134791/
Igaksjuhuks panin lingi ka uuesti ;)

Posted: 01. Nov 2008 19:11
by tormas
Kuidas yltse värvisid?

Posted: 01. Nov 2008 19:23
by t6niz
Värvisin kasutades spetsiaalseid värvipüstoleid koos hea äratõmbekapiga ehk siis lakikambris:P

Nimelt meil kodus on perefirma, teeme toole ja laudu, köögimööblit ja treppe, kui kellelgi vaja, andke teada!
Ning tänu sellele on mul kodus olemas korralik lakikabiin ning tasemel püstolid :P

Posted: 01. Nov 2008 22:28
by t6niz
järgmiseks plaaniks oleks lasta võimalikult ruttu ära keevitada silindripealne ja seejärel painutada vasest endale radiaator :P

Posted: 02. Nov 2008 16:00
by vootele
Kas mootor mitte liiga kõrgel pole? Praegu vaatasin, et kett ikka kiigest mööda läheb? Nagu näha silindriga pole sa midagi teinud? Vähemalt aknad olid küll suht stock välimusega seest. Sinna annab ikka niipalju aknaid aretada, et silinder on seest nagu shveitsi juust :D

Posted: 02. Nov 2008 17:19
by t6niz
Irw Vootele, hetkel pole aega olnud silindriga tegeleda :P

Aga kett läheb ilusti kiigest mööda ;)
Mul on tehtud nii, et saan mootorit tõsta ja langetada vastavalt vajadusele.

Posted: 05. Dec 2008 16:44
by t6niz
Heihoo, nüüd olen natukene upgradenud oma võrrikest.
Nagu te piltidelt näete, olen uued veljed koos rehvidega saanud, uus esihark on ka tänu Vootelele.
Nv üritan radika paigaldada.

http://nagi.ee/photos/t6niz/8735543/in-set/134791/

Posted: 05. Dec 2008 16:46
by DirtNasty
pildi pealt kena :D

Delta mootoriga pole parem võidusõitu sõita?

Posted: 05. Dec 2008 16:49
by t6niz
Eip, mulle meeldib ilgelt võrri mootori ümberehitamine :P

btw, see mootor seal on lihsalt selleks, et näidata kuidas mootor istub.

Posted: 05. Dec 2008 17:09
by karlerik110
Issand mis lenksu asend :o mugav võib ta veel olla, aga jube välimus!

Posted: 05. Dec 2008 17:10
by t6niz
Maitse küsimus, mulle just nii meeldib, mõnusalt madal :D

Kuigi tegelikult peaks ta kõvasti rohkem püsti olema.

Posted: 05. Dec 2008 19:52
by cc150
Njah, ilus värv on küll peal minu arust. See lenks annab pikemate otse peal tunda, vähemalt mul. Mille rehvid seal all on? Olen kuskil sihukesi näinud võrri all.

Posted: 05. Dec 2008 19:55
by DirtNasty
kuskohast ma saan infot ,et millal on järgmine võidusõit võrridega ja mis tehnilised andmed on jne?

või niisama ehitad ?

Tuli ka paar mõtet :D

Posted: 05. Dec 2008 19:58
by cc150
Neid ikka on kirjas motokuuri foorumites. Vaata ürituste alt :wink:

Posted: 05. Dec 2008 20:01
by t6niz
Mnjaa, lähedalt vaadates pole ma paagi värviga nii rahul, aga noh, käib küll :D
Ise tehtud, sitasti tehtud nagu vanasõna ütleb.

Posted: 05. Dec 2008 20:09
by t6niz
tegelikult vaata http://oldmoped.proboards42.com/ sealt saad kogu info ;)

Posted: 06. Dec 2008 13:06
by karlerik110
Need rehvid on Mitase toodang, mis Tõnise võrri all on.

Posted: 06. Dec 2008 15:58
by t6niz
Mnjaa, enamus võrriliiga open klassi säärusid sõidab mitase toodanguga.

Tänu peaks avaldama Vootelele, kelle käest need rehvid koos esihargiga sain :D

Posted: 06. Dec 2008 16:36
by jotsike999
mega ilus tuleb juh

Posted: 06. Dec 2008 21:07
by t6niz
Vihastasin ennast täna vesikupliga, augud ei taha üldse klappida.

Posted: 06. Dec 2008 21:22
by lockeed
väga ilus ratas tuleb..
kui esimesed sõidud teed siis proovi videomaterjali ka teha 8 )

Posted: 06. Dec 2008 21:53
by t6niz
Kindlasti üritan teha ;)

Posted: 07. Dec 2008 21:50
by delta-501
aga, kas keegi teab kust mitase rehve osta saaks :roll: , oleks deltale vaja, eriti hea oleks kui võru lähedalt saaks.

muidu võrr on pealtnäha küll püss :wink:

Posted: 07. Dec 2008 21:52
by t6niz
OT: Tallinnast, Kloostrimetsa motopoest ;)

Aga tänan ;)

Posted: 27. Jan 2009 16:18
by t6niz
Nii, nüüd on plaanide muutus toimunud.
Kuna kevad on varstivarsti tulemas, siis mõtlesin, et oleks vaja ühte liiklusvahendit, millega kooli ja mujale sõita.
Niisiis, tulin mõttele, et teen säärekast tänavasõidu masina, kuna raha napib niigi, et teha temast open klassi vääriline võidusõidu masin.

Selleks, et temast saaks enamvähem tänavalegaalne masin, on vaja teha tuled, mille lahendan ära ledidega, nii esimesed kui ka tagumised tuled.

Suunatuledeks lähevad kõige tavalisemad vilkuvad LED-id.

Avaldage arvamust, mida sellisest mõttest arvate?

Posted: 27. Jan 2009 16:32
by canyondrift
Väga hea, mõte sul... Suunatulesid põhimõtteliselt ju vaja poleksgi, saad ka käega suunda näidata.
Võrri võiksid teha ka kuidagi kindlamaks, näiteks kui sul on peal originaal paak, siis saab sinna alati keegi midagi juurde valada või siis midagi sealt ära võtta. Voolikud korralikult kinni mingi stopperiga, juhtmed soovitan ära peita, mootor kinni keerata sise kuuskandiga ja ehitada süütelukk või siis salalukk, et iga poisike masinat käima ei saaks. Kõik sellised lahtised asjad ära kaotada kindlalt või leida neile selline koht, kus neid nii kangutada ei anna. Sama ka mis koolipoisid korda saadavad on rehvide tühjaks laskmine, niiet seda tuleb ka vältida, aga kui masin on piisavalt õpetajate silme all, siis pole nagu erilist probleemi.

Posted: 27. Jan 2009 17:38
by t6niz
Jep, ise mõtlesin ka, et tuleb hankida üks võtmega lüliti, paagile lukusti panna ning juhtmed vedada kas siis raami sest või kõik panna termokahaneva rüü sisse.
Delta küljekarpidel tahan sisemised küljed ära võtta ja küljed pleksiklaasiga katta, siis saan sisse panna akud ja muud värgid :P

Posted: 17. Feb 2009 21:11
by t6niz
Täna tekkis mõte, et paneks projekti müüki.
Kui kellelgil on huvi, andku pm-i teada.
Muidu ehitan ikka vaikselt edasi.

Tehtud on karpa kollektor ja karpa on ilusti karteri küljes.
Süüde, on hetkel omadega lühises, õhtul proovin, ehk saan tööle.

OT-kaasa saaks võrriga kasutamata vesipea silku, progretava süüte+palju muid vidinaid.

Posted: 18. Feb 2009 23:09
by t6niz
Nii, täna õhtul tegelesin selle süütega http://ot40.com/cdi_ignition.htm, sain ledid vilkuma aga kusagil on veel lühis.
Kevadeks üritan selle süüte peale võrri teha.

lähipäevil peaks tegema ka pildiuuendusi.

Btw, keda huvitab, siis http://www.speedyshare.com/306906434.html siit näeb ka videot, kuidas süüte led-id vilguvad.

Posted: 04. Mar 2009 18:55
by t6niz
Nii, karpa on küljes.
Pildid on siin http://nagi.ee/photos/t6niz/9711503/

pole kõige parem kvaliteet, aga ülevaate annab.

Posted: 22. Apr 2009 12:12
by t6niz
Kerge update.
Silinder sai endale uue hingamise tänu ühele väga lahkele inimesele :)
Suur tänu sulle!

üritan võimalikult ruttu pilti silku uuest sisust teha.
Väljalase on 12 mm asemel nüüd 20 mm.

Vanadelt sisselaske akendelt on eemaldatud ribi ning on 1 mm võrra kõrgemad.
Tehtud on ka uus sisselase läbi kolvi seina.

Posted: 22. Apr 2009 13:00
by delta-501
Kuule, äkki saaksid veel pilte teha kuidas sul mootori kinnitus tehtud on :roll:
Lihtsalt kaks toru kokku keevitatud ja poltidega delta mootori kinnitustes?

Aga seda ka, et ära seda jumala eest maha müü :D

Posted: 22. Apr 2009 13:04
by t6niz
aga sobra mul seal nagi albumis, mul on seal sellest kinnitusest pilt ;)

Ja ära muretse, nüüd säärekas enam müügis pole! :)

Posted: 22. Apr 2009 13:12
by t6niz
http://nagi.ee/photos/t6niz/10313381/in-set/134791/

uued pildid on siin, vabandan kehva kvaliteedi pärast :)

Posted: 22. Apr 2009 17:40
by t6niz
Mida arvate?
Avalage julgelt arvamust !

Posted: 22. Apr 2009 18:31
by DirtNasty
t6niz wrote:Mida arvate?
Avalage julgelt arvamust !
ühtegi halba sõna küll pole : )
Tee täitsa valmis ja tahaks mõnel võistlusel näha seda:D

Posted: 22. Apr 2009 18:40
by mellpoiss
Mis kolbi ja rõngast plaanid kasutada?

Posted: 22. Apr 2009 18:43
by t6niz
Nii kaua kuni pole saanud kokku 600.- eesti krooni, et roffelt ( www.vrm.se )
osta võrri mootorile mõeldud ühe rõngaga kõvakroomitud L-rõngast, plaanin kasutada originaali. Võistlema küll sellega ei lähe, aga proovida saan, kas töötab jne.