Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e

Eelpool nimetatud projektid ja arutelud
Online
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e

Unread post by djxp » 18. Mar 2018 00:39

Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e

Sai, siis selline aparaat kruiisimiseks soetatud : )
Läbisõit on 1115 km. Masin on tehniliselt heas korras ja väga hästi hoitud. Hooldatud Motoremis (http://www.motorem.ee) ja neil remondi ajalugu ilusti teada. Esialgu tundub, et puuduvad igasugused lõtkud ja loksud. Tuleviku plaanidest niipalju, et on plaanis tehniliselt korras hoida ja teha natuke kiiremaks.

Pildid:

Image

Image

Image

Image

Image


Tehnilised andmed:

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Online
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 23. Mar 2018 01:35

SPEED!

Kuna masin on tänavalegaalne ja tänaval liiklemiseks ta ka ostetud sai, siis jäi see 0.333 drive ratio (ees 15 hammast ja taga 45 hammast) mulle ilmselgelt aeglaseks. Natukene arvutamist ja leidsin, et ette tuleb panna 17 hammast ja taha 35 hammast, et saavutada 0.486 drive ratio. Lõpptulemusega võib rahule jääda, sest mootor ei röögi, kui sõidan 70km/h. Ja kuna masin on lahjem, kui 15kW, siis sellega kiiremini sõita ei tohigi kahjuks.

Pildid:

Kiiruse tabel. Äkki on abiks.

Image

Uus tagumine hammakas (35T)

Image

Vana vs. uus.

Image

Uus esimene hammakas (17T)

Image

Vana vs. uus.

Image

Uus kett, sest uued hammakad ja vana kett ei ole mõtekas kokku kompunnida.

Image

Suured tänud starmoto ja ebay! Nüüd saab rahulikult ringi liikuda ja Eesti loodust nautida :)
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4493
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 25. Mar 2018 07:41

Kas taga veavad mõlemad rattad? Kuidas masin tehniliselt vadtu peab looduses?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 26. Mar 2018 22:03

Taga veavad mõlemad rattad mis on jäigalt ühise võlli küljes kinni. Eks paistab kuidas vastu peab. Siiani pole veel midagi küljest ära kukkunud. Pakun, et kui korralikult hooldada ja mõistlikult kasutada, siis ei tohiks midagi hullu juhtuda.

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Online
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 16. Apr 2018 01:04

Pakiraamid.


Kuna hangitud pakiraamid ei olnud selle masina originaalid, siis tuli alustada kinnituste leiutamisest. Idee oli küll lihtne, aga ennem nende suurte aukude puurimist oli ikka omajagu mõõtmist.

Image


Alt, siis selline lahendus.

Image


Tagumistega põhimõtteliselt sama asi, aga sinna tuli mutter sisse keevitada.

Image

Image

Image

Image


Masina küljes kinni punktitud vaimuaretised tuli korralikuks keevitamiseks masinalt eemaldada.

Image


Ja loomulikult värv.

Image


Hetk enne kokkulappamist.

Image


Esimene.

Image


Tagumine.

Image


Üldpilt.

Image



Arvatavasti saan nende lisatulede pärast riielda, sest need ju e-bay kaup ja puuduvad "E" tähised.
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Online
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 19. Apr 2018 23:16

Täna selgus, et peatselt valmiv Kose–Ardu teelõik polegi veel valmis : )

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Online
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 07. May 2018 23:46

Pidurid.


Kuna mulle ei istunud originaalne pidurite lahendus (jalaga kõik neli õliga ja käega tagumised trossiga), siis tegin asjad oma käe järgi ära ja kaotasin selle trossiga porno ära. Nüüd on tagumised jalaga ja esimesed käega. Ja loomulikult on mõlemad pidurid õliga.


Ette tuli paigaldada piduripump.

Image


Lisaks sai e-bayst tellitud +2 kW

Image

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Online
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 02. Jun 2018 02:08

Speed 2.


Nägin ebays juhuslikult 30 hambalist hammasratast, mis istub 428 ketile ja ma ei suutnud kiusatusele vastu panna.

Image


Kõigepealt oli vaja sisemine diameeter õigeks udida. Ja üllatus oli suur, kui avastasin, et uus hammakas on alumiiniumist.

Image


Aukude puurimine.

Image


Augud valmis.

Image


Lõpptulemus (mõnusalt väike teine).

Image

Image


Ja täitsa töötab. Nüüd, siis sõites 70km/h on pöörded 5000 RPM 8 )

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Online
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 07. Jul 2018 23:32

Jalaraamid.


Otsisin pool aastat bashani originaal jalaraame, aga ei leidnud. Siis järsku plahvatas, et mul ju vedelevad vigased Goldspeed Yamaha YFZ 450 jalaraamid.

Image

Image


Algul oli plaan keevitada, aga siis otsustasin, et panen toru sisse.

Image


10mm poldid läbi ja jäi väga hea.

Image


Ja ongi hea, et originaale ei leidnud, sest bashani originaalid on väga peenikesest torust.
Aga need on ikka mõnusalt mehised.

Image


Natuke puurimist.

Image


Uued augud.

Image


Esimeste otsade jaoks oli vaja leiutada üks selline nikerdis (tugevast vinklist).

Image


Tulevikus keevitan kere külge kinni, kui asi ennast õigustab.

Image

Image


Üldpilt.

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 511
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Unread post by vintizvint » 22. Jul 2018 16:55

Kuidas sellisega üldse sõitmine õnnestub, kui kurvis läheb enamjaolt jubedaks väänamiseks, tänu tagumise dif'i puudumisele? :roll:
Väga kiireks ei soovita teha, niidad veel võsa...

Post Reply