Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e

Eelpool nimetatud projektid ja arutelud
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 33
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e

Unread post by djxp » 18. Mar 2018 00:39

Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e

Sai, siis selline aparaat kruiisimiseks soetatud : )
Läbisõit on 1115 km. Masin on tehniliselt heas korras ja väga hästi hoitud. Hooldatud Motoremis (http://www.motorem.ee) ja neil remondi ajalugu ilusti teada. Esialgu tundub, et puuduvad igasugused lõtkud ja loksud. Tuleviku plaanidest niipalju, et on plaanis tehniliselt korras hoida ja teha natuke kiiremaks.

Pildid:

Image

Image

Image

Image

Image


Tehnilised andmed:

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 33
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 23. Mar 2018 01:35

SPEED!

Kuna masin on tänavalegaalne ja tänaval liiklemiseks ta ka ostetud sai, siis jäi see 0.333 drive ratio (ees 15 hammast ja taga 45 hammast) mulle ilmselgelt aeglaseks. Natukene arvutamist ja leidsin, et ette tuleb panna 17 hammast ja taha 35 hammast, et saavutada 0.486 drive ratio. Lõpptulemusega võib rahule jääda, sest mootor ei röögi, kui sõidan 70km/h. Ja kuna masin on lahjem, kui 15kW, siis sellega kiiremini sõita ei tohigi kahjuks.

Pildid:

Kiiruse tabel. Äkki on abiks.

Image

Uus tagumine hammakas (35T)

Image

Vana vs. uus.

Image

Uus esimene hammakas (17T)

Image

Vana vs. uus.

Image

Uus kett, sest uued hammakad ja vana kett ei ole mõtekas kokku kompunnida.

Image

Suured tänud starmoto ja ebay! Nüüd saab rahulikult ringi liikuda ja Eesti loodust nautida :)
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4461
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 25. Mar 2018 07:41

Kas taga veavad mõlemad rattad? Kuidas masin tehniliselt vadtu peab looduses?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 33
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 26. Mar 2018 22:03

Taga veavad mõlemad rattad mis on jäigalt ühise võlli küljes kinni. Eks paistab kuidas vastu peab. Siiani pole veel midagi küljest ära kukkunud. Pakun, et kui korralikult hooldada ja mõistlikult kasutada, siis ei tohiks midagi hullu juhtuda.

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 33
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 16. Apr 2018 01:04

Pakiraamid.


Kuna hangitud pakiraamid ei olnud selle masina originaalid, siis tuli alustada kinnituste leiutamisest. Idee oli küll lihtne, aga ennem nende suurte aukude puurimist oli ikka omajagu mõõtmist.

Image


Alt, siis selline lahendus.

Image


Tagumistega põhimõtteliselt sama asi, aga sinna tuli mutter sisse keevitada.

Image

Image

Image

Image


Masina küljes kinni punktitud vaimuaretised tuli korralikuks keevitamiseks masinalt eemaldada.

Image


Ja loomulikult värv.

Image


Hetk enne kokkulappamist.

Image


Esimene.

Image


Tagumine.

Image


Üldpilt.

Image



Arvatavasti saan nende lisatulede pärast riielda, sest need ju e-bay kaup ja puuduvad "E" tähised.
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 33
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 19. Apr 2018 23:16

Täna selgus, et peatselt valmiv Kose–Ardu teelõik polegi veel valmis : )

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 33
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 07. May 2018 23:46

Pidurid.


Kuna mulle ei istunud originaalne pidurite lahendus (jalaga kõik neli õliga ja käega tagumised trossiga), siis tegin asjad oma käe järgi ära ja kaotasin selle trossiga porno ära. Nüüd on tagumised jalaga ja esimesed käega. Ja loomulikult on mõlemad pidurid õliga.


Ette tuli paigaldada piduripump.

Image


Lisaks sai e-bayst tellitud +2 kW

Image

Image
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Post Reply