Jawa süütemänguskeemi joonist ja süüte reguleerimisel

Üldine mototeemaline arutelu
kannel
Posts: 6
Joined: 04. Mar 2011 01:00
Location: Paide
Contact:

Jawa süütemänguskeemi joonist ja süüte reguleerimisel

Unread post by kannel »

Palun abi,kas keegi teab kust leiaks süütemängu skeemi 634-le,kus kõik ilusti aru saada.Ning Palun ka abi
kuidas täpselt ka süüde õigeks panna!
Praegu on süüde ikka väga vale,korra turtsub ja siis on kõik.
Oleks hea kui üksikasjalikult täpselt seletada kuidas sööde õigeks saada!
Olen pool ööd otsinud netist,kuid lootusetult pole midagi leidnud.
Aitähh teile kes oskavad aidata!
irukas
Tavakasutaja
Posts: 184
Joined: 03. Sep 2009 00:00
Location: tallinn,iru

Unread post by irukas »

leidsin sellise skeemi küll 638 oma aga peaks 634 olema sama.
http://web.zone.ee/raivokuusik2/listedf ... _skeem.jpg
kannel
Posts: 6
Joined: 04. Mar 2011 01:00
Location: Paide
Contact:

Süütemängu skeem:

Unread post by kannel »

tänud väga hea joonis tundub olevat!
Oskab keegi öelda siis,kust ma leiaks kuidas täpselt 634-l süüde õigeks panna?
Ette tänades!
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Hea on süütemomenti sättida indikaatorkella ja märgulambiga - esimene kolvi asendi jälgimiseks ning teine kontaktide avanemishetke täpseks nägemiseks. Kontaktide avanemise aeg võib muutuda kinnituskruvisid pingutades, mistõttu on soovitav pärast paika panekut kontrollida, kas moment on mõlemas silindris sama. Enne süütehetke seadmist reguleerida paika kontaktivahed.

Kulunud taldadega kontaktide korral võib õige süütehetke saavutamine õigesti paika reguleeritud kontaktivahe korral osutuda võimatuks.

Oluline on, et süütemomendid oleks ühesugused, muidu mootor ühtlaselt ei käi.

Halb käivitumine või ühe silindri mitte töötamine võib tuleneda ka tühjast või nõrgaks jäänud akust ja halbadest küünaldest. Viimased soovitan kindlasti uued soetada.
kannel
Posts: 6
Joined: 04. Mar 2011 01:00
Location: Paide
Contact:

Jawa634

Unread post by kannel »

Äsja sai vahetatud ka küünlad.
Sai kohe kuus küünalt soetatud!
Kuid Suured tänud sulle,abi eest!
Eks hoian siis kursis,kuidas mul edeneb asi.
kannel
Posts: 6
Joined: 04. Mar 2011 01:00
Location: Paide
Contact:

Lukku:

Unread post by kannel »

Müüdud Lukku:
User avatar
Maccaroni
Tavakasutaja
Posts: 68
Joined: 15. Oct 2012 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re:

Unread post by Maccaroni »

irukas wrote:leidsin sellise skeemi küll 638 oma aga peaks 634 olema sama.
634 on teadupoolest 6V, mitte 12V (638). Seega, relee ja genekas on neil erinevad ning ühendamine pole kindlasti päris sama. 634 skeemi leiad siit:
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_3 ... dva_budiky
634 katalooge ja juhendeid siit:
http://www.jawaold.com/main.php?sec=__books

Edu :)
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Post Reply