Kummist detailid- kust leida

Üldine mototeemaline arutelu
MudLover
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 03. Jan 2012 01:00
Location: Tallinn

Kummist detailid- kust leida

Unread post by MudLover »

Tervitus!
Ma arvan, et iga värske moto restaureeria jõuab üks hetk sellesse nõutusse olukorda ja tekib küsimus, kust leida uued kummist tihendi oma vanale mootorrattale. Nimelt taastan hetkel esimese generatsiooni Jupiteri koos külgkorviga ja muret teeb kust leida kummiliist- tihend, mis käib VP-65 külka visiiri kinnitus pleki alaserva. See plekk, mis kinnitub hingedega vanni külge. Tihendit mis otsin on ovaalse ristlõikega täis kummist, kuhu on sisse lõigatud soon. Alternatiivina olen mõelnud ka kaubanduses pakutava serva pehmendusega, mida kasutatakse elektri kilpides, aga paraku see pole ikka see.
Nii, et kui keegi oskab soovitada, kust võiks miskit sellist leida oleks infost väga tänulik.

Asso
User avatar
suslik83
Tavakasutaja
Posts: 98
Joined: 20. Dec 2007 01:00
Location: Paide
Contact:

tihendid

Unread post by suslik83 »

guugelda ning tõenäoliselt on kasulik uurida automoto.ee`st ning muudest sarnastest foorumitest...mina olen mured lahendanud ukse ja muude tihendite müügiga tegelevate ettevõtete abiga...fiskostar jne.

edu
elu ongi mäng!
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Lähed romulasse või metalli kokkuostu, otsid sealt üles vene auto ja tõmbad sellelt ära kapoti/pagasnikuluugi ääretihendi. Parim. Ise olen sellest siiani teinud valdavalt paagi liitekoha kummääri.
MudLover
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 03. Jan 2012 01:00
Location: Tallinn

Unread post by MudLover »

Käis endalgi mõte peast läbi, et kasutada vanade vene autodelt tihendeid. Kuid kahjuks pole välja suutnud mõelda millisel doonoril võiks sellist leida. Lisan ka kaks pilt tihendist mida otsin.
Image
Image

Kus tasuks veel otsida, kas kloostrimetsa abistab sellise murega?
MudLover
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 03. Jan 2012 01:00
Location: Tallinn

Unread post by MudLover »

Asi ei anna mulle ikkagi rahu, kuna häda käes.
Siiski küsimus teile staasikatele motorestauraatoritele, kuidas teie seda tüüpi probleeme lahendate?
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

No minu lahendus on ülevalpool kirjas... ja soovitan sul samamoodi toimida. Muuda omale harjumuseks vähemalt korra nädalas metalliplatsilt läbi astuda. Sest iga restaureerimist väärt metallist mehhanism jõuab lõpuks just sinna. Ja siis sa saad sealt kas mingeid juppe või lausa lunastad mingi sümboolse hinnaga kogu kaadervärgi välja. Oma suuremaid õnnestumisi sellel alal on olnud 750cm3 "emm", mis on praktiliselt kokku juba pandud, IZ56 mootorita sooloka sain Valga platsilt sel teisipäeval, isegi õhk oli veel rehvides sees. Ja eelmine aasta sain selliselt omale "Colnago" ratta, mille siis 200 euriga maha müüsin. Igasugu paake, istmeid, porikaid, rattaid ja muud pudi-padi olen ära toonud ikka väga palju, enamasti suht uueväärses konditsioonis. Ja kui oled juba kohalikele meestele oma kunde, siis nad ei pea nad paljuks ka sulle helistada, kui midagi huvitavat jälle väravast sisse tuuakse. Vähemalt mul on küll sedasi, näiteks selle IZi ma just niimoodi saingi.
Post Reply