IZ 56
IZ 56
Tere,
Ütlen kohe ära, et olen suhteliselt asjatundmatu. Aga on võimalus osta üks IZ 56, väidetakse et kõik orginaal(üks asjatundjam sõber ütles et on kõik orginaal aga ta oli purjus kah ja ega ta ei pruugi nii täpselt teada), dokumentide olemasolu ei jõudnud küsida kuna oli kiire (külatuttav pakkus). Pikka aega oli ta seisnud ja siis ta kaupel selle endale aga sõitu ei saanud minna, kuna rehvid purunuesid täispumpamisel. Masin läks aga käima, aga ma küsin, et mis te arvate üldse sellest masinast, kui ta niikaua seisnud on. Läbisõit oli tal miskine 15000km. Kas keegi oskab leida pildi IZ 56, mis oleks täiesti orginaalet saaksin võrrelda mulle pakutavaga.
Küsitakse 200 euri.
Ütlen kohe ära, et olen suhteliselt asjatundmatu. Aga on võimalus osta üks IZ 56, väidetakse et kõik orginaal(üks asjatundjam sõber ütles et on kõik orginaal aga ta oli purjus kah ja ega ta ei pruugi nii täpselt teada), dokumentide olemasolu ei jõudnud küsida kuna oli kiire (külatuttav pakkus). Pikka aega oli ta seisnud ja siis ta kaupel selle endale aga sõitu ei saanud minna, kuna rehvid purunuesid täispumpamisel. Masin läks aga käima, aga ma küsin, et mis te arvate üldse sellest masinast, kui ta niikaua seisnud on. Läbisõit oli tal miskine 15000km. Kas keegi oskab leida pildi IZ 56, mis oleks täiesti orginaalet saaksin võrrelda mulle pakutavaga.
Küsitakse 200 euri.
Re: IZ 56
Kui soovid niisama nädalavahetusel näppe õliseks teha, siis osta ära, 200€ on normaalne hind, kui mootor töötab ja masin omal jõul liigub. Rehvid tuleks niikuinii uute vastu vahetada.
Isegi kui dokumente ei ole, tuleks ostmisel koostada ostu-müügi leping, millega saaksid sa tõestada, et oled selle masina ostnud, mitte virutanud. Tulevikus on see vajalik masina edasimüümisel või arvele võtmisel.
IZ`ide originaalsust saab määrata selle lehe abil:
http://www.jogevamc.ee/pictures/izh/diff/index.html
Isegi kui dokumente ei ole, tuleks ostmisel koostada ostu-müügi leping, millega saaksid sa tõestada, et oled selle masina ostnud, mitte virutanud. Tulevikus on see vajalik masina edasimüümisel või arvele võtmisel.
IZ`ide originaalsust saab määrata selle lehe abil:
http://www.jogevamc.ee/pictures/izh/diff/index.html
Re: IZ 56
Vahet pole, kust tema selle sai, ta ei peagi ametlik omanik olema.
Point on selles, et kui sa juba suurema summa (mis ületab vanaraua hinda) välja käid, siis peaksid selle ostu ka paberile panema.
Sel juhul ei ole sina süüdi, kui masin on varastatud.
Hiljem otsid omaniku ülesse, tõendad oma ostu ning vormistad õige omanikuga paberid, et saada masin arvele, ilma igasuguse hookus-pookusetta.
Enne dokumentide vormistamist ei ole ka mõtet seda masinat restaureerida vms. raha sinna investeerida, kuna on väike võimalus, et ametlik omanik soovib oma vara tagasi saada.
Point on selles, et kui sa juba suurema summa (mis ületab vanaraua hinda) välja käid, siis peaksid selle ostu ka paberile panema.
Sel juhul ei ole sina süüdi, kui masin on varastatud.
Hiljem otsid omaniku ülesse, tõendad oma ostu ning vormistad õige omanikuga paberid, et saada masin arvele, ilma igasuguse hookus-pookusetta.
Enne dokumentide vormistamist ei ole ka mõtet seda masinat restaureerida vms. raha sinna investeerida, kuna on väike võimalus, et ametlik omanik soovib oma vara tagasi saada.
Re: IZ 56
Niipalju kui piltidelt näha (kuni kiigeni) on tegu väga heas komplektsuses säilinud varasema Iž56-ga. Eks niiskus on kroomi ja värviga oma töö teinud, aga kõik on uuendatav. Kadedaks teete oma leidudegaoliveer wrote:http://fotoalbum.ee/photos/oliveer/105401129
Pildid siin
Re: IZ 56
Tavalises vormis:
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=30181
http://www.mnt.ee/public/ark_blanketid/myygileping.doc
Allkirjad, isikukoodid, dokumendinumbrid, raaminumber paned kirja.
Juhul kui tehnopass, reg. number puudub, siis selle paned lisatingimustesse kirja.
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=30181
http://www.mnt.ee/public/ark_blanketid/myygileping.doc
Allkirjad, isikukoodid, dokumendinumbrid, raaminumber paned kirja.
Juhul kui tehnopass, reg. number puudub, siis selle paned lisatingimustesse kirja.
Re: IZ 56
Plaanis täna ära õhtul ära tuua see omale. Tahaks siis küsida, et mida kõigepealt tegema peaks. Endal selline mõte et lasen mootoril soojemaks tikuseda natuke kohapeal ja siis lasta käimarist vana õli välja ja uus sisse, enne seda sõitma väga ei tahaks minna. Ja kui palju seda sinna valada tuleb? Mis spetsialistid soovitavad ?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1552
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: IZ 56
Soovitan ratta katta mootoripesu vedelikuga lasta mõjuda ja siis survepesuga kõik p**k maha pesta.
Hea oleks pärast ratas kuivatada.
Siis kontrolli õli taset ja värvust kui tase liiga madal, siis lisa vedelamat õli, aitab mustust lahti pesta.
Peale seda võid käivitada.
Peale pesu roostele mõni konserveerimisvahend peale, Prismas müüakse mingit huvitavat roostevastast möksi, meenutab natukene WD40 õli aga peaks olema konserveerivate omadustega.
Hea oleks pärast ratas kuivatada.
Siis kontrolli õli taset ja värvust kui tase liiga madal, siis lisa vedelamat õli, aitab mustust lahti pesta.
Peale seda võid käivitada.
Peale pesu roostele mõni konserveerimisvahend peale, Prismas müüakse mingit huvitavat roostevastast möksi, meenutab natukene WD40 õli aga peaks olema konserveerivate omadustega.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: IZ 56
Kõik oleneb sellest, mida sa lõpptulemusena saada tahad.
Kui sa soovid garages lihtsalt aega surnuks lüüa ja sellest masinast nö. võsapilli teha, siis vaheta õli, puhasta karpa, kontaktid, osta uus aku peale ja anna tuld.
Kui soovid enda jaoks restaureerida, siis peaks kõik laiali võtma, puhastama, värvima, kulunud osad asendama jne. - eeldab korras dokumente.
Kui soovid vaheltkasuga maha müüa, siis tuleks lihtsalt käima panna, ning leida ülesse õige omanik ja asjad selgeks rääkida - iga investeeritud € on tõenäoliselt kahjum. Kui investeerid sinna suure summa, siis heal juhul saad sa remondi rahaga maha müüa.
Kui sa soovid garages lihtsalt aega surnuks lüüa ja sellest masinast nö. võsapilli teha, siis vaheta õli, puhasta karpa, kontaktid, osta uus aku peale ja anna tuld.
Kui soovid enda jaoks restaureerida, siis peaks kõik laiali võtma, puhastama, värvima, kulunud osad asendama jne. - eeldab korras dokumente.
Kui soovid vaheltkasuga maha müüa, siis tuleks lihtsalt käima panna, ning leida ülesse õige omanik ja asjad selgeks rääkida - iga investeeritud € on tõenäoliselt kahjum. Kui investeerid sinna suure summa, siis heal juhul saad sa remondi rahaga maha müüa.
Re: IZ 56
Nüüdseks on ratas minu käes.
Plaain teda korda teha (meeldib näppida) ka ära värvida tulevikus. Esmane plaan on siiski ta liikuma saada. Mootor töötab hästi, aga pole saanud sõita, kuna tagarattal mantel puru... Ehk kui kellelgi on pakkuda siis soovin osta !!! 19tolli on suurus. Aga homme lähen ostan aku, bensiini, käigukastiõli ja mootoriõli. Hetkel masin hargipeal seistes proovisin essa käiku sisse panna ja lõin vänta..ratas ei liikunud..panin teise liikus...
Plaain teda korda teha (meeldib näppida) ka ära värvida tulevikus. Esmane plaan on siiski ta liikuma saada. Mootor töötab hästi, aga pole saanud sõita, kuna tagarattal mantel puru... Ehk kui kellelgi on pakkuda siis soovin osta !!! 19tolli on suurus. Aga homme lähen ostan aku, bensiini, käigukastiõli ja mootoriõli. Hetkel masin hargipeal seistes proovisin essa käiku sisse panna ja lõin vänta..ratas ei liikunud..panin teise liikus...
Re: IZ 56
Pole küll odav, kuid jõgeval on edasimüüja olemas:
Mõõtude kohta ei oska öelda.
http://www.intermoto.ee/akud/6N11A-3A/6 ... sxjtfRdUgt
Ning siin:
http://pood.automaailm.ee/est/moto/motoaku/moto6v
Mõõtude kohta ei oska öelda.
http://www.intermoto.ee/akud/6N11A-3A/6 ... sxjtfRdUgt
Ning siin:
http://pood.automaailm.ee/est/moto/motoaku/moto6v
Re: IZ 56
Tänud, aga miks just nii suur ? ja küsimus on et, kumb juhe Iz'il on pluss ja kumb miinus...üks juhe oli vist must ja teine rohekas. Kui suur kogus õli läheb käigukasti umbes, tean plaju osta? Panekul tean et peab hakkama ühest poldi august välja ajama.
Re: IZ 56
Miinus läheb raami.
Kui tuledega sõidad pikalt madalatel pööretel, siis võib juhtuda, et tõmbab aku tühjaks ja sureb välja.
Väidetavalt peaks originaalis olema 7Ah.
Kui tuledega sõidad pikalt madalatel pööretel, siis võib juhtuda, et tõmbab aku tühjaks ja sureb välja.
Väidetavalt peaks originaalis olema 7Ah.
Re: IZ 56
Kahe klambriga käib põhjakaan lahti, seal vahel veel kaks väikest taldrikut. Kui puhtaks pesed ja kokku paned käib õhufiltri põhjakopsiku sisse korgitäis õli - tolmu püüdmiseks.oliveer wrote:Küsimus et kas õhupuhasti ei käi kuidagi lahti..käega katsudes on korralik pasakiht seal aga ei pääse puhastama.
Mootori vasakul küljel on väike poldike, selle keerad lahti, kui ülevalt täidad. Jämedalt 1 liitriga peaks toime tulema. Väga hästi sobib mõni mineraalne bensiinimootori õli. 10W40. Sidurilibisemise küll probleemiks ei saa.oliveer wrote:Tänud, aga miks just nii suur ? ja küsimus on et, kumb juhe Iz'il on pluss ja kumb miinus...üks juhe oli vist must ja teine rohekas. Kui suur kogus õli läheb käigukasti umbes, tean plaju osta? Panekul tean et peab hakkama ühest poldi august välja ajama.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ 56
Mõtlesin käigu aksti valada seda õli: http://pood.automaailm.ee/est/moto/moto ... uctID=3178
Ja bensiinile segada seda http://pood.automaailm.ee/est/moto/moto ... uctID=3177
need peaks kõlbam ?
Lisaks leidsin elektriskeemi IZ 56 oma ja seal näitab et - läheb massi. http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=24373
Mis variant siis õige on ?
Ja bensiinile segada seda http://pood.automaailm.ee/est/moto/moto ... uctID=3177
need peaks kõlbam ?
Lisaks leidsin elektriskeemi IZ 56 oma ja seal näitab et - läheb massi. http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=24373
Mis variant siis õige on ?
Re: IZ 56
Raam ongi mass.
Re: IZ 56
Tean...enne oli siin üks sellline postitus kus väideti et + läheb raaami, see kustutati ära. Kuima peale vana käigukasti õli välja laskmist tahan selle ruumi sealt korralikult vanast pasast puhtaks saada kas ma võin selle vasaku kaane eest ära võtta ilma et sealt midagi välja kukuks?
Re: IZ 56
Mina kirjutasin ja kustutasin. Mu vanal 56 mootoril oli mähis teistpidi üle mähitud ja seetõttu oligi + massis. Kõik korrektne, originaalis - massis ikka!oliveer wrote:Tean...enne oli siin üks sellline postitus kus väideti et + läheb raaami, see kustutati ära. Kuima peale vana käigukasti õli välja laskmist tahan selle ruumi sealt korralikult vanast pasast puhtaks saada kas ma võin selle vasaku kaane eest ära võtta ilma et sealt midagi välja kukuks?
Vasaku kaane võid ära jah võtta. Pesta brakecleaneri või bensiiniga sisu puhtaks, hiljem paned uue tihendi ja hermeetikuga kaane tagasi. Selle täissündi asemel võiksid panna mineraali või healjuhul poolsünti käigukasti.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ 56
Vasaku (siduripoolse) mootori kaane eemaldamiseks pead eemaldama käimalöömis ning käiguvahetus hoova, kaane eemaldamisel päästad lahti ka pingeall oleva käimalöömis mehhanismi, mille tagasipanek vajab veidi harjutamist.
Mul on detailide pesemiseks vana ahjupann, pintslid ning pumbaga puhastusprits.
Mul on detailide pesemiseks vana ahjupann, pintslid ning pumbaga puhastusprits.
Re: IZ 56
Ma võtsin vasaku kaane maha. Kas see käimalöömis mehhanism oli see spiraalvedruga värk ? Kuidas ma ta tagasi panen? Panen löömisvända külge ja kerin mingi mõned ringid tagasi pinge alla sellevedru ? või piisab ainult poolest ringist sest jalaga lööd kah pool ringi ? Ma vaaatasin et see tihend ei olnud kõige suurem asi. Kust ma uue saaks, kas on võimalus ise mignist asjast väöja lõigata sama kujuline ? Kas hermeetikut võib panna nii et
hermeetik, tihend, hermeetik ?
Leidsin sellsie tihendite komplekti, kas selle masinatüübi omad istuvad IZ 56 ka ?
http://www.okidoki.ee/item/2840764/#largepic
hermeetik, tihend, hermeetik ?
Leidsin sellsie tihendite komplekti, kas selle masinatüübi omad istuvad IZ 56 ka ?
http://www.okidoki.ee/item/2840764/#largepic
Re: IZ 56
Istuvad küll, aga selle nn sarja omadest võib ka omajagu praaki leida. Minul näiteks generaatori poolse simmerikatte tihendi avad olid 5 mm nihkesse läinud. Ikka juhtub :)
Kui simmereid paigaldad, osta ka LOCTITE tihendiliim, teed mõlemalt poolt kokku ja paned tihendi puhastele pindadele (pesed eelnevalt brackecleaneriga või atsetooniga), saad 100% lekkekindla mootori!
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=3913
Muud laagrisimmerid soovitan poest osta SKF või muud kaasaegsed, need nn vene komplektides olevad on üpris kehva kummisegu kvaliteediga. Kipuvad kergesti lagunema/pragunema. Izil ainult üks simmer on, mida asendust tihti ei leia (planeta siduripoolne kummisimmer). Kuid saab ka kahest tavaliselt kokku panna ja lasta vahevõru vahele teha.
Simmerimõõdud otsi IZ P või IZ 56 manualist:
http://site.motokuur.ee/?page_id=76
Kui simmereid paigaldad, osta ka LOCTITE tihendiliim, teed mõlemalt poolt kokku ja paned tihendi puhastele pindadele (pesed eelnevalt brackecleaneriga või atsetooniga), saad 100% lekkekindla mootori!
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=3913
Muud laagrisimmerid soovitan poest osta SKF või muud kaasaegsed, need nn vene komplektides olevad on üpris kehva kummisegu kvaliteediga. Kipuvad kergesti lagunema/pragunema. Izil ainult üks simmer on, mida asendust tihti ei leia (planeta siduripoolne kummisimmer). Kuid saab ka kahest tavaliselt kokku panna ja lasta vahevõru vahele teha.
Simmerimõõdud otsi IZ P või IZ 56 manualist:
http://site.motokuur.ee/?page_id=76
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ 56
Selle käimalöömise mehhanismil pidi vist ühe täisringi tegema ja kuhugi servataha seisma panema ning ettevaatlikult kaas peale. Vedru peab pinges olema ning valesti kokku panna ei saa.
Re: IZ 56
Ostsin poest mingit germeetikut (ei ole hermeetik , toime sama) kas seda tuli ikka kasutada nii et paned pinnale ja siis lükkan kaane kohe külge ikka, mitte et peaks laskma tal ära tahukuda ja siis külge ? Kui õige siis kaua see seal kuivama peaks enne kui öli lisada võib.. tahaks proovida juba käima panna.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 82
- Joined: 23. Sep 2012 00:00
- Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
- Contact:
Re: IZ 56
toote peal peaks kirjas olema, üldiselt peab 24h kuivama/tahkuma et korralikult pidama jääks
Krossi Voshod, Delta ja Druzba aretis, Minivõrr
Re: IZ 56
Hermeetikud, germeetikud ning silikoonid on tihendi abivahendid.
Tihendi võid ise teha, selleks on olemas tihendimaterjal ning erinevad töövõtted, näit: teed kaane õliga kokku, asetad tihendimaterjali peale, õli imbub materjalisse ning jätab jälje.
Lõikad kääridega välja, augud lööd kuuliga või teed spets tangidega.
Varem või hiljem tuleb sul see selgeks saada.
Kui tihendimaterjali käepärast ei ole, siis võid kasutada kingakarbi pappi, mis on ühekordne mitte kihiline.
Teinekord saab sama tihendit ka korduvalt kasutada, et tihend lahtivõtmisel ei rebeneks, tuleks kokkupanekul hermeetiku asemel kasutada tavotti.
Hermeetikutest jätab kõige parema pildi musta värvi hermeetik.
Tihendi võid ise teha, selleks on olemas tihendimaterjal ning erinevad töövõtted, näit: teed kaane õliga kokku, asetad tihendimaterjali peale, õli imbub materjalisse ning jätab jälje.
Lõikad kääridega välja, augud lööd kuuliga või teed spets tangidega.
Varem või hiljem tuleb sul see selgeks saada.
Kui tihendimaterjali käepärast ei ole, siis võid kasutada kingakarbi pappi, mis on ühekordne mitte kihiline.
Teinekord saab sama tihendit ka korduvalt kasutada, et tihend lahtivõtmisel ei rebeneks, tuleks kokkupanekul hermeetiku asemel kasutada tavotti.
Hermeetikutest jätab kõige parema pildi musta värvi hermeetik.
Re: IZ 56
Tagaratta mantel sai täna vahetatud ja sain esimest korda masinaga sõidetud. Käiguvahetus tahab õppimist veel, muidu tundus et ok. Vibratsioon oli suurtel pööretel tohutu!?! Ja selle germeetikuga on see et vana tihend nii sitt et seda üldse ei pannudki. Ehituspoest saab neid tihendi materiale? et kui tundub et see värk ei pea siis saab kunagi ära vahetada.
Re: IZ 56
Lisaks täna puhatasin karbussi alust osa ja vastasin paar pragu . Pilt siin http://fotoalbum.ee/photos/oliveer/105426153.
Mõtlesin et kas need õvivad olla seotud suure vibratsiooniga mis tekib suurtel pööretel ? See nr1 pragu on kergelt nihkes vastastpoolest, nagu väänatud oleks. Ja teine on migni 1cm ülevalt alla pragu.
Mõtlesin et kas need õvivad olla seotud suure vibratsiooniga mis tekib suurtel pööretel ? See nr1 pragu on kergelt nihkes vastastpoolest, nagu väänatud oleks. Ja teine on migni 1cm ülevalt alla pragu.
Re: IZ 56
Need ei ole praod, need on kaante erinevused.
Re: IZ 56
Izil reguleeritakse kütusesegu K-28 karburaatoril nõela langetamise-tõstmisega. Üks kruvidest reguleerib siibriasendi kõrgust, teine reguleerib lisaõhku tühikäigu düüsi ette. St langetab alarõhku siibri ees ning seega lahtikeerates teeb tühikäigul segu vaesemaks.oliveer wrote:Mida teeb Iz karburaatori segukruvi kinni keeramisel, kas sulgeb lisa õhukanali või sulgeb lisa bensiinikanali ?
Soovitan sulle alla tõmmata siit A.Palu "Mootorratta juhi õpiku" mõni õhtu sirvimiseks.
http://site.motokuur.ee/?page_id=76
Su enamustele küsimustele on järgemööda vastused selles raamatus. Ilmselt suudad ka hiljem mõnda viga vältida tänu teadmistele..
Ja tere tulemast ühepütise Izi vibreerivasse maailma. See on täiesti normaalne
Tõsi, tasakaalustamisega spetsialisti juures saab asja paremaks, kuid vanad izid ongi mõeldud madalapöörde popsutamise pillina rohkem.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ 56
Mul seis selline, et karpa küljest 1 kruvidest puudu, olemas on see nõelja otsaga kruvi, mis on väikse õhuvõtuava vastas , puudu see, mis nurga alt karbussi sisse, sinna ette on üks tokk lükatud.
Lugesin seda raamatud ja kas siis tühikäiku reguleeritakse nende 2 kruviga ja sõitmise need 2 kruvi üldse ei mõjuta. Et sõitmise jaoks saan ainult siibri otsas olevat nõela tõsta, või langetada.
Kas ma võin mingi suvalise sobiva poldi sinna, või peaks ka see olema nõelja otsaga?
Lugesin seda raamatud ja kas siis tühikäiku reguleeritakse nende 2 kruviga ja sõitmise need 2 kruvi üldse ei mõjuta. Et sõitmise jaoks saan ainult siibri otsas olevat nõela tõsta, või langetada.
Kas ma võin mingi suvalise sobiva poldi sinna, või peaks ka see olema nõelja otsaga?
Re: IZ 56
Siibri kõrguse reguleerimiseks võid jah panna suvalise sobiva pikkusega poldi. Originaalis on vist lühema koonuses otsaga polt. Sõitmist tõesti ei mõjuta need kaks polti, ainult tühikäiku, kui siiber all on. Sõitmise ajaks tuleb muide tõmmata lisaõhuklapp ka lahti sellel karpal - kui mootor soojaks läinud.
Nagu raamatus kirjutab, reguleerid segukruvi sedasi, et pöörded maksimaalsed, siis keerad veerandivõrra siibrit alla poole ja reguleerid uuesti segukruvi. Nii iteratiivselt korrates saavutad lõpuks korras mootoriga mõnusa madala aeglase põksumise tühikäigul.
Hiljem gaasi andes ei tohi välja surra, samuti gaasi maha võttes. Samuti võib juhtuda, et liiga madalale sättides enam külmalt ei tööta hästi. Kuid selle kompenseerimiseks ongi eraldi veel lisaõhusiiber
Nagu raamatus kirjutab, reguleerid segukruvi sedasi, et pöörded maksimaalsed, siis keerad veerandivõrra siibrit alla poole ja reguleerid uuesti segukruvi. Nii iteratiivselt korrates saavutad lõpuks korras mootoriga mõnusa madala aeglase põksumise tühikäigul.
Hiljem gaasi andes ei tohi välja surra, samuti gaasi maha võttes. Samuti võib juhtuda, et liiga madalale sättides enam külmalt ei tööta hästi. Kuid selle kompenseerimiseks ongi eraldi veel lisaõhusiiber
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ 56
Siibri küljes jah. Lenksul on erladi hoob, millega seda tõstetakse. Iz 56l tuleb see hoob sõites põhja tõmmata, uuematel Izidel aga maha lükata.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1552
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: IZ 56
Perses, täna sai paak esimest korda peale pantud ( sai puhastatud roostest) sõtisin natuke ja see otsustas lekkima hakata. Keerasin siis jälle maha ja oligi auk, kraapisin seda natuke ja pehmet kohta oli umbes 1cm peenike joon. Mida teha, kas seda keevitada annab või peabki uue paagi sebima ? Lisaks mulle tundub et käikudega natuke probleeme, sest esimeselt käigult 2 saada on puhas kunst, küll tuleb tühikäik, kord tuleb 3 aga teist ei saa kuidagi kätte ilma nussimiseta. Lisaks vibratsioon on ulme suurtel pööretel, kas need asjad võivad omavahel seotud olla?
Re: IZ 56
Esmalt tuleks paak happega seest puhtaks pesta, naaskliga pehmed kohad ülesse otsida, kinni keevitada, tinaga üle joota ja korralikult üle värvida.
Palju odavam ja lihtsam oleks uus paak osta, kuid neid veetilga kujulisi paake nii naljalt ei leia.
Kui sinna mõne uuema iz`i paak peale läheb (kinnitustelt peaks sobima, välimuselt ei sobi), siis võin sulle leida 10€+post eest ajutise paagi, planeta 4 või 5 oma.
Käigukast käib küljepealt lahti, ning seal tuleb kõik kulunud detailid ära vahetada ja paika reguleerida.
Vibra on selle masina eripära, mida vältida ei saa, seda tuleb nautida
Palju odavam ja lihtsam oleks uus paak osta, kuid neid veetilga kujulisi paake nii naljalt ei leia.
Kui sinna mõne uuema iz`i paak peale läheb (kinnitustelt peaks sobima, välimuselt ei sobi), siis võin sulle leida 10€+post eest ajutise paagi, planeta 4 või 5 oma.
Käigukast käib küljepealt lahti, ning seal tuleb kõik kulunud detailid ära vahetada ja paika reguleerida.
Vibra on selle masina eripära, mida vältida ei saa, seda tuleb nautida