K: Keermed ning suurema siselõikamine

Üldine mototeemaline arutelu
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by iz350super »

Tere,
hiinakal on keere maas. Keere ise asub karteri küljes, nimelt ketikaitsekaan.

Oleks vaja: kas auk suuremaks ja uus keere sisse, kuid, karter väga õhuke sellekohapealt.
Siis plaanisin, et kui oleks läbiv auk, paneks mutriga, kuid ei ole.
Mis valikuid veel on?

Ning kas keegi viitsiks siis väikese tabeli kirjutada, et mitmese puuriga peab (maasoleva keermega auku) suuremaks laskma et järgmist keeret keerata, nii kuuest auku kaheksaseks jne.
Tänud ette.
T.M
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by fomoco »

Keermeliim?
Stern84
Tavakasutaja
Posts: 33
Joined: 09. Jun 2013 18:07
Location: Harjumaakond

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by Stern84 »

Mis tabelit siin vaja on ?
Mõõdad vana poldi keermeharjade mõõdu, võtad kõigepealt sama mõõduga puuri ja lased puhtaks, kui jäi palju lased järgmist mõõtu puuriga.
Tegelikult kui keermesamm samaks jääb siis musttöötluse keermepuuriga võib vabalt proovida järgmist mõõtu keeret puurida (alumiiniumi puhul).
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by iz350super »

Mida ma sellest vanast keermest ikka enam mõõdan, kui on vaja uut ja suuremat keeret, minu küsimus, kui suure puuriga tuleb puurida, et saada kaheksane sisse keeratud.
Tabeli all mõtlesin sama analoogial muud mõõdud üles kirjutada.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by fomoco »

Image


automotost pärit.
Stern84
Tavakasutaja
Posts: 33
Joined: 09. Jun 2013 18:07
Location: Harjumaakond

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by Stern84 »

Ja et teinekord ei jääks foorumisse tabelit ootama siis saab selle mõõdu näiteks M8 mutri sisemõõdust lähtudes.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by Nobody »

Kui on oht, et ka uus keere saab kahjustatud võid näiteks M8 poldi võtta, kruustangide vahel puuringis puurida sisse 4.2 mm ava ja keermestada M5 keermepuuriga. Seejärel lõikad poldi nii lühikeseks, kui sul karteris M8 ava sügavus on. Paned kõige tugevama Loctite keermeliimiga kinni ja tulevikus kasutad näiteks M5 polte.

Lihtsalt üks idee.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by iz350super »

See viimane mõte käis mul ka siis läbi, kui iz spordi süüte poolsed karterid olid kehvas seisus. Kuid, millega ma sisse keeran selle, mis keermeliimiga jääb karterisse?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by Nobody »

iz350super wrote:See viimane mõte käis mul ka siis läbi, kui iz spordi süüte poolsed karterid olid kehvas seisus. Kuid, millega ma sisse keeran selle, mis keermeliimiga jääb karterisse?
Näiteks poldiga, mis on sisse keeratud ning kontramutriga fikseeritud. Pärast, kui liim kuivanud, keerad kontra lahti ja keerad poldi välja.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: Keermed ning suurema siselõikamine

Unread post by iz350super »

Tänud, nüüd avastasin et suht loll küsimus, kui pole mõttega asja juures.
Post Reply