Ei ole võimalik jawa 360 süüdet paika panna!

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
kreits
Posts: 7
Joined: 09. Aug 2009 00:00

Ei ole võimalik jawa 360 süüdet paika panna!

Unread post by kreits »

Probleem siis selline, et panen parempoolse kolvi üss ja langetan tagasi siis 3,0 mm. Järgmisena peaks siis olema võimalus kontaktid lambiga õigele kohale asetada, kuid õige kontakti vahega ei ole see lihtsalt võimalik kuna reguleerimis ruumist nagu ei piisakski. Nukk nagu ei oleks õiges kohas et kontakte laiali lykata. Kui kontakti vahe panna mingi 2-3 mm peale siis saab paika, kuid sellest pole abi, sest siis ei l2he mootor korralikult pöördesse. Kas viga võib olla kontaktide nende plaatide liigses kulumises mis vastu nukkmuhvi käivad? Mõistus otsas täiesti. Suure kontaktivahega muidu tööle hädaga isegi l2heb. Kiilude olemasolu ka kontrollitud ja kõik peaks nagu ok olema aga ei ole.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 336
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

Mis "kiiludest" me räägime? Väntvõlli ots haamrit ei ole saanud? Kui nukk viskab siis tekib ka samalaadseid intsidente.
Sõidan nagu suudan.
kreits
Posts: 7
Joined: 09. Aug 2009 00:00

Unread post by kreits »

Mattu wrote:Mis "kiiludest" me räägime? Väntvõlli ots haamrit ei ole saanud? Kui nukk viskab siis tekib ka samalaadseid intsidente.
Geneka kiil ja vända ots korras ja eile lahti võttes tundus et on ok, nuka kiil ka korras. Mismõttes nukk viskab?
tom
Tavakasutaja
Posts: 126
Joined: 05. May 2009 00:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by tom »

Kas varem töötas selle nukiga? omal ammusest ajast kogemus, et keegi tarkpea oli peenema läbimõõduga vale nuki pannud (ja regullimine ikka nii, et kolb üles, siis kontaktivahe paika jne jne.).
Last edited by tom on 19. May 2011 23:07, edited 1 time in total.
kreits
Posts: 7
Joined: 09. Aug 2009 00:00

Unread post by kreits »

tom wrote:Kas varem töötas selle nukiga? omal ammusest ajast kogemus, et keegi tarkpea oli peenema läbimõõduga nuki pannud (ja regullimine ikka nii, et kolb üles, kontaktivahe paika jne.).

Ei teagi kahjuks kas töötas, nuki seal poldi poolses otsas kirjas igatahes jawa, kuid kas siis võivad erineda vms? Kolb ylemises surnud seisus ja siis kontaktivahe paika eks? A ja algul enne õige geneka ostmist oli peal 634 süüte mäng ja relle regulaator jne, vb siis 634 oma nukk.
tom
Tavakasutaja
Posts: 126
Joined: 05. May 2009 00:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by tom »

Jah nii see käib, ma võin vaadata homme, garaazis peaks mul mõni vana nukk veel olema.
kreits
Posts: 7
Joined: 09. Aug 2009 00:00

Unread post by kreits »

tom wrote:Jah nii see käib, ma võin vaadata homme, garaazis peaks mul mõni vana nukk veel olema.
oleks väga tore kui vaataksid!
kreits
Posts: 7
Joined: 09. Aug 2009 00:00

Unread post by kreits »

tom wrote:Jah nii see käib, ma võin vaadata homme, garaazis peaks mul mõni vana nukk veel olema.
täpsustan veel, et selle nuki poldi pool olev kiri on jawa ja all on number 51 ja kahtlustan ise, et võib olla 1 pütase 351 yhe oma siis, kuid kas 351 ja 360 omad on erinevad?
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

Võib täiesti olla, et kontaktil see plastist ots, mis vastu nukki puutub, on kulunud. Sellisel juhul hakkabki süütemoment ühte äärde käima ja kui on liiga kulunud, siis ongi sümptomid täpselt sellised nagu sa kirjeldasid.
Nii et poodi uue süüteplaadi järele.
User avatar
ats97
Tavakasutaja
Posts: 81
Joined: 29. Nov 2005 01:00

Unread post by ats97 »

Süüteplaati küll uut vaja pole - piisab uutest kontaktidest. Ise kasutasin originaali puudumisel kas Zil või Gaz veoka kontakte, võlli ava tuli vaid tibake suuremaks puurida, et kontaktid vabalt liiguks, muidu sobisid hästi. Kui olemas teisi nukkmuhve siis kindlasti proovi ka neid vahetada - ei ole kõik 1-1 sobivad erinevate mudelite(aastate) omad. Nähtud-tehtud. Ära unusta ka vilti õlitada.
Ats.
vootele wrote:Võib täiesti olla, et kontaktil see plastist ots, mis vastu nukki puutub, on kulunud. Sellisel juhul hakkabki süütemoment ühte äärde käima ja kui on liiga kulunud, siis ongi sümptomid täpselt sellised nagu sa kirjeldasid.
Nii et poodi uue süüteplaadi järele.
102
Posts: 8
Joined: 08. Aug 2008 00:00

Unread post by 102 »

mina omal ajal lihtsalt muutsin nuka asendit kui süüte plaati enam piisavalt kruttida ei saanud ja toimis väga hästi.
User avatar
ats97
Tavakasutaja
Posts: 81
Joined: 29. Nov 2005 01:00

Unread post by ats97 »

102 wrote:mina omal ajal lihtsalt muutsin nuka asendit kui süüte plaati enam piisavalt kruttida ei saanud ja toimis väga hästi.
nuka asendi muutmine tähendab rootori ja nuka retsimist, mis pole küll kõige mõistlikum tegu. Probleem ning lahendus pole ei kallis ega keeruline.
Opa
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 28. Aug 2009 00:00

Unread post by Opa »

Pead vist tegema selle suure väljamineku ja kaasaaegse 12V generaatori ilma kontaktideta süütega. Kaovad mured, mootor hakkab väga ilusti käima ja voolu jagub kõigile :D
Ise olen jamanud kontaktidega ja pinge regulaatoriga nii, et seda nägu.
350 ja 250 jawdel on erinev nukkmuhv.

Kunagi kui ikka kontaktidega mässasin, siis küünla asemele käis seieriga kell, mis näitas üks ring üks millimeeter. Kontaktide külge kontroll lamp ja lamp pidi süttima täpselt 3,5mm enne Üss-i. Kontakti vahe suurusega oli mulgi probleeme pidevalt.
Lahendust sulle kahjuks pakkuda ei oska
User avatar
Spice
Tavakasutaja
Posts: 52
Joined: 01. May 2011 00:00
Contact:

Unread post by Spice »

Mis pealmine, kontaktsüüte paikasaamine nõuab küll suurt vaeva, kuid kui paigas, tasub end samahästi kui elektron. Ise aretasin 175ccm voshodile peale mini süütemängu, töötab ning ei kurda.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 336
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

kreits wrote:Geneka kiil ja vända ots korras ja eile lahti võttes tundus et on ok, nuka kiil ka korras. Mismõttes nukk viskab?
Esiteks ei saa ma suurt aru, kus sa seal "kiile" näed. Rootor on tihvti otsas ja kui seal "kiil" on, siis on keegi seal midagi eelnevalt ratsinud. Nukk hakkab siis viskama, kui mingi persevest on väntvõlli otsale haamrit andnud (nt. lahtivõttes-kokkupannes). S.t. väntvõlli ots käib üles alla ja sellega seoses siis ka nukk.
Sõidan nagu suudan.
kreits
Posts: 7
Joined: 09. Aug 2009 00:00

Unread post by kreits »

Mattu wrote:
kreits wrote:Geneka kiil ja vända ots korras ja eile lahti võttes tundus et on ok, nuka kiil ka korras. Mismõttes nukk viskab?
Esiteks ei saa ma suurt aru, kus sa seal "kiile" näed. Rootor on tihvti otsas ja kui seal "kiil" on, siis on keegi seal midagi eelnevalt ratsinud. Nukk hakkab siis viskama, kui mingi persevest on väntvõlli otsale haamrit andnud (nt. lahtivõttes-kokkupannes). S.t. väntvõlli ots käib üles alla ja sellega seoses siis ka nukk.

tihvt ikka jaa, lihtsalt sõnastus oli vale
Post Reply