Lada amodist krossikale amort

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Lada amodist krossikale amort

Unread post by andres1234 »

Lada amort oli mul tsiklil all juba aasta aga ta ei töötanud nii nagu ta võiks,
sellepärast otsustasingi seda täiendada , et saada sellest üks hästitoimiv amort
: )
Amordiehitus on mulle alati huvi pakkund , se on kui täheteadus :wink:
Tahan omakättega endale head amordid leiutata.
Kui küsimusi siis küsige julgelt , ei hammusta
:D
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Amort ise siis selline

Image

Kõrval on ka sisu näha!
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Originaalis on esiamort kahe toruline ehk kahe kambriline.
Selles nagu pole probleemigi aga häda on selles et amordi kolb ei ole krossi jaoks mõeldud.
Tal on hästi väikesed augud ja sealt ei jõua lihtsalt õli läbi käia , vot selles on asi.
Ruumi ka ei ole et suuremaks auke teha , selletaha se asi kinni jääbki.Lisaks on kolb ka liiga väike, minuarvates.
Image

Sellepärast otsustasin et tuleb midagi nendega ette võtta.
Selleks sai mitu Lääne auto amorti pooleks võetud ja vajalikke juppe korjatud.
Otsustasin, et teen amordi ühetorulise.
Leidsin kaks identset auto amorti mille sisemised amorditurud sobivad minu amortide sisse .

Uus amorditoru ja kolb siis

Image
Image

Tänaseks kõik hoian teid edaspidi toimuvaga kursis
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Saan aru et sul on kasutuses paarisamordiga masinal, kuidas kommenteeriksid selle kasutamist monoamordina?
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
argo1974
Tavakasutaja
Posts: 80
Joined: 09. Oct 2005 00:00

Unread post by argo1974 »

Ega pole amortidega tegelemisel silma jäänud amordipukse, mida saaks kasutada toorikuks 12,5mm vardale ja 34mm amorditoru siseläbimõõdule (hetkel toru veel keermestamata, M35x1 oleks vast optimaalne)?
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Jah nad on mul kasutusel paariamordina izhil.
Autol käib amort küllalti aeglaselt üles ja alla, kuna tavalised lada amordid ei ole mõeldud selle jaoks.
Ja miks just siis mono tüüpi teha, just selle pärast et ta on lihtsam , ühekamriline kui veel isu tuleb siis võib veel paloonidki külge aredada.
Kolb on suurem , tänu sellele ka jõudlus suurem , nagu piltidelt näha on kolvil suuremad läbilaske augud nii et peaks toimima hakkama.
Kahekambrilisele paloone panna ei saa.
Klappidega saab all mängida palju ise tahad, paned juurde või võtad ära.
: )
Üks hea eelis on veel et nüüd saab amodi panna tagurpidi alla, siis on töötamine efektiivsem sest kolb on kogu aeg õli sees ja töötab juba väiksemagi põrutuse korral laitmatult.
Kahekambrilist ei saanud tagurpidi alla panna kuna ta võtab õli põhjast juurde ,kui pannagi siis ta lakkab peagi töötamast juba proovitud :?

Mõned pildid siis veel! : )
Image
Image
Uued pikemad varred treitud !
Image
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Image
Image
Image
Image
Pildil on näha et kolvitoru on amordile sisse pandud , mis läks täpselt, isegi treiama ei pidanud pealt
Image
Post Reply