Probleem jupiter 4 laadimisega.Palun abi !!!

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Probleem jupiter 4 laadimisega.Palun abi !!!

Unread post by BlackDevil18 »

Tere Jõudu !!

Probleem siis IZ jup-4 laadimises-tühikäigupööretel jääb akutuli armatuuris nõrgalt põlema,kui pöördeid tõsta siis peaaegu kustub. kui akuklemmidelt testriga mõõta seisva mootoriga,siis näitab 12,25v-NORM ja kui käima panna ja siis mõõta-loobib tester kordamööda numbreid 0v ja 18,88v...teisi numbreid ei näita üldse-seda siis tühikäigul kui ka kõrgematel pööretel!

Genekal on tutikad harjad ja genekas on puhas-pole mustust ega roostet ja lamellid haljad ja puhtad.genekal kõik juhtmeotsad ilusti kinni joodetud..

Tekkis ka seoses selle probleemiga paar kysimust,et kas omab tähtsust kumb gen.hari on mootori pool ja kumb küljekaane pool-minuteada ei tohiks!
Teine küsimus oleks,et kas on vahet geneka küljes olevad 3 halli juhet-kas neil on kindel järjestus kuidas need yhendada geneka külge-mul nad lihtsalt järjest.

Äkki keegi teist on kokku puutunud samalaadse probleemiga...
ETTE TÄNADES !!!
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

Väike video kah:
http://www.youtube.com/watch?v=9qGygZmgZx0


Võtsin relee nüüd küljest ja saatsin targema mehe kätte kontrolli,sest milleski muus ei saa viga olla-nii arvan mina...Järgmine nädal annan täpsema info,et kas oli viga relees !!!
Osar
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

Unread post by Osar »

See neetud relee paneb enamustel vigast. Nt mul jebis nii,et ilma tuledeta oli kõik hea,nii kui tuled panid,perses. Lükkasid tuled välja,siis ka töötas sitalt.Seisis natuke aega,siis hakkas funkama jälle.
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Mul on jawa`l sama mure.
Ilma tuledeta veel laeb, kuid kui tued paned põlema, siis tühikäigul sureb välja ja aku on tühi.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

fomoco wrote:Mul on jawa`l sama mure.
Ilma tuledeta veel laeb, kuid kui tued paned põlema, siis tühikäigul sureb välja ja aku on tühi.
Poisid poisid- mul on sama teema, see on tingitud sellest, et aku on vana ja tal pole piisavalt pinget peal, kuna tühikäigul ja madalatel pööretel tarvitab masin akuvoolu ja kui see pole piisav, eriti koos tuledega- sureb pill välja. Mul endal sama jama (aku juba 4 aastat vana) kolm aastat tagasi polnud probleemi.

Aitab aku vahetus, kui siis jamab, siis on viga mujal.

Muuseas su tsikkel töötab väga hästi BlackDevil18
Osar
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

Unread post by Osar »

Aku võib ära olla küll,mul oli ka aku igavene pask peal
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Noo aku on mul 6Ah ja suht värske. sõitnud pmst pole, kuid originaalis oli vist mingi 15Ah või rohkemgi.
Kuid minuarust on see jama, et pikalt madalatel pööretel sõitmine aku ära kurnab.
Osar
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

Unread post by Osar »

Tegelikult peaks ka madalatel ära laadima ilusti,Planetadel nt laeb vabalt,olen ilma akuta ringigi sõitnud,ausõna :) Jupiteri ja Planeta süütemängu vahe pmslt ju ainult selles,et Jupiteril kaks kontakti ja kondekat. See dioodiplokk seal istme all on täpselt selline,et ta kas töötab ilusti,või ei tööta üldse.
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
Osar
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

Unread post by Osar »

Oled sa ssütemängu proovinud maha võtta,et vaadata,mis seisukorras on rootor ja staator? Jupiteril ei kesta väntvõllilaagrid kaua,tuleb lõtk ja sööb ära staatori v rootori.Samas su video järgi ütleks,et töötas ilusasti ja ei jukerdanud. Antud juhul kui süüdi oleks vändalaagrid,siis oleks genekas täiesti õhtul,mitte ei jukerdaks
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Vändalaagrid pole küll uued, kuid loksu ka ei olnud.
Jawal saab sõita ka genekapealt, seda saab süütevõtmest ümber keerata, sellega töötab ilusti.
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

mul just see jama,et kui kõrgetel pööretel käib ideaalselt,siis proovisin isegi täistuled põlema panna-töötab ideaalselt,aga kui panna tühikäigu püüretel kasvõi park tuli põlema,siis kohe poob kinni...see ka videos on kuulda ja näha spido valguselt...Geneka laadimis tuli näitab armatuuris sama !!!

Planeta ja jupiter jah peavad 100% tühikäigul laadima,sest mul eelmine mootor oli jup-2 6v-45w,ja ma andsin sõbra planeta-3 täkku kui mul mootor töötas tyhik. pööretel ja ei olnud häälest midagi kuulda,et oleks lisakoormus tulnud....
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

BlackDevil18 wrote:mul just see jama,et kui kõrgetel pööretel käib ideaalselt,siis proovisin isegi täistuled põlema panna-töötab ideaalselt,aga kui panna tühikäigu püüretel kasvõi park tuli põlema,siis kohe poob kinni...see ka videos on kuulda ja näha spido valguselt...Geneka laadimis tuli näitab armatuuris sama !!!

Planeta ja jupiter jah peavad 100% tühikäigul laadima,sest mul eelmine mootor oli jup-2 6v-45w,ja ma andsin sõbra planeta-3 täkku kui mul mootor töötas tyhik. pööretel ja ei olnud häälest midagi kuulda,et oleks lisakoormus tulnud....
Selle elektroonilise releega ei tohi akut tagant ära võtta põletate oma ploki läbi.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Kui 6V izil lüüa kokku esituli, tagatuli, süüte toimimiseks vajalik vool, enamasti ületab see generaatori tootlikkuse või on piiri peal. Seetõttu kasutasin mina tagatuledel ja märgutuledel võimaliku kõige väiksema voolutarbega pirne.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

roosakummik wrote:
BlackDevil18 wrote:mul just see jama,et kui kõrgetel pööretel käib ideaalselt,siis proovisin isegi täistuled põlema panna-töötab ideaalselt,aga kui panna tühikäigu püüretel kasvõi park tuli põlema,siis kohe poob kinni...see ka videos on kuulda ja näha spido valguselt...Geneka laadimis tuli näitab armatuuris sama !!!

Planeta ja jupiter jah peavad 100% tühikäigul laadima,sest mul eelmine mootor oli jup-2 6v-45w,ja ma andsin sõbra planeta-3 täkku kui mul mootor töötas tyhik. pööretel ja ei olnud häälest midagi kuulda,et oleks lisakoormus tulnud....
Selle elektroonilise releega ei tohi akut tagant ära võtta põletate oma ploki läbi.
Olen sellest teadlik,kunagi ammu siit lugesin.
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

Nobody wrote:Kui 6V izil lüüa kokku esituli, tagatuli, süüte toimimiseks vajalik vool, enamasti ületab see generaatori tootlikkuse või on piiri peal. Seetõttu kasutasin mina tagatuledel ja märgutuledel võimaliku kõige väiksema voolutarbega pirne.
Kui ma ei eksi,siis oli 6v genekal 45w... kas siis tootja tõesti ei mõelnud,et tarbitav vool on suurem ,kui genekalt toodetav vool,eriti jup-2 ja jup-3-el on ju 2 süütepoolt ja mõnel veel külgkorvi tuled...vaene genekas??? :lol:

Jupiter-4 genekas peaks vist olema 210w juba !
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

BlackDevil18 wrote:
Nobody wrote:Kui 6V izil lüüa kokku esituli, tagatuli, süüte toimimiseks vajalik vool, enamasti ületab see generaatori tootlikkuse või on piiri peal. Seetõttu kasutasin mina tagatuledel ja märgutuledel võimaliku kõige väiksema voolutarbega pirne.
Kui ma ei eksi,siis oli 6v genekal 45w... kas siis tootja tõesti ei mõelnud,et tarbitav vool on suurem ,kui genekalt toodetav vool,eriti jup-2 ja jup-3-el on ju 2 süütepoolt ja mõnel veel külgkorvi tuled...vaene genekas??? :lol:

Jupiter-4 genekas peaks vist olema 210w juba !
Isa sõnul ei olnud ka tollal pidevalt tuledega sõitmise kohustust, sellisel puhul asi tõesti jänni ei jää. 12V generaator peaks olema 140 W
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

roosakummik wrote:
fomoco wrote:Mul on jawa`l sama mure.
Ilma tuledeta veel laeb, kuid kui tued paned põlema, siis tühikäigul sureb välja ja aku on tühi.
Poisid poisid- mul on sama teema, see on tingitud sellest, et aku on vana ja tal pole piisavalt pinget peal, kuna tühikäigul ja madalatel pööretel tarvitab masin akuvoolu ja kui see pole piisav, eriti koos tuledega- sureb pill välja. Mul endal sama jama (aku juba 4 aastat vana) kolm aastat tagasi polnud probleemi.

Aitab aku vahetus, kui siis jamab, siis on viga mujal.

Muuseas su tsikkel töötab väga hästi BlackDevil18
Tänud :D ,eks sellega ole pea 2 aastat vaeva kah nähtud-silindri puurimised,uued laagrid,simmerid,kolvid,puksid,rõngad:ainult küünlad veel vanad !!! Aku on mul peaaegu tutikas,..hästi käis ta sellepärast et aku oli just täis laetud,kui aku tühjeneb,siis üks pütt jääb vait,kui pöördeid anda,siis jälle mõlemad idüll :D
hellrider
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 19. Mar 2012 01:00

Unread post by hellrider »

Proovi sellist varianti, pane tsikkel tööle ja ühenda aku üldse lahti, ilma tuledeta peab käima jääma, laadimispirn ühenda ka lahti selleks ajaks. Kui siis tühikäigul käib, on laadimisega kõik korras. Kui niimoodi käima jääb ja aku tagasi ühendad ning siis tuled järgi paned ja välja sureb või jääb ühe püta peale põrisema on ikkagi viga akus. See 12V genekas ei toida ilma akuta tulesid ära, olen täiskiirusel tuled järgi lükanud kui aku oli lahti ühendatud ja iga kord suri välja. Vana 6V süütemäng on selles suhtes parem, seda saab ilma akuta isegi käima lükata ja tuledega sõita ilma et akut üldse vahel oleks.
irukas
Tavakasutaja
Posts: 184
Joined: 03. Sep 2009 00:00
Location: tallinn,iru

Unread post by irukas »

I´-il aku lahti ühendamine töötava mootoriga on surm laadimisreleele. Laadimist mõõdetakse ikka testriga.
hellrider
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 19. Mar 2012 01:00

Unread post by hellrider »

On keegi niimoodi oma relee ära kärsatanud? Ise sõitsin pidevalt kodujuures ringi niimoodi, et auto akult sai käima löödud ja siis ilma edasi, laadimine toimib siiani, ja korra proovides kas laeb ei tohiks ammugi midagi teha.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

hellrider wrote:On keegi niimoodi oma relee ära kärsatanud? Ise sõitsin pidevalt kodujuures ringi niimoodi, et auto akult sai käima löödud ja siis ilma edasi, laadimine toimib siiani, ja korra proovides kas laeb ei tohiks ammugi midagi teha.
Ära aja imalat juttu! Esiteks on 12V generaator 140W, mis toidab kenasti ära ka H4 halogeni ca 40 W, tagatuli 10-15W, suunatuled hetkeliselt 45W jne. Normaalreziimil toidab ära! Proovitud, tegin Planeta 3 6V pealt 12V peale, peale seda pole 5 aasta jooksul pidanud hooaja sees kordagi laadima.

Teiseks on 12 generaator vahelduvvoolu generaator ning aku tagant ära ühendades viib eneseergutus laadimispinge lakke ja kärsatad pingeregulaatori läbi. Mitmed kasutajad on seda juba proovinud..

Generaatori laadimist ei kontrollita akut lahti võttes!!! Vaid testriga akuklemmidelt pinget mõõtes seisva, töötava ja muutuvate pööretega reziimil!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

ning võimalusel tuleks kasutada seieriga testrit.
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

Kahjuks pole seieriga testrit-mõlemad elektroonilised,ja näitavad sama.!!!!!
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Mina sain oma probleemist lahti.
Ma ei tea, kas jupiteril on sama selee, nagu jawal, kuid asi oli ergutusmähise relees.

Probleem: laadimisvool 4-6v tühikäigul sureb välja, tuledega sõita ei saa.

Süsteem toimib nii:
Generaatori laadimist reguleeritakse ergutusega e. staatorile lastakse voolu peale vastavalt pööretele.
Kui lased pöörded maha, siis tuleb staatorile peale sama pinge, nagu akul st. ergutusmähise kontakt on kinni.
Kui nüüd gaasi anda, siis voldid tõusevad ja ergutusrelee hakkab hüppama, andes staatorile vähem voolu peale ja selle tulemusel ka generaator toodab vähem voolu.

Ehk siis: proovi pingutada seda vedru kinnitust, mis hoiab relee klemme.

Tulemus: Laadimine 6-8v ja ok.

Jutt käb muidugi jawa kohta, kuid põhimõte peaks sama olema.
Kui aega leian, siis teen täpsema kokkuvõtte.
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

fomoco wrote:Mina sain oma probleemist lahti.
Ma ei tea, kas jupiteril on sama selee, nagu jawal, kuid asi oli ergutusmähise relees.

Probleem: laadimisvool 4-6v tühikäigul sureb välja, tuledega sõita ei saa.

Süsteem toimib nii:
Generaatori laadimist reguleeritakse ergutusega e. staatorile lastakse voolu peale vastavalt pööretele.
Kui lased pöörded maha, siis tuleb staatorile peale sama pinge, nagu akul st. ergutusmähise kontakt on kinni.
Kui nüüd gaasi anda, siis voldid tõusevad ja ergutusrelee hakkab hüppama, andes staatorile vähem voolu peale ja selle tulemusel ka generaator toodab vähem voolu.

Ehk siis: proovi pingutada seda vedru kinnitust, mis hoiab relee klemme.

Tulemus: Laadimine 6-8v ja ok.

Jutt käb muidugi jawa kohta, kuid põhimõte peaks sama olema.
Kui aega leian, siis teen täpsema kokkuvõtte.
Jupiter 4-on dioodiplokk...puuduvad igasugused kontaktid....sellepärast ma ei oskagi sellega midagi peale hakata :D:D
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Ehk leiad siit raamatust vastuse?

http://www.hot.ee/quercus/a_palu_mootorrattad.zip
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

Niiii.... relee on remondist tagasi,ja üks kondekas oli läbi,see sai kahe õlle eest ära vahetatud meistrimehe poolt,aga asi pole ikka see,mida mina tahaks..Nüüd enam tühikäigupööretel otseselt tuli ei põle,vaid hõõgub kergelt,Harjad terved,uued ja lamellid on ilusti puhtad ja haljad...aga avastasin sellise pisiasja,et mul on genekas ja staaator seest tuhmid,mitte haljad,et tekkis küsimus-kas ma võin neid puhastada 0 liivapaberiga et nad haljaks muutuksid...arvan et viga hoopis geneka Laadimisel tekkivas magnetväljas!!!AGA pead ei anna!

Loodan et saite aru ,mida ja milliseid detaile ma mõtlesin-genekast....kahjuks ma ei tea nende õigeid nimetusi :oops:
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Puhastada võid bensiinise kaltsuga.

Kas lugesid sealt raamatust oma probleemi kohta?
http://www.hot.ee/quercus/a_palu_mootorrattad.zip
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

fomoco wrote:Puhastada võid bensiinise kaltsuga.

Kas lugesid sealt raamatust oma probleemi kohta?
http://www.hot.ee/quercus/a_palu_mootorrattad.zip
Puhastasin nitro lahustiga -646

Lugesin välja seda,et kui madalatel pööretel umbes 1000 rpm geneka tuli hõõgub,on see norm....või panin jälle pange ?????
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

BlackDevil18 wrote:Niiii.... relee on remondist tagasi,ja üks kondekas oli läbi,see sai kahe õlle eest ära vahetatud meistrimehe poolt,aga asi pole ikka see,mida mina tahaks..Nüüd enam tühikäigupööretel otseselt tuli ei põle,vaid hõõgub kergelt,Harjad terved,uued ja lamellid on ilusti puhtad ja haljad...aga avastasin sellise pisiasja,et mul on genekas ja staaator seest tuhmid,mitte haljad,et tekkis küsimus-kas ma võin neid puhastada 0 liivapaberiga et nad haljaks muutuksid...arvan et viga hoopis geneka Laadimisel tekkivas magnetväljas!!!AGA pead ei anna!

Loodan et saite aru ,mida ja milliseid detaile ma mõtlesin-genekast....kahjuks ma ei tea nende õigeid nimetusi :oops:
Ma ei saa aru, milliseid pindasi sa mõtled puhastamiseks? Kui on tuhmid rasvast ja mustusest, siis kasuta BrakeCleanerit, bensiini vms. mis ei lahusta lakke ja värve. Kuna mähisetraat on lakitud, siis atsetooniga näiteks puhastades rikud lakikihi ära ja mähis läheb lühisesse.

0 liivapaber on mingisugune nõukogude mõõt. Tänapäeval on numbrid väheke teised. 400 ja ülespoole on täiesti sobilik paber puhastamaks rootori lamelle ja kontaktpindu, hiljem tuleb taas BrakeCleaneri või muu sarnase lenduva puhastusvahendiga pind puhtaks teha ja suruõhuga puhtaks lasta, et eemaldunud metallipurust lahti saada (soodustab uut oksüdeerumist)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Sealt, või teisest raamatust lugesin mina välja, et laadimist reguleeritakse staatormähise vooluga.
Et kõrgematel pööretel gene ennast lõhki ei laeks, võetakse staatormähiselt pinget maha.
Tühikäigul tuleb sinna sama pinge, mis akulgi.
Kui pöördeid tõsta, siis staatorisse antav pinge langeb.

Nüüd mõõda testriga ära, kas on ikka nii.
Kui tühikäigul, põlevate tuledega langeb aku pinge umbes alla 12v siis on probleem selge.

Vigane on see osa, mis juhib staatori pinget.

Esmalt asenda staatorist regulaatorisse minevad juhtmed ajutistega.
Kui ei aita, vaheta regulaator, staator, rootor.

Rootori ja staatori mähised ei tohi olla ühenduses kerega.
Staator koosneb mitmest mähise pundist, kõikidel mähistel peab olema sama takistus.
Peale iga detaili asendamist tuleb uuesti proovida, ehk on viga kadunud.
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

fomoco wrote:Sealt, või teisest raamatust lugesin mina välja, et laadimist reguleeritakse staatormähise vooluga.
Et kõrgematel pööretel gene ennast lõhki ei laeks, võetakse staatormähiselt pinget maha.
Tühikäigul tuleb sinna sama pinge, mis akulgi.
Kui pöördeid tõsta, siis staatorisse antav pinge langeb.

Nüüd mõõda testriga ära, kas on ikka nii.
Kui tühikäigul, põlevate tuledega langeb aku pinge umbes alla 12v siis on probleem selge.

Vigane on see osa, mis juhib staatori pinget.

Esmalt asenda staatorist regulaatorisse minevad juhtmed ajutistega.
Kui ei aita, vaheta regulaator, staator, rootor.

Rootori ja staatori mähised ei tohi olla ühenduses kerega.
Staator koosneb mitmest mähise pundist, kõikidel mähistel peab olema sama takistus.
Peale iga detaili asendamist tuleb uuesti proovida, ehk on viga kadunud.
Selle voolu mõõtmisega läheb veits aega,kuna mul endal 2 elektroonilist testrit ja mõlemad näitavad koguaeg mootori töödates 18,88v ja 0v...neid numbreid siis kordamööda....mõlemal testril on uued patareid. kui saad seieriga testri,siis annan tulemustest teada.... siiani suured tänud...tean nyyd vähemalt kust täpsemalt otsida ja uurida :lol: aga tühikäigu pööretel tulihõõgub ja paar päeva tegin experimenti,et panin kõik tuled põlema sel hetkel,aga välja ei surnud,kuigi aku oli suht tühi,kui käima panin-neutraali tuli ja geneka tuli vaevalt hõõgusid...Jõudu ja peale hakkamist Teile ja mulle :D
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Re: Probleem jupiter 4 laadimisega.Palun abi !!!

Unread post by BlackDevil18 »

Tere Kõigile !!!

Sain kah üle paari aasta Motokuurile ja Oma IZ Jupiter4 pihta :D
Plaan siis hakata jälle nokitsema oma IZ kallal...
eelmine suvi sai korra kuurist väljaaetud,kontaktid ,rootor jms ilusti ära puhastatud,ja tutikas aku peale pandud...aga käima ei saanudki proovida,kuna 1küünal oli läbi ja tahtsin ära vahetada,aga silkupeal tuli küünlakeera maha,ja sellepärast see jälle mul pooleli jäigi,nüüd siis plaan silindripeale puks sisse lasta treida ,hooratast väiksemaks ja õhemaks treida,ja silindripead ca 4mm madalamaks treida,et kompressiooni tõsta :P

Kui nüüd selle viletsa laadimisjutujuurde tagasi tulla,siis ma olen suht 100% kindel et asi ongi akus,kuna see eelmine aku oli 5 aastat vana,aga talveti ilusti hooldatud vahepeal talviti laetud ja talvel toas seisnud,ennem oli see vennal rolleri peal ja lõpus ei jõudnud enam starterit ringigi ajada peale laadimist...kuna aku ei hoia voolu sees korralikult...Nüüd õnneks tutikas aku olemas ja ootab kevadet :P
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Re: Probleem jupiter 4 laadimisega.Palun abi !!!

Unread post by BlackDevil18 »

Tere jõudu Kõigile !!!

Kas keegi ütleks mulle Iz jupiter 4 laadimisrelee täpse margi !!!
Ja kas sobib ka mõni teine relee,näiteks planeta 5 või Jupiter 5 relee ????
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Probleem jupiter 4 laadimisega.Palun abi !!!

Unread post by madeinussr »

Marki peast ei tea aga sobib ka jupiter planeta 5 relee. Pead lihtsalt juhtmete kinnitust vaatama. Osadel on suur pistik ja osadel on juhtmed eraldi.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Vihmamees
Tavakasutaja
Posts: 89
Joined: 26. Jul 2015 17:07

Re: Probleem jupiter 4 laadimisega.Palun abi !!!

Unread post by Vihmamees »

00118130-00.jpg
images.jpg
images.jpg (10.86 KiB) Viewed 27156 times
orig-111.jpg
orig-111.jpg (15.9 KiB) Viewed 27156 times
Tere.


Pea kõikidel 12v (v.a. esimesed Planeta Spordid) IZH-idel on kasutusel relee БПВ 14–10, neid on kahte sorti klemmide paigutusega. Klemmide funktsioonid ja markeering on sama.
Esimesel kahel pildil vanem ja alumisel uuem versioon.
NB! Uinudes sule silmad!
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Re: Probleem jupiter 4 laadimisega.Palun abi !!!

Unread post by BlackDevil18 »

Suured tänud !!!
Nüüd tean täpselt,mida ühel tuttaval venemaalt tuua :P
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Re: Probleem jupiter 4 laadimisega.Palun abi !!!

Unread post by BlackDevil18 »

Tere jõudu kõigile putitajatele :P

Kas keegi oskab mulle öelda jupiter 4 mootorikaante kõikide kruvide mõõdud ja pikkused...siduripoolse kaane ja geneka poolse kaane omad !!!
plaan need omal kuuskantide või torxide vastu välja vahetada,kuna kruvipead suht siledad ja alati on jama nende lahtisaamisega...

Või leidub kellegil mõnda tarka kirjandust selle kohta ???
Post Reply