Üks silinder töös teine mitte?
Üks silinder töös teine mitte?
Tere!
Sain sis Uralile eluvaimu sisse, süüte enam vähem paika ja muud seismisega ammortiseerunud osad liikuma. Kuid asi näib kahtlane, tundub et 1 silinder ei tööta(parem). Vasakpoolne tuline kui samal ajal teine pool vaevu soe peale mõne min. kohapeal käimist. Küünlad, pitsid ja kõrgepinge juhtmed uued. Kas asi on nüüd süütes ikkagi või jukerdab karbuss? Või asi hoopis muus???
Tänan!
Sain sis Uralile eluvaimu sisse, süüte enam vähem paika ja muud seismisega ammortiseerunud osad liikuma. Kuid asi näib kahtlane, tundub et 1 silinder ei tööta(parem). Vasakpoolne tuline kui samal ajal teine pool vaevu soe peale mõne min. kohapeal käimist. Küünlad, pitsid ja kõrgepinge juhtmed uued. Kas asi on nüüd süütes ikkagi või jukerdab karbuss? Või asi hoopis muus???
Tänan!
Kontrollisin igaks juhuks klapi vahed ära, selgus et sisselaske klapi vahed on mõlemal silindril 0,25mm aga väljalaske klappi vahe paremal silindril on 0,05mm ja vasakul silindril see ei avanend üldse!!!?fomoco wrote:Esmalt mõõda mõlemas silindris kompressioon ära.
Igas tahes parema silindri kompressioon on madalam.
JAMA ühesõnaga PS: Aga vasak silinder töötab teine mitte. Juhe jooksis eile kokku ja otsustasin hetkeks pooleli jätta. Kui targemaks saan sis võtan asja mõistusega käsile, ega muidu ei saa!
fomoco wrote:Enne seisma jätmist kalla mõlemasse silindrisse korgitäis õli ja löö mootorit ilma küünlata ringi.
Siis pane küünlad peale ja tsikkel seisma.
Ning proovi ikka kevadel ja sügisel veidi mootorit ringi ajada.
Tervist!
Oskab keegi öelda kui suur peab olema Uralil klapivahed, sisselaskeklappidel ja väljalaskeklappidel?
Nad peaks olema vist erinevad kuid Palu raamatust (Mootorrattad ja Motorollerid) täpseid numbreid Urali kohta ei leidnud.
Oman Uralit ja olen aastatega masina selliselt tööle panna, et ilma uputamiseta poolest pöördest käib. Vahetasin ära karburaatorid K-68 vastu. Kütus ei aura enam karburaatorist välja ja külmkäivitus klapp teeb oma tööd. Korralik süüte ja tühikäigu reguleerimine puhtalt kuulmise ja tunde järgi. Vahetasin ära süütepooli. Panin peale hiina masina kahe väljavõttega süütepooli ja säde "tapab hobuse". Paranes külmkäivitus ja ka kuumalt töötab ideaalis ega puterda enam. Kontakti vahe 0.4 ja klapivahe 0.07-0.08 olenemata, kas sisse või välja. Pole veel probleemi tekitanud. Masinaga kannatab maanteel sõita 85-90 km/h üksi. Muidugi on ka kiire differ.
Esmased investeeringud ca 100 eurot tasusid ära ja olen rahul.
Esmased investeeringud ca 100 eurot tasusid ära ja olen rahul.
Dnepr MT-10, Ural M-63, Minsk 3.112, TGA-200-01F «Muravei» ja sellest elu vaid ei koosne
eru wrote:Oman Uralit ja olen aastatega masina selliselt tööle panna, et ilma uputamiseta poolest pöördest käib. Vahetasin ära karburaatorid K-68 vastu. Kütus ei aura enam karburaatorist välja ja külmkäivitus klapp teeb oma tööd. Korralik süüte ja tühikäigu reguleerimine puhtalt kuulmise ja tunde järgi. Vahetasin ära süütepooli. Panin peale hiina masina kahe väljavõttega süütepooli ja säde "tapab hobuse". Paranes külmkäivitus ja ka kuumalt töötab ideaalis ega puterda enam. Kontakti vahe 0.4 ja klapivahe 0.07-0.08 olenemata, kas sisse või välja. Pole veel probleemi tekitanud. Masinaga kannatab maanteel sõita 85-90 km/h üksi. Muidugi on ka kiire differ.
Esmased investeeringud ca 100 eurot tasusid ära ja olen rahul.
Tänan seniste nõuannete eest!
Kuid egas keegi ei tea kellel voiks olla MÜÜA dokumentidega Ural mootorratta raami või mingit vanat "surma" millel samuti oleks dokumendid! Jama selles et mul muidu korralik ratas aint dokumendid puuduvad. Tõstaks jupid ümber, nii vist saaksin arvele võtta ja tänaval liiklema hakata. Asja vastu on suur huvi tekkinud!
Tere, Kui üks silinder ei tööta kas asi võib ka selles olla, et mittetöötaval silindril võivad rõngad kinni olla! Kui käivitan sis töös mitte oleva silindri küünal on ikkagi märg(lausa ujub)!URAL wrote:eru wrote:Oman Uralit ja olen aastatega masina selliselt tööle panna, et ilma uputamiseta poolest pöördest käib. Vahetasin ära karburaatorid K-68 vastu. Kütus ei aura enam karburaatorist välja ja külmkäivitus klapp teeb oma tööd. Korralik süüte ja tühikäigu reguleerimine puhtalt kuulmise ja tunde järgi. Vahetasin ära süütepooli. Panin peale hiina masina kahe väljavõttega süütepooli ja säde "tapab hobuse". Paranes külmkäivitus ja ka kuumalt töötab ideaalis ega puterda enam. Kontakti vahe 0.4 ja klapivahe 0.07-0.08 olenemata, kas sisse või välja. Pole veel probleemi tekitanud. Masinaga kannatab maanteel sõita 85-90 km/h üksi. Muidugi on ka kiire differ.
Esmased investeeringud ca 100 eurot tasusid ära ja olen rahul.
Tänan seniste nõuannete eest!
Kuid egas keegi ei tea kellel voiks olla MÜÜA dokumentidega Ural mootorratta raami või mingit vanat "surma" millel samuti oleks dokumendid! Jama selles et mul muidu korralik ratas aint dokumendid puuduvad. Tõstaks jupid ümber, nii vist saaksin arvele võtta ja tänaval liiklema hakata. Asja vastu on suur huvi tekkinud!
PS. Ratas oli seisnud enne käsile võttmist 20 aastat.
Tänan nõuande eest!Nobody wrote:Muidugi võib. Kompressiooni puudumine on mittetöötamise peamine põhjus.
Võimalusel mõõta kompressioon ära. Lisada siis silindrisse korgitäis õli ja mõõta uuesti. Kui õli lisades kompressioon kasvas, on viga kolvisüsteemis, kui mitte siis klappides.
Nädalavahetusel katsetan antud näpunäite järgi.
Võid proovida ka küünlaid ringi tõsta. Ehk on parema silindri küünal vigane ja ei taha surve all töötada. Uus küünal ei pruugi iga kord töökorras küünal olla.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Tänan!zabel540 wrote:uuri, ega seal vett vms ollust sees ei oleks....vedeliku, st et kütusesegu oleks ujukiruumis võrdsed....nõelad ühekõrgusel
kuigi ise kipun kalduma ka süütesüsteemi probleemi poole( omal jupsis samamoodi kui aku hakkas tühjaks saama)
Süüde ei tohiks mul jamada kuna kontakti vahe panin 0,4mm ja klapivahed on 0,07-0,08mm olenematta sellest kas on sisse-või väljalaske klapp. Aku on kah kevadel uus ostetud!
Kuna kõik on proovitud, siis jääb veel süüte parendamine. Ka minu masinal (mõlemale URAL, Dnepr) oli sädemega sellised lood, et kippus nõrgaks jääma. Vahetasin neid süütepoole pea, et igapäev. Ükspäev töötas, teine päev jälle ei läinud käimagi. Lõpuks soetasin endale need kahe väljundiga hiina süütepooli (30 eurot maksis) ja kogu hooaeg ei ole probleemi olnud. Seda muidugi ka ikka uute K-68 karburaatoritega. K-301 ei olnud ka minu lemmikud. Jooksid ja tilkusid ja ega see käimine ka puhas olnud. Jätkuvalt soovitan, et kui ei ole tähtis originaali sälitamine panustada karburaatoritele ja süütepoolile. Olen neid karburaatoreid ikka ka osta.ee tihti müügis näinud. Minu Uralil ja Dnepril on mõlematel uued karburaatorid ja hiina süütepool. Töötavad nagu sveitsi kellad. Käivituvad külmast peast ühe löögiga ja sedagi siis, kui nädal kaks viimasest töötamisest möödas.
Dnepr MT-10, Ural M-63, Minsk 3.112, TGA-200-01F «Muravei» ja sellest elu vaid ei koosne
eru wrote:Kuna kõik on proovitud, siis jääb veel süüte parendamine. Ka minu masinal (mõlemale URAL, Dnepr) oli sädemega sellised lood, et kippus nõrgaks jääma. Vahetasin neid süütepoole pea, et igapäev. Ükspäev töötas, teine päev jälle ei läinud käimagi. Lõpuks soetasin endale need kahe väljundiga hiina süütepooli (30 eurot maksis) ja kogu hooaeg ei ole probleemi olnud. Seda muidugi ka ikka uute K-68 karburaatoritega. K-301 ei olnud ka minu lemmikud. Jooksid ja tilkusid ja ega see käimine ka puhas olnud. Jätkuvalt soovitan, et kui ei ole tähtis originaali sälitamine panustada karburaatoritele ja süütepoolile. Olen neid karburaatoreid ikka ka osta.ee tihti müügis näinud. Minu Uralil ja Dnepril on mõlematel uued karburaatorid ja hiina süütepool. Töötavad nagu sveitsi kellad. Käivituvad külmast peast ühe löögiga ja sedagi siis, kui nädal kaks viimasest töötamisest möödas.
Tänud igaljuhul!
Sinu nõuannete järgi saigi mul süüde ja konttaktid paika sätitud ja nüüd käib nagu kell, iga matsuga töötab! Aga ainult 1 silinder
Ise ma äkki arvan, et rõngad voivad kinni olla. voi on toesti asi sis selles et on vaja vahetada süütepool. Ja no need karpad on küll uralil originaalis tilkuvad ja paras prügimäe kaup
Aga küünla lööb märjaks kuid silindrit tööle ei pane, mis bull on?
URAL wrote:Aga küünla lööb märjaks kuid silindrit tööle ei pane, mis bull on?
Kui küünla märjaks lööb, siis küte silindrisse jõuab. Ilmselt pead viga otsima kuskilt sädeme teekonnalt sest kui küünal on märg siis kas säde puudub või on niipalju valel ajal, et segu jääb süütamata. Kas niiöelda vabas õhus on säde korralik?
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
No võta siis lõpuks see silinder maha ning mõõda lukupilud ära, vaata, kas rõngad liiguvad oma soontes ning kuidas on lood klapipesadega. Pole mõtet siin kohvipaksult ennustada, kui kolvigrupi seisund teadmata ning piisavat survet silindris ei teki! Silinder maha-peale poole tunni töö, kui klapid ka soveldad(mis oleks ikka soovitav) siis tunnike lisaks - pole ju hullu õhtul ära nokitseda.motokas wrote:URAL wrote:Aga küünla lööb märjaks kuid silindrit tööle ei pane, mis bull on?
Kui küünla märjaks lööb, siis küte silindrisse jõuab. Ilmselt pead viga otsima kuskilt sädeme teekonnalt sest kui küünal on märg siis kas säde puudub või on niipalju valel ajal, et segu jääb süütamata. Kas niiöelda vabas õhus on säde korralik?
Palu piiblis kõik töövõtted ning parameetrid olemas ning kahe käe olemasolul ainult tegemise rööm!
Ats.
tõenäoliselt kipub ikka sinna lahja sädeme poole kalduma. Aga silindri pea võiksid kindluse mõttes küll maha kruvida....võivad hõredad klapipesad seda samuti soosida.
Mina mootori ostes katkusin alati mootori miljoniks jupiks, oma silm on kuningas ja vähegi kahtlust tekitav detail sai kas vahetatud või taastatud....ei mingit probleemi peale kokkupanekuid ei käima minemise ega käimisega.
Mina mootori ostes katkusin alati mootori miljoniks jupiks, oma silm on kuningas ja vähegi kahtlust tekitav detail sai kas vahetatud või taastatud....ei mingit probleemi peale kokkupanekuid ei käima minemise ega käimisega.
motokas wrote:URAL wrote:Aga küünla lööb märjaks kuid silindrit tööle ei pane, mis bull on?
Kui küünla märjaks lööb, siis küte silindrisse jõuab. Ilmselt pead viga otsima kuskilt sädeme teekonnalt sest kui küünal on märg siis kas säde puudub või on niipalju valel ajal, et segu jääb süütamata. Kas niiöelda vabas õhus on säde korralik?
Motokas: Vabas õhus muidu on säde HEA. Samasugune nagu teiselgi silindril! Sama asja ma mõttlesin ka, et kütus silindrisse jouab kuid ei plahvata mis asja toimima paneks!
Ats: Mõttlesin isegi, et kakun lahti ja sis pilt selge et kui rõngad seismisega kinni sis ei saagi töötada!
Zabel540: Ma vaatan seda süüte asja ja sis kui enam muud ei saa sis võtan lahti. Süüde on mul ka nii, et lööb nats tagasigi.
Võta see parem silinder maha ja vaata mis seal sees toimub. Kui sellel kompressioon madalam siis katsu välja selgitada miks see nii on. Võivad rõngad kinni olla, rõngad võivad kulunud olla või siis klapid ei sulgu korralikult. Aga vaata üle ka see süüte osa. Kui mootor on hõre, siis korraliku töötamist muidugi ei saa oodata aga kui süüde on korras siis kuigi palju peaks ta siiski kütust põletama. ühesõnaga ma leian, et kui süüte osa on ok, siis see silinder peaks sul paukuma või jõuetult puterdama. See on lihtsalt minu arvamus, mis ei pretendeeri kuidagi absoluutsele tõele.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Jah, ma ise arvan sama, et kindluse mõttes võiks ta maha võtta!motokas wrote:Võta see parem silinder maha ja vaata mis seal sees toimub. Kui sellel kompressioon madalam siis katsu välja selgitada miks see nii on. Võivad rõngad kinni olla, rõngad võivad kulunud olla või siis klapid ei sulgu korralikult. Aga vaata üle ka see süüte osa. Kui mootor on hõre, siis korraliku töötamist muidugi ei saa oodata aga kui süüde on korras siis kuigi palju peaks ta siiski kütust põletama. ühesõnaga ma leian, et kui süüte osa on ok, siis see silinder peaks sul paukuma või jõuetult puterdama. See on lihtsalt minu arvamus, mis ei pretendeeri kuidagi absoluutsele tõele.
Kulumis märke ei saa mootoril olla sest ta ülivähe sõitnud a see eest seisnud maa-ilmatuma aja!
Kui silindri maha võtan sis kas ma samade tihenditega tagasi tohin panna?
Eks ma nädalavahrtusel kaen asja ja annan igaljuhul teada mis sai!
Ega ma uralidega kursis pole kas ja palju seal neid tihendeid on aga kui on võimalik siis pane ikka uued. Uus asi ikka uus asi, vanad seistes ära surnud ja/või lõhud lahti võttes nad lihtsalt ära.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962