Jawa-le eraldi käiguvaheti ja kickstarter
Jawa-le eraldi käiguvaheti ja kickstarter
Tekkis vajadus kasutada 638-l nn "jalad ette", tegelikult küll "jalad taha" süsteemi. Selleks oleks vaja aga lahku lüüa käiguvaheti/kickstarteri funktsioonid, nii, nagu see on näiteks I¸-Planetal.
Meistrimehed töökojast, kus mootor praegu laiali(karteri valujääkide mahalihvimiseks ja avade täpseksfreesimiseks), ütlesid, et käiguvaheti võll jääks alles ainult 8mm.
Tark mees Lätist väitis aga, et kui panna 634 sidur siis saavat seda teha küll, nii nagu Jawa Perak-ul on. Mida seal peale sidurivahetuse veel teha tuleks, kas kickstarteri võll jääb sama?
Meistrimehed töökojast, kus mootor praegu laiali(karteri valujääkide mahalihvimiseks ja avade täpseksfreesimiseks), ütlesid, et käiguvaheti võll jääks alles ainult 8mm.
Tark mees Lätist väitis aga, et kui panna 634 sidur siis saavat seda teha küll, nii nagu Jawa Perak-ul on. Mida seal peale sidurivahetuse veel teha tuleks, kas kickstarteri võll jääb sama?
Huvitav miks Eestis on vaja kahte võlli aretama hakata karteri sisse, kuhu seda vaheplaati ilmselt kõige lihtsamini paigaldada ei saa? Kahe pedaaliga mootoritel kinnitus käivitussektor ju vaheplaadi külge, mis seda kremplit toetas.Mujal maailmas on selle sama süsteemi külge suudetud ka vajaminev aretada. S.t. muudetud asukohaga uus "pedaal" toimib samamoodi nii käigu- kui käivitusena. Gooooogeldamine peaks siinkohal abiks olema, sest mujalgi neid 634 ja 638-st ümberratsitud asju liikvel
Tean, et eksisteerib - olen juutuuubuist videot suisa vaadanud. Head, kalastamist - õng on antud
Tean, et eksisteerib - olen juutuuubuist videot suisa vaadanud. Head, kalastamist - õng on antud
Sõidan nagu suudan.
Jawa
[quote="Mattu"]Huvitav miks Eestis on vaja kahte võlli aretama hakata karteri sisse, kuhu seda vaheplaati ilmselt kõige lihtsamini paigaldada ei saa? Kahe pedaaliga mootoritel kinnitus käivitussektor ju vaheplaadi külge, mis seda kremplit toetas.Mujal maailmas on selle sama süsteemi külge suudetud ka vajaminev aretada. S.t. muudetud asukohaga uus "pedaal" toimib samamoodi nii käigu- kui käivitusena. Gooooogeldamine peaks siinkohal abiks olema, sest mujalgi neid 634 ja 638-st ümberratsitud asju liikvel
Tean, et eksisteerib - olen juutuuubuist videot suisa vaadanud. Head, kalastamist - õng on antud [/quote
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... AQ&dur=809
Seal on siis universaalhoob teistpidi pööratud - käikude vahetamine käib vastupidiselt tavapärasele aga kas hoova sellises asendis ka käimalöömine õnnestub...?
http://motoride.sk/c/1914/jawa-350-cafe-racer.html
Fotol nr. 3 on näha paigaldatud "jalad taha" süsteem, käivitusfuktsiooni ei paista...
Tean, et eksisteerib - olen juutuuubuist videot suisa vaadanud. Head, kalastamist - õng on antud [/quote
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... AQ&dur=809
Seal on siis universaalhoob teistpidi pööratud - käikude vahetamine käib vastupidiselt tavapärasele aga kas hoova sellises asendis ka käimalöömine õnnestub...?
http://motoride.sk/c/1914/jawa-350-cafe-racer.html
Fotol nr. 3 on näha paigaldatud "jalad taha" süsteem, käivitusfuktsiooni ei paista...
Jawa
Jep, Käivitada saab lükates või kasutades abinõud, mis pärist krossi- ja kiirendusvõistlustelt...aga see pole päris see.fomoco wrote:Veel mõned ideed, otse ideee kahurist:
Käivitada saaks ka lükates.
Paigaldada elektri starter.
Vb saaks käivitada vändast käega ülesse tõmmates?
Või teeks sellise vända, millel oleks nö kaks otsa.
Starter maksab umbes 300 euri ja teeb tsiklit ilmaasjata raskemaks, pealegi on kickstart omaette väärtus
Tark mees Lätist kirjutas, et lisaks 634 sidurile on vaja veel:
1) Вал переключения передач вместе с ступицей для собачек.
2) Кик стартер вал с пружиной и шестерня полумесяц.
3) ПедалЬка переключения передач.
4) ПедалЬка киксртера.
Всё это надо от ПЕРАК 350.
On keegi passitanud, kas see paremale viidud käiguvahetuse hoob kuidagi jalgpidurit ei hakka nöökima?fomoco wrote:Natuke raskem idee, kuid käiku peaks saama vahetada ka süütemängu poolt, nö automaat sidurist.
Kui parema jalaga käiguvahetamine ei meeldi, siis tuleb teha hammas ülekanne.
El. starteri pildi järgi, (http://www.mototechnik.cz/index.php?mai ... ts_id=1021) läheb sidurikorvi all küll üht-teist hammakaid vahetusse (need on komplektis) ning käiguvahetuse hoova saaks siis tagurpidi paigaldada.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Jawa
Tark mees Lätist saatis 21 pilti Perak-u detailidest, mis koos 634 siduriga peaks andma võimaluse eraldi hoovad panna:
http://imageshack.us/photo/my-images/854/s411q.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/854/s411q.jpg/