Sattus mu lauale patsiendiks üks kardi peale ehitatud minski mootor. Nimetame teda tagurpidi-tagurpidi.
Esimene tagurpidi tähendab, et kett on asendatud hammasratasülekandega ja seega väntvõll pöörleb tava minskist tagurpidi - nagu iz sport.
Teine tagurpidi tähendab, et silinder on 180 kraadi pööratud - sisselaske on liikumissuunas ees ja väljalase käigukasti peal.
Mootorist tulevad ülevaated ehk siis, kui asi valmis.. nii oli omaniku soov
minsk 125 - kart, tagurpidi-tagurpidi
minsk 125 - kart, tagurpidi-tagurpidi
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: minsk 125 - kart, tagurpidi-tagurpidi
Kui mälu ei peta, veel kasutati CZ sidurit + selline komplekt nagu sinu patsiendil oligi F1 minski mootorite maailmas. 
Igas meeskonnas sellist ei olnud.

Igas meeskonnas sellist ei olnud.
