
Jällegi kuurist leitud.
Nii ta hakkas... iga kuu viskas mõttesse "no toon selle ära ja panen liikuma... mis see siis ära pole..."
Aga selline ta siis oli: ja nagu naksti oli 7a möödas... ning ajad soodsad, aega oli.
Sai siis talvel mõtteid mõlgutatud ning vanaisa vana võrri jäänused koju taritud.
Kõik sai alguse sellest, et kuuri taga vedeles vana Jawa velorex külgkorv koos alusraami ja rattakoopa osaga. Müügihinda ei osanud sellele kuidagi koostada ja sai siis see töötava D6 mootori vastu vahetatud. Seejärel sai siis võrri jäänukid koju tassitud, millel mootor puudu (kes iganes kunagi oli selle sealt maha kraapinud) + nipet näpet veel
Võrri raam puhtaks küüritud ja esialgsel hinnangul suhteliselt komplektne teine aga kohe sõitma ei saanud hakata, sest puudu olid:
1. Ketid (mõlemad said uued soetatud)
2. gaasirutska - sai kasutatud hangitud, kuid nüüd andis saba, sest hõõrus käepideme all oleva osa katki... Hetkel tegelen korralikuma gaasirutska hankimisega
3. Siduri ja tagapiduri trossid kinni, katki jne... sai needki uued võetud.
4. Rehvid pandud jalgratta omad 26"
5. Esi ja tagaratas oma vahel ära vahetatud, sest sisemisel rummul oli tagumise hammaka osa väga kulunud....
6. Tagapiduri süsteem uuendatud
7. Vändamehhanism hooldatud ja korras pedaal hankitud - nüüd saab isegi vändata aga natuke annab kuskilt järgi, sest väntamisel klõpsub ja ja viskab üle. Arvatavasti vajab kohendamist need vapper plekitükk tagarummus... Ega see seal väga hea välja ei näinud...
8. sadul... see nüüd olemas aga vajab naha korrastamist.
Igatahes sai võrr peale esmast putitamist ka 1. mail tööle - kohati oli jooksmist kõvasti... aga tööle ma ta sain ja sõita ka ~10km... Miks u900 - leidsin kuuri alt sellise kollase vana rattanumbri, tundub ilus kombinatsioon olema. Kruvisin selle tagumise porilaua külge tule kohale, sest millegagi on vaja porilauda kinni saada tagumise kinnituse juurest...
Tuleviku teema on see, et kõige pealt tehniliselt asi jonksu saada, siis ARK-is arvele ja edasi ilukuur.
Mis selleks siis mul veel teha:
1. uus karburaator - vana on suht räbal juba, sest poldid on kõverad ja vana trossi küljes olev gaasisiibrit ei õnnestu kohe kuidagi lahti saada. Mõtlesin juba, et lõikan trossi võimalikult siibri lähedalt lahti ja puurin trossi otsa, mis keermega siibri sees, välja ja vajadusel keermestan uuesti aga lihtsam on uus karbuss osta 12€, kus kõik korras...
2. Esikahvel on nagu tallesaba - pean mõtlema kuidas sinna puksid aretada, sest need on puudu.
3. Gaasirutska... krt ei tasu ikka kasutatud asju osta...
4. Elekter - esilambi saan põlema aga tahab pöördeid saada, et välja ei sureks... Nett on läbiloetud erinevate tuledesüsteemide ehitamistega... kõigepealt ajame originaali korda, siis vaatame edasi.
5. Sidurikaane tihendi suutsin katki teha... eks teen selle uue.
6. Vända otsa hammakas jookseb lahti, selle kohta tegin juba teema "tehnilise" alla.
7. Sidur on kuidagi kange... ei liigu see tross vabalt, samas nagu ei lahuta ka hästi... Aga selle juurde siis hiljem.