Iz Planeta 3K 71.a taas elama

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
ErkoPaks
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 21. Feb 2016 02:13
Location: Tartu

Re: Iz Planeta 3K taas elama

Unread post by ErkoPaks » 13. Jun 2017 19:18

Ilus vaadata :wink:
Kiidan : )


Sõida ja ära jonni 8 )

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 13. Jun 2017 21:10

Tundub, et sooja mootoriga halva käivitumise ja suurematel pööretel osalise puterdamise lahendas uus süütepool. Täna sai samades tingimustes ring tehtud ja eelnevaid probleeme ei esinenud.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 14. Jun 2017 23:45

Täna sai tehtud hea 40 km ring nii linna kui trassi. Pill käis torud puhtaks ja olen tööga rahul. Masinal on piisavalt jõudu ja samas sujuvat sõitu. Süütepooli vahetusega kadusidki viimased mootorimured. Ratas hoiab trassil otse ja korvi häälestada õnneks ei ole vaja.
BC20170614_224951.jpg
IMG_20170614_220848.jpg
IMG_20170614_214123.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1889
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 16. Jun 2017 14:54

Korvil on kate puudu?


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 16. Jun 2017 18:27

madeinussr wrote:Korvil on kate puudu?
Fotol jep


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 30. Jun 2017 07:50

IMG_20170629_213235_003.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 30. Jun 2017 07:52

IMG_20170629_204031_752.jpg
IMG_20170629_205714.jpg
IMG_20170629_205652.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 08. Nov 2017 13:12

Korviklaas tegi komplekti palju asjalikumaks. Ratas sai puhtaks pestud ning õli välja lastud. Sidur vajab veidi peale reguleerimist, hakkas viimasel sõidul libisema 3-4 käiguga.
IMG_20171104_101208_680.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 24. Mar 2018 20:56

Tänase päikselise päevaga sai hooaeg alguse. Mahlad sisse, ratas soojaks. Tulede-vilede kontroll, kindlustus ja prooviringile. Muidugi hooaja esimene sõit viskas ka väikse vimka siduritrossi katkemise näol. Õnneks juba ringilt tagasi tulles kodutänavas ning sai rahulikult maja ette tiksuda.
IMG_20180324_172957.jpg
Sõit lõppes täna nii...
IMG_20180324_183912.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 11. Apr 2018 20:53

Ratas sai uue siduritrossi ja kütusekraani. Külmalt läheb ratas ilusasti käima, tühikäigul töötab hästi ning sõidab ühtlaselt. Hea meel on temaga kulgeda. Kuid mingi probleem on kuuma mootoriga, kui oled kütusekraani kinni keeranud, teinud 15 minutilise pausi, siis käima ei lähe ja pigem tõmbab täis. Ei oska seda Planetat veel sellistel kordadel käivitada.. Külmalt jälle kõik ok. Samas kohe kuuma mootorit suretades käivitub taas ilusasti.

Sellel laupäeval on plaan teha üks sõit Tallinna ümbruse käänulistel ja poristel teedel. Sõber lubas samuti liituda oma K-750ga. 8 )


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
binaat
Tavakasutaja
Posts: 114
Joined: 04. Dec 2009 01:00

Unread post by binaat » 13. Apr 2018 15:25

Võib lõhnata süütepooli vahetuse järgi. Kui viitsimist vaheta ära ja vaata kas viga on jätkuv?



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 825
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 13. Apr 2018 16:30

Viga võib olla ka küünlas, sest endal selline kogemus. Alguses mõtlesin ka, et süütepoolis. Nimelt külmalt läheb käima ja töötab, kuid soojast peast, eriti ristmikel ja madalatel pööretel hakkab puterdama ja sureb välja. Ja siis pidin ootama 20 min. kui asja käima sain. Siis avastasin, et küünal vahetada ja asi töötab. Keskeltläbi küünalt vahetan iga kahe aasta järelt, nii kui sellised sümptomid esinevad. Üks tagavara küünal nüüd alati kaasas. Viimati juhtus see eelmine aasta Jõgevale sõites.



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 13. Apr 2018 18:54

binaat wrote:
13. Apr 2018 15:25
Võib lõhnata süütepooli vahetuse järgi. Kui viitsimist vaheta ära ja vaata kas viga on jätkuv?
Süütepooli panin juba varasemast uue samal põhjusel. Kõige veidram on asja juures see, et kuumalt mootori töö ei halvene mitte kuidagi, eelmine suvi sai Paldiskis jne käidud.

Küünal võib olla probleem küll, proovin selle vahetuse ära.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 14. Apr 2018 11:24

Uus küünal peale pandud, spidomeetri vahetasin ka praegu teise töötava vastu. Õigel spidomeetril oli kuidagi murdunud ära trossi poolt ringi pööratav varras.

Ilm on ilus, võiks sõitma minna. Kuid kus kõik sõitjad täna on? 8 )


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 14. Apr 2018 21:16

Iz Planeta 3 ja K-750 tegid täna kerge 50..60 km ringi Saku kandis. Mõnus kevadõhtu oli, rattad töötasid hästi. 8 )
IMG_20180414_191730.jpg
IMG_20180414_193348.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 25. Jul 2018 09:47

Tsiklil sai ära vahetatud generaatoripoolne väntvõlli simmer ja kaane alune tihend. Algusest peale on probleeme olnud kuumalt käivitamisega, tõmbab kuskit lisaõhku. Nüüd sai palju hermeetilisem ning pigem on vaja nüüd läbi karburaatori seadistamise saada mootorisse hoopis rohkem õhku.

Suurepärane näide müüdavate tihendikomplektide kvaliteedist. Samuti ostsin Planeta 5le ning seal oli käigukasti kaanepoldi avad nihkes. Rämpsu liigub palju.
IMG_20180718_115109.jpg
BC20180718_111944.jpg
Samuti sai ära tehtud ülevaatus ning aasta jagu sõitmist taas mureta.
IMG_20180719_164917.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 16. Sep 2018 23:43

Panime mõnusa punkti täna sõbraga nädalavahetusele. Korv läks talvekorterisse, kuniks saab Planeta 3l mõned hooldused ära teha. Soolona töötas ratas väga hästi. Sõitis ilusasti 90 välja, seda 16se korvi hammakaga. Pikalt ei tahtnud nii lasta. Käiguvahetus on oluliselt sujuvam ja vibratsioon väiksem võrreldes hiljuti kogetud Planeta 5ga.
BC20180916_223636.jpg
Talve jooksul on plaanis teha järgmised ettevalmistused:

1) Gaasitrossi kõri sai 5mm liiga lühike, ei saa gaasi lõpuni keerata
2) Uued rehvid 3 tk
3) Istmekate vahetada, istmepõhi puhastada ja värvida.
4) Uus õli mootorisse, amortidesse. Ratas pesta, liigendid määrida.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 17. Nov 2018 19:43

Täna õnnestus leida ka tuuleklaas Izhile ette.
IMG_20181117_184031.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 29. Apr 2019 13:00

Pühapäev sai hoo sisse juba varahommikul.
Esiteks rattad õue ja proovitud, kas käima lähevad. Eile sai veidi korrastatud Planeta 5 ning tehtud pisike proovisõit. Töötas hästi. 8 )
IMG_20190428_085435.jpg

Plaan oli veidi Planeta 3 hooldada.

1) Esiamordid pesta ja uus õli sisse 150g mõlemasse torusse
2) Õhufilter pesta ja uus õli sisse 200g

Esiamortidest sai vana õli välja ja veidi loputatud. Eelmise aasta õli oli kohati tavotisarnaseks muutunud. Korgid lahti, nirisema ja pealt veidi brakecleanerit peale loputuseks.
IMG_20190428_090943.jpg
IMG_20190428_092708.jpg
Lõpuks suuremast sodist detailid puhastatud ja pestud ning võis tagasi kokku panna. Sõber E. märkas, et külgkorviga hoiab esiots madalale. Tema oletus oli õige, vajalikud distantspuksid vedru eeljäikuse tõstmiseks sai juurde pandud. Paistab, et varasemalt oli ratas solo seades.
IMG_20190428_093309.jpg
IMG_20190428_095020.jpg

Samuti võtsin ette õhufiltri, et see läbi pesta ja uus õli sisse panna. Kasutasin esimest pudelipõhja 80w90 käigukastiõlist ja panin 200 ml. Tegevus osutus õigeks, sest kes harrastab kruusaseid ja liivaseid metsateid, siis ühe suvega oli filter muutunud seest päris koledaks. Nüüd on kõri taas puhas ja valmis uutes väljakutseteks.

Viimasena kontrollisin üle ka süüte, kontaktivahe oli 0,45mm ja jäi nii. Eelsüüte keerasin eelmisel aastal metsavahel ise paigast, kui ratas ei tahtnud üks hetk häsi käia, oli jäänud 1mm peale. Panin eelsüüte tagasi 2.3mm. Loomulikult abiks suurepärane süütekell, mis selle töö kordades kiiremaks teeb. Nüüd peab E. selle tagasi saama.
IMG_20190428_111140.jpg
PS! Soovin endale ka osta süütekella, kui kellelgi äkki-mingil moel-mine tea see üle on, siis olen huvitatud. Eelkõige on vaja vajalikke adaptereid ja pulkasi, kella võin vajadusel ka poest juurde osta. Aga, kui Sul on üle, paku mulle.

Süüte reguleerimise kohta olen kogunud kogu info järgneva lingi alla. Märksõnad on 2t mootorratta eelsüüte nurk, süütenurk, süütekell, kontaktivahe, iz eelsüüde

viewtopic.php?f=9&t=24379

Samuti kontrollisin mootori kompressiooni külma mootoriga. Sain 7.1 bari kellale. See võiks rohkem olla, kuid ratas sõidab solo seades üsna hästi ja hetkel pole ilmselt mõistlik seda kolbi-silindrit tegema hakata. Küünal oli pisut õline, kui varasemalt sai vahetatud generaatori poolne simmer, siis tuleks nüüd siduri poolel sama teha.

Siit jälle tarkuseks, et oluliselt lihtsam oleks olnud seda kohe alguses teha, kui käigukastis sai laagrid ära vahetatud. Õnneks saan teadmisi kohe rakendama uuesti hakata, üks Planeta 3 varumootor on plaanis tegemisse võtta. Sellest plaanist järgmises postituses lühidalt.
Võtan simmri vahetuse ilmselt tulevikus mõnikord ette, kui siduripoolne otsalaager ostetud on, seda saab vahetada mootorit poolitamata. Vajalikud laagritõmmitsad on mul olemas.

Järgmiseks korraks mõned memod:

1) Siduripoolne simmer + laager vahetada
2) Siduri pingutusvedrusi reguleerida, veab õrnalt korvi kaasa, ilmselt plaat vajub viltu.
3) Külgkorv külge
4) Leida 15 hambaga esimene hammasratas, 16-ne jäi eelmisel aastal suureks vastutuule, kaasreisija ja varustusega. Võiks ära proovida, kas saab sellega 4-käigu jõulisemaks.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 15. Jun 2019 13:30

Odomeetri näit on 33996 km. Otsustasin mootori siiski lauapeale tõsta ja silindri puurimise ning simmerivahetuse korralikult ette võtta. Seniks aga ei saa pilli seisma jätta ning peale läheb seniks riiulil seisnud asendusmootor. Panin peale ka 15se hammasratta. Eks peagi saab proovida, kas see õigustab, kui täislast peal on koos kaasreisijaga.
IMG_20190615_082457.jpg
Esmalt vanal mootoril õli välja ja ümber kerge puhastus, seejärel sai hakatud maha võtma.
IMG_20190615_082305.jpg
IMG_20190615_111107.jpg
Loodetavasti saab täna ka tule torusse ja ratta külgkorviga peagi ühendada.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 15. Jun 2019 21:11

Õhtuks saab päeva edukalt kokku võtta. Mootori siirdamine õnnestus hästi, mootor läks kohe käima. Hetkel ei hakka meenutamagi, millal selle mootori viimane sõit õli. Ilmselt kuskil 5+ aastat tagasi.

Gaasitross ei ole originaal ning see oli juba eelnevalt 10mm liiga pikk. Seetõttu ei olnud võimalik gaasisiibrit lõpuni avada. Olen trossiotsasi teinud juba aastaid omal moel ja ükski isetehtud ei ole siiani vajanud remonti. Kõik algab nii, esmalt 1mm tugev terastraat jõuga ümber trossi keerata.
IMG_20190615_144043.jpg
Seejärel happe ja tinaga kinni joota, liigne maha käiata. Käiamisel tuleb olla ettevaatlik ja teha rahulikult, et tina uuesti üles ei sulaks. Lõpptulemus on mul selline. Kuidas teie trosside otsasi teete?
IMG_20190615_145559.jpg
Mootor peal, proovisõit tehtud. Vaja oli pisut sidurit ja tagapidurit häälestada. Numbritule pirn oli ka otsa saanud. 8O
IMG_20190615_152558.jpg
IMG_20190615_184848.jpg
Kindlustus samuti tehtud, sain parima pakkumise seekord Ergost. 3,5 kuud 11.84€. Lisaks nägin esimest korda ka, et Ergo pakub tasuta puksiiri õnnetuse korral. Ei tea kas tegu kampaaniaga või olengi midagi vahepeal maha maganud?
Liikluskindlustuse juhtumi korral tasuta 24/7 puksiiriabi sõiduautodele ja mootorratastele kogu Euroopas helistades ERGO autoabi telefonile 655 5401.
Lõpetuseks üks video ütleb rohkem, kui..

https://www.youtube.com/watch?v=1rZk0gHVdtM


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 16. Jun 2019 18:24

Paak sai värsket kütust täis pandud ning koos tütarlapsega läksime ümbruskaudseid Raplamaa metsa- ja rabateid avastama. Masin sõitis ilusasti, peale mõningast vahemaad proovisin nõela langetada ülevalt teise pilusse. Gaasi alumises otsas hakkas käima paremini ning löristas vähem. Lõppkiiruse saavutamine läks seetõttu pisut uimasemaks. Samas see on ilmselt säästlikum asend, kui eelmine. Eks jätan tõstmise selleks korraks, kui E. ka oma korvipilli Jupiter 3 välja toob. :mrgreen:

Gpsga mõõtsin ka kiirust, püsivamalt kaasreisijaga 70km/h ning kohati 75 km/h. Ette sai pandud 15ne hammakas ja paistab, et õige valik! Neljandaga on jõudu madalamatel pööretel ning ei pea peale igat gaasi mahalaskmist käiku alla lööma. Üksi sõites jätaks ühepütasele 16se ketihammasratta. Praegune on ideaalne kruusatee ja metsatripi seadistus.

Lõppu ka üks pilt puhkepausist Linnurabas.
BC20190616_182134.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 825
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 16. Jun 2019 23:09

Romantika missugune =) Planeta 3 kolm murul nagu nõukaajal. Aga kui tripid anna alati ikka teada, sest eelmine kord ei jõudnud asjaolude tõttu.



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 19. Jun 2019 00:14

Viimasel hetkel mängisid plaanid ümber ja sain liikuda Vanatehnika lustisõidule. Korvile sai ka kevadel uute laagrite ning rehviga ratas alla pandud. Nüüdseks on veermik üle käidud. Teel proovisin gps abil tühja korviga kiirust. 88 km/h osutus laeks. Normaalne kulgemise kiirus on 70..75 ning siis on väike varu juures. Tankisin ka paagi täis, 7.9l/100km tuli kütusekuluks korv+kaasreisija+15ne hammakas. Kütusesegu tegin 1:30le poolsünt 2T õliga.
BC20190619_000840.jpg
BC20190619_000840.jpg (55.42 KiB) Viewed 2425 times
Nõmmel oli kogunemine ning hiljem tuli osalejaid päris palju. 2-rattalisi oli vähe. Kõiki pille ei saanud pildile.
BC20190619_000533.jpg
BC20190619_001020.jpg
Pill on selle seadistusega ca 250km vastu pidanud ning ootab nüüd mõnda kodumaist seiklust loodusesse. Sõitmisteni!


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 29. Jun 2019 10:05

Eile sai külgkorvikas sihtotstarbelist kasutust. Tiirutasin mööda metsasihte ja kruusateid. Kõik töötas hästi ning maastikul on Izh oma kerge kaalu tõttu üsna hea läbija.
BC20190629_100222.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 05. Jul 2019 21:00

Isegi, kui igal nädalavahetusel rattaga ei tegele, tuleb silmi lahti hoida. Sõbral oleks garaaži koristusel rauda läinud üks uus K36. Düüsid mulle ei sobi, aga korralikud tihendid, kruvid, siiber, ujuk ja nõel on küll teretulnud. 🙂
IMG_20190705_205654.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1889
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 05. Jul 2019 21:21

See tuleks komplektsena mõnele vashodi/minski mehele müüa, ja siis saadud raha eest minult need loetud uued jupid asemele osta ;)


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 05. Jul 2019 22:27

madeinussr wrote:
05. Jul 2019 21:21
See tuleks komplektsena mõnele vashodi/minski mehele müüa, ja siis saadud raha eest minult need loetud uued jupid asemele osta ;)
See neile ei sobi. Tegu peaks olema paadimootori omaga. Kuid viieka eest võtan ühe kmpl. küll varuks.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 10. Sep 2019 20:59

Kuna ratas sõites hoidis paremale ja pikema sõiduga hakkas see kätele, siis seadistasin täna ratta külgkallet. Reguleervardaid tuli pikemaks keerata, et ratas ise vasakule rohkem kaldu läheks. Proovisõit oli hea ning nüüd jooksis ratas ilusasti otse.
IMG_20190910_190647.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 11. Sep 2019 21:35

Täna õhtul oli õhk sügiseselt niiske ja värske, et tuli isu ümbruskaudseid metsi avastama minna. Ligi 3 tundi sai mööda sihte ja metsateid liigutud ning õhtu viimane sihtpunkt oli Pahkla raketibaas. Väljas hakkas pimedaks minema ning keerasin nina kodupoole. Peale korvi reguleeringut oli sihte mõnus lasta. Käed puhkasid ning tsikkel oli hästi juhitav. Pisut vähenes ka veertakistus, et võiks kasutada h16 hammasratast h15 asemel. Sõita oli igatahes mõnus. Odomeetrile on kilomeetreid kogunenud 34287

Seega asendusmootoriga on põristatud see aasta vaid üksikud 291 km. Külka on see aasta pigem kõrvale jäänud ning sõidukilomeetreid kogus Planeta 5.
IMG_20190911_211523_611.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 12. Sep 2019 07:28

Panen külgkorvi kalde ja kokkujooksu seadistamiseks spikri üles.
FB_IMG_1568262287087.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Vabam6tleja
Tavakasutaja
Posts: 18
Joined: 01. Mar 2019 21:34

Unread post by Vabam6tleja » 13. Sep 2019 23:33

Kas see kalle mõjutab ka oluliselt rehvi ühekülje kulumist või kalle nii väike, et ei möjuta seda?



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 14. Sep 2019 07:07

Vabam6tleja wrote:
13. Sep 2019 23:33
Kas see kalle mõjutab ka oluliselt rehvi ühekülje kulumist või kalle nii väike, et ei möjuta seda?
Ilmselt mingil määral. Kuid see 1-2 kraadi on pigem teoreetiliselt vaid tajutav.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Post Reply