Siis krdi Ermo - järgmine aasta võiks korvidega euroopasse minan, no jah... kinnas jälle visatud... vossile korvi külge ei kruvi

Sai siin mõned nädalad jawa raipeid saadud... 559 on ju tore küll, kuid 250 ikkagi... siis ostas üks 360 koos külkaga ning dokumentidega.
Tegin pakkumise ja keegi rohkem seda ronti endale ei tahtnudki (oleks äärmisel juhul ühe pakkumise veel teinud ja siis jätnud) ja 700€ ta endale saingi. Käru sappa ja Narva. Seal suht lahe tegelane Егор võttis kuskil garage rägastikus mind vastu ja tõstsimegi jawa furgooni, vormistasime ostu-müügi ning kodu poole tagasi.
Esimese asjana pesin masina puhtamaks, siis kuuri ning eesmärk oli kehvas olukorras kroomdetailid paremate vastu vahetada, siis säde üles otsida ning tööle.
Ütleme nii, et sai raam suht paljaks roogitud ning mõningaid asju avastatud, mis kehvasti ning asju mis hästi. Kõik kuluosad tuleb ikkagi vahetada.
Sädeme otsimisel tuli ilmsiks, et üks geneka kinnituspoldi pesa vajab korrastamist - see võib eeldada keevitamist e. karteri pool tuleks eemaldada...
Silindreid eemaldades jäi hing rahule, sest suht rahuldavad tundusid silkupinnad, kolvi ja kepsulõtkud.
Sidurikaane eemaldamisel jäin väga rahule, mida ma nägin. Kasti õli suhteliselt puhas, kõik detailid samuti heas välimises korras. No jah... sidurikett vajaks ehk vahetust ehk ka vända hammakas - sidurikorvi osas kaalun, kas jätan või panen nõks korralikuma.
Rohkem täna ei kaevanud.
Nüüd on kaks teed, kas teha kohe ka raam + plekkdetailid korda e. puhastada ja värvida. Või las nad olla ning panustan tehniliselt korras masina saavutamisele kõigepealt (siis see raami värvimine jääbi +10a....)