Eelmise aasta kevadest tahtsin saada endale mootorratast. Alguses vaatasin Izhe ja Jawasid, pärast sai kinnisideeks cz. Suve lõpul sain siis oma tahtmise ja sai tartu külje alla järgi mindud. Raha maksis 350 eurot ja oli väga ergas pill. Sai siis väga vaikselt sõitma õpitud, sest alguses tundus see selline loom, möirgas üle linna. Paari nädala pärast tuli aga mootor esimest korda lahti võtta. Läbi olid käiguhammakad. Said uued sebitud ja pudi- padi käigukastist, mis veel olid puruks läinud. Siis pani sidur natuke aega näkku, käiguvahetus- ja käimalöömis väntadel olid nuudid suht maas ja tuli kasutada kujutusvõimet. käimalöömis vänt on atm-i oma, sest czti orginaal maksis eelmise omaniku väitel sitaks palju. Siis sai vahepeal natuke jälle sõita. Siis juhtus selline asi, et süüteküünla elektrood murdus sõiduajal silindrisse ja oligi kolb, rõngas ja silinder pekkis. Kloostrimetsas maksis 4. rem. kolb 56eurot, rõngas 12, ülepuurimine oli 24. Vahepeal vahetatud kett ja ketipoolne karterikaan(mis selle asja õige nimetus on?), sest ketti viskas 2x maha ja see lõhkus ka selle kaane ära, keevitus painutas alumiiniumit ja selletõttu lekkis soe mootor päris usinalt. Vahel on toimunud väiksemad parandustööd, neid mainima ei hakanud.

Selline nägi välja.
Nüüd, kui sõita enam ei saa, olen mõelnud seda natuke ilusamaks teha, sest kooruv sinine värv ja igale poole topitud firmakleepsud mulle eriti ei meeldi. sadul oli tagant ka lõhki, sest sõber suutis sünnipäeval sellega üle tõmmata ja lõhkus tagaporika ka ära, millel nüüd plekiga väiksed parandused tehtud. Paagist immitses ka bena, mõned mõlgid olid sees.
http://imageshack.us/photo/my-images/163/foto0381b.jpg/
Mootor.
http://imageshack.us/photo/my-images/832/foto0388p.jpg/
Sadul, vanast niiva istmest tehtud uus kate eile.
http://imageshack.us/photo/my-images/580/foto0386z.jpg/
Paak korda tehtud, eelmine omanik ikka sililooni ja pahtliga pole koonerdanud.
Plastikutelt ka värv maha kooritud, plaanis värvida ainult paak, porikad, numbrilauad. Mis värvi teen, ei tea veel täpselt. See ka veel veider, et üks taguamordi õlikann on vedru peal kinni, teine on raamiküljes. Vabandan juba ette, et pildid sita kvaliteediga.