Jawa elektronsüüde
Re: Jawa elektronsüüde
Mina tegin suretuse järgnevalt:
Akult läheb juhe süütelukku mis lülitab releed.
Relee katkestab süütepooli massi.
Kas see ka kondensaatoriga toimiks - ei usu.
Võiks teha ka ilma akuta kuid siis peaks ringi ehitama süüteluku.
Akult läheb juhe süütelukku mis lülitab releed.
Relee katkestab süütepooli massi.
Kas see ka kondensaatoriga toimiks - ei usu.
Võiks teha ka ilma akuta kuid siis peaks ringi ehitama süüteluku.
Re: Jawa elektronsüüde
Peab proovima, sest kondekas hoiab ju mingiks hetkeks pinget - mida suurem kondekas seda kauem. Samas langeb ikkagi sekundiga/sekunditega. Seega ei pruugi releed hoida lahti piisavalt. Jääb pidevalt see kiire jalaga vajutamine. Kui käima kohe ei lähe siis toksidki seda vänta...
Süüteluku MOD pole nii suur töö või katastroof, samas saab väga kergelt ta n.ö. normaalseks tagasi muuta.
Süüteluku MOD pole nii suur töö või katastroof, samas saab väga kergelt ta n.ö. normaalseks tagasi muuta.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Jawa elektronsüüde
Hangid endale kütusepaagi, millele käib keskele süütelukk ja selle asemel ehitad sinna pesasse, mida iganes sa soovid armatuurlauaks või milleks iganes :)
Sõidan nagu suudan.
Re: Jawa elektronsüüde
Mina siiski lähtuks sellest, et tehas on ette näinud, et mittetöötava mootoriga saab jätta tuled põlema.
Sama asja võidakse ka ülevaatusel kontrollida.
Sama asja võidakse ka ülevaatusel kontrollida.
Re: Jawa elektronsüüde
Kui hakkavad kontrollima, siia kondekaga parelleelaelt saab jätta ka aku lisamise valmiduse. Enne üv-d lisad/laenad aku ja lähed. Ülejäänud aja pole akut vaja ning suht hooldevaba. Nii ehk naa ununevad mõnikord tuled põlema... siia läheb aku kotti ning tühjana seistes rikneb kiiresti.
Ma ei ole väga kindel, et tulede mitte põlemine seisva mootoriga saaka ÜV.s saatuslikuks...
Loolulikult saab jätta ratta ka laadija luti otsa, kuid tegu on ikka hobi sõidukiga ning paraku kipub suurema osa aja seisma.
Muidugi on aku kasutamise võimalusi veel.
Ma ei ole väga kindel, et tulede mitte põlemine seisva mootoriga saaka ÜV.s saatuslikuks...
Loolulikult saab jätta ratta ka laadija luti otsa, kuid tegu on ikka hobi sõidukiga ning paraku kipub suurema osa aja seisma.
Muidugi on aku kasutamise võimalusi veel.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Jawa elektronsüüde
Enda omal on geel aku. Talveks võtan kaitsmed välja ja pole rohkem midagi teinud,isegi pole kordagi akut laadinud ja nii on olnud juba 3aastat.
Re: Jawa elektronsüüde
Üks huvitav probleem tekkis cdi süütega.
Kui gaasi keerata siis teatud pööretest enam edasi ei lähe.
Justkui jookseb piirajasse, alla selle käivitub ja töötab ilusti.
Ostsin "racing cdi" ehk ilma piirajata. Oranzi värvi.
Säde on, teeb mõne paugu ka kuid käima sellega ei lähe.
Vigane plokk või on sel süüte seadmine kuidagi teist moodi?
Kui gaasi keerata siis teatud pööretest enam edasi ei lähe.
Justkui jookseb piirajasse, alla selle käivitub ja töötab ilusti.
Ostsin "racing cdi" ehk ilma piirajata. Oranzi värvi.
Säde on, teeb mõne paugu ka kuid käima sellega ei lähe.
Vigane plokk või on sel süüte seadmine kuidagi teist moodi?
Re: Jawa elektronsüüde
Tee asjadest pildid. seda "racing CDI" on väga lai mõiste.
Ehk saad siit suuna millise ostsid: http://www.motelek.net/
Nendel plokkidel on üldjuhul sädeme tihedus (genereerimine) seotud skeemiga ning jah ka komponentidega. Üldjuhul 11000-22000rpm - neljataktilisele...
Nüüd kahetaktilisel on säde igal pöördel e 6500rpm = 13000 neljataktilisel. Eriti tihe on kahesilindriline jawa, kus igal pöördel on kaks sädet mõlemale silindrile korraga... e. 6500RPM x2 x2 ja voila 26000 rpm, mis tõesti jookseb paljudel üldlevinud CDI-del piiripeal.
Samas olen viidanud ka, et nii anduri süstem, kui süüteplokk peavad olema komplektis või sii vähemalt üksteisest aru saama. CDI-d loevad signaale erinevalt + mõnel veel n.ö. plokeering, et ei lase mootoril tagurpidi töötada. See on seotud signaali polaarsusega. Ehk kui on n.ö. võnke amplituut (järellainetus) üle normi, siis väikestel pööretel on OK, suurematel plokk peal.
Egas midagi, viska OSS külge ja vaata, mida andur teeb.
Ehk saad siit suuna millise ostsid: http://www.motelek.net/
Nendel plokkidel on üldjuhul sädeme tihedus (genereerimine) seotud skeemiga ning jah ka komponentidega. Üldjuhul 11000-22000rpm - neljataktilisele...
Nüüd kahetaktilisel on säde igal pöördel e 6500rpm = 13000 neljataktilisel. Eriti tihe on kahesilindriline jawa, kus igal pöördel on kaks sädet mõlemale silindrile korraga... e. 6500RPM x2 x2 ja voila 26000 rpm, mis tõesti jookseb paljudel üldlevinud CDI-del piiripeal.
Samas olen viidanud ka, et nii anduri süstem, kui süüteplokk peavad olema komplektis või sii vähemalt üksteisest aru saama. CDI-d loevad signaale erinevalt + mõnel veel n.ö. plokeering, et ei lase mootoril tagurpidi töötada. See on seotud signaali polaarsusega. Ehk kui on n.ö. võnke amplituut (järellainetus) üle normi, siis väikestel pööretel on OK, suurematel plokk peal.
Egas midagi, viska OSS külge ja vaata, mida andur teeb.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Jawa elektronsüüde
Kahjuks ossi pole
Ostsin selle:
https://m.okidoki.ee/item/quadatv-varuosad/10452703/
Ehk selline:
https://images.app.goo.gl/i7DWs84LuTnZDcTy7
Proovisin ka sellist:
https://www.ebay.com/itm/High-Performan ... 2289668631
Eks proovin siis teist andurit ning mootorit teist pidi ringi ajada.
Ostsin selle:
https://m.okidoki.ee/item/quadatv-varuosad/10452703/
Ehk selline:
https://images.app.goo.gl/i7DWs84LuTnZDcTy7
Proovisin ka sellist:
https://www.ebay.com/itm/High-Performan ... 2289668631
Eks proovin siis teist andurit ning mootorit teist pidi ringi ajada.
Re: Jawa elektronsüüde
Vahetasin välja süüte anduri ning nüüd töötab päros hästi.
https://youtu.be/NLCMNIQWvYc
https://youtu.be/NLCMNIQWvYc