Unistasin küll raske-mootorratta omandamisest kuid juhuste kokkulangemisel tuli minna kergema vastupanu teed.
Hoovi veeres selline masin:
https://erinevadpildid.blogspot.com/2021/08/
Lähem inspekteerimine tuvastas mootoris väikse kolksu ning koostasin ka nimekirja asjadest mis on puudu:
Käiguvahetus hoob.
Siduri võll või juht-pulk.
Signaal.
Tulede lüliti.
Spidomeeter.
Musta karbi kaan.
Kaasa sain ka varu mootori.
K-125M 1954
Re: K-125M 1954
No väga viis.
Esihark on M1M oma koos lenksu pingutiga.
Lisaks ka silinder on M1M kapsaaiast.
Kuna masin on 1954a. väljalase, siis on jah K152M masinaga. Mul on küll sellele masinale mingisugused esiamordid olemas, kuid nendega peab väga tõsist vaeva nägema...
Põhimõtteliselt on samad esiamordid, mis K55-l ja ka K58.
Jõudu liikuma panemisel.
Esihark on M1M oma koos lenksu pingutiga.
Lisaks ka silinder on M1M kapsaaiast.
Kuna masin on 1954a. väljalase, siis on jah K152M masinaga. Mul on küll sellele masinale mingisugused esiamordid olemas, kuid nendega peab väga tõsist vaeva nägema...
Põhimõtteliselt on samad esiamordid, mis K55-l ja ka K58.
Jõudu liikuma panemisel.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K-125M 1954
Silindri võtsin maha ja avastasin, et väntvõlli plekk on lahti tulnud.
Mootor tuleb nüüd laiali võtta.
Õnneks varuosa mootoril on korralikum väntvõll, kolb ja silinder.
Mõlemal mootoril oli silindri pea tihend tavaline paraniit.
Jawal ja IZ'il on seal vask või alumiinium tihend.
Kuidas paraniit tihend selles kohas vastu peab?
Tundub kahtlane.
Mootor tuleb nüüd laiali võtta.
Õnneks varuosa mootoril on korralikum väntvõll, kolb ja silinder.
Mõlemal mootoril oli silindri pea tihend tavaline paraniit.
Jawal ja IZ'il on seal vask või alumiinium tihend.
Kuidas paraniit tihend selles kohas vastu peab?
Tundub kahtlane.