Nobody: Iz 56 62'
Nobody: Iz 56 62'
Mõned päevad tagasi läksin Lääne-Virumaale ühe krantsi jagu juppe tooma. Kui juba mindud sai, kaesin üle ka pikalt silma jäänud Iz56.
Olemas müügileping ja vene numbrimärk väidetava eelmise omaniku poolt. Eks näis, kuidas dokumentide taastus õnnestub peagi.
Ratas jäi silma originaal värvi ja säilinud triipude tõttu, viimase otsa 56 juba uuema porikaga. Kahjuks on puudu originaal mootor, kuid selle leian ehk oma varudest. Peal olev Planeta 3 süda näib olema varuosamootor, süüte poolne osa liiga puhas, et võiks ehk loota selle head seisukorda. Õnneks oli ka eelmine omanik iga aasta pisut õli silindrisse valanud ja kuivas hoidnud. Sügise poole rohkem juttu, kui ratas puhtaks pestud ja aega tegeleda.
Plaan on ratas jätta omasse mahla, uued rehvid, trossid, sõlmede puhastus-määrimine ja hooldus ning eluvaim sisse.
Olemas müügileping ja vene numbrimärk väidetava eelmise omaniku poolt. Eks näis, kuidas dokumentide taastus õnnestub peagi.
Ratas jäi silma originaal värvi ja säilinud triipude tõttu, viimase otsa 56 juba uuema porikaga. Kahjuks on puudu originaal mootor, kuid selle leian ehk oma varudest. Peal olev Planeta 3 süda näib olema varuosamootor, süüte poolne osa liiga puhas, et võiks ehk loota selle head seisukorda. Õnneks oli ka eelmine omanik iga aasta pisut õli silindrisse valanud ja kuivas hoidnud. Sügise poole rohkem juttu, kui ratas puhtaks pestud ja aega tegeleda.
Plaan on ratas jätta omasse mahla, uued rehvid, trossid, sõlmede puhastus-määrimine ja hooldus ning eluvaim sisse.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Nobody: Iz 56 62'
Tõesti kena isend. Ega jah kus on sinna tuleb juurde.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Kena ratas. Kas esimese porilaua alumised valtsitud triibud on kõik ühepikkused või kasvava pikkusega? Kui on kasvava pikkusega, siis võiks öelda, et 1962 aasta Iz 56 kõrge porilaud ning 1962 aasta Planeta kõrge porilaud on tegelikult erinevad. Planeta originaal on minuteada selline, nagu hilisematel ratastel ehk ühepikkuste valtstriipudega.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Olen rattast eemal ja pidin telefonist tehtud pilte vaatama. Taga olevad kolm valtsitud triipu on kasvava pikkusega.Prii wrote: ↑25. Jul 2019 12:02 Kena ratas. Kas esimese porilaua alumised valtsitud triibud on kõik ühepikkused või kasvava pikkusega? Kui on kasvava pikkusega, siis võiks öelda, et 1962 aasta Iz 56 kõrge porilaud ning 1962 aasta Planeta kõrge porilaud on tegelikult erinevad. Planeta originaal on minuteada selline, nagu hilisematel ratastel ehk ühepikkuste valtstriipudega.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Hr. Korb jagas ühes izhi teemas Izi tootmisaastate pilti tähiste põhjal. Talletan selle siiagi. Tänud talle!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Täitsa hea nimekiri.
Meeldiv avastus on see, et mootor mida pidasin iz49 omaks on hoopiski iz350 oma.
Oleks hea kui saaks IZ mootorite eripära lahata eraldi teemas.
Meeldiv avastus on see, et mootor mida pidasin iz49 omaks on hoopiski iz350 oma.
Oleks hea kui saaks IZ mootorite eripära lahata eraldi teemas.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Võtsin veel mõni aeg tagasi ühe saadud 56 pealt Planeta 3 mootori defekteerimiseks lahti. Kirjutan puudused ajaloo talletamiseks siia.
Sidurikorvi hambad teravaks kulunud, käigukastis ussvõlli seibid puudu mõlemalt poolt. Laagrid normaalsed, mootor on varasemalt korra lahti käinud. Paistab uus kolb. Midagi on ka vv kunagi tehtud. Reguleerin käigukasti seibidega ära ning panen uute tihendiga kaane tagasi. Uus vv süütepoolne simmer igaksjuhuks. Sidurikorvi-keti-vv hammasratta jätan hetkel vahetamata ning mootor jääb riiulisse ootama oma aega.
Leidsin ka ühe hilisema Iz56 mootori. Vaatan selle seisukorra üle ja läheb raamile peale.
Sidurikorvi hambad teravaks kulunud, käigukastis ussvõlli seibid puudu mõlemalt poolt. Laagrid normaalsed, mootor on varasemalt korra lahti käinud. Paistab uus kolb. Midagi on ka vv kunagi tehtud. Reguleerin käigukasti seibidega ära ning panen uute tihendiga kaane tagasi. Uus vv süütepoolne simmer igaksjuhuks. Sidurikorvi-keti-vv hammasratta jätan hetkel vahetamata ning mootor jääb riiulisse ootama oma aega.
Leidsin ka ühe hilisema Iz56 mootori. Vaatan selle seisukorra üle ja läheb raamile peale.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Hoolas lugeja Harjumaalt juhtis tähelepanu faktiveale. Vaatasin tehtud pilte ja enesele üllatuseks olin kaks ratast oma peas segi ajanud. Eelnev mootor kuulus ühele vanema raamiga Izh 56le hoopis, mis segaste mõtete kiuste sai kunagi soetatud.
Tänud märkamast, E.
Pealkirjas mainitud ratta mootor sai kontrollimiseks avatud juba aasta tagasi, kast reguleeritud ning uute tihenditega koostatud. Mõned fotomeenutused olukorrast.Tänud märkamast, E.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Plaanin sellele rattale peale panna 1961. a mootori. Seisukorda veel ei tea. Punane silikon reedab, et midagi on siduriga tehtud. Kolb näib värske olevat. Lähipäevil selgub, mis tööd on vaja ette võtta sellega. Silinder on sellele pandud vanema iz 56 oma. 1961 ja 1962 peaks olema horisontaalsete kollektori kinnitustega.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Uus ketiratta ja süütepoolne simmer ning kast läheb kokku.Nobody wrote: ↑19. Jan 2022 13:07 Hoolas lugeja Harjumaalt juhtis tähelepanu faktiveale. Vaatasin tehtud pilte ja enesele üllatuseks olin kaks ratast oma peas segi ajanud. Eelnev mootor kuulus ühele vanema raamiga Izh 56le hoopis, mis segaste mõtete kiuste sai kunagi soetatud.
IMG_20200419_121031.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz 56 62'
No see foorumi pildimajandus on ikka super....
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Nobody: Iz 56 62'
Mul ootab see iz56 ralli veel ees. hetkel mõtlen, kas maha müüa või hakkan ikka tegema.
Aga tore on vaadata sinu tegemisi. natuke nagu motiveeriks mind kaa tegudele.
Aga tore on vaadata sinu tegemisi. natuke nagu motiveeriks mind kaa tegudele.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Hei Urmet, võta muidugi ette ja näita tema lugu ka. Veel üks 60 aastat sõitev motikas on puhas rõõm paljude silmadele ja kõrvadele
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz 56 62'
Küll teeks, kuid aega ei teki kuidagi selleks. Jupiter-1 samuti ootab.