Siin pole väga invaauto teemasi olnud ning teengi ühe. Eks näis, mis elu ja huvi külastajates see tekitab. Tuttav neiu kirjutas, et tema isast on jäänud aastaid tagasi vedelema üks invaauto vrakk. Alguses kasutati seda sihipäraselt ning hiljem moodsamate ja uuemate liikurite lisanduses jäi see pererahvale talus kõiksugusteks transporditöödeks. Taha oli keevitatud kärule haakeraud. Viimati olevat tööd teinud 8 aastat tagasi. Vana kütus oli paagis ning kustunud aku põrandal. Kogu plekiring on väsinud ja looduse poolt suures osas kadunud. Tehnilise poole pealt rehvid võtsid õhu sisse, kõik hoovad liiguvad ning proovin hääled sisse saada.
Mõned pildid ka ajaloo talletamiseks siia.
Invaauto SMZ 1965...1970
Invaauto SMZ 1965...1970
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Invaauto SMZ
Teema uuendus olukorrast. Starter töötab, mootor võttis hääled sisse peale kontaktide ja kütusekraani puhastust. Käigud lülitivad ning reduktor ja reevers töötavad. Masin sõitis esimesed meetrid, kahjuks lõpetas elu üks tagumine velgedest, mis oli läbi roostetanud ja lihtsalt pooleks läks. Samuti on väntvõllil murdunud väike kõrvake, mis fikseerib süütenuka asendi. Seetõttu sai süütenurk juhuslik, millega mootor käivitus. Ilmselt on see hea veermiku doonor parema kerega isendile.
Selline tore lugu killukesest ajaloost, mis sai päästetud ära vanast kuurist ja metallihunti minekust.
Peale oli pandud 2008. a kuupäevaga 12V starter Ukrainast! Slava Ukraini!
Selline tore lugu killukesest ajaloost, mis sai päästetud ära vanast kuurist ja metallihunti minekust.
Peale oli pandud 2008. a kuupäevaga 12V starter Ukrainast! Slava Ukraini!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Invaauto SMZ 1965...1970
Sellist oleks päris põnev ehitada