Panen meeldetuletuse pildi ka:
Eelnevad reisid olid meeldejäävad ja lahedad.
19 - Ermoga kahekesti, pikk sõit Doonau äärde, üle Tatrate. Meelde jäi see kõige esimese reisina ja alguse segadust kui palju, et mis ja kuidas. Kõik hirmud kadusid, kui Eesti piir seljataha jäi.
20 - kolmekesti, kaks izhi ja kovrovets. Koroona jamad, kuid jällegi mõnusad tatrad...
21. Kolmekesti, kuid 350rattad ja mõnus soe, päike, meri, mäed...
Mis võiks 22 aastal olla märksõnad reisile....
21aasta reisi teekonnast veel nõks lõunasse - ehk puudutame Kreekat - mõnus väljakutse... Kuid alati võib olla ka muu piirkond - eks näis.
"Ühepütased" enne '70ndaid - või äärmisel juhul '70keskmes olev masinake. See on selle aasta sõitjate "statement"
Teisest küljest, ratta osas võiks olla reisimasin selline, mida sõitja on ise komplekteerinud ja suudab sõita täislastis 80-90km/h 200-400km lõike
Miks just selline tingimus - me reisid pole tavalised kaherattalisega kangutamised, sõitmised e. teekonna läbimised. Pigem on need enda oskuste proovilepanek ja nautimine võõrast keskkonda, kus on just need olud, mis on - ei ole saateautot, teist võimalust.
Kas kaasaegne ratas on Ok - oleneb rattast. Kui ratas on komplekteeritud silmapaistvalt ning sulandub klassikalisesse rataste hulka... eks siis ole näha, kas seltskond võtab ratta omaks või mitte... (kogu seltskond peab ütlema jah - kui üks ütleb mkm, siis paraku peab sellega leppima)
Reisiaeg - no seda hakkama täpsemalt paika loksuta aja jooksul... pigem ehk laiema raami aasta lõpuks, täpsemalt veebruar-mai. Väga palju on muutujaid, mis meid võib mõjutada.
Aga nüüd sepikotta, sest oleme ju "punases" tsoonis
