Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Tere. Poetaks kah mokaotsast paar sõnakest ühe vanakese kohta. Tegu nimelt Yamaha DT125MX dvuhtaktnõi raketaga, aastast 1987. Liigume ajas mõnikümmend aastat edasi -

Päev mil ma ta ostsin. Vana ratas nagu ikka, töötas hästi, mõned asjad puudu, aga see selleks.
IMG_4273.JPG
Päästetud olevat see kuskilt põllult või kuurist. Mootor oli kadunud(?) ning uus olevat saadud Poolast.
pic1.JPG
pic2.JPG
Seejärel nautisin masinat, käisime temaga ujumas, hullasime metsas puude vahel, hoolitsesin ta eest, jootsin, vahetasin vedelikke ning elu kui vilmis. Arvasin, et paremaks enam minna ei saagi. Tõesti hea ratas, kerge, pole eriti kange ka, jaksab kinni hoida küll.
DVDU4212.JPG
Kogu mu ilus elu kestis selline, pakun julgelt kuu aega. Siis sai mulle saatuslikuks mu loll pea ja kruvide keeramine. Nimelt kooslus liiga suurest õhukogusest ja pikast ajast maanteed põhjagaasiga sõitmisest. Süda purunes. Nii mul kui tal.
aukkolbes.JPG
Nautisin siis oma suve Minskiga edasi ning jätsin ta esialgu nurka seisma, kui ühel ilusal päeval tuli peale tuhin. Otsustasin, et kuna dokumentatsioon on niivõinaa puudulik, siis saab temast "raja ja metsa" masin. Osandasin ta laiali ning viisin asjad Laagrisse pritsi ja pulbrisse.
asjadpulbrisse.JPG
Sel ajal kui osad Laagris olid, võtsin lahti mootori ning andsin talle vähekene värviuuendust. Seejärel sai hakata kuskilt otsast juba kokku laduma.
pulberdatud.JPG
IMG_5357.JPG
Lahti võttes olin vist liialt robustne. Lõhkusin ära sidurikorvi ja suutsin seeneks malkida vända mõlemad otsad. Keerme parandusest pilte ei hakka lisama, kuid miskitmoodi viilide ja keermestajatega ma selle heaks sain :twisted:
katkinekorv.JPG
keere.JPG
Yamahakeskusest sain kõik vajaliku, peale kolbi, rõngaste ja sidurikorvi.
IMG_6407.JPG
Algselt leidsin facebooki avarustest ühe mehe, kes Poolas müüs sidurit, kuid tähele ma ei pannud, et sidur oli hoopiski uuema dt125e oma, kuid see selgus muidugi alles siis, kui olin ta kätte saanud. Õnneks leidsin Saksamaalt terve kasutatud heas korras sidurikomplekti.
mthsidur.JPG
IMG_6382.JPG
Paagi ja porikate värvimisega sain ise hakkama, metsamasinale käib vast küll. Spreiga mina paremini enam ei oska.
ilmaratasteta.JPG
IMG_5785.JPG
IMG_6388.JPG
Kuna kolbi ma yamahakeskusest ei saanud, siis otsisin uut eBayst, algselt tellisin Hiina kauppa kuid järjekordselt saan aru, et ei tasu proovida kulusid kokku hoida selle kaubaga. Tellitud kolbi varuosakoodi järgi ning ei sobi. Las siis olla, jääb lauakaunistuseks.Nüüdseks yamaha originaal tellitud ning tema taga edasine progress kinni. Kolbe sain Inglismaalt ja rõngad Saksast.
hiinakolb.JPG
Mootorit olen nüüdseks neli korda kokku-lahti ladunud, kuna midagi on kas ära ununenud tagasi panna, või lihtsalt läinud mingi väike jublakas kuskil valesti. Asi hakkab pähe jääma juba. Loodan, et viiendat korda ei tule 8 )
mootoripooled.JPG
Originaalis on tal autolube, kuid et oleks vähem asju mis saab valesti minna, siis seda seal vahel ei ole.
mootoripimedad.JPG
Internetist sain inspiratsiooni sepistada külge vanakooli ovaalid. Eesti pinnalt ei leidnud ning ei hakanud raha kulutama kallitele ovaalidele väljamaalt, seega otsustasin sellise twin cam pump diy süsteemi kasuks. Plastik tundub suht rabe, eks näeme kuidas vastu peab
kleebised.JPG
Praeguseks hetkeks olen siin maal. Jooksvalt tuleb muidugi juurde asju mida oleks vaja, näiteks esihammakat ja ketti. Iga asi omal ajal. Saaks esialgu käimagi, suveni veel natuke aega.
lastone1.JPG
IMG_6545.JPG
Eks ma nüüd siis üritan dokumenteerida meie elukäiku, eks aeg näitab mis sellest saab.

Erik
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2190
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by Nobody »

Puhas rõõm näha üha rohkem ka muid masinaid ellu ärkamas peale Jawade ja Izhide 😎
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Täna jõudsid lõpuks kohale kolberõngad. Tegin kiire testi ning gap tundub olevat 0.65, mis teeb ca1.2% silindri diameetrist. Ideaalne oleks 0.4-0.5% ehk 0.25-0.30, maksimum aga 0.50. Kõik sellest üle on tegelikult palju. :oops:
Hetkel jääb nii, arvestades seda, et kui lahti võtsin oli gap 0.95.
Ilmselt tuleb tulevikus vaadata järgmise remondi peale ning investeerida ka mikromeetrisse :wink:
IMG_6584.JPG
IMG_6590.JPG
+ Nüüd on olemas ka manuali järgi õige küünal, ennem oli peal mingi suvaline mis jala poolest sobis.
IMG_6587.JPG
Erik
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Õhtuti käed sügelesid, ja kuna lõpuks jõudis mu kolb ja uued reed valved, siis sain oma eluga vähehaaval edasi minna.
IMG_6620.JPG
IMG_6629.JPG
Originaal reed set vs uus dual stage power reed. Mõningatel juhtudel võib vajada düüside vahetamist, elame näeme.
IMG_6622.JPG
Ühe korra veel - Hiina kolbe kvaliteet vs yamaha originaal. Sõrm istub muide mõlemas kolvis.
IMG_6631.JPG
Kolb sees, toda kolmandat "expander"it ei pannud, lugesin foorumeid ning paljud kurtsid nende rõngaste purunemise üle.
IMG_6633.JPG
Viimased lihvid, enne käima proovimist.
IMG_6639.JPG
IMG_6640.JPG
Käima läks paari vändahoobiga, karpa timmisin hetkel enamvähem kirjade järgi paikka, süüte lihtsalt originaal märkide järgi, sõidan natukene uut kolbi ja laagreid sisse, tulevikus kui julgen tühjaks lasta juba, saan peenhäälestamise teha.

Kuskilt tuleb mingi imelik heli... ei ole veel täielikult välja raalinud, et kus või mis, kuid kahtlustan, et kicki süsteemis on mingi kala, kuna kick ei liigu korralikult. Kardan, et see kicki hammakas ei tõmba lõpuni tagasi ja jääb kuhugi vastu käima, selline imelik metalli kõlksumise hääl, kuid mitte kogu aeg. Homme teen esimese testiringi maksimaalselt poole gaasiga ning tagasi jõudes võtan sidurikaane maha, et kontrollida kogu süsteemi. Olen ennegi mõne murti kinni keeramata jätnud :twisted:

Erik
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Nonii, esimesed sõidud ja tühjaks laskmised tehtud. Probleeme oli mitmeid, üks neist siiani alles.
IMG_6674.JPG
Alustuseks, ei vahetanud päris õigesti käike ja esimene vahepeal ei tahtnud üldse sisse minna. Võtsin lahti ning olin pannud vale noole järgi kokku, nüüd käigud lülituvad ilusti.
IMG_6655.JPG
Simmer lekkis, olin pannud vana tagasi... :lol: Otsisin kastist uue ning pidama ta sain.
IMG_6657.JPG
Esmased remonttööd tehtud ja uus õli sees panin uuesti pühkima ning sel korral keerasin ka korralikult lahti.
IMG_6668.JPG
Ja ega kaua rõõmu polnudki, peale timmimist ja keeramist sain aru, et päris õigesti see asi ei käi. Mid-range oli päris rahuldav isegi, kuid tühjalt käies oli väga lahja ja põhjakellaga jällegi väga rikas.
IMG_6678.JPG
Alguses arvasin, et peaks düüse vahetama, kuna Boyeseni infolehel oli ka kirjas, et teeb main jeti rikkaks ja pilot jeti lahjaks.Samas nüüd võtsin klapi välja, ning reed valved ei istu kohe üldse. Klapid ise on sirged, ja Boyeseni viga see ei ole, kuid minu reed valve cage on ise selline paras nikats juba, isegi originaal klapid ei istu ideaalselt enam. Peab ilmselt vaatama kas kogu uue reed valve assembly peale või hoopistükis vForcei suunas.
IMG_6636.JPG
Lähevad hetkel tagasi originaalid ning siis saab hakata vaatama uuesti. Muidu rahul, tellin paar düüsi nii igaks juhuks ja käin karburaatori uuesti üle, ehk saab asja korralikult käima kah 8 )
IMG_6654.JPG
Erik
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Nonii, masin käib juba päris hästi, kuskilt keskelt veel poob aga selle annab ka veel nõelaga heaks timmida, seega peaks olema okei. Jõudsid viimased asjad ka kohale ja sai uued tagarattalaagrid.
IMG_6830.JPG
IMG_6831.JPG
IMG_6832.JPG
Pluss uus kett ja esimene hammakas. Originaalis peaks olema 118 lüliga kett, kuid peale panin 120 lüliga keti, tänu tagumisele krossirehvi suurusele. Ei saa 118 peale, kuna hakkab vastu kiike käima. Valisin kuldse, sest noh, racing :lol:
IMG_6753.JPG
Nädalavahetuse soojal ilmal sai ka esimese "pesu", küll voolikuga kuid asi seegi.
IMG_6755.JPG
Ja lõpetuseks väike meeldetuletus, et laske survekatest talveks vesi välja, kui teil pole plaanis seda soojas ruumis hoiustada. Mul muide oli plaanis, kuid teostus oli sitt :wink:
IMG_6765.JPG
Päikest
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Houston, we have a problem.
IMG_6854.JPG
Kompressioon on madal. väga madal. Kahtlustasin, et laseb kuskilt läbi, seega sooritasin leak down testi kogu mootorile. Lasin ca 10psi sisse ning hoidsin viis minutit, pidas ilusti, imevähe lasi väljalaskeavast läbi kuid numbrit see ei mõjutanud. Lasin kogu mootori seebiveega kokku ning leket eikuskilt. Kõige rohkem kartsin leket karteripoolte vahelt, kuid sellega joppas.
IMG_6866.JPG
IMG_6865.JPG
Võtsin pea maha, paistis selline pilt. Ei midagi hullu, kõik tundub esialgu hästi ning vigu kuskil ei näinud.
IMG_6869.JPG
IMG_6870.JPG
Siit ainet mõtisklemiseks. Kas võib asi olla selles, et pole veel korralikult sisse sõidetud?Sõidetud samas juba on. Kas tõesti teeb mulle minu 0.6ne rõngaste vahe kuki-muki? Kas peaks mõtlema järgmise remondi peale, et kompressioon hea oleks? Samas 125se kohta edasi liigub hästi, paremini kui ostes tundub.

Erik
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2190
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by Nobody »

3 bari on väga madal näit. Kahtlustaks leket või suletud sisselaset testi ajal. 6 bari väidetakse segu süttimise miinimum olevat.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Nobody wrote: 29. Mar 2022 22:48 3 bari on väga madal näit. Kahtlustaks leket või suletud sisselaset testi ajal. 6 bari väidetakse segu süttimise miinimum olevat.
Väga madal just. Millist leket kahtlustada, kui kogu crankcase ja silinder lastud rõhu alla ja leket ei kuskil? Mismõttes suletud sisselaset?Gaasi hoidsin pärani lahti igastahes ja kicki tagusin selline ca 30 korda.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2190
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by Nobody »

Seda gaasisiibri asja mõtlesingi. See on igatahes kummaline näit töötava mootori põhjal. Kui korgitäis õli silindrisse valada, kas näit tuleb üles?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 298
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by Mattu »

Miks see kolb nõnda märg on piltidel? Palju ja mida karteris on? Jawal läheb käivituspedaal märkimisväärsemalt kergemaks, kui shittakanti täis tõmmanud on...
Sõidan nagu suudan.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1343
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by hmm »

kas see mõõteriist teistel masinatel näitab ikka õigeid numbreid? 3BAR on selline suurus, et kolb peaks ikka väga ladnalt liikuma, kui pöidla küünlaavase lükkad ja siis proovid - kuidas siis tunne on?
0,6mm kaks rõngast annavad nt vossil vabalt 8AT välja ja 1mm rõngaga 5 kandis.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Nobody wrote: 30. Mar 2022 10:31 Seda gaasisiibri asja mõtlesingi. See on igatahes kummaline näit töötava mootori põhjal. Kui korgitäis õli silindrisse valada, kas näit tuleb üles?
Valasin õli silindrisse ja sain näidu ainult 5-10psi jagu ülespoole
Mattu wrote: 30. Mar 2022 10:39 Miks see kolb nõnda märg on piltidel? Palju ja mida karteris on? Jawal läheb käivituspedaal märkimisväärsemalt kergemaks, kui shittakanti täis tõmmanud on...
Ma arvan, et märg on ta sellepärast, et enne lahtivõtmist testisin kompressiooni selline 3 korda, ju ta karpast kõik sisse imes endale
hmm wrote: 30. Mar 2022 12:34 kas see mõõteriist teistel masinatel näitab ikka õigeid numbreid? 3BAR on selline suurus, et kolb peaks ikka väga ladnalt liikuma, kui pöidla küünlaavase lükkad ja siis proovid - kuidas siis tunne on?
0,6mm kaks rõngast annavad nt vossil vabalt 8AT välja ja 1mm rõngaga 5 kandis.
Teistel masinatel on ka näidanud madalaid näite, samas Husqvarnal näitas üsna head kompressiooni. Zhigulil mõõtes sain ka madalad näidud, kuid sellel ongi rõngad läbi kuna peksab õli karterituulutusest õhufiltri kopsikusse. Proovisin uue kellaga ka, uus kell näitab täpselt samu mõõte.

Võtsin silindri maha ja kolbe ka välja ja vaatasin üle, kolb tundub, et loksub sees üsna viisakalt. Hetkel tundub, et viga on kolbes ja rõngastes. Investeerin sise ja välis mikromeetrisse ning mõõdan silindri üle. Ilmselt peab minema remontmõõtude poole.
08F9735E-4405-47F6-8A83-E0A5527027E4.jpeg
iceman
Tavakasutaja
Posts: 652
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by iceman »

võta kolvirõngas kolvilt ja mõõda lehtkaliibriga lukupilu , kui rõngas silindris
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Nonii, aega möödas niiet teeks väikese kokkuvõtte. Ei jäänud ma rahule oma parandustöödega, seega mis sitasti see uuesti. Mõõtsin üle silindri ning ovaalsus oli lubatust seitse! korda suurem. Ime pole ka miks kompressioon madal on eks. Tellisin Kanadamaalt järgmise remondi kolbe ja rõngad. 56.25 suurusega.
IMG_7222.JPG
Seejärel saatsin silindri koos kolbega Tõukur OÜsse, kus puuriti ja hooniti õigesse mõõtu, kolvist 0.035 - 0.040 suuremaks, kui õigesti mäletan.
IMG_7260.JPG
IMG_7261.JPG
IMG_7263.JPG
IMG_7264.JPG
Võtsin rõngad pakist ning sisse pannes sain rõngaste vahedeks mõlemal 0.40, pole küll ideaalne mida soovida kuid hetkel ajab asja ära, võibolla proovida järgmise remondi rõngaid??
IMG_7286.JPG
Pinnad lihvisin klaasi ja liivapaberi peal puhtaks.
IMG_7336.JPG
IMG_7337.JPG
Ei julgenud originaal kõveraid metrallist klapilehtesid tagasi panna, seega otsustasin panna need Boyesenid korralikult istuma. Tunnike lihvimist ja sain nad olema väga rahuldavalt, ei ühtegi valguspilu äärte vahelt, eks näis mis see dual-stage tehnoloogia seal tegema hakkab.
IMG_7201.JPG
IMG_7202.JPG
Ja siit näha milline on seest originaal expansion chamber ja kuidas on ta tehasest piiratud. Kuna tegemist siiski projektirattaga ja eksperimendi mõttes tahtsin teada, kuidas ta sõitu muudab, siis otsustasin ta tühjaks teha. Nüüd olles paar korda juba sõitnud, saan öelda et asi on üsna vali. madalalt jõumuutust aru ei ole saanud, kuid kõrgemate pöörete juures on tunda, kuidas powerbandis tõmbama hakkab. Ühesõnaga nende asjadega, mis hetkel tehtud, tõmbab 125se kohta ikkagi üllatavalt hästi, siiani olen positiivselt meelestatud :D
IMG_7104.JPG
IMG_7107.JPG
IMG_7109.JPG
IMG_7272.JPG
IMG_7296.JPG
Ja koos ning elus ta praeguseks jälle ongi, eks ikka vajab veel kõvasti sättimist ja on mõningaid probleeme kuid tundub, et hetkel läheb asi paremuse poole
IMG_7302.JPG
Panen lõpetuseks väikese video ka, avastasin juutuubi maailma
https://www.youtube.com/watch?v=BGTP7w8y2Ts

Küsimused, näpunäited ja muu jutt alati teretulnud.

Päikest :wink:
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Terekest, üle pika aja sain nädalakese puhkust, mis lasi sõita, sättida, näppida ja mõtiskleda. Mõtlesime, et prooviks õige teha miskisuguse pauna, mõõtsin ära avade lahtiolekuajad ja otsisin välja muu vajaliku.
IMG_7445.JPG
Järgneval pildil minu numbriite ja arvutuste tagajärg - kui keegi arvab, et miski peaks olema muudmoodi, palun andke teada. Enim kahtlen, kas minu 6500 pöörete jaoks tehtav asi on sõidetav. Originaal peaks olema selle pöörde jaoks tehtud, kuid minu pauna tühjaks kolkimine tegi masinast põhjagaasi aparaadi, kuigi ma sõidan enamjaolt metsaradu :lol:
IMG_7449.JPG
Ilmnes pisikene probleem, mille jaoks oli vaja teha lekketest. Lekkis ainult õhuvõtu vahelt natukene, selle sain pidama.
IMG_7469.JPG
Probleem nimelt selles õlis, kui mu silm mind ei peta, on tegemist käigukasti õliga. Tekib küsimus, kui asi rõhku peab, siis kas võib juhtuda et tõmbab simmeri vahelt õli karterisse? Või on tegemist mõne muu anomaaliaga? Poolitama kohe ei hakkaks ning ma kahtlustan, et lekketest oleks näidanud karteripoolte vahelise lekke ära. Sisse lasin 6-7psi ja peale 3 minutit ootamist polnud grammigi langenud. Mootoriõli kasutan muidu rohelist ning ma arvan, et oleks aru saada kui see karterisse koguneks.
IMG_7460.JPG
Viktoriiniküsimus - mis siduripoolse kaane külge kleepuva valge ollusega võib tegu olla? Muide seebivesi rõhutestist see ei ole, kuna kaas ennem lahti võetud :roll:
IMG_7466.JPG
Küünal peale korralikult lahti keeramist ja pöörete näitamist, ei tundu kõige halvem. Madalalt tödistades muide tahmab küünla nii ära, et ei saa käimagi.
IMG_7550.JPG
Aga ei, üldpildis olen juba täitsa rahul, saab juba vahepeal nautida, lõpetuseks üks ilus looduspilt kah
Ahja, uued rõngad sain ka sisse ning vahe sain 0.30e peale.
IMG_E7554.JPG
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1343
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by hmm »

Kuidas karterituulutusega lood on ja mis õli kastis kasutad.
Ise kasutan motul510 e rohelist värvi õli küttesegus ja motul7100 10w60 e. punast käigukastis just selle pärast, et võialiku lekke osas oleks teada õli algne asukoht.
No ka sellepärast, et siiani ei ole pidanud neis õlides pettuma, oma tööd teevad väga hästi.
See, et sul küünal tahmab töristades põhjuse leiad karpa seadest. Teisisõnu cruse düüs või nõel või kaev või peadüüsi oma vaheline kooslus paigast ära just veerand/poole gaasi sätetes.
See võis sul muutuda sumpa ja reedvalve tuuningust...
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Õlideks kasutan sääraseid tooteid, roheline seguks ja pruun kasti.
643E871F-F497-4B7E-B45C-C6FD8078C7E3.jpeg
Karterisse lekib selline, seega tegemist on kindlasti kasti õliga
6F97186D-35A7-47B2-9FC9-3D29C131B54A.jpeg
Ise ma kahtlistan nõela kuna väiksemat peadüüsi proovisin, siis ei saanud kuidagimoodi käima teda, ainult poos. veerand-poole gaasi seades on kõige toimivam just ju nõel vist.

Karterituulutuse küsimusest ei saanud aru, mõtled kasti ventileerimist ehk, kuna karterituulutust kui sellist ei ole?

Cruise düüsi välistaks, kuna boyeseni reed valve peaks kirjade järgi tegema pilot jeti lahjaks, aga samas ei saa kindel olla.

Ma hetkel kahtlustan, et tahmamist tekitab see käigukastiõli mida ta põlemiskambrisse pressib, sisuliselt on see sama, kis segusse liialt õli toppida 😀
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Nii, ei andnud süda rahu ning võtsin siduripoolse simmeri välja, et uurida. Kahtlustasin et ikkagi see peab lekkima, kuna sidurikaas on ka mingit valget ollust täist sealt. Avastasin, et ühte rõngast simmeri sees üldse ei olegi :roll:
IMG_7615.JPG
IMG_7616.JPG
IMG_7617.JPG
IMG_7609.JPG
Mõõtsin ka ära squishi, tulevikus võiks ilmselt natukene peal maha lasta, et saada kuskil 1.2he, 1.3e peale esialgu.
IMG_7606.JPG
IMG_7608.JPG
Nautigem viimast sooja ;)
User avatar
ironseries
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 22. Feb 2022 13:07

Re: Yamaha DT125MX 1987a. - Erik

Unread post by ironseries »

Pühapäev oli sõidupäev, õnneks simmer on nüüd korras ja masin käib väga hästi ja tundub õnnelik.
7464C8DB-34FE-46C9-952D-B26AECE9E4A5.jpeg
Nüüd oleks aeg proovida boyeseni asemele tavalised carbon lehed teha, et näha mismoodi käitub.Originaal lehed 0.20, Boyesenid 0.50 ja carboni paksus 0.35
EF7084FF-E398-4981-A5B5-540D3E5C8354.jpeg
Ning lähiajal tuleb kodaratevahetus ette võtta, lähevad järjest juba pooleks, kisub ohtlikuks 😀
13EF0B2D-A2D3-48E2-A487-951DE43EE98D.jpeg
Post Reply