K175 versioon 2, 1958a hmm
K175 versioon 2, 1958a hmm
Hilja... liiga hilja, et ravile minna
Olen selle 175ste maailmas natuke olnud ning kokku puutunud Voshod1, Voshod2, Voshod3 ja ka K175 versioon3 ga.
Mulle meeldivad 125sed, eriti minsk M103 ja Kovrovets K58...
Viimati sai hooldatud K175 ver3 1960 andis sellise positiivse tunde nendest masinatest.
Nägin osta.ee-s K175 versioon2 müügis ning pidasin seda hinda (~110€) minu jaoks suht OK-ks
Põhjus selles, et masinat väga palju pole liikvel olnud ning küljes olid suhteliselt rahuldavas korras mõned haruldased detailid
Natuke juttu: http://moto-kovrov.ru/bez-rubriki/k-175-variant-2/
Lisaks sama aasta ning enam vähem sama kooslusega musta nr masin: https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:3 ... UK_ID:2403
Masina tehasetähis on И 76xx, minu masinal on И 08xx ehk pea 7000 võrra varem toodetud.
Minu hinnangul on seda masinat väga hoolega renoveeritud, kuid mõned detailid, milles natuke kahtlen:
1. sidurikoja kaanel puudub K175 kiri - see kaan paistab K58 oma olema Edit-> K58 kaan ei hakka sinna...
2. silindripea uuem e. suurem - võibolla pandigi, kuid väiksel silindril oli ettenähtud väiksem silkupea... edit2, varajasel mootoril oli väike, nõks hilisematel uuem, millal üle mindi ja kas muutus ka hüls - selles osas vajan veel selgust. PS mul sarnasel kaanel dekompressiooniklapp samas pesas, kus temal küünal... seega küünla õige paigutus vajab selgitamist
3. Tuleümberlüliti kinnitus lenksu ümber on uuem.
4. bensiinikraani link vale pinnakattega, peab olema tsink aga on kroomitud
5. Lenksu käepidemed kaasaegsed koopiad
6. Porikad OK e. vanema tüüb i omad, kuid küljekarp juba uuem e. valtsitud triipudega.
7. Iste juba uuenduse läbi teinud - originaal jah aga see versioon siis nõks uuem.
Ehk siis tegu on 1958a alguse ~jan-vebr toodetud K-175 masinaga.
Raam on peaaegu sama, mis K58-l, kuid lisana on paigaldatud relee asukoht "sadula" püstitoru juures.
Elekter on alalisvoolu genekal, akuga.
Kolmekäiguline mootor - silku oli 125 edasiarendus, leegikate kinnitus nagu 125sel, kuid silkumaht suurem...
Mootori värv on olnud "kuldne", mitte hõbedane - vt pilte silkust
Minu hinnangul "haruldased" asjad, mis oli ostu raha (nõks üle 100€) väärt:
Enam vähem korras kroom kattega (või siis aluspinnaga) esiamordid koos simmerimutritega, tagaamordi katted, Taastatavad pöiad.
kolme soonega rummud ja õiged rummukatted
Karburaatori kate + karpa koos tooreklapiga
Originaal silinder, koos leegikate ja summutitega
terve juhtmestik
kõik trossid v.a. spidomeetritross.
korras gaasirutska osa, mis tavaliselt on katki.
Tagumine pidurikorpus... ok natuke katki aga komplektne, koos pidurihoovastikuga.
Terved porikad.
Pesinp puhtamaks ja oma varudest sain kohe lisada:
Pidurihoova
keskhark - seal vaja tagasi keevitada aluspulk, mille lõikasin ära, sest tahtsin K58 19" rattaga ühildada...
esitule elemendi koos võruga.
Näidispaak - no sellele ehk saan teise ümmarguse paagi.
Genekas G36M - no seda vaja kohendada...
Tagatulekatte
Ketilõdvikud
Vaja on:
iste
istmealused plekid
küljekarbid
KARTER koos käigukastiga ja kaantega
Silindripea - VÄIKEST...
Ühte tagumist jalatuge.
Süütepooli ja süütelukku.
Mis ma temaga peale hakkan - esialgu ei midagi... pigem on nagu minks m103 nurgas ja kui mingi asi silmapiirile satub, siis seotan...
Kui värvitavad detailid saan komplekteeritud, siis korraga puhastan ja värvin.
Kroomosadega ehk sama, kui kõik asjad olemas, siis korrastan...
Kui keegi rahaga pikali lööb, siis eks müün maha ka
Olen selle 175ste maailmas natuke olnud ning kokku puutunud Voshod1, Voshod2, Voshod3 ja ka K175 versioon3 ga.
Mulle meeldivad 125sed, eriti minsk M103 ja Kovrovets K58...
Viimati sai hooldatud K175 ver3 1960 andis sellise positiivse tunde nendest masinatest.
Nägin osta.ee-s K175 versioon2 müügis ning pidasin seda hinda (~110€) minu jaoks suht OK-ks
Põhjus selles, et masinat väga palju pole liikvel olnud ning küljes olid suhteliselt rahuldavas korras mõned haruldased detailid
Natuke juttu: http://moto-kovrov.ru/bez-rubriki/k-175-variant-2/
Lisaks sama aasta ning enam vähem sama kooslusega musta nr masin: https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:3 ... UK_ID:2403
Masina tehasetähis on И 76xx, minu masinal on И 08xx ehk pea 7000 võrra varem toodetud.
Minu hinnangul on seda masinat väga hoolega renoveeritud, kuid mõned detailid, milles natuke kahtlen:
1. sidurikoja kaanel puudub K175 kiri - see kaan paistab K58 oma olema Edit-> K58 kaan ei hakka sinna...
2. silindripea uuem e. suurem - võibolla pandigi, kuid väiksel silindril oli ettenähtud väiksem silkupea... edit2, varajasel mootoril oli väike, nõks hilisematel uuem, millal üle mindi ja kas muutus ka hüls - selles osas vajan veel selgust. PS mul sarnasel kaanel dekompressiooniklapp samas pesas, kus temal küünal... seega küünla õige paigutus vajab selgitamist
3. Tuleümberlüliti kinnitus lenksu ümber on uuem.
4. bensiinikraani link vale pinnakattega, peab olema tsink aga on kroomitud
5. Lenksu käepidemed kaasaegsed koopiad
6. Porikad OK e. vanema tüüb i omad, kuid küljekarp juba uuem e. valtsitud triipudega.
7. Iste juba uuenduse läbi teinud - originaal jah aga see versioon siis nõks uuem.
Ehk siis tegu on 1958a alguse ~jan-vebr toodetud K-175 masinaga.
Raam on peaaegu sama, mis K58-l, kuid lisana on paigaldatud relee asukoht "sadula" püstitoru juures.
Elekter on alalisvoolu genekal, akuga.
Kolmekäiguline mootor - silku oli 125 edasiarendus, leegikate kinnitus nagu 125sel, kuid silkumaht suurem...
Mootori värv on olnud "kuldne", mitte hõbedane - vt pilte silkust
Minu hinnangul "haruldased" asjad, mis oli ostu raha (nõks üle 100€) väärt:
Enam vähem korras kroom kattega (või siis aluspinnaga) esiamordid koos simmerimutritega, tagaamordi katted, Taastatavad pöiad.
kolme soonega rummud ja õiged rummukatted
Karburaatori kate + karpa koos tooreklapiga
Originaal silinder, koos leegikate ja summutitega
terve juhtmestik
kõik trossid v.a. spidomeetritross.
korras gaasirutska osa, mis tavaliselt on katki.
Tagumine pidurikorpus... ok natuke katki aga komplektne, koos pidurihoovastikuga.
Terved porikad.
Pesinp puhtamaks ja oma varudest sain kohe lisada:
Pidurihoova
keskhark - seal vaja tagasi keevitada aluspulk, mille lõikasin ära, sest tahtsin K58 19" rattaga ühildada...
esitule elemendi koos võruga.
Näidispaak - no sellele ehk saan teise ümmarguse paagi.
Genekas G36M - no seda vaja kohendada...
Tagatulekatte
Ketilõdvikud
Vaja on:
iste
istmealused plekid
küljekarbid
KARTER koos käigukastiga ja kaantega
Silindripea - VÄIKEST...
Ühte tagumist jalatuge.
Süütepooli ja süütelukku.
Mis ma temaga peale hakkan - esialgu ei midagi... pigem on nagu minks m103 nurgas ja kui mingi asi silmapiirile satub, siis seotan...
Kui värvitavad detailid saan komplekteeritud, siis korraga puhastan ja värvin.
Kroomosadega ehk sama, kui kõik asjad olemas, siis korrastan...
Kui keegi rahaga pikali lööb, siis eks müün maha ka
Last edited by hmm on 14. Nov 2023 14:03, edited 6 times in total.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175-2 1958a hmm
Mediteerisin selle masina juures eile ning vähemalt kaks positiivset asja sai veel selgeks:
1. Tagakiigevõll tuli ilma suurema pingutuseta välja ning võll ise heas korras - määrdega kokku ja tagasi. 2. Osandasin karburaatori K55, detailid enam vähem korras, düüsi suurust ei suutnud tuvastada... panin kokku tagasi.
Mitte kõige paremad asjad:
1. Mootori tagumised kinnitused on puruks + deformeerunud, no eks peab keevitades need parandama.
2. Mul olemas olevad ketikaitse lõdvikud ei hakanud - pikkus OK, kuid ei lähe tagumise kerikaitsme peale. Oli ka üks IZ56 oma, see nagu hakkas... Arvan - ei tea täpselt, et selle ratta modifitseerimisel on koostööd tehtud IZhi tehase inseneridega ning kindlasti on kasutatud elektrisüsteemi IZ56 pealt, siis ehk sobivad ka iz56 ketilõdvikud... no mõõdame, kaalume
3. Puhastasin silindri seest roostet, sain pinna enam vähem OK, mõõdult 61,82 on keskmiselt ehk siis ei ole kulum väga hull 0 remont... Kuid märkasin hülsi seelikul pragu. Hülsi ülemine serv on teise kujuga - hilisemal K175 e. alates 3 versioonist on hülsi ülemine serv kahe soonega - 2versioonil üks kõrgendus. Aknad ja muud mõõdud samad, mis ver3. strateegilised mõõdud on samad kuni vos3 välja - muutunud on aknate ja ülevoolukanalite suurus/paigutus.
Seega saab hülsi vahetada ning vajadusel ka selle ülemise otsa trepingis ehk samaks voolida.
Ma hetkel ei tea kas ka silindri valu sees olev hülsikrae on sama...
4. õiget süütelukku mul ka veel pole, mingisugune on aga see tahab saada lukukatet ning vabakäigu tule asemel on kaitse. Samas pole ka releed Iz56 oma. ma näigin kunagi endal seda releed aga nüüd on alles ainult 12V zapaka omad... Saadud genekal G36M on üks haripuudu ning kahjuks rootor on vist natuke kannatada saanud....
Hankimisel on ka puudu olevad plekid. Muide küljepanipaikade kaaned on teistsuguse stansiga, kui K175 versioon3
Masina värviks hakkab tulevikus olema beez. Neid roheka/sinakaid on piisavalt, punast olen ka näinud, kuid komplekteeritud beezi mitte.
1. Tagakiigevõll tuli ilma suurema pingutuseta välja ning võll ise heas korras - määrdega kokku ja tagasi. 2. Osandasin karburaatori K55, detailid enam vähem korras, düüsi suurust ei suutnud tuvastada... panin kokku tagasi.
Mitte kõige paremad asjad:
1. Mootori tagumised kinnitused on puruks + deformeerunud, no eks peab keevitades need parandama.
2. Mul olemas olevad ketikaitse lõdvikud ei hakanud - pikkus OK, kuid ei lähe tagumise kerikaitsme peale. Oli ka üks IZ56 oma, see nagu hakkas... Arvan - ei tea täpselt, et selle ratta modifitseerimisel on koostööd tehtud IZhi tehase inseneridega ning kindlasti on kasutatud elektrisüsteemi IZ56 pealt, siis ehk sobivad ka iz56 ketilõdvikud... no mõõdame, kaalume
3. Puhastasin silindri seest roostet, sain pinna enam vähem OK, mõõdult 61,82 on keskmiselt ehk siis ei ole kulum väga hull 0 remont... Kuid märkasin hülsi seelikul pragu. Hülsi ülemine serv on teise kujuga - hilisemal K175 e. alates 3 versioonist on hülsi ülemine serv kahe soonega - 2versioonil üks kõrgendus. Aknad ja muud mõõdud samad, mis ver3. strateegilised mõõdud on samad kuni vos3 välja - muutunud on aknate ja ülevoolukanalite suurus/paigutus.
Seega saab hülsi vahetada ning vajadusel ka selle ülemise otsa trepingis ehk samaks voolida.
Ma hetkel ei tea kas ka silindri valu sees olev hülsikrae on sama...
4. õiget süütelukku mul ka veel pole, mingisugune on aga see tahab saada lukukatet ning vabakäigu tule asemel on kaitse. Samas pole ka releed Iz56 oma. ma näigin kunagi endal seda releed aga nüüd on alles ainult 12V zapaka omad... Saadud genekal G36M on üks haripuudu ning kahjuks rootor on vist natuke kannatada saanud....
Hankimisel on ka puudu olevad plekid. Muide küljepanipaikade kaaned on teistsuguse stansiga, kui K175 versioon3
Masina värviks hakkab tulevikus olema beez. Neid roheka/sinakaid on piisavalt, punast olen ka näinud, kuid komplekteeritud beezi mitte.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175-2 1958a hmm
Sain juurde plekke ning peaaegu terve mootori.
Mootorist nii palju, et see on Viimsis Veiko käes olnud mitu aastat ning olen seda kiiganud just siduri detaiki pärast. Heino mainis, et mootor sealm helistasin Veikole ning sai järgi käidud.
Mootor oli juppidena kastis ning puudu siduri poolne kaan, kolb, hoovastik, genekas , sidurikett (see oli seal tutikas... ning mille ma kunagi talle laua peale tõstsin, et ta selle kärgi kette telliks...)
Kuid silku on enam vähem, vajab puurimist.
Käigukasti detailid korras. 125 saab vahetada käiguvahetuse kronsteini ja keskmisi hammakaid. Kõik ülejäänud asjad teistsugused. Võllid pikemad, äärmised hammakad paksemad, mis kompenseerivad karteri laiuse.
Väntvõlli pressisin ka välja. Kepsul lõtk sees võllitel keermed natuke kahjustunud aga kasutatav.
Kõrvutasin voshod/k175 väntvõllidega... kepsukäik sama, võllide kuju ka, erinev on väntvõlli põsed. 3käigulisel on põsed suurema diameetriga voshodil 330mm kuid sellel 380mm. Põskede paksused samad ja väntvõlli ülejäänud mõõdud samad.
Karterikaaned on ainult sellele mootorile omased. Ei sobi k58 ega K175A.. voshodi kaaned kinnitused ja kuju erinevad... seega üks oluline detail e geneka poolne kaan puudu.
Karteri nr ja sidurikatte nr paistavad klappima... mulle paistsid sarnased nr olevat.
Mootorist nii palju, et see on Viimsis Veiko käes olnud mitu aastat ning olen seda kiiganud just siduri detaiki pärast. Heino mainis, et mootor sealm helistasin Veikole ning sai järgi käidud.
Mootor oli juppidena kastis ning puudu siduri poolne kaan, kolb, hoovastik, genekas , sidurikett (see oli seal tutikas... ning mille ma kunagi talle laua peale tõstsin, et ta selle kärgi kette telliks...)
Kuid silku on enam vähem, vajab puurimist.
Käigukasti detailid korras. 125 saab vahetada käiguvahetuse kronsteini ja keskmisi hammakaid. Kõik ülejäänud asjad teistsugused. Võllid pikemad, äärmised hammakad paksemad, mis kompenseerivad karteri laiuse.
Väntvõlli pressisin ka välja. Kepsul lõtk sees võllitel keermed natuke kahjustunud aga kasutatav.
Kõrvutasin voshod/k175 väntvõllidega... kepsukäik sama, võllide kuju ka, erinev on väntvõlli põsed. 3käigulisel on põsed suurema diameetriga voshodil 330mm kuid sellel 380mm. Põskede paksused samad ja väntvõlli ülejäänud mõõdud samad.
Karterikaaned on ainult sellele mootorile omased. Ei sobi k58 ega K175A.. voshodi kaaned kinnitused ja kuju erinevad... seega üks oluline detail e geneka poolne kaan puudu.
Karteri nr ja sidurikatte nr paistavad klappima... mulle paistsid sarnased nr olevat.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175-2 1958a hmm
Komplekteerisin raami beežide plekkidega, sest see värv meeldib mulle rohkem ja ka paak on selline.
Istme asemele panon mingisuguse voshod2 istmevahu, et natuke kuju oleks.
Nüüd on vaja leida ka iste.
Kui keegi soovib seda projekti endale, tehke pakkumine... aga nii kaua jätkan selle kallal rahulikult...
Istme asemele panon mingisuguse voshod2 istmevahu, et natuke kuju oleks.
Nüüd on vaja leida ka iste.
Kui keegi soovib seda projekti endale, tehke pakkumine... aga nii kaua jätkan selle kallal rahulikult...
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175-2 1958a hmm
Leidsin riiulist umbes aasta tagasi rakvere värvikunnis koostada k58/k175 beeži värvi. Aluseks võtsime k175 beezhi pmmarguse paagi, mille praegu olen sellele rattale paigutanud.
Õnneks paagi all oli originaalvärv väga hästi säilinud saime suht täpse värvi järgi teha. Loomulikult tuleb aluspind korralikult puhastada ning kruntida... mmmm sisnisega.
Purki raputades oli segamiskuul kinni, toksisin purki vastu kõva pinda ja kuulike hakkas liikuma. Seejärel pihustasin värvi beežile porikale nin õrnalt ka sinakale tulehoidjale. Ühekordne kiht juba üllatasm, et suht täpne kuvand tuli purgist
Õnneks paagi all oli originaalvärv väga hästi säilinud saime suht täpse värvi järgi teha. Loomulikult tuleb aluspind korralikult puhastada ning kruntida... mmmm sisnisega.
Purki raputades oli segamiskuul kinni, toksisin purki vastu kõva pinda ja kuulike hakkas liikuma. Seejärel pihustasin värvi beežile porikale nin õrnalt ka sinakale tulehoidjale. Ühekordne kiht juba üllatasm, et suht täpne kuvand tuli purgist
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175-2 1958a hmm
Tagadilaadalt saadud mootori genekakaan ja sadul + osta.eest sain ka raamatu. Raamat on küll kolmekäigulise+akuga K175 oma, kuid piltidelt paak juba "kandilisem saksa kiiver koos jänestega"
Sadul on hiline 58a ja k175A oma... see kõige esimene on sisemiste vedrudega, mitte svamm aga hekel käib ka see. Seega komplekteerimine jätkub ja vaja oleks:
1. korpuse sisest lülitisüsteemi
2. IZ56 metallistkattega releeregulaatorit
3. kroomdetaile (istmealuse katete vahedetail, lenksuheeblid
4. õige seisuhark
5. sadularihma
6. ketikaitse kumme
7. tervet tagahammaka korpust.
8. küljekarpide nuppe
9. Väikest silku pead koos silkuga, millel üleval kitsam hülisosa - mitte nagu vossil, kus on silku pea tihendi osas rant.
10 Originaalseid rehve tahaks ka... st siledaid: 3,25х16 модель Л-75
Vahetuseks saan pakkuda plekkdetaile (rohekaid)
Sadul on hiline 58a ja k175A oma... see kõige esimene on sisemiste vedrudega, mitte svamm aga hekel käib ka see. Seega komplekteerimine jätkub ja vaja oleks:
1. korpuse sisest lülitisüsteemi
2. IZ56 metallistkattega releeregulaatorit
3. kroomdetaile (istmealuse katete vahedetail, lenksuheeblid
4. õige seisuhark
5. sadularihma
6. ketikaitse kumme
7. tervet tagahammaka korpust.
8. küljekarpide nuppe
9. Väikest silku pead koos silkuga, millel üleval kitsam hülisosa - mitte nagu vossil, kus on silku pea tihendi osas rant.
10 Originaalseid rehve tahaks ka... st siledaid: 3,25х16 модель Л-75
Vahetuseks saan pakkuda plekkdetaile (rohekaid)
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175-2 1958a hmm
Vaikselt tuleb ka sellele masinale asju juurde.
Prii, ehk annad pildi süütelukust, mida sa kunagi kuvasid.
Mul on küll sellise lukupesaga süütelukk (koos õige võtmega) olemas, kuid oma sisemiste klemmide paigutuste jne olemuselt klapiks pigem varajase ehk akusüütega M1M lukuga. Tal sisemine kaitse + kontrolllamp jääb tule taha korpuse poole ehk siis pigem selle oma: Pilt internetist laenatud, mingi e-bay kuulutusest võetud...
Kõrval on olemas tutikas IZ56 tuli koos lukuga - seal n.ö. lapikum võti. Saaksin komplekteerida kahest ühe - tõsta ringi võtme süsteem, kuid kas sisu on sama, mis 56-l? ehk siis klemmide/ühenduste loogika?
miks ma IZ56 räägin on sellepärast, et esimeste K175 süütesüsteem kasutas varajast IZ56 süütesüsteemi ja osad peaksid olema 1:1-le.
Olen nõus seda M1M süütelukku vahetama K175 luku vastu, aga ei müü.
Prii, ehk annad pildi süütelukust, mida sa kunagi kuvasid.
Mul on küll sellise lukupesaga süütelukk (koos õige võtmega) olemas, kuid oma sisemiste klemmide paigutuste jne olemuselt klapiks pigem varajase ehk akusüütega M1M lukuga. Tal sisemine kaitse + kontrolllamp jääb tule taha korpuse poole ehk siis pigem selle oma: Pilt internetist laenatud, mingi e-bay kuulutusest võetud...
Kõrval on olemas tutikas IZ56 tuli koos lukuga - seal n.ö. lapikum võti. Saaksin komplekteerida kahest ühe - tõsta ringi võtme süsteem, kuid kas sisu on sama, mis 56-l? ehk siis klemmide/ühenduste loogika?
miks ma IZ56 räägin on sellepärast, et esimeste K175 süütesüsteem kasutas varajast IZ56 süütesüsteemi ja osad peaksid olema 1:1-le.
Olen nõus seda M1M süütelukku vahetama K175 luku vastu, aga ei müü.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175-2 1958a hmm
Ma olen 99% kindel, et lülitusskeemi vaates sobivad kõik lapiku võtmega süütelukud, alates jämedalt Izh 56-st kuni selliste kolmanda seeria Izhideni, millel süütelukk oli tule korpuses.hmm wrote: ↑09. Nov 2023 16:16
Prii, ehk annad pildi süütelukust, mida sa kunagi kuvasid.
Kõrval on olemas tutikas IZ56 tuli koos lukuga - seal n.ö. lapikum võti. Saaksin komplekteerida kahest ühe - tõsta ringi võtme süsteem, kuid kas sisu on sama, mis 56-l? ehk siis klemmide/ühenduste loogika?
miks ma IZ56 räägin on sellepärast, et esimeste K175 süütesüsteem kasutas varajast IZ56 süütesüsteemi ja osad peaksid olema 1:1-le.
Ma kahjuks täpselt ei tea, kas luku osa annab vahetada lapiku võtme omast ümara võtme omaks. M72 kasutas ka sama võtmega süütelukku, kuid 4-taktilistel on lülitusskeem teine lukul, kuna vabakäigu tule koha asemel on sular.
Re: K175-2 1958a hmm
Hommik!
Vana Iz56 on sama ümmarguse võtmega süütelukk. Hiljem läks lapikuks, nagu Prii kirjutas. Küllap siis lülitusskeem ikka sama.
Vana Iz56 on sama ümmarguse võtmega süütelukk. Hiljem läks lapikuks, nagu Prii kirjutas. Küllap siis lülitusskeem ikka sama.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: K175-2 1958a hmm
Siis läheb mul seda vana ümarat lukku vaja - saan anda asemele tutika lapiku luku.
Luku pesasid saab vahetada. Samas on kahju nullida M1M süütelukku ja teha temast n-ö mitte eesmärgipärane asi. No jah tal on lambipesa ära murtud, kuid selle saab sinna tagasi punktida.
Luku pesasid saab vahetada. Samas on kahju nullida M1M süütelukku ja teha temast n-ö mitte eesmärgipärane asi. No jah tal on lambipesa ära murtud, kuid selle saab sinna tagasi punktida.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175 versioon 2, 1958a hmm
Jätkan.
Tagadi laadalt sain ühe varasema 175 komplektse karteri koos kasti ja väntvõlliga.
Kodus oli olemas sellele silinder. Kahjuks silkupead pole.
Aga nüüd on võimalik kaks mootorit komplekteerida.
Vasak on eelmise aasta tagadilt saadud mootor, parempoolne selleaasta oma. Lisasin juurde karteri ka hilisema versiooni silkupea. Vahepeal on saadud ka peaaegu komplektne raam koos kroomita detailudega. Kroom mahavõetud... eks kunagi ko plekteerin veerevateks raamideks
Tagadi laadalt sain ühe varasema 175 komplektse karteri koos kasti ja väntvõlliga.
Kodus oli olemas sellele silinder. Kahjuks silkupead pole.
Aga nüüd on võimalik kaks mootorit komplekteerida.
Vasak on eelmise aasta tagadilt saadud mootor, parempoolne selleaasta oma. Lisasin juurde karteri ka hilisema versiooni silkupea. Vahepeal on saadud ka peaaegu komplektne raam koos kroomita detailudega. Kroom mahavõetud... eks kunagi ko plekteerin veerevateks raamideks
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: K175 versioon 2, 1958a hmm
Kas kunagi CZ175 ka oma kollektsiooni muretsed?
Mul üks selline olemas mille jaoks ise hetkel võimalusi ei näe ning ehk müüks selle kunagi ära.
Mul üks selline olemas mille jaoks ise hetkel võimalusi ei näe ning ehk müüks selle kunagi ära.
Re: K175 versioon 2, 1958a hmm
Ei saa kunagi öelda ei, pigem hoian ennast lähima aasta... kahe jooksul tagasi
Kui muretsemine = päästmine, siis ikka võtan, kuid pigem olen juba seal mail, kus vaja mõnest lahti saada.
Mul nimelt see, et poiss on veel noor, et iseseisvalt legaalselt tänaval mootoriga kaherattalisega sõita, kuid 2 aastat on veel jäänud asjade soetamiseni.
Seega mõned vanakesed lähevad siis tänapäevase A1 mootorratta seemneks. Kui keegi juba praegu tahab vahetust (Tänapäevane A1 -> Jawa 559, K175, Gauja ehk veel mingis seisus jawa, siis veel üks 638 kooslus, kuid masinad on täpselt sellises seisus, et kaup korraga), siis PS ja räägime edasi. Muide mida rohkem ma nende varede kallal toimetan, seda komplektsemaks ja töötavamaks nad saavad ja seda kaasaegsemat A1 vastu huvi tunnen.
Üks nendest 175stest läheb kindlasti müüki, teine ehk ka, kuid selle sooviks ikkagi kuhugi väljanäitusele sokutada ehk.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493