Tafka: Dnepr MT 10-36 ( "Milvi" )
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
Kusjuures need ARKi vennad ei teadnud ka kuhu seda kleepsu panna...ütlesid ise ka et tugev liim küll aga mingi aja pärast hakkab vist ikkagi kooruma.....teine kleeps läheb paagi alla seal peaks paremini seisma. Ja mõtlesin et otsaks läbipaistvat kleep kilet ja sellega veel omakorda natukene üle tõmbama...jääb küll porno aga mis teha.
Tean jah et hästi seksikas seal välja näen
Tean jah et hästi seksikas seal välja näen
No nii sai jälle natukene nokitsetud Dnepri kallal ja paigaldatud uus süütepool ja transistor süüde(ärge ajage sassi elektron süütega ).
Säde on nüüd igatahes väga tugev ja ilus. Piipu ei kannata enam palja käega maha võtta.....vanaga võis vabalt piipe maha võtta...kuigi eks vanal olid need "ülelöögikaitsed" mis ei lasknud käele sädet anda
Transistor süütega muutus säde veelgi tugevamaks. Sai pandud ka sädevahe suuremaks.
Süütepool: Honda VF1000F oma,pärit Motodepoost
Transistor süüde: skeem Auto-Moto foorumist,kokku keevitatud ise.
Järgmisena siis uued summid plaanis....kas siis originaalid või midagi ise vaffat aretada.
Kellelgi summe pakkuda siis võtku ühendust!
Möned pildid ka:
"hallkarp"
kompott
kompott2
kompott3
Säde on nüüd igatahes väga tugev ja ilus. Piipu ei kannata enam palja käega maha võtta.....vanaga võis vabalt piipe maha võtta...kuigi eks vanal olid need "ülelöögikaitsed" mis ei lasknud käele sädet anda
Transistor süütega muutus säde veelgi tugevamaks. Sai pandud ka sädevahe suuremaks.
Süütepool: Honda VF1000F oma,pärit Motodepoost
Transistor süüde: skeem Auto-Moto foorumist,kokku keevitatud ise.
Järgmisena siis uued summid plaanis....kas siis originaalid või midagi ise vaffat aretada.
Kellelgi summe pakkuda siis võtku ühendust!
Möned pildid ka:
"hallkarp"
kompott
kompott2
kompott3
Kuna tundub,et raha on meeletult siis sai ostetud kiire 3. ja 4. käik. Pole jõudnud korralikult proovida aga 4. käik @ 60km/h teeb mootor mõnusat vaisket podinat ja ruumi on mootorit pöördesse küllaga ajada(vähemalt tundub).
Teine asi mis ära sai tehtud on uus väiksem õlimanomeeter ja sai ta lenksu külge toodud. Nüüd hea vaadata kas tasub edasi sõita või tasuks paus teha
Panga konto on tühi,kopp on ees....eriti kui keldris seisab nüüdsest talvekorteris sõbra Kawasaki ZR550 mida siin natukene proovitud sai ja üha enam sean kahtluse alla miks ma venelast pean?!
Teine asi mis ära sai tehtud on uus väiksem õlimanomeeter ja sai ta lenksu külge toodud. Nüüd hea vaadata kas tasub edasi sõita või tasuks paus teha
Panga konto on tühi,kopp on ees....eriti kui keldris seisab nüüdsest talvekorteris sõbra Kawasaki ZR550 mida siin natukene proovitud sai ja üha enam sean kahtluse alla miks ma venelast pean?!
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... m=14&pos=1 Mis ribid need hallil karbil on:D See pole arvutil mingi graafikakaart et jahutus peab peal olema LOL
spido on vist jawa oma PAL firma poolt tehtud loodan et puuse ei pannud a ja dnepriga on vist võimatu 180 sisse arendada
http://www.zone.ee/dnepraal/Soolo/image ... age17.html
http://www.zone.ee/dnepraal/Soolo/image ... age17.html
mis toimub?
paberites on sul kirjas MT-9http://www.zone.ee/dnepraal/regtunnistus.JPG?2
ja foorumiteema nimeks on MT-10
kumba võtta-kumba jätta
paberites on sul kirjas MT-9http://www.zone.ee/dnepraal/regtunnistus.JPG?2
ja foorumiteema nimeks on MT-10
kumba võtta-kumba jätta
Kuna enamus meist teab,et Taavi ei ole normaalne inimene siis selle kohta järgnev tõestus.
http://www.zone.ee/dnepraal/Signa/
Sai sõbraga eBayst tellitud hea hinnaga(loe:odavalt) 2 signat....üks tema Kawale ja teine minu kallikesele:P
Paigalduseks kulus terve päev peaaegu kuna õpetus on jubedaid kirjavigu täis ja tundub,et tsipa vigane karbike saadeti mulle ka.
Aga see selleks. Natukene pusimist ja enda aretusi sai lõpuks asi paika ja tööle. Peab mainima,et häält teeb küll.
Eputuseks siis ka üks video klipp signa tööst: http://www.zone.ee/dnepraal/Signa/Dnepr2.WMV
http://www.zone.ee/dnepraal/Signa/
Sai sõbraga eBayst tellitud hea hinnaga(loe:odavalt) 2 signat....üks tema Kawale ja teine minu kallikesele:P
Paigalduseks kulus terve päev peaaegu kuna õpetus on jubedaid kirjavigu täis ja tundub,et tsipa vigane karbike saadeti mulle ka.
Aga see selleks. Natukene pusimist ja enda aretusi sai lõpuks asi paika ja tööle. Peab mainima,et häält teeb küll.
Eputuseks siis ka üks video klipp signa tööst: http://www.zone.ee/dnepraal/Signa/Dnepr2.WMV
Ega juhuslikult kõikidel sama seeria signadel ei tule sama sagedusega signaal puldist? Ma kujutan, et mis olukord võiks olla, kui suurel tsikliüritusel kümned samat signat kasutavate rastaste omanikud peaks enda rattal sigan peale panema.
Ning teine asi, kui saada sama sagedusega pult ja sõiduajal Tafka seljataga nupule vajutada, mis oleks tulemus?
Aga tubli, saab asja.
Ning teine asi, kui saada sama sagedusega pult ja sõiduajal Tafka seljataga nupule vajutada, mis oleks tulemus?
Aga tubli, saab asja.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 13
- Joined: 21. Oct 2004 00:00
- Location: Suure-Jaani
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 13
- Joined: 21. Oct 2004 00:00
- Location: Suure-Jaani
- Contact:
zanner wrote:Aga vaata kui sa nüüd starteri ka paneksid siis saaksid dnepri puldist käima panna:D
Mu sõbral on see startersüsteem Dnepril peal ja "vähe mitte kaines olekus" sai seda süsteemi rakendatud, eit olid just korvis parema asendi sisse võtnud, kui äkitselt masin käivitus ja hakkas liikuma (käik oli sisse jäänud enne seisma jätmist) Mehike magas puuall ja pult taskus. Seda kiljumist ja kisa oli vist küla viimase kui inimeseni kuulda. Seejärel pandi mehike kolmeks kuuks kuivale.
Tsitseerides Peeter Oja. " See on üks riskantne värk"
- Starteri paigaldust mõtlen.
See juhtum võttis aset aastal 2003 Viljandimaal Jaanipäeva tähistades.
Siinjuures ei ole see Konkreetse masinaga kuidagi seotud, Sest Kuskilt jäi kõrva, et Tafka on kaine.
Nende lisadega on nii, et vaja on neid siis kui tegu on projektiga. Sel juhul ei loeta raha. Samas kui tegu on lisaks peamasinaga millega soovitakse liigelda iga päev on raskusi palju- seda vihastamist ja vandumist tuleb igast uksest-aknast.
To Tafka oled sa mõelnud võimsamat genekat soetada. Dneprile olevat kohe olemas võimsam genekas tehase poolt.
Nb enamik signalisatsioone on küll mingi kindla laine peal, kuid näiteks autosigna Cobral on signaal kodeeritud, mistõttu ei saa ta avada korraga 10 masinat.
Samas ärge imestage kui mõni IT vend Läpaka wifi antenni edasiaretusega teie pulti ligemalt uurib ning 10 min pärast autoga minema sõidab.
Katsetasime süsteemi enda vanamehe auto Audi 100 C4 peal, kus on Cobra peal ning saime signaali lahtikodeeritud ja lõpuks saatjat kasutades ka uksed lahti ilma, et oleks vaja olnud pulti. Siinjuures oli jama selles, et signaali leviala on vaid 20m Mistõttu ei ole võimalik seda kaugelt tuvastada. Pole olemas lollikindlat 5-10 aastat vanat süsteemi - see peletab vaid lollid eemale samas meelitab targemad vennad ligi.
Tuleb targem olla ja panna "kaitse" relee vahele....ehk kui ei ole sidur alla vajutatud või vaba käigu peal siis lihtsalt starter ei rakendu.....pole üldse raske teostada tegelikult:)raivoku wrote: Mu sõbral on see startersüsteem Dnepril peal ja "vähe mitte kaines olekus" sai seda süsteemi rakendatud, eit olid just korvis parema asendi sisse võtnud, kui äkitselt masin käivitus ja hakkas liikuma (käik oli sisse jäänud enne seisma jätmist)
Võimsama geneka peale olen mõelnud küll. Aga esmane samm järmise ostuna on uued summutid/leegikad.
Ja olen ka tsipa uurinud erinevate autode geneka paigaldamisest....ühel tuttaval pidi Uralil Fiati gene peal olema. Aga ei ole sattunud tema juurde,et asja lähemalt uurida.
Ja selle signa puldi sagedus....kõik on võimalik nagu Raivo siin kirjutas. Aga jah mu Dnepril sai rohkem pulli pärast signa pandud(kuigi eks kesklinnas parkides ole tsipa ka kasu). Aga kellel huvi ära vedada tsikel, siis vene ratast on ju "jube raske" ära vedada....lihtsam on ära sõita
Jupp juhet ja sõit võib alata.....ainult natukene teadmisi peab olema:)
Kuna ise tsipa elektri asja jagan siis on palju asju mul ümber tehtud.....ja on ka plaanis veel muuta
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Ooo Ermo plaanib ka tulla?
Konkurents suureneb.....alguses JürkaEE ja nüüd sina
Emm klubi meestel vist läheb raskeks see aasta:P
Hoiame siis pöialt,et lastakse rallile ja mõni MK kasutaja ka TOP3 või noh vähemalt TOP10-sse saaks!
Aga Milvi hetkel seisab ja puhkab tsipa. Eks jaanuaris vaatab....vaja paar juppi ära vahetada,külka istmed lõpuks ära tuua ja natukene "tuunida".
Mis puutub krossi rehvi siis selle vist viskan külkale alla. Ette ja taha tahaks teha pisikese poldi ringi. Mitte midagi õudsat ja jube metallset......M5x20 plekikruvid,nylock mutrid otsa.....välja jääb ainult mutter. Ja neid ka väga tihedalt vist ei pane aga nii parajalt et jää pealt ka minema saaks:) Kuid kes teab....aega veel on sinnani ja meel võib muutuda.
Samas peaks kasutaja Metalliotsijaga kontakteeruma.....seletaks tsipa legendi tähiseid jne.....nii,et Metalliotsija kui seda loed siis kas sul eelmise aasta legend on alles? Õpetaksid algajaid tsipa?
Konkurents suureneb.....alguses JürkaEE ja nüüd sina
Emm klubi meestel vist läheb raskeks see aasta:P
Hoiame siis pöialt,et lastakse rallile ja mõni MK kasutaja ka TOP3 või noh vähemalt TOP10-sse saaks!
Aga Milvi hetkel seisab ja puhkab tsipa. Eks jaanuaris vaatab....vaja paar juppi ära vahetada,külka istmed lõpuks ära tuua ja natukene "tuunida".
Mis puutub krossi rehvi siis selle vist viskan külkale alla. Ette ja taha tahaks teha pisikese poldi ringi. Mitte midagi õudsat ja jube metallset......M5x20 plekikruvid,nylock mutrid otsa.....välja jääb ainult mutter. Ja neid ka väga tihedalt vist ei pane aga nii parajalt et jää pealt ka minema saaks:) Kuid kes teab....aega veel on sinnani ja meel võib muutuda.
Samas peaks kasutaja Metalliotsijaga kontakteeruma.....seletaks tsipa legendi tähiseid jne.....nii,et Metalliotsija kui seda loed siis kas sul eelmise aasta legend on alles? Õpetaksid algajaid tsipa?
-
- Posts: 5
- Joined: 05. Jan 2005 01:00
- Location: Taebla/Päälinn
Jah, legend on alles. Ise õppisime seda lugema "Reporteri" punase järel ääsitades. Üritasime sabas püsida, ise samal ajal teed legendiga kõrvutades. Paari kilomeetri ja tuliste vaidluste järel saime alles asjast aru.
Kogu iva on järgmises. Toon väikese näite ka:
Esiteks lühendid:
AKP - ajakontrollpunkt. Kirja läheb sellesse jõudmise aeg.
KP - kontrollpunkt. Otsi ristsõnasse lahendust (hoone, teeviit, sõiduk vms).
LK - lisakatse. Vigursõitu nii- ja naapidi.
Esimeses tulbas jookseb "üldine odomeeter" etapi algusest, viimases jällegi AKP-ni jäänud kilomeetrid.
Esimene veerg tähistab esimest lisakatset (vabakavas tiirutamine Lasnamäe marketi parklas). Aeg pandi ka käima.
Järgmise veeruga on LK-1 lõppenud, minnakse "päris" sõidule. Seega - odomeeter "nullis", AKP-ni on täpselt 30 km. Ärasõit stardipostide vahelt, nagu näeme teisest veerust (vt. Suund teel (ristmikul)).
Kolmandast veerust loeme, et 0,1 km pärast stardist väljumist ootab ristmik, pöörata tuleb vasakule.
Neljas veerg: jõuame peateele, suund paremale. See on siis 0,07 km pärast eelmist vasakpööret ja kokkuvõttes 0,17 km pärast starti.
Viies veerg: 3,73 km pärast peateele sõitu (ja 3,90 km pärast starti) sealt jälle maha, paremale.
Kuues: tee hargneb kaheks, sõit paremale.
Seitsmes: vasakpööre.
Kaheksas: raudteeülesõit. Otse üle. Stardist on möödas 7,65 km, jääb 22,35 km AKP ja järgmise lisakatseni.
JA NII EDASI !
Tegelikult ei ole siin midagi keerulist, eksju... Väiksemaid punkte ei hakka kirjeldama, eks need ilmuvad mingil hetkel koos registreerimise ja võistlusjuhendiga.
Targemad rallitajad, ma saan nii aru, kasutavad tsiklil oskuslikult jalgratta spidomeetrit. Seda on hea iga manöövri järel "nullida", samal ajal kogu distants ka jookseb. Autodes oli näha ka GPS-seadmeid. See selleks, ilma abivahenditeta oli ka väga lõbus ära eksida.
Kohtume rajal?
Madis
Kogu iva on järgmises. Toon väikese näite ka:
Esiteks lühendid:
AKP - ajakontrollpunkt. Kirja läheb sellesse jõudmise aeg.
KP - kontrollpunkt. Otsi ristsõnasse lahendust (hoone, teeviit, sõiduk vms).
LK - lisakatse. Vigursõitu nii- ja naapidi.
Esimeses tulbas jookseb "üldine odomeeter" etapi algusest, viimases jällegi AKP-ni jäänud kilomeetrid.
Esimene veerg tähistab esimest lisakatset (vabakavas tiirutamine Lasnamäe marketi parklas). Aeg pandi ka käima.
Järgmise veeruga on LK-1 lõppenud, minnakse "päris" sõidule. Seega - odomeeter "nullis", AKP-ni on täpselt 30 km. Ärasõit stardipostide vahelt, nagu näeme teisest veerust (vt. Suund teel (ristmikul)).
Kolmandast veerust loeme, et 0,1 km pärast stardist väljumist ootab ristmik, pöörata tuleb vasakule.
Neljas veerg: jõuame peateele, suund paremale. See on siis 0,07 km pärast eelmist vasakpööret ja kokkuvõttes 0,17 km pärast starti.
Viies veerg: 3,73 km pärast peateele sõitu (ja 3,90 km pärast starti) sealt jälle maha, paremale.
Kuues: tee hargneb kaheks, sõit paremale.
Seitsmes: vasakpööre.
Kaheksas: raudteeülesõit. Otse üle. Stardist on möödas 7,65 km, jääb 22,35 km AKP ja järgmise lisakatseni.
JA NII EDASI !
Tegelikult ei ole siin midagi keerulist, eksju... Väiksemaid punkte ei hakka kirjeldama, eks need ilmuvad mingil hetkel koos registreerimise ja võistlusjuhendiga.
Targemad rallitajad, ma saan nii aru, kasutavad tsiklil oskuslikult jalgratta spidomeetrit. Seda on hea iga manöövri järel "nullida", samal ajal kogu distants ka jookseb. Autodes oli näha ka GPS-seadmeid. See selleks, ilma abivahenditeta oli ka väga lõbus ära eksida.
Kohtume rajal?
Madis
-
- Posts: 5
- Joined: 05. Jan 2005 01:00
- Location: Taebla/Päälinn
Eks kaardilugejaga oli kõvasti röökimist küll. Tema mul selline rahulik vend, ise keesin pidevalt üle kui kusagil viltu panime. Hea meelega oleksin mõlemaga tegelenud - nii kaardi kui juhtimisorganitega, aga tõele au andes saavutasime parima tulemuse just oma liistude juurde jäädes. Korvipoisil on siiski raske töö, kuna tuleb külmaga võidelda, legendi uurida, ümbrust jälgida, valju häälega mind juhendada, märkmeid teha ja nii edasi..
Keskmine kiirus on selline soovituslik parameeter, sest nii AKP-sse liigvarajase kui -hilise saabumise eest jagatakse karistuspunkte. Ega seda keskmist nii väga jälgida mõtet pole. AKP-sse jõudmise aeg on alati enne teada, sellega saab arvestada ja vastavalt "rut¨kat" anda.
Keskmine kiirus on selline soovituslik parameeter, sest nii AKP-sse liigvarajase kui -hilise saabumise eest jagatakse karistuspunkte. Ega seda keskmist nii väga jälgida mõtet pole. AKP-sse jõudmise aeg on alati enne teada, sellega saab arvestada ja vastavalt "rut¨kat" anda.
Nii jällegi natukene lisada siia teemasse.
Seekord siis uhkustaks külka istmete uue nahaga ja sai ka enda kallike ametlikult Milviks tembeldatud....ehk siis kõigile nüüd näha,et tegu Milviga
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/PICT0022.JPG?2
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/PICT0021.JPG?2
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/Milvi.jpg?2
PS! Lingi tagant ?2 ära kustutades näeb pilti ekraanile vastavas suuruses:)
Seekord siis uhkustaks külka istmete uue nahaga ja sai ka enda kallike ametlikult Milviks tembeldatud....ehk siis kõigile nüüd näha,et tegu Milviga
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/PICT0022.JPG?2
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/PICT0021.JPG?2
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/Milvi.jpg?2
PS! Lingi tagant ?2 ära kustutades näeb pilti ekraanile vastavas suuruses:)
Pole vääääga ammu kirjutanud siia:)
Ehk tegelikult on Dnepr suhteliselt üksikuks jäänud peale Honda muretsemist aga metsa all ikka vahest saab rallimas käidud:)
Kuigi me kõik teame,et vene raud ei ole mõeldud rallimiseks ja off-roadimiseks,tuleb ju kõik asjad ikka ise järgi proovida. Nii saigi lahti saadud enda klapipuksidest jälle. Aga õnneks Fiati puksid mis sisse lähevad on odavad ja vahetus ka nüüd käpas.
Aga kui juba lahti sai võetud siis sai kursavennal lastud ka natukene "tjuunida". Ehk põlemiskamber ja kolvipead said endale keraamilise katte peale. Kolbide külgedele läks ka teflon. Eks nüüd lähiajal saab kokku pandud ja testiringidele mindud:)
http://taff.planet.ee/Dnepr/jupid/
Ehk tegelikult on Dnepr suhteliselt üksikuks jäänud peale Honda muretsemist aga metsa all ikka vahest saab rallimas käidud:)
Kuigi me kõik teame,et vene raud ei ole mõeldud rallimiseks ja off-roadimiseks,tuleb ju kõik asjad ikka ise järgi proovida. Nii saigi lahti saadud enda klapipuksidest jälle. Aga õnneks Fiati puksid mis sisse lähevad on odavad ja vahetus ka nüüd käpas.
Aga kui juba lahti sai võetud siis sai kursavennal lastud ka natukene "tjuunida". Ehk põlemiskamber ja kolvipead said endale keraamilise katte peale. Kolbide külgedele läks ka teflon. Eks nüüd lähiajal saab kokku pandud ja testiringidele mindud:)
http://taff.planet.ee/Dnepr/jupid/
Räägi tehnoloogiast lähemalt- kuidas tehti ja kaua peaks kestma? Millist tulemust ootad?
Tegelikult lääneka olemasolu vene raskeraua kõrval mõjub viimase tervisele väga positiivselt- ei teki tahtmistki vanakesest rohkem välja pigistada kui sünnis oleks. Kulgemine, chillimine ja möödujatel naeratuse (või ka irve ) välja meelitamine- see on vanakese töö :)
Tegelikult lääneka olemasolu vene raskeraua kõrval mõjub viimase tervisele väga positiivselt- ei teki tahtmistki vanakesest rohkem välja pigistada kui sünnis oleks. Kulgemine, chillimine ja möödujatel naeratuse (või ka irve ) välja meelitamine- see on vanakese töö :)
Sõber töötab koolis pinnete laboris ja seal hea katsetada erinevaid asju ja pindeid.(kallis lõbu tegelikult.....ühe purgi hind u2-300EURi,kilosed purgid vist olid)
Teflon ja see keraamika mis mu Dnepri kolbidele/põlemiskambrile läks kantakse peale tavalise värvipüstoliga. Detail lastakse liivapritsis puhtaks. Ahju sooja u80C 20min. Jahtumine toatemperatuurile.Pinne pihustatakse peale ja uuesti ahju 150C vist oli. Teflon siis peaks hõõrdumist vähendama. Krossimeeste ja ka tjuunitud mootori kolvid on laborist läbi käiv kaup. Ise pole pinnete alal just eriline särav pärl ja hetkel pole kursavenda ka netis,et täpsemalt järgi uurida tefloni kasulikusest.
Keraamika eesmärk peaks olema siis soojusisolaator. Et põlemis/plahvatus protsessist eraldunud soojus läheks ikka suuremal määral kolbide liigutamiseks,mitte ei eralduks soojuse näol kolbidesse ja silindripeasse.
Kestvus: täpselt ei oska öelda aga Dnepri tingimustes saab varsti näha. Aga usun,et suhteliselt püsiv asi ikkagi.
Aga jah täpsemalt saaks uurida kursavenna käest.
Mis effekti loodan?
No Dnepril ei oota ausalt öeldes mingit effekti:P Tjuuning mootoritel avaldub paremini see effekt ma usun. Aga eks näeb mis katsed metsa all näitavad:)
Teflon ja see keraamika mis mu Dnepri kolbidele/põlemiskambrile läks kantakse peale tavalise värvipüstoliga. Detail lastakse liivapritsis puhtaks. Ahju sooja u80C 20min. Jahtumine toatemperatuurile.Pinne pihustatakse peale ja uuesti ahju 150C vist oli. Teflon siis peaks hõõrdumist vähendama. Krossimeeste ja ka tjuunitud mootori kolvid on laborist läbi käiv kaup. Ise pole pinnete alal just eriline särav pärl ja hetkel pole kursavenda ka netis,et täpsemalt järgi uurida tefloni kasulikusest.
Keraamika eesmärk peaks olema siis soojusisolaator. Et põlemis/plahvatus protsessist eraldunud soojus läheks ikka suuremal määral kolbide liigutamiseks,mitte ei eralduks soojuse näol kolbidesse ja silindripeasse.
Kestvus: täpselt ei oska öelda aga Dnepri tingimustes saab varsti näha. Aga usun,et suhteliselt püsiv asi ikkagi.
Aga jah täpsemalt saaks uurida kursavenna käest.
Mis effekti loodan?
No Dnepril ei oota ausalt öeldes mingit effekti:P Tjuuning mootoritel avaldub paremini see effekt ma usun. Aga eks näeb mis katsed metsa all näitavad:)
Pole pikalt siia kirjutanud aga kuna teen tsiklitega mõneks ajaks pausi siis on pakkumisel ka mu külgkorviga Dnepr. Seisnud tükk aega aga viimastel päevadel ajasin eluvaimu sisse ja väike testi ring tehtud. Et kui kellelgi oleks huvi siis kirjuta ja räägime lähemalt....võileiva hinna eest ära ei anna kuna arvestades, et dokid korras ja isegi ülevaatus/kindlustus olemas hetkel.
PS! Teeme nii, et kui sul vanust vähem kui 19 ja A-kat puudub siis ära kirjuta!
PS! Teeme nii, et kui sul vanust vähem kui 19 ja A-kat puudub siis ära kirjuta!
Käisin siin juuli lõpus Rootsis-Norras. Oli plaan minna tsikliga varem kohale tuttavale külla ja siis pärast hiljem Norra tulevate sugulastega liituda. Esimene päev ei saanud Rootsist väljagi kui hakkas sadama ja sadas ja sadas.....okei noh ikka on selliseid ilmasi. Telk püsti ja kobid niiskelt magama. Hommikul tõused üles ja sajab...tekkis vist tunnine paus vihmas ja sain telgi ja asjad kokku ja liikuma ja hakkas sadama. Hakkasin tuttava juurde jõudma ja ilm läks ka kenaks. Ja siis õhtul tuttava juurest ära sõites sadas jälle. Otsisin kämpa, et asjad natukenegi kuivaks saada. Hommikul tegid silmad lahti kämpas ja muidugi sadas jälle. Okei otsustasin et otsin WiFi ja vaatan mis ilma lubab. Ja lubas vihma. Istusin siis ja mõtlesin ja rääkisin sugulastega, et mul on motivatsioon nii all ja asju ei saa korralikult kuivaks isegi kämpas ööbides. Sõitsin siis seal vihmas natukene edasi ja vahepeal isegi läks ilusaks, mis oli tore aga järsku käis mingi kahtlane klõps peast läbi, et aitab....teeks tsiklitega pausi. Lihtsalt too hetk enam ei tundnud mõnu tsiklitest. See hetk arvasin, et on ajutine "kiiks" see mõte. Järgmine hommik kämpas istudes võtsin raske otsuses vastu ja helistasin Tallinki, et muudan tagasisõidu broneeringu varasemaks. Laevapeale Stokki sõites sain 450-500km järjest vihma! Ma pole elusees niiiii head sooja dussi saanud peale seda otsa. Teine lubadus mis peale bronni muutmist oli, et helistasin sugulastele ja rääkisin et ma ei suuda selle ilmaga siin olla enam ja siis naljatades veel ütlesin, et kui tee siia jõuate ja teil ilus ilm on siis ma müün enda tsiklid maha. Ja neil olidki ilusad ilmad....esimene päev ainult oli tsipa vihmane.
Ja Eestisse tagasi jõudes see Norras tekkinud "kiiks" püsis ja püsis ja võtsin lõpliku otsuse, et aitab....tsiklitest paus. Kui kauaks? Ei oska öelda...võibolla kevadel on tagasi pisik võibolla paari aasta pärast...ei oska öelda. Aga arvestades huvi Honda vastu mis auto24-s müügis on(NULL kõnet) siis vist jäävad tsiklid seisma.
Ja teine müügi põhjus on ka see, et väike plaan küpseb peas, et Eestist minema minna mingiks ajaks.....Austraalia ja Norra on siin vaikselt peas küpsenud.
Aga jah tsiklisõidu mõnu tunne (teate küll mida ma mõtlen) on mul hetkel kadunud, vahel siin õhtul teen väikse tiiru aga jah. Viimane kord sõpradega metsas käies ei olnud enam fun kui kunagi...
Ja Eestisse tagasi jõudes see Norras tekkinud "kiiks" püsis ja püsis ja võtsin lõpliku otsuse, et aitab....tsiklitest paus. Kui kauaks? Ei oska öelda...võibolla kevadel on tagasi pisik võibolla paari aasta pärast...ei oska öelda. Aga arvestades huvi Honda vastu mis auto24-s müügis on(NULL kõnet) siis vist jäävad tsiklid seisma.
Ja teine müügi põhjus on ka see, et väike plaan küpseb peas, et Eestist minema minna mingiks ajaks.....Austraalia ja Norra on siin vaikselt peas küpsenud.
Aga jah tsiklisõidu mõnu tunne (teate küll mida ma mõtlen) on mul hetkel kadunud, vahel siin õhtul teen väikse tiiru aga jah. Viimane kord sõpradega metsas käies ei olnud enam fun kui kunagi...